دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

3 روش دورکاری و کسب درآمد دلاری

3 روش دورکاری و کسب درآمد دلاری

کسب درآمدی دلاری در کشور ما اندک اندک دارد تبدیل به یک رویا میشود و هر روز محدودیت های بیشتری گریبان گیر افراد جویای کار است. از تحریم های نامتعادل غربی گرفته تا تمام مراحل اهراز حویت و در آخر نیز نقد کردن درآمد ارزی مشکلاتی است که تمامی ندارند و سایه به سایه به دنبال افراد است و در کار آن ها اختلال ایجاد میکند. ولی چاره چیست؟ آیا واقعا میتوان صفت غیر قابل ممکن را بر روی این مجموعه فعالیت های دورکاری نهاد ؟

در ادامه این یادداشت به کور سو امید های کسب درآمد دلاری از طریق دورکاری و میپردازیم که شاید هنوز بتوان در آن ها فعالیت داشت و راهی برای دور زدن محدودیت ها پیدا کرد. با ایرانیکارت همراه باشید.

کسب درآمد های دلاری از طریق دورکاری ممکن است ؟

چرا باید در این زمینه فعالیت کرد؟

سوال اولی که شاید به ذهن افراد بیاید این است که اصلا چرا باید در زمینه دورکاری و درآمد ارزی تمرکز کرد و وقت و انرژی برای آن صرف کرد؟ واقعیت این است که اگر امکان و مهارت کافی برای فعالیت در این سایت ها را دارید نباید حتی لحظه ای درنگ کنید چرا که در ازای زمانی که در این راه میگذارید در آمد چشم گیری خواهید داشت و قطعا انجام ندادن آن غیر منطقی است.

به طور کلی یا باید در فعالیت خاصی خبره باشید مثلا گرافیست باشید و یا ادیت فیلم انجام دهید و یا متخصص طراحی صفحات وب باشید و یا باید سرمایه ای برای فعالیت های مبادلاتی انجام دهید. در این بین فعالیت هایی نیز وجود دارند که بتوان از آن ها درآمد دلاری داشت بدون هیچ پیش نیاز تخصصی و یا مالی.

برای نقد کردن درآمد ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

دورکاری

 راه هایی که نیازمند تخصص خاصی هستند

تصور کنید که به واسطه علاقه ای که به طراحی داشته اید چند سالی را به آموختن آن گذرانده اید و اکنون که به سنی رسیده اید که نیاز به درآمد دارید تصمیم میگیرید تا با همان هنر خود اقدام به درآمد زایی کنید. خب وقت آن است تا یک رزومه ای جمع کنید و چند کار رایگان انجام دهید و پس از این مرحله وقت بازاریابی شماست و باید کفش آهنی به پا کنید و درب تمام کسب و کار های مرتبط و غیر مرتبط را بزنید تا شاید یکی از آنها نیازی به خدمات شما داشته باشند.

اکنون مرحله جدیدی پیش روی شماست، باید آنقدر طرح بزنید و وقت صرف کنید تا شاید به نتیجه فوق مطلوب کارفرمای خود برسید. اگر فکر میکنید وقت استراحت شماست باید بگویم که سخت در اشتباهید. اکنون باید از غول مرحله آخر عبور کنید و این چیزی نیست به جز دریافت حق الزحمه خود. اگر در این مرحله خواستید گریه کنید کسی شما را قضاوت نمیکند چرا که جملات بسیار زیبایی در رابطه با ارزش گذاری کارتان ممکن است بشنوید.

در دنیای امروز میتوانیم با استفاده از سایت های فریلنسری تمام این مراحل را به زحمت یک دهم و درآمد به مراتب بیشتر داشته باشیم ولی باید بدانیم که امروز که این مقاله به رشته تحریر در می آید این دسته سایت ها دارای بالاترین میزان محدودیت برای ایرانیان است؛ به امید بهبود شرایط !

دیگر مقاله ها

چگونه درآمد ارزی خود را نقد کنیم ؟

10 روش برتر کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم

نقد کردن درآمد ارزی از سایت های فریلنسری خارجی

راه هایی که نیازمند سرمایه مالی هستند

شما همچنین میