دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت League of Legends چیست؟

گیفت کارت League of Legends چیست؟

آیا می‌دانستید بازی لیگ اف لجندز (League Of Legends) بزرگترین ورزش الکترونیک جهان است؟ این بازی آنلاین و چند نفره، در دسته پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین استراتژیک قرار گرفته است. اگر با این بازی آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید با افزایش امتیازات خود و پیشرفت تجهیزات، می‌توانید هیجان و جذابیت بازی را دو چندان کنید. یکی از روش‌های خرید درون برنامه‌ای در جهت افزایش امتیاز، استفاده از گیفت کارت مخصوص به آن است. با خواندن این مقاله می‌آموزید گیفت کارت League of Legends (لیگ اف لجندز) چیست و نحوه خرید آن چگونه است.

گيفت كارت League of Legends چيست؟

League of Legends یا LoL، یک بازی چند نفره آنلاین است که بسیار شبیه به The Frozen Throne می‌باشد و در دل بازیکنان محبوبیت زیادی به دست آورده است. این بازی بر روی پلتفرم ویندوز و مک اپل قابل نصب می‌باشد و در آمریکا به عنوان یک ورزش شناخته شده است.

گیفت کارت لیگ اف لجندز (League of Legends)؛ روشی برای پرداخت‌ خرید بازی‌های مختلف لجندز است که با استفاده از آن می‌توانید خریدهای درون برنامه‌ای این بازی را هم انجام دهید. یعنی آپشن‌های مختلف بازی را خریداری کرده و از آن‌ها در جهت افزایش هیجان و پیشرفت خود استفاده نمایید.

یکی از بهترین امکانات بازی League of Legends افزایش امتیازهای RP یا Riot Points می‌باشد. یعنی همان امتیازهایی که در بازی به دست می‌آورید. هر چه امتیاز شما بالاتر باشد در واقع شما، قهرمانان بیشتری را به تیم خود اضافه می‌کنید و شکست پذیری شما هم کمتر می‌شود. لباس، تجهیزات و ملزومات جنگی نیز با همین امتیازات مجهز شده و به پیشرفت بیشتر شما کمک می‌کنند. در مقدمه گفتیم که league of legends بزرگترین ورزش الکترونیک جهان است، چرا که به بازیکنان خود جوایز گران‌قیمت و نفیسی می‌دهد. از زمان انتشار این بازی تا امروز، به شرکت‌کنندگان حدود ۲۰ میلیون دلار جایزه اهدا شده است.

محیط گرافیکی بازی League Of Legends به قدری جذاب و هیجان انگیز است که احتمالا به آن معتاد می‌شوید. لذا قبل از شروع این بازی با برنامه‌هایی که در زندگی خود داشته‌اید، خداحافظی کنید. این بازی به قدری جذاب است که HotshotGG به خاطر آن دانشگاه را رها کرد.

گیفت کارت League of Legends چیست

نحوه خرید گیفت کارت League of Legends

بازی (League of Legends (LOL، یک بازی آنلاین چند نفره است که با خرید گیفت کارت آن می‌توانید اسلحه، ملزومات جنگی و سایر تجهیزات خود را پیشرفته کنید و از امکانات بیشتری استفاده نمایید. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها می‌باشد که برای پیروزی و موفقیت و شکست حریف باید تجهیزات خود را پیشرفت داده و قهرمانان بیشتری به بازی اضافه کنید. به منظور پیشرفت تجهیزات و افزودن امکانات جدیدتر از باید امتیازات RP خود را افزایش دهید که این کار با استفاده از گیفت کارت لجندز صورت می‌گیرد و به قیمت‌های 5، 10، 25، 50 و 100 دلار به فروش می‌رود.

برای خرید گیفت کارت (League of Legends (LOL، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت لگ آف لجندز

نحوه ساخت اکانت League of Legends

برای ساخت اکانت League of Legends وارد آدرس leagueoflegends شده و مراحل زیر را انجام دهید.

  1. روی sign in که در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته و با کادر قرمز مشخص شده، کلیک کنید.
  2. روی گزینه CREATE ACCOUNT کلیک نمایید تا بتوانید نسبت به وارد کردن اطلاعات اکانت خود اقدام کنید.
  3. ایمیل خود را وارد کرده و روی Start کلیک کنید.
  4. روز، ماه و سال تولد خود را وارد کرده و NEXT را انتخاب کنید.
  5. یوزر و پسورد خود را وارد کرده و تیک I agree to the terms را زده و روی Next کلیک نمایید.

به این صورت ساخت اکانت League of Legends شما انجام شده و می‌توانید نسبت به نصب بازی اقدام نمایید. با کلیک بر روی Play For Free می‌توانید به صورت رایگان این بازی را دانلود کرده و بازی را شروع کنید. ولی برای خرید بازی‌های دیگر League of Legends، یا پرداخت درون بازی، باید هزینه‌ای پرداخت کنید. یکی از روش‌های پرداخت استفاده از گیفت کارت است که در ادامه در مورد آن توضیح داده می‌شود.

روش استفاده از گیفت کارت League of Legends

بعد از خرید گیفت کارت League of Legends یک کد به شما تحویل داده می‌شود. برای استفاده از کد گیفت کارت در جهت خرید بازی‌های ليگ اف لجندز، اول وارد سایت merchriotgames شوید و بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید (مثلا Mordekaiser XL Figure).
گیفت کارت League of Legends چیستقیمت این بازی 37.50 دلار می‌باشد. برای پرداخت هزینه بازی، روی دکمه قرمز رنگ $37.50 – Add to Cart کلیک نمایید.

در قسمتی که کادر قرمز رنگ کشیده شده و نوشته Discount code، کد گیفت کارت خود را وارد کرده و روی Apply کلیک کنید.

بازی league of legends

البته در صورت داشتن حساب پی پال، می‌توانید از طریق وارد کردن اطلاعات در قسمتی که گزینه paypal وجود دارد پرداخت خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل چیست؟

نحوه پرداخت درون برنامه‌ای League of Legends

ابتدا بازی را از طریق لینک https://signup.eune.leagueoflegends.com/en/signup/redownload روی ویندوز خود نصب کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  • روی Launch کلیک کرده و سپس نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید.
  • در پنجره باز شده نام کاربری و پسوورد خود را وارد کنید.
  • روی علامتی که با کادر قرمز مشخص شده کلیک و سپس Purchase RP را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید باز شده روش‌های مختلفی برای پرداخت به شما پیشنهاد می‌شود. برای پرداخت با گیفت کارت باید prepaid cards را انتخاب کرده و روی SUBMIT کلیک کنید.

البته با ویزا کارت و پی پال نیز می‌توانید پرداخت‌‌های درون بازی خود را انجام داده و به امکانات گیم خود بیفزایید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید که گیفت کارت League of Legends چیست و نحوه خرید آن چگونه است. همچنین با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و استفاده از این گیفت کارت آشنا شدید. در صورتی که شما هم تجربه این بازی هیجان انگیزی را دارید، خوشحال می‌شویم که نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

گیفت کارت League of Legends چیست؟
آیا می‌دانستید بازی لیگ اف لجندز (League Of Legends) بزرگترین ورزش الکترونیک جهان است؟ این بازی آنلاین و چند نفره، در دسته پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین استراتژیک قرار گرفته است. اگر...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...