دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چگونه استفاده می‌شود؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چگونه استفاده می‌شود؟

اگر عاشق گوش دادن به موزیک، ترانه و پادکست هستید، حتما با اسپاتیفای(Spotify) بزرگ‌ترین سرویس پخش موسیقی آشنایی دارید و می‌دانید بعضی از ترانه‌های آن رایگان و بعضی دیگر هزینه‌بر هستند. شما با خرید خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید به میلیون‌ها ترانه دسترسی داشته باشید و ترانه‌های مورد علاقه غیر رایگان خود را از طریق  خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اقدام کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا متوجه شوید که گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟ چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌کند و چگونه کد گیفت کارت spotify را وارد کنیم تا بتوانیم از خدماتش استفاده کنیم؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

گیفت کارت اسپاتیفای(spotify giftcard) نوعی کارت فیزیکی یا مجازی است که دارای یک کد می‌باشد و شما با وارد کردن آن به همان میزان مبلغی که روی کارت ثبت شده، می‌توانید آهنگ‌های پریمیوم غیر رایگان اسپاتیفای را خریداری و از تمام خدمات آن استفاده کنید.البته برای دانستن اطلاعات کلی از گیفت کارت و انواع آن می‌توانید از طریق دکمه زیر به لیست گیفت کارت و انواع آن رجوع کنید.

خرید گیفت کارت

چون گیفت کارت Spotify تاریخ انقضا ندارد، گزینه مناسبی برای هدیه به دوستان محسوب می‌شود و با عضویت در سایت ایرانیکارت خیلی سریع و با کمترین هزینه، می‌توانید آن را دریافت کنید.

ارز فیاتدر اکانت پریمیوم اسپاتیفای، امکان دسترسی به همه قابلیت‌ها بدون هر گونه آگهی و تبلیغ وجود دارد و کاربران می‌توانند با وارد کردن کد گیفت کارت spotify هر آهنگی که می‌خواهند اجرا و یا آن را رد کنند.

گیفت کارت اسپاتیفای چیست

آموزش وارد كردن كد گيفت كارت اسپاتیفای

بسیاری از افراد، بعد از خریدن گیفت کارت spotify می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توانند کد این کارت را وارد و از خدمات اسپاتیفای استفاده کنند.

  1. به وبسایت اسپاتیفای (spotify.com) وارد شوید.
  2. اگر قبلا اقدام به ساخت اکانت در این وبسایت را کرده‌اید، روی log in که در بالا سمت راست قرار گرفته، کلیک کنید.
  3. آدرس ایمیل و پسوورد خود را وارد کنید و روی log in کلیک کنید.
  4. روی Redeem کلیک کنید تا بتوانید کد گیفت کارت را وارد کنید. سپس کد گیفت کارت اسپاتیفای را وارد کرده و روی Redeem کلیک کنید. (آمریکا را به عنوان کشور خود انتخاب کنید.)
  5. یکی از طرح‌های اسپاتیفای را انتخاب کنید(Individual، student و family) تا اکانت شما به حالت پريميوم تغییر کند.

خدمات اکانت پرمیوم اسپاتیفای

جدا از گوش دادن به موسیقی و پادکست‌های مورد علاقه سایر خدماتی که گیفت کارت اسپاتیفای به کاربران خود ارائه می‌دهد، عبارت هستند از:

  • ارتقای کیفیت موزیک‌ها که با ورژن رایگان اسپاتیفای فقط می‌توانید به موسیقی‌های با کیفیت استاندارد گوش کنید و امکان شنیدن موزیک‌های با کیفیت وجود ندارد.
  • امکان دانلود کردن آهنگ که این قابلیت باعث می‌شود زمانی که شما  به اینترنت دسترسی ندارید، بتوانید موزیک‌های مورد علاقه خود را به صورت آفلاین گوش دهید.
  • تغییر دادن موزیک که با داشتن اکانت پرمیوم امکان تعویض نا محدود آهنگ برای کاربر وجود دارد.
  • حذف تبلیغاتی که در اکانت رایگان اسپاتیفای پخش می‌شود از دیگر خدمات اکانت پرمیوم است که به کاربران خود ارائه می‌دهد.

خدمات اکانت پرمیوم اسپاتیفای

طرح‌های اکانت پریمیوم اسپاتیفای

در هنگام فعالسازی اکانت پرمیوم طرح‌های مختلفی از آن پیش روی شما گذاشته می‌شود که بسته به شرایط خود می‌توانید یکی از آن‌ها را فعال کنید.

اکانت اسپاتیفای فردی(Individual)

اکانت اسپاتیفای فردی امکان دسترسی با دستگاه‌ه‌های مختلف را دارد ولی مثل بسیاری از شبکه‌های خانگی ایرانی، امکان پخش همزمان با چند دستگاه از یک اکانت وجود ندارد. هزینه ساخت این نوع اکانت 9.99 دلار است.

اکانت اسپاتیفای دانشجویی(student)

استفاده از این اکانت، امکان استفاده از خدمات اسپاتیفای را با قیمت ارزان‌تر در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. شرط داشتن این اکانت وارد کردن ایمیل edu است و قیمت آن 4.99 دلار در ماه است.

(family)

داشتن اکانت فمیلی اسپاتیفای بسیار مقرون به صرفه است و می‌توانید اکانت خود را با لینک دسترسی به افرادی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید و البته استفاده از این اکانت بیشتر مقرون به مصرفه است. استفاده از اکانت فمیلی اسپاتیفای برای 6 نفر مجاز است و این 6 نفر باید در یک آدرس حضور داشته باشند. این برنامه برای تایید مکان جغرافی کاربر، پیامی می‌فرستد و مجبور هستید GPS آن را تایید کنید و با دسترسی گوگل مپ، مکان شما تایید می‌شود.

البته برای جلوگیری از دسترسی بعضی از افراد به برخی آهنگ‌ها، می‌توانید از قابلیت بلاک لیست استفاده کنید. سایر امکانات استفاده از اسپاتیفای مثل شنیدن موزیک در حالت آفلاین و ساخت لیست شخصی آهنگ برای هر 6 نفر امکان پذیر است. برای خرید این برنامه می‌توانید وارد صفحه خرید اکانت اسپاتیفای از ایرانیکارت شوید.

اکانت فمیلی اسپاتیفای چیست

سخن نهایی:

در این مقاله آموختید که گیفت کارت spotify چیست و چه مزایایی دارد؟ همچنین با 3 طرح از اکانت پرمیوم اسپاتیفای آشنا شدید. آیا شما هم از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کرده‌اید؟ چه تجاربی در این زمینه برای اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دارید؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چگونه استفاده می‌شود؟
اگر عاشق گوش دادن به موزیک، ترانه و پادکست هستید، حتما با اسپاتیفای(Spotify) بزرگ‌ترین سرویس پخش موسیقی آشنایی دارید و می‌دانید بعضی از ترانه‌های آن رایگان و بعضی دیگر هزینه‌بر...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...