دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

کالاف دیوتی موبایل، یکی از پرطرفدارترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌ها می‌باشد که در مدت کوتاه توانسته رکورد پردانلودترین بازی موبایل را ثبت کند. این بازی به صورت اکشن می‌باشد که بازیکنان به صورت آنلاین بخش‌های مختلفی را به صورت چندنفره تجربه می‌کنند. برای استفاده از امکانات و آپشن‌های بیشتر کالاف دیوتی ناچار به پرداخت درون برنامه‌ای می‌شوید. یکی از بهترین روش‌ها برای پرداخت درون برنامه‌ای این بازی، استفاده از گیفت کارت مخصوص به آن است. در این مقاله می‌آموزید که گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست، چه مزایایی دارد و چگونه باعث افزایش رنک مود این بازی می‌شود؟

گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

کالاف دیوتی یک بازی بسیار هیجان انگیز برای افرادی که عاشق بازی‌های جنگی هستند، می‌باشد. این بازی با محبوبیتی که در بین کاربران جذب کرده است، توانسته جزو یکی از بهترین بازی‌های Google Play و Apple Store واقع شود.

گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل (CALL of DUTY MOBILE)؛ روشی برای پرداخت‌ خریدهای درون برنامه‌ای این بازی است که با آن می‌توانید آپشن‌های مختلف بازی را خریداری کرده و از آن‌ها در جهت افزایش هیجان و پیشرفت بازی خود استفاده نمایید.

استفاده از گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل، چه مزایایی دارد؟

  • می‌توانید از انواع اسلحه‌های جذاب و پیشرفته به همراه اسکن‌های خاص و حرفه‌ای بهره‌مند گردید.
  • امکان بازی در حالت پرمیوم، با نقشه‌های مختلف و با استفاده از تجهیزات عالی برایتان فراهم می‌گردد.
  • قدرت مبارزه با دشمنان افزایش یافته که این باعث برتری در نبردهای مختلف و کسب رتبه‌های بالا می‌شود.

بازی کالاف دیوتی چیست؟

بازی کالاف دیوتی (call of duty mobile) گرافیک بسیار عالی و محیط سه بعدی را برای کاربرانش فراهم کرده و یکی از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌ها به شمار می‌رود. این بازی مانند بیشتر بازی‌ها دارای سی‌پی می‌باشد که با استفاده از آن‌‌ها می‌توانید سلاح و تجهیزات خود را بهبود بخشید و از امکانات بیشتر آن بهره‌مند گردید. البته برای داشتن سی پی یا سکه‌های این بازی، باید هزینه‌ای پرداخت کنید که توسط گیفت کارت کالاف دیوتی می‌توانید این کار را انجام دهید. این بازی همچنین دارای قابلیت چند نفره می‌باشد که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

برای خرید بازی Call of duty، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید بازی کال آف دیوتی

گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست

حالت‌های مختلف چندنفره بودن کالاف دیوتی موبایل

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب کالاف دیوتی، امکان ایجاد رقابت‌های چند نفره آن می‌باشد.

  • Team Deathmatch: با این آپشن کالاف دیوتی، به مبارزه با تیم مقابل رفته و هر تیمی که زودتر به امتیاز مورد نظر برسد، برنده می‌شود.
  • Domination: یک محل را مشخص کرده و باید آن را در مقابل تیم مقابل حفظ کنید.
  • Search & Destroy: یکی از تیم‌ها مانع انفجار بمب می‌شود. همچنین در صورتی که یک تیم بتواند تمام بازیکنان تیم حریف را به کشتن دهد، در بازی پیروز می‌شود.
  • Frontline: با این آپشن به مبارزه با تیم مقابل رفته و تیمی که زودتر به امتیاز برسد برنده می‌شود.

در واقع این بخش‌های معرفی شده، در نقشه‌های معروف کالاف دیوتی قابل اجرا هستند و بازیکنان با دو تیم پنج نفره یا پنج در پنج در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. نقشه‌‌های معروف به اسم هایجکند، کراش، کراس فایر، سامیت و … می‌باشند و برای 10 بازیکن طراحی شده است.

اگر به تازگی بازی کالاف دیوتی را شروع کرده‌اید تا قبل از رسیدن به سطح هفت، نمی‌توانید از بخش‌های دیگر بازی استفاده کنید. همچنین حالت چند نفره این بازی به صورت آنلاین است و ممکن است رقیبان، افراد با تجربه‌ای باشند. مسلما شما دوست ندارید از همان ابتدا شکست بخورید و برای پیروز شدن، بهتر است در VS.AI Practice با ربات‌ها مبارزه کنید و سپس به مبارزه با بازیکنان واقعی بپردازید.

بیشتر بخوانید: گیفت کارت اپیک گیمز چیست؟

رنک مود در بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ 

رنک به معنی رتبه است و رنک مود بازی کالاف دیوتی برای رتبه‌بندی این بازی به کار می‌رود. در واقع به شما نمایش داده‌ می‌شود که در چه سطحی قرار گرفته‌اید. هر چه در رتبه‌های بالاتری از این بازی قرار بگیرید، پاداش‌ بیشتری هم به شما تعلق می‌گیرید.

قوانین رنک مود در بازی کالاف دیوتی موبایل

رنک مود، برای کاربرانی که به صورت چند نفره بازی می‌کنند و حداقل در سطح 7 هستند، قابل استفاده می‌باشد.  هر چه سریع‌تر بازی را پیش ببرید و ماموریت‌های بازی کالاف دیوتی را به پایان برسانید، سریع‌تر به رنک مود بازی دست خواهید یافت. برای دیدن رنک خود می‌توانید به منوی رقابت‌‌های چند نفره رفته و رتبه تمام مسابقاتی که شرکت کرده‌اید را ببینید.

ترفندهای افزایش رنک مود

و حال سوالی که پیش می‌آید این است که چه کارهایی انجام دهیم تا رنک مود افزایش یابد؟

  • یکی از راه‌های افزایش رنک مود زنده ماندن است و هر چه بیشتر بتوانید در بازی زنده بمانید، رنک مود شما نیز افزایش می‌یابد. یکی از بهترین راه‌ها برای بیشتر زنده ماندن این است که در حالت Battle Royale باشید.
  • کشتن رقیبان بیشتر باعث می‌شود رتبه‌های بیشتری در بازی به دست آورید. پس برای این کار بهتر است از اسلحه‌های قدرتمند استفاده نمایید.
  • داشتن استراتژی خاص در بازی، تاثیر بسیار زیادی از نتیجه بازی به شما می‌دهد. سعی کنید با دقت زیاد و برنامه ریزی پیش بروید تا امتیازات بیشتری به دست آورید و رنک خود را بالا ببرید.
  • یکی از بهترین روش‌ها برای کشتن رقیبان و کمک به هم تیمی‌ها، بازی در حالت Scorestreak می‌باشد که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی رتبه شما بگذارد.

گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست

سخن نهایی

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل باشید، حتما می‌دانید که پیشرفت در این بازی و افزایش رنک آن چه لذتی دارد؟ آیا وقت آن نرسیده که با خرید گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل، تجهیزات بازی خود را پیشرفت داده و بر رقیبانتان پیروز شوید؟

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. همون مستقیم از خود بازی میشه خرید کرد باهاش و از بانک باید گرفت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید گیفت کارت کالاف دیوتی را از فروشگاه‌های معتبر آنلاین خریداری کنید یا خرید بازی Call of duty را نیز می‌توانید از طریق ایرانیکارت انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...