دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت پابجی چیست + کاربرد و ویژگی‌ها

گیفت کارت پابجی چیست + کاربرد و ویژگی‌ها

بازی پابجی برای گیمرها مسئله مرگ و زندگی است؛ این جمله اغراق نیست بلکه فلسفه این بازی زنده ماندن تنها یک نفر است. جنگ برای بقا در این بازی که در سبک Royal Battle قرار می‌گیرد به اوج خود رسیده است. اما کاربرد گیفت کارت پابجی چیست؟ و سوال همیشگی گیمرهای ایرانی؛ آیا خرید پابجی در ایران امکان پذیر است؟ در این نوشته کاربرد گیفت کارت پابجی را برای شما توضیح خواهیم داد. در ضمن پاسخ این سوال مثبت است! با ایرانیکارت خرید انواع گیفت کارت ها در ایران امکان پذیر است. خرید گیفت کارت پابجی هم از طریق سایت ایرانیکارت تنها با چند کلیک به سادگی انجام می پذیرد.

گیفت کارت پابجی چیست؟

گیفت کارت پابجی یا همان یوسی پابجی (UC) اعتبار یا شارژ بازی پابجی است که با آن می‌توانید اسکین‌ها، اسلحه‌های بزرگ و قدرتمند و وسایل زیبا و جذاب مثل کلاه آتشین، لباس و… به بازی خود اضافه کرده و با قدرت بیشتری دشمن را بکشید.

کاربرد گیفت کارت پابجی

در ابتدای بازی شما هیچ چیزی ندارید. درواقع باید از صفر تلاش برای بقا را شروع کنید. در این بازی برای خرید لباس ها و مهمات نیاز به شارژ حساب خود دارید. برای شارژ کردن حساب خود در بازی راه های مختلفی در پیش دارید. ساده ترین روش خرید گیفت کارت و وارد کردن کد آن در بازی است. البته این بازی روش های پرداخت بسیاری دارد. از طریق پی پال و  کارت های اعتباری دیگر هم امکان پرداخت دارید. پس ازینکه حساب خود را شارژ کردید بسته به ارزش دارایی خود می توانید خرید را انجام دهید.

خرید پابجی در ایران

مزایای خرید گیفت کارت پابجی

با خرید گیفت کارت پابجی بدون این که نیاز باشد مشخصات اکانت خود را در اختیار کسی بگذارید می توانید خودتان حساب خود را شارژ کنید. در این بازی خرید و فروش ها با واحد پول یوسی Unknown Cash انجام می شود. شما با خرید گیفت کارت با هر ارزشی که داشته باشد، می‌توانید یوسی پابجی را خریداری کرده و سپس خریدهای درون برنامه، اسلحه‌ها، لباس‌ها و ملزومات بازی را انجام دهید. بسیاری از گیمرها، لباس‌ها و مهمات خود را تبدیل به یوسی می‌کنند و با ارسال آن برای دوستان خود به کسب درآمد از پابجی می‌پردازند.

ویژگی های بازی پابجی

بازی پابجی دارای ویژگی‌ها و نکات مثبتی می‌باشد که باعث محبوبیت آن در بین کاربرانش شده است مثل:

  • گرافیک عالی و حرفه‌ای
  • اسلحه‌های متنوع و زیاد
  • استفاده از وسایل حمل و نقل متفاوت
  • صدای بسیار عالی بازی و جلوه‌های صوتی تری دی
  • بازی کردن گروهی با دوستان
  • هیجان بسیار زیاد بازی
  • بازی آسان و جذاب

 کاربرد گیفت کارت پابجی

خرید گیفت کارت پابجی در ایران

برای خرید هر نوع گیفت کارت در ایران می توانید از سایت ایرانیکارت اقدام کنید. پس از خرید گیفت کارت پابجی  و وارد کردن کد آن در سایت پابجی که در بازی قبلا در این ویدئوی آموزشی بلاگ زیر توضیح داده شده است می توانید خرید یوسی پابجی را انجام دهید.

نحوه ساخت اکانت پابجی

ساخت اکانت پابجی آسان و راحت است و برای انجام ان فقط کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • وارد سایت midasbuy شوید.
  • در قسمت بالای صفحه  روی Login کلیک کنید.
  •  روی گزینه‌ی Register کلیک کنید.
  •  اطلاعات خود را وارد کنید. حتما ایمیل معتبری را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید.
  • روی Register کلیک کنید.
  • وارد ایمیلتان شوید و اکانت خود را تایید کنید.

آموزش شارژ کردن پابجی موبایل

از آنجایی که بازی پابجی طرفداران زیادی دارد و محبوبیت خود را به دست آورده است، در این مقاله می‌خواهیم نحوه شارژ این بازی و استفاده از گیفت کارت آن را آموزش دهیم.

  • ابتدا گیفت کارت پابجی را از سایت ایرانیکارت تهیه کنید.
  • پس از دریافت کد پابجی، وارد سایت pubgmobile شوید.
  •  روی  Redeem که در بالای صفحه است، کلیک کنید.
  •  کد گیفت کارت پابجی است که از سایت ایرانیکارت گرفته اید را Copy/Paste کنید. وقتی کد گیفت کارت پابجی خود را وارد می‌کنید، سایت بصورت خودکار نام Player Name را هم برای تایید نمایش می‌دهد که اشتباها کد پابجی دیگران را وارد نکنید.

سخن نهایی

در این مقاله آموختید که گیفت کارت پابجی چیست و چه قابلیت و مزایایی دارد؟ همچنین با نحوه ساخت اکانت و شارژ آن آشنا شدید. شما هم اگر تجربه بازی پابجی را دارید و نکته خاصی در استفاده از گیفت کارت آن می‌دانید که به آن اشاره‌ای نکرده‌ایم، لطفا برای ما به اشتراک بگذارید.

گیفت کارت پابجی چیست + کاربرد و ویژگی‌ها
بازی پابجی برای گیمرها مسئله مرگ و زندگی است؛ این جمله اغراق نیست بلکه فلسفه این بازی زنده ماندن تنها یک نفر است. جنگ برای بقا در این بازی که...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...