دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت بتل نت چیست؟

گیفت کارت بتل نت چیست؟

اگر عاشق بازی‌های وارکرافت هستید، به ندرت ممکن است برای پیدا کردن ورژن‌های مختلف آن به بتل نت نرسیده باشید. بتل نت، مادر بازی‌های وارکرافت است و به همه افرادی که دوستدار بازی‌های اکشن، ماجراجویی و پرهیجان هستند، توصیه می‌شود. برای پرداخت هزینه‌ بازی‌های بتل نت، می‌توانید از گیفت کارت آن استفاده کنید. در این مقاله به صورت کامل می‌آموزید گیفت کارت بتل نت (Battle.Net) چیست و نحوه خرید آن چگونه است. همچنین با نحوه استفاده از این گیفت کارت آشنا خواهید شد.

گیفت کارت بتل نت چیست؟

بتل نت سرویس بازی‌های آنلاین و هیجان‌انگیز است که از برند تجاری بلیزارد Blizzard (طراح و سازنده بازی‌های آنلاین اکشن) آمده و روزانه میلیون‌ها گیمر از بازی‌های آن استفاده کرده و لذت زیادی می‌برند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سرویس عدم دریافت حق عضویت و حساب کاربری آسان است که گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است.

گیفت کارت بتل نت (Battle.Net)، یکی از بهترین روش‌های پرداخت آنلاین، برای خرید بازی‌های بتل نت می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به خرید انواع بازی‌های این سرویس، آیتم‌های مختلف بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای اقدام کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گیفت کارت بتل نت، نداشتن تاریخ انقضا است. بنابراین برای هدیه دادن به دوستان و آشنایانتان که طرفدار بازی‌های هیجان انگیز هستند گزینه مناسبی می‌باشد.

گیفت کارت بتل نت

قیمت و نحوه خرید گیفت کارت بتل نت

همانطور که در قسمت قبلی توضیح داده شده، سرویس بتل نت یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های آنلاین بازی است. با وجود اینکه هیچ گونه حق عضویتی برای ساخت اکانت آن پرداخت نمی‌کنید، ولی برای خرید بیشتر بازی‌ها و پرداخت‌‌های درون برنامه‌ای باید هزینه‌‌‌ آن را به مبلغ 20 یا 50 دلار بپردازید. با پرداخت این هزینه می‌توانید امتیاز بازی خود را افزایش داده، تجهیزات زیادی به بازی بیفزایید و بر رقیبانتان پیروز شوید. یکی از بهترین روش‌های پرداخت برای دسترسی به همه بازی‌های کمپانی بلیزارد، استفاده از گیفت کارت بتل نت می‌باشد.

برای خرید گیفت کارت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت

نحوه ساخت اکانت بتل نت

در این قسمت از مقاله، نحوه ساخت اکانت بتل نت به صورت کامل و مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود. برای شروع ابتدا وارد صفحه رسمی blizzard شوید.

در منوی بالای صفحه، روی My Account رفته و روی گزینه Create a free account کلیک کنید.

  • کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. ترجیحا سعی کنید کشور امریکا یعنی united states را برای کشور خود انتخاب و روی Continue کلیک نمایید. سپس برای وریفای شدن به شما یک تصویر نمایش داده می‌شود که باید به درستی انتخاب کنید (مثلا در اینجا گفته 2 مهره‌ای را که مجموعش برابر با 10 می‌شود، انتخاب کنید)
  • نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.

  • آدرس ایمیل و شماره همراه خود را وارد کرده و روی Continue کلیک نمایید.

نحوه خرید گیفت کارت بتل نت

  • کد ارسال شده به شماره همراه خود را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید. در صورتی که کد ارسال نشد روی Resend Code کلیک کنید.

نحوه خرید گیفت کارت بتل نت

  • تیک دو گزینه نمایش داده شده در تصویر زیر را بزنید و روی Continue کلیک کنید.

نحوه خرید گیفت کارت بتل نت

  • یک پسورد برای خود انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید. اکنون ساخت اکانت شما در بتل نت با موفقیت انجام شده است.

گیفت کارت Battle.net چیست

آموزش استفاده از گیفت کارت بتل نت

برای فعال کردن و استفاده از گیفت کارت بتل نت، وارد اکانت خود شوید (نحوه ساخت اکانت در قسمت قبلی مقاله توضیح داده شد) و روی Shop All Games کلیک کنید تا بتوانید به همه بازی‌های بتل نت دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت Battle.net چیست

  • اسم بازی مورد نظر را در نوار سرچ بالای صفحه وارد یا یکی از بازی‌های پیشنهادی در پایین صفحه را انتخاب کنید.

گیفت کارت Battle.net چیست

  • به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. روی Pre-purchase کلیک کرده، روش مورد نظر خود را انتخاب و با وارد کردن کد گیفت کارت به پرداخت هزینه اقدام نمایید. همچنین می‌توانید با ویزا کارت، مستر کارت و پی پال  به پرداخت هزینه بازی مورد نظرتان اقدام کنید. در این صورت روی Pre-purchase کلیک کنید.

گیفت کارت بتل نت چیست

بیشتر بخوانید: گیفت کارت League of Legends چیست؟

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت بتل نت (Battle.Net) چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ شما به غیر از بازی وارکرافت کدام یک از بازی‌های بتل نت را به مخاطبان خود معرفی می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

  • آیا می‌توان به صورت رایگان از این سرویس استفاده کرد؟

در سرویس بتل نت بازی‌‌های بیشمار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از انواع رایگان آن مثل Hearthstone، StarCraft و Heroes استفاده کنید. همچنین نسخه‌های آزمایشی بسیار زیادی از بازی‌های آن وجود دارد که می‌توانید قبل از خرید از آن‌ها استفاده نمایید که ببینید آیا بازی مورد علاقه شما هست یا خیر؟

  • سرویس Battle.net PC چیست؟

سرویس بتل نت دسکتاپ، نرم افزاری است که روی دسکتاپ کامپیوتر قابل نصب می‌باشد و با دانلود، نصب و راه اندازی آن می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به بازی‌های بتل نت دسترسی داشته و از آن‌ها لذت ببرید.

گیفت کارت بتل نت چیست؟
اگر عاشق بازی‌های وارکرافت هستید، به ندرت ممکن است برای پیدا کردن ورژن‌های مختلف آن به بتل نت نرسیده باشید. بتل نت، مادر بازی‌های وارکرافت است و به همه افرادی...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...