دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت اسکریل چیست؟

گیفت کارت اسکریل چیست؟

اگر وارد دنیای کیف پول‌های الکترونیک و روش‌های مختلف پرداخت ارزی شوید، با والت‌های مختلفی مثل وب مانی، پرفکت مانی، اسکریل، پی پال و … می‌شوید. در این میان فقط کیف پول‌های اسکریل و پی پال هستند که دارای گیفت کارت می‌باشند. در این مقاله قصد داریم روی یکی از این کیف پول‌ها یعنی اسکریل (Skrill) و گیفت کارت مخصوص به آن تمرکز کنیم. با خواندن این مقاله می‌آموزید گیفت کارت اسکریل (Skrill) چیست، چه کاربردهایی دارد و نحوه خرید آن چگونه است؟

گیفت کارت اسکریل (Skrill) چیست؟

اسکریل (Skrill) روش بسیار راحت و آسانی برای انتقال، دریافت و برداشت وجه است که البته کارمزد بالایی دارد. البته دلیل داشتن کارمزد بالای آن، به دلیل امکان انتقال هر مبلغ از طریق روش‌های آنلاین و حساب بانکی است. و با استفاده از این کیف پول شما قادر خواهید بود یک ارز را به 40 نوع ارز دیگر تبدیل کنید که البته هزینه تبدیل ارز باید پرداخت شود.

گیفت کارت اسکریل (Skrill)، کارت هدیه‌ای است که مانند سایر گیفت کارت‌ها دارای کد اختصاصی می‌باشد و با آن می‌توانید حساب اسکریل خود را شارژ کرده و از خدمات کیف پول اسکریل بهره مند گردید.

مزایای استفاده از حساب اسکریل

استفاده از کیف پول اسکریل هم مانند بسیاری از والت‌های دیگر، دارای مزایای مختلفی است که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. نحوه انتقال وجه آن راحت است.
  2. تراکنش‌ها با استفاده از اسکریل، سریع‌تر انجام می‌شود.
  3. امکان استفاده از اسکریل در بسیاری از کشورها و سایت‌های خارجی وجود دارد.
  4. برای ارسال مبالغ بالا محدودیتی ندارد.
  5. امکان استفاده از اسکریل در فروشگاه‌های اینترنتی و استفاده از گیفت کارت آن برای خریدهای حضوری
  6. امکان انتقال وجه به حساب‌های داخل کشور

جدا از مزایایی که اسکریل دارد و آن را به یک کیف پول محبوب در میان کاربران تبدیل کرده است ولی دارای معایبی نیز می‌باشد مثلا این که دارای کارمزد بالایی است یا اگر به مدت یکسال از حساب اسکریل خود استفاده نکنید، ماهیانه 2 یورو جریمه می‌شوید.

گیفت کارت اسکریل چیست

هزینه و نحوه ارسال وجه با اسکریل

بعد از آموختن این که گیفت کارت اسکریل (Skrill) چیست بهتر است با نحوه ارسال وجه آن آشنا شوید. همانطور که گفته شد، اسکریل کارمزدهای زیادی از کاربران برای ارائه خدماتش دریافت می‌کند. که این تمام هزینه‌ای که کاربر برای استفاده از اسکریل متقبل می‌شود، نیست. کاربران اسکریل علاوه بر کارمزدی که برای تبدیل ارز باید پرداخت کنند، 1.9 درصد هم برای انتقال می‌پردازند. یعنی در واقع کاربر در زمان استفاده از اسکریل کاربر باید 1.9 درصد برای انتقال، 3.99 درصد برای تبدیل ارز و بیشتر از 7.5 درصد برای برداشت پرداخت کنیم.

نحوه ارسال ارز با کیف پول اسکریل

قبل از این که نحوه ارسال ارز با کیف پول اسکریل توضیح داده شود، بهتر است بدانید که اگر به عنوان یک کاربر ایرانی فکر می‌کنید که می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید، کاملا در اشتباه هستید. ولی روش‌های مختلفی برای استفاده از این کیف پول وجود دارد مثل استفاده از خدامت ایرانیکارت.

