مسافرت و مهاجرت

10 شغل پر درآمد آلمان چه هستند؟

10 شغل پر درآمد آلمان چه هستند؟

آلمان یکی از مقصد های محبوب مهاجرین در میان کشور های اروپایی به شمار می رود. سالانه افراد زیادی برای گرفتن ویزای تحصیلی و کار در این کشور اقدام می کنند. افراد در هر نوع تخصصی می توانند با جست و جوی شغل ویزای کاری دریافت کنند اما نکته ی مهم یادگیری زبان آلمانی و گرفتن مدارکی مانند آزمون DSH برای دانشجویان است. خوشبختانه تحصیل رایگان در آلمان یکی از مزیت هایی است که کشور های دیگر مانند کانادا آن را ارائه نمی کنند. برای اطلاع از شرایط ویزای دانشجویی و دانشگاه های برتر آلمان می توانید به مقالات ایرانیکارت مراجعه کنید. در این مقاله به معرفی 10 شغل پر درآمد آلمان می پردازیم.

مهاجرت به آلمان چگونه است؟

پس از آمریکا، آلمان دومین کشور مهاجر پذیر دنیا است. دلیل این مساله این است که آلمان کشوری صنعتی است و اقتصاد قوی ای دارد پس نیاز به نیروی کار متخصص در این کشور زیاد است. این مساله باعث شده است که در ایران نیز تب و تاب مهاجرت به آلمان افزایش یابد. از طریق های مختلفی می توان اقامت آلمان را دریافت کرد. اما از سریع ترین روش ها اپلای کردن برای دانشگاه و اخذ ویزای کاری است. اما در صورتی که تمامی کار های شما خوب پیش رفت باید چیز هایی که کشور آلمان مشخص کرده است را تهیه کنید.

  • اثبات داشتن تمکن مالی

یکی از مواردی که پیش از مهاجرت به باید آن را در نظر بگیرید داشتن تمکن مالی است. این تمکن برای انواع روش های مهاجرتی متفاوت است. برای مثال دانشجو باید یک میزان پول را در حساب خود داشته باشد و کسی که ویزای کاری می خواهد تا  زمانی که کار مورد نظر را پیدا کند باید تامین باشد.

  • داشتن حداقل آشنایی با زبان آلمانی

آلمان ها کمی با چند زبانه شدن کشور خود مشکل دارند. شما اگر در آلمان به انگلیسی صحبت کنید چندان برای مردمش خوش آیند نیست. تمامی شرکت ها و دانشگاه ها به زبان آلمانی صحبت می کنند ولی استثنا هایی نیز وجود دارد. برای ورود به کشو آلمان حداقل نمره ی زبان A1 وB1 نیاز است. البته برای اقامت دائم بهتر است که به سطح C1 برسید. در ادامه 10 شغل پر درآمد آلمان را نام می بریم که برای موفقیت در آن ها بهتر است به زبان آلمانی مسلط باشید.

شغل پر درآمد آلمان

10 شغل پر درآمد آلمان چه هستند؟

اگر می خواهید در آلمان به یک فرد موفق تبدیل شوید باید شغل های پر درآمد آلمان را بشناسید. شناخت این شغل ها به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید. مثلا برای ادامه تحصیل این رشته ها را انتخاب کنید و یا در ایران مهارت های خود را در این رشته ها افزایش دهید تا پس از مهاجرت به مشکلی برنخورید.

  • جراحی/ پزشکی

محدوده حقوق: از 6،520 یورو تا 22،500 یورو

جراحان در لیست شغل های پردرآمد به دلیل ماهیت حیاتی شغلشان قرار دارند. حرفه جراح شامل ریسک بالا و نیاز به دانش گسترده و مسیر یادگیری طولانی است. البته که این شغل به دلیل حساسیت بالا از جمله شغل های پر درآمد دنیا است.

  • قضاوت

محدوده حقوق: از 5،480 یورو تا 18،900 یورو

قضات به دلیل مسئولیت های عظیم مرتبط با شغلشان حقوق بسیار بالایی می گیرند. تصمیم گیری درباره سرنوشت افراد کار ساده ای نیست و دستمزد بالا کاملاً توجیه پذیر است.

