اکانت های خارجی

درباره گوگل والت (Google Wallet) چه می دانید؟

درباره گوگل والت (Google Wallet) چه می دانید؟

گوگل والت ( Google Wallet ) چیست؟

گوگل به عنوان کمپانی ای شناخته میشود که بیش از همه به راحت کردن زندگی مشهور است. این کمپانی از سال 2011 با منحل کردن پروژه ی checkout و ادغام آن با Google Wallet ، به طور بسیار جدی تر از گذشته پا به عرصه نقل و انتقالات مالی گذاشت. اما Google Wallet که اسم آن هر روز بیشتر به گوش میرسد چیست؟ کیف پول گوگل با هدف تسهیل دریافت و ارسال پول، به صورت آنلاین ایجاد شد. در گوگل والت شما با در اختیار داشتن اپلیکیشن آن و داشتن شماره تلفن و یا ایمیل فرد مورد نظرتان میتوانید برای وی پول ارسال کنید و یا از دیگران دریافت داشته باشید. در کیف پول گوگل شما حساب و یا حساب های بانکی خود را به گوگل وصل نموده و از آن پس مبدا و مقصد پول های دریافتی و ارسالی شما از طریق گوگل، حساب بانکی مورد نظرتان خواهد بود. در گوگل والت شما یک پسورد چهار رقمی را نیز انتخاب میکنید که از آن پس تمام امور انتقالات مالی شما تنها با وارد کردن این کد میسر خواهد بود.

کیف پول گوگل همچنین کارت فیزیکی نیز دارد که با استفاده از آن میتوانید مانند یک کارت اعتباری امور روزانه خود را انجام دهید. اپلیکیشن گوگل والت نیز هم اکنون برای اندروید 4 به بالا و IOS 7 به بالا موجود است که از طریق این اپلیکیشن میتوانید خدماتی مانند پرداخت از روی اسکن بارکد را نیز انجام دهید. یکی از بهترین شگفتی های کیف پول گوگل این است که در آن شما قادرید برای فردی که حتی اکانت گوگل والت ندارد نیز ارسال پول انجام دهید. به این صورت که شما با وارد کردن شماره تلفن و یا ایمیل فرد پول را ارسال کرده و گوگل والت از طریق ایمیل به فرد مورد نظر اعلام میکند که این پول برای وی ارسال شده و هر زمان که فرد مایل بود میتواند با افنتاح یک اکانت گوگل و متصل کردن آن به یک حساب بانکی، وجه خود را دریافت کند.

کیف پول همراه گوگل google wallet

کیف پول گوگل عیب و نقص هم نیست. از بزرگترین عیب های آن بدون شک محدودیت جغرافیایی آن است. در حال حاضر برای اتصال به گوگل والت شما نیازمندید که حداقل یکی از حساب های بانکی که قصد اتصال آن به گوگل والت را دارید، در یک بانک آمریکایی و در خاک آمریکا افتتاح شده باشد. البته به نظر میرسد این مشکل در آینده ای نه چندان دور حل شود. از طرفی گوگل والت اطلاعات کارت های اعتباری را روی تلفن همراه ذخیره می کند و این باعث نگرانی کاربران است. البته گوگل با اندیشیدن تدابیری سعی کرده که این ترس را از بین ببرد ولی همچنان وجود دارد.

Google Wallet مزیت های زیادی دارد. از جمله مزیت های آن سرعت بالا در خرید ها است. البته جذابیت اصلی گوگل والت ذخیره اطلاعات کارت های اعتباری چندگانه و برنامه های متعلق به آنها است. در این صورت مشتریان از همه تخفیف ها باخبر خواهند بود. هدف از ارایه این خدمت این است که کیف پول گوگل به یک کیف پول همراه تبدیل شود. در این صورت تمام کارت های اعتباری و بن های تخفیف در این کیف پول نگه داری می شود. نکته جالب اینجاست که تمامی خدمات گوگل والت رایگان بوده و هیچ کارمزدی از طرف گوگل حتی برای دریافت وجه از دستگاه های خودپرداز از شما دریافت نمیشود.

کیف پول گوگل

به نظر میرسد گوگل والت به زودی به عنوان اصلی ترین رقیب پی پال شناخته شود و چه بسا که بتواند از پی پال نیز پیشی بگیرد. البته جالب توجه است که پی پال در سال 2011 از گوگل شکایت کرد و اظهار داشت که دو نفر از کارمندان ارشد پی پال، اسرار کاری پی پال را برای گوگل فاش کرده و گوگل با استفاده از این اطلاعات توانسته گوگل والت را به چنین ابعاد و امکاناتی تجهیز کند!

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر

    من برای فریلنسری به یک حساب برای دریافت وجه نیاز دارم. چندتا سوال داشتم خدمتتون
    ١. گوگل والت میتونه برام جایگزینی برای پی پال باشه؟
    ٢. برای گوگل والت ویزا کارت مجازی امریکایی خریداری کنم خوبه یا نوعه خاصی از ویزا کارت لازمه؟
    ٣. میزار اعتبار کارت برای دریافت وجه باید حتمابالا باشه یااعتبار به طور مثال ٢ دلار کافیه؟
    ۴. دصورتی که اعتبار حساب ١ ساله باشه و بگذره، حتماباید سریعاافزایش اعتبار برایکارتانجام بدم تاحساباز بین نره یا میتونم در زمان نیاز از کارت افزایش اعتبار رو انجام بدم؟
    ۵. نقد کردن درامد از طریق این حساب به چه صورت انجام میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، متناسفانه در حال حاضر خدماتی برای سایت freelancer.com ارائه نمی‌شود به همین دلیل اطلاعات کافی جهت ارائه مشاوره متاسفانه وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    آیا با گوگل والت میتوان بیت کوین هم خرید و جا بجا کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با Google Pay می‌توانید ارزهای دیجیتالی را از طریق پلتفرم‌های مختلف و کیف پول ارز دیجیتال پرداخت کنید. به این صورت که برای پرداخت؛ کارت‌های اعتباری و نقدی شما به صورت ایمن ذخیره شده و تجربه خرید راحت را خواهید داشت.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. اصلاً شماره کارت بانکی ایرانی قبول نمیکنه ،چرا،پس چطور میشه ازش استفاده کرد؟با تشکر.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، استفاده از کیف پول گوگل نیاز به کارت‌های اعتباری بین المللی همچون ویزا و مسترکارت دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. خیلی جالب بود برای من ‌اما من در المان اقامت دارم و سوال من اینه که در بانک اشپارکاسه المان یک حساب معمولی دارم آیا با این حساب میتوانم از گوگل والت استفاده کنم یا نه ؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای این منظور بهتر است از خود بانک مربوطه سوال بفرمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا از آی پی خود اطمینان حاصل نمایید. بعد از اطمینان از یکسان بودن آی پی با کشور گیفت کارت و کشور اکانت، روی تب payments & subscriptions کلیک کنید.
      یا می توانید سایت wallet.google.com را باز نموده و گزینه ی Settings را انتخاب کنید و پس از آن payments Methods را کلیک نمایید.
      سپس Add debit card را انتخاب کنید و شماره ویزا کارت یا مستر کارت معتبر را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...