مسافرت و مهاجرت

ترنسفر وایز ( TransferWise ) و تبدیل ارز ارزان

ترنسفر وایز ( TransferWise ) و تبدیل ارز ارزان

ترنسفر وایز ( TransferWise ) یک سیستم تبدیل ارز است که شما را از پرداخت هزینه تبدیل ارز بانک ها رها میکند! این کمپانی که در سال 2011 آغاز به کار کرد، در حال حاضر در 8 شهر بزرگ دنیا دفتر فعال مرکزی داشته و مرکز اصلی آن در لندن است.

ترنسفر وایز ( TransferWise ) چگونه کار میکند؟

در حالت عام و قدیمی، زمانی که میخواهید به طور مثال دلار خود را به صورت یورو برای کشوری دیگر و به حساب شخصی دیگر ارسال نمایید، جدای از هزینه ارسال حواله، در واقع هزینه تبدیل ارز را نیز باید پرداخت کنید. ترنسفر وایز با دست گذاشتن بر روی این مشکل بزرگ سیستم انتقال مالی، دست به ابتکار جالبی زده است. در مثال قبلی، شما با استفاده از ترنسفر وایز میتوانید دلار خود را به ترنسفر وایز دهید، و ترنسفر وایز در کشور مقصد شما یورو به حساب مورد نظر شما واریز کند. در این روش در واقع شما پولی را از کشور مبدا خارج نکرده اید بلکه آن را به ترنسفر وایز کشور خود داده، و ترنسفر وایز کشور مقصد ارز مورد نظر شما را به شخص مورد نظرتان میدهد و به این ترتیب نیازی به پرداخت هزینه تبدیل ارز نخواهد بود! استفاده از این سیستم میتواند تا 90% هزینه اضافی شما برای ارسال وجهی به ارزی دیگر را کاهش دهد.

TransferWise

آیا این سیستم و خدمات آن مطئن و قابل اعتماد هستند؟

TransferWise مانند بانک های بزرگ و معتبر دنیا، مشتریان متقاضی خدمات خود را تایید هویت میکند، خدمات مورد استفاده آن ها را زیر نظر میگیرد و تلاش میکند از هر لحاظ پولشویی و دزدی در این سیستم را به حداقل برساند. در نتیجه به همان اندازه که یک بانک بزرگ بین المللی معتبر و قابل اعتماد است، TransferWise نیز هست.

ارسال ارز از طریق TransferWise چقدر طول میکشد؟

واقعیت این است که ترنسفر وایز جزء سریع ترین روش ها محسوب نمیشود. کم شدن پول از حساب بانکی شما، تایید ترنسفر وایز و ارسال آن به حساب مقصد ممکن است کمی طولانی شده و حتی تا 4 روز کاری زمان ببرد. میزان زمان ارسال و دریافت از این طریق بستگی بسیار زیادی به حساب بانکی و کارت بانکی شما و ارز مورد نظر و کشور مبدا و مقصد دارد. در بیشتر موارد یک انتقال مالی بیش از 1 روز کاری به طول نخواهد انجامید.

مزایای استفاده از ترانسفر وایز چیست؟

  • ارسال پول چند برابر ارزانتر از ارسال از طریق بانک‌های سطح بالا
  • هزینه‌های انتقال همیشه شفاف است، برخلاف دیگر ارائه دهندگان خدمات که علاوه بر کارمزدهای خود به نرخ تبدیل اضافه می‌کنند.
  • پرداخت‌های بین‌المللی از طریق ترانسفر وایز در مسیرهای اصلی با مبدا انگلستان و اروپا در ۲۴ ساعت انجام می‌شود.
  • انتقال به صورت آنلاین انجام می شود.
  • ترانسفر وایز توسط سازمان نظارت بر فعالیت‌های مالی نظارت می‌شود و مورد اعتماد بیش از ۳ میلیون نفر در جهان است.
  • پول شما به صورت مستقیم به حساب بانکی گیرنده واریز می شود.
  • مناسب برای استفاده‌های شخصی و تجاری

تبدیل آسان ارز

برای استفاده از این سیستم به چه مشخصاتی از فردی نیاز داریم که قصد ارسال وجه برای وی را داریم؟

شاید تعجب کنید اما تمام آنچه نیاز دارید یک شماره موبایل و یا یک ایمیل است! ترنسفر وایز ( TransferWise ) به فرد مورد نظر اطلاع میدهد که شما وجهی برای وی ارسال کرده اید، و فرد با اتصال شماره حساب خود میتواند وجه را دریافت کند. ترنسفر وایز ( TransferWise ) در حال حاضر 600 کارمند داشته و ماهیانه بیش ار 800 ملیون یورو از طریق این کمپانی انتقال میابد. به نظر میرسد این شرکت با چنین روند رشدی، به زودی از آنچه که امروز هست نیز بزرگ تر و مطرح تر شود!

شما عزیزان در ایران برای انتقال ارز و استفاده از سیستم ترنسفر وایز در ایران می توانید از طریق ایرانیکارت اقدام به ثبت سفارش کنید. همچنین میتوانید با استفاده از کارت های اعتباری ایرانیکارت به طور مستقیم از سیستم ترنسفر وایز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ایرانیکارت تماس بگیرید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. باسلام.اگه بخوام یه مبلغ بزرگی برا حساب خودم در یونان انتقال بدم آیا از طریق وایز ترنسفز و شما امکانپذیر هست؟

    سپاس.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، انتقال حواله از خدمات مجموعه ایرانیکارت نمی‌باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    آیا در حال حاضر میشه از این سیستم تو ایران استفاده کرد ؟
    من با یه سایتی کار میکنم که سیستم پرداختش از طریق Wise هستش
    آیا میتونم پولمو به ریال تبدیل کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق پنل ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید و مبلغ و کشور ارسال کننده را اعلام کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...