  • وکالت

محدوده حقوق: از 4،430 یورو تا 15،300 یورو

دلیل اصلی اینکه وکلا دستمزدهای کلانی کسب می کنند این است که در سرنوشت بسیاری از پرونده ها تاثیر گذار است. یک وکیل موفق می تواند هزاران دلار به نفع کسی کار کند و یا دست کسانی که کلاهبردای کرده اند رو کند.

  • مدیران بانک

محدوده حقوق: از 4170 یورو تا 14،400 یورو

مسئولیت داشتن صدها میلیون وجوه و سرمایه گذاری با تمام ریسک های مرتبط با آن ، مدیریت بانک را به یک وظیفه بسیار حیاتی و شایسته یک حقوق بزرگ تبدیل می کند.

  • مدیران اجرایی

محدوده حقوق: از 3،910 یورو تا 13،500 یورو

مدیران عامل در درجه اول مسئول موفقیت یا شکست سازمانهای کامل هستند. پاداش کلان آنها به دلیل دامنه گسترده تأثیر و همچنین خطرات موجود است.

  • مدیران ارشد مالی

محدوده حقوق: از 3،650 یورو تا 12،600 یورو

هر شغلی که مربوط به مدیریت پول باشد ، بطور خودکار شرایط بالایی را دریافت می کند. مدیران مالی بودجه ، هزینه ها و درآمد را مدیریت می کنند که مستقیماً بر عملکرد سازمان تأثیر می گذارد. به همین دلیل ای شغل از شغل پر درآمد آلمان به حساب می آید.

  • متخصصین ارتودنسی

محدوده حقوق: از 3،520 یورو تا 12200 یورو

متخصصین ارتودنسی درصنعتی فعالیت می کنند که افراد تمایل دارند هزینه های بالایی را برای یک سرویس بپردازند ، این امر باعث می شود ارتودنتیست ها در زمره بهترین شغل ها قرار بگیرند.

  • اساتید دانشکده

محدوده حقوق: از 3،130 یورو تا 10،800 یورو

اساتید کالج از مشاغل پردرآمد و معتبر هستند. استاد شدن کار آسانی نیست و نیاز به پشتکار دارد که تا حدودی به همین دلیل است که آنها درآمد بالایی کسب می کنند.

  • خلبانان

محدوده حقوق: از 2،610 یورو تا 9،020 یورو

با این وجود احتمالاً تنها شغل هیجان انگیز موجود در این لیست  خلبانی است. خلبانان تحت برنامه های آموزشی دقیق قرار می گیرند و آنها مسئول ایمنی هزاران نفر در روز هستند. این شغل از مشاغل پر درآمد دنیا است.

  • مدیران بازاریابی

محدوده حقوق: از 2350 یورو تا 8110 یورو

مدیران بازاریابی متولی افزایش درآمد سازمان های خود هستند. آنها مستقیماً مسئولیت تولید مشاغل را دارند و به همین دلیل از حقوق بالایی نیز برخوردار می شوند. به صورت کلی به دلیل صنعتی بودن کشور آلمان مشاغل مارکتینگ و حوزه ی IT درآمد های بالایی دارند.

کلام آخر

در این مقاله با 10 شغل پر درآمد آلمان آشنا شدید. در پروسه ی ثبت نام برای آزمون زبان، پرداخت اپلیکیشن فی و چاپ مقالات در مجلات خارجی ممکن است به پرداخت های ارزی نیاز داشته باشید. در ایران به دلیل تحریم ها امکان استفاده از کارت های اعتباری بین المللی وجود ندارد به همین سبب شما می توانید در این زمینه از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

10 شغل پر درآمد آلمان چه هستند؟
آلمان یکی از مقصد های محبوب مهاجرین در میان کشور های اروپایی به شمار می رود. سالانه افراد زیادی برای گرفتن ویزای تحصیلی و کار در این کشور اقدام می...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...