انتقال پول در اسکریل، خیلی سریع و فوری انجام می‌شود و همین داشتن سرعت بالا در انتقال یکی از ویژگی‌های برتر این سرویس می‌باشد. کارمزد انتقال هم در قسمت قبلی توضیح داده شد که حدود 1.9 درصد می‌باشد. در صورتی که شما دریافت کننده وجه از طریق اسکریل هستید، هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌شود ولی در عوض از ارسال کننده وجه، کارمزد گرفته می‌شود. در صورتی که علاوه بر ارسال ارز، قصد داشته باشید باید 3.99 درصد هم برای تبدیل آن بپردازید که این مقدار تعیین شده از طرف اسکریل می‌باشد و به صورت جهانی است.

گیفت کارت Skrill چیست

انتقال وجه از اسکریل به هر روشی قابل بازگشت است ولی اسکریل برای ریفاند کردن پول پرداخت شده، 0.49 یورو کارمزد دریافت می‌کند.

انواع حساب اسکریل

تا این قسمت از مقاله آموختید اسکریل چیست، استفاده از آن چه مزایایی دارد، نحوه و هزینه انتقال آن چقدر است و… . البته بهتر است از این نکته هم بی خبر نمانید که اسکریل مانند سایر سیستم‌های پرداخت دارای حساب‌های متفاوتی است یعنی حساب شخصی و حساب تجاری که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

حساب شخصی

با استفاده از حساب شخصی اسکریل، امکان انتقال وجه به افراد سراسر دنیا وجود دارد و با استفاده از آن می‌توانید خریدهای آنلاین انجام دهید.

حساب تجاری

با استفاده از حساب اسکریل، امکان انتقال وجه برای افراد دیگر وجود دارد، می‌توان خرید آنلاین هم با آن انجام داد، درگاه پرداخت دریافت کرد و به صورت همزمان به چندین حساب انتقال وجه داشت.

البته اسکریل برای کاربرانی که تراکنش‌های بالایی دارند مزیتی را در نظر می‌گیرد و آن ارتقا حساب به سطح vip می‌باشد. که در جدول زیر انواع حساب vip مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نام حساب ویژگی‌ها
حساب برونزی تراکنش بیش از 6000 یورو در هر فصل
حساب نقره ای تراکنش بیش از 15000 یورو در هر فصل
حساب طلایی تراکنش بیش از 45000 یورو در هر فصل
حساب الماسی تراکنش بیش از 90000 یورو در هر فصل

با ارتقا حساب اسکریل شما به سطح vip مزیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. مثلا سقف تراکنش‌هایتان افزایش می‌یابد، در صورت سرقت از حساب یا هر نوع کلاه‌بردای وجه به سرقت رفته به صورت کامل به حساب باز می‌گردد و حتی کارمزدها تا درصد زیادی کاهش پیدا می‌کند. حتی کاربران حساب نقره‌ای به بالا بدون کارمزد و به صورت رایگان می‌توانند تبادلات خود را انجام دهند.

امنیت حساب اسکریل چگونه است؟

اسکریل از سال 2001 مشغول به کار شده و دارای عملکرد مجاز و مورد اعتمادی بود که توسط میلیون‌ها مشتری برای پرداخت‌های آنلاین مثل خرید در سایت‌های خارجی ، انتقال وجه، انتقالات مالی داخلی و بین المللی مورد استفاده و استقبال زیادی قرار گرفت. همچنین اسکریل توسط قانون گذاری‌های مالی مختلف مورد تایید قرار گرفت. مثل اداره رفتار مالی UKA و شبکه آمریکایی جرائم مالی FinCEN .

اسکریل هم در مورد امنیت خود برای افزایش خاطر و اطمینان کاربران می‌گوید: اسکریل سخت‌ترین مقررات خدامت پرداخت در جهان را رعایت می‌کند و تمامی موارد مربوط به امنیت بانک‌ها و تجارت را مورد توجه قرار داده است. ورود به حساب، اطلاعات شخصی و کلیه معملات پولی با رمز گذاری 128 بیتی مورد امنیت قرار گرفته است. همچنین از موارد مهم امنیتی مربوط به اسکریل این است که اطلاعات کارت اعتباری یا شماره حساب شما را دریافت نمی‌کند.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که اسکریل (skrill) چیست، چه مزایایی دارد، آیا امن است، چه حساب‎هایی دارد و … . در صورتی که سوالی در مورد این والت پرکاربرد دارید برای ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ایرانیکارت در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده و راهنمایی‌های کاملی در اختیار شما می‌گذارند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...