دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت ریوت اکسس چیست؟

گیفت کارت ریوت اکسس چیست؟

آیا تا به حال اسم استودیو ریوت را شنیده‌اید؟ مطمئنا اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید و با بازی لیگ آف لجندز هم آشنایی داشته باشید، جواب شما منفی نخواهد بود. از آنجایی که در دنیای گیمرها خریدهای درون برنامه‌ای زیادی انجام می‌شود، رایوت هم نسبت به این مورد استثنا نیست و برای انجام آن اقدام به عرضه گیفت کارت‌های ریوت کرده است. با خواندن این مقاله به صورت کامل می‌آموزید گیفت کارت ریوت اکسس (Riot Access ) چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

گیفت کارت ریوت اکسس (Riot Access) چیست؟

با خرید گیفت کارت ریوت اکسس (Riot Access) می‌توانید حساب ریوت خود را شارژ کنید و در داخل اکانت خود نسبت به خریدهای درون برنامه‌ای مثل گرفتن ریوت پوینت‌ها (سکه‌های بازی ریوت)، DLCها و اسکین‌ها اقدام نمایید. سه نوع گیفت کارت ریوت اکسس وجود دارد که مربوط به ریجن‌های مختلف اروپا، آمریکا و انگلیس می‌باشند. کاربران در زمان استفاده از گیفت کارت خریداری شده، حتما باید به ریجن آن دقت کرده و آی پی کشور خود را مطابق با کشور انتخابی در نظر بگیرند. یعنی آی پی شما باید با آی پی کشور انتخابی یکی باشد.

با استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس، می‌توانید از فروشگاه 3 بازی مختلف ریوت یعنی League of Legends، Valorant و Legends of Runeterra آیتم‌های مختلفی را خریداری نمایید.

ویژگی‌های گیفت کارت ریوت اکسس

گیفت کارت ریوت اکس ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی دارد که در این قسمت به 3 مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • نداشتن تاریخ انقضا و امکان هدیه دادن به دیگران
  • قابل استفاده برای بازی‌های Teamfight Tactics ، Legends of Runeterra ،Valorant، Wild Rift
  • خرید درون برنامه‌ای

گیفت کارت ریوت اکسس چیست

خرید گیفت کارت‌های Riot Access

همانطور که گفته شد، شرکت ریوت برای بازی‌‌های مختلف خود گیفت کارت‌های متفاوتی هم ارائه کرده است که این گیفت کارت‌ ها در اصل کدهای اینترنتی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها خریدهای درون برنامه‌ای را انجام داد. بازی‌هایی که با استفاده از گیفت کارت ریوت قابل شارژ و خریداری هستند هم در قسمت قبلی به آن‌ها اشاره شد.  مثلا در بازی league of legend می‌توانید آیتم‌های به روز و اضافه شده و همچنین DLCهای مختلف را خریداری کنید. این بازی که حالت افسانه‌ای دارد، بسیار مشابه به بازی‌های warCraft و dota می‌باشد.

شرکت ریوت با انتشار این بازی کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. این بازی جذاب و مهیج قابل اجرا در سیستم‌ PC و Mac می‌باشد.

نحوه استفاده از گیفت کارت ریوت اکسس

با انجام مراحل زیر می‌توانید از گیفت کارت ریوت اکسس استفاده نمایید:

  1.  وارد لینک Riot Game Client شده، ریوت گیمز را نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. از قسمت فروشگاه مخصوص آن، بازی مورد نظر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  3. برای تایید نهایی بازی روی Purchase RP کلیک نمایید.
  4. در منوی بالای صفحه، روی Prepaid Cards کلیک کرده و کد گیفت کارت را در قسمت مخصوص آن وارد کنید.
  5. روی Submit کلیک کرده و به این صورت گیفت کارت خود را ردیم کنید.

حالا می‌توانید از اسکین‌ها و آیتم‌های مختلف لذت ببرید.

گیفت کارت Riot Access چیست

نحوه ردیم کردن گیفت کارت‌ Riot Point

برای ردیم کردن گیفت کارت، بهتر است ابتدا وارد اکانت خود و سپس با انتخاب گزینه store وارد فروشگاه آن شوید. سپس با کلیک بر روی Purchase به خرید point هدایت می‌شوید. با کلیک روی Prepaid cards کد دریافتی از سایت گیم را وارد نمایید. سپس با انتخاب کادر Submit، ردیم کردن گیفت کار را به اتمام برسانید.

چه نکاتی را باید قبل از وارد کردن کد گیفت کارت Riot Point رعایت کنید؟

  1. در زمان وارد کردن کد گیفت کارت، به کشور گیفت کارت مربوطه توجه کنید. در صورتی که آی پی شما با کشور گیفت کارت یکی نباشد، کد گیفت کارت دریافتی قابل استفاده نیست.
  2. گیفت کارت‌های ریوت اکسس، با ریجن‌های آمریکا موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را از سایت ایرانیکارت دریافت نمایید.
  3. در زمان ردیم کردن گیفت کارت، حتما برای تغییر کد گیفت کارت آی پی خود را تغییر دهید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت ریوت اکسس (Riot Access) چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. آیا شما تاکنون از این گیفت کارت استفاده کرده‌اید؟ چه نکات دیگری را باید در زمان استفاده از این گیفت کارت رعایت نمود؟ خوشحال می‌شویم که نظرات و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

گیفت کارت ریوت اکسس چیست؟
آیا تا به حال اسم استودیو ریوت را شنیده‌اید؟ مطمئنا اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید و با بازی لیگ آف لجندز هم آشنایی داشته باشید، جواب شما منفی نخواهد بود....
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...