دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

اگر یک گیمر هستید، حتما علاقه زیادی به انجام بازی‌های مختلف داشته و با سرویس‌های بازی مانند روبلاکس، لیگ اف لجندز، بتل نت، ایکس باکس و… آشنا هستید. هر یک از این سرویس‌ها، میلیون‌ها بازی مختلف اکشن، ماجراجویی، ورزشی و… در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با این حال افرادی نیز هستند که به دنبال نوع دیگری از کسب تجربه جدید از این دنیای بزرگ هستند؛ آن‌ها می‌خواهند با استفاده از مهارت‌های بازی‌نویسی خود استفاده کرده و با ارائه بازی‌های مختلف در اختیار دیگر کاربران، درآمد کسب کنند. در این مقاله بررسی می‌کنیم که گیفت کارت روبلاکس (Roblox) چیست و نحوه خرید و ساخت اکانت آن چگونه است.

گیفت کارت روبلاکس چیست؟

روبلاکس، یک پلتفرم آنلاین است که روزانه میلیون‌ها کاربر برای بازی از آن استفاده می‌کنند. همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، روبلاکس یک بازی نیست، بلکه سرویسی است که به شما امکان می‌دهد از بازی‌های ساخته شده توسط برنامه نویسان استفاده کرده و در آن بازی بسازید و در اختیار کاربران قرار دهید. هر فردی از کودک تا بزرگسال می‌تواند در این پلتفرم بازی ساخته و میلیون‌ها دلار درآمد کسب کند. شاید جالب باشد که بدانید، برخی از توسعه دهندگان سالی 1 میلیون دلار فقط از این پلتفرم درآمد دارند.

گیفت کارت روبلاکس (Roblox)، یک روش‌ مناسب برای پرداخت هزینه‌‌های این سرویس است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خرید اکانت پرمیوم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای اقدام کرده و در دنیایی از بازی‌های جذاب وارد شده و لذت ببرید.

ویژگی‌های روبلاکس

پس با توجه به ویژگی‌هایی که در مورد روبلاکس بیان شد، این پلتفرم دارای مشخصات و ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • می‌توانید کاراکتر مورد علاقه خود را طراحی کنید.
  • دارای تصاویر 3 بعدی جذاب می‌باشد.
  • محیط جذاب و مفرحی دارد که امکان یادگیری را برای کاربران فراهم می‌کند.
  • می‌توانید با استفاده از آن به ساخت بازی شخصی با لباس‌ها و آیتم‌های مورد نظر خود اقدام نمایید.

برای خرید گیفت کارت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت

نحوه ساخت اکانت روبلاکس

نحوه ساخت اکانت روبلاکس

ساخت اکانت روبلاکس (Roblox) بسیار ساده و راحت است و شما در یک مرحله می‌توانید نسبت به انجام آن اقدام کنید:

  • وارد سایت رسمی Roblox شوید، یک پنجره برای شما باز می‌شود. در این پنجره مشخصات خود مثل نام کاربری، تاریخ تولد و پسورد را وارد و روی Sign up کلیک کنید.

گیفت کارت Roblox چیست

به همین راحتی ساخت اکانت شما در سایت روبلاکس انجام می‌شود.

نحوه خرید گیفت کارت روبلاکس

  1. برای خرید گیفت کارت روبلاکس بعد از ساخت اکانت، وارد حساب کاربری خود شده و در منوی سمت چپ روی Gift Cards کلیک کنید.
  2. در این صفحه مشکی رنگ، روی BUY A GIFT CARD کلیک کنید.
  3. از آنجایی که گیفت کارت، تاریخ انقضا ندارد و به همین دلیل می‌توان آن را به دیگران هدیه داد، با انتخاب friend در قسمت Their name نام شخص مقابل و در قسمت your name اسم خودتان را وارد کنید. اگر گیفت کارت برای خودتان است For me را انتخاب و روی Pick a gift card کلیک نمایید.
  4. نوع گیفت کارت مورد نظر را انتخاب نمایید. اگر نیازی به داشتن کارت فیزیکی آن ندارید، Send a digital card را انتخاب کنید.
  5. روی How much کلیک کنید تا بتوانید مبلغ گیفت کارت مورد نظر را انتخاب کنید.
  6. بعد از انتخاب مبلغ مورد نظر، روی Add a message کلیک کنید.
  7. مشخصات کارت را چک کنید. در صورتی که در این مرحله تصمیم گرفتید مبلغ دیگری را انتخاب کنید روی Add Another Card کلیک کنید.
  8. با استفاده از پی پال، مستر کارت و ویزاکارت می‌توانید نسبت به خرید گیفت کارت مورد نظر اقدام نمایید. (یک روش آسان‌تر برای خرید گیفت کارت روبلاکس، خرید از ایرانیکارت است. اگر حساب پی پال یا کارت‌های اعتباری ندارید، می‌توانید از طریق ایرانیکارت به خرید گیفت کارت روبلاکس اقدام کنید.)

روش ساخت اکانت پرمیوم

  • برای استفاده از گیفت کارت روبلاکس، بعد از این که نسبت به ساخت اکانت خود اقدام کردید و وارد آن شدید، در منوی سمت چپ روی Get Premium کلیک کنید.

گیفت کارت Roblox چیست

  • مجددا روی Get Premium کلیک کنید تا به پایین صفحه هدایت شوید.

گیفت کارت Roblox چیست

  • سه گزینه برای ساخت اکانت پرمیوم در روبلاکس وجود دارد. Premium 450 امکان دریافت 450 نوع بازی، Premium 1000 امکان دریافت 1000 و Premium 2200 امکان دریافت 2200 بازی مختلف را به شما می‌دهد و به قیمت 4.99، 9.99 و 20.99 دلار به فروش می‌رسد. یکی از گزینه‌ها را انتخاب و روی Subscribe Now کلیک کنید.

  • برای پرداخت ساخت اکانت پرمیوم روبلاکس می‌توانید با استفاده از ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و گیفت کارت روبلاکس اقدام نمایید (در این قسمت ما گیفت کارت را به عنوان یک روش پرداختی انتخاب کردیم). سپس روی Continue کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت روبلاکس

  • کد 12 رقمی روبلاکس را وارد کرده و روی Redeem کلیک کنید.

به این صورت پرداخت با گیفت کارت روبلاکس و ساخت اکانت پرمیوم آن انجام می‌گردد.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله، آموختید گیفت کارت روبلاکس (Roblox) چیست و نحوه ساخت اکانت آن و خرید گیفت کارت مربوط به آن چگونه است. در صورتی که سوالی در مورد خرید گیفت کارت روبلاکس دارید با ما در میان بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده و راهنمایی کاملی در اختیارتان می‌گذارند.

گیفت کارت روبلاکس چیست؟
اگر یک گیمر هستید، حتما علاقه زیادی به انجام بازی‌های مختلف داشته و با سرویس‌های بازی مانند روبلاکس، لیگ اف لجندز، بتل نت، ایکس باکس و… آشنا هستید. هر یک...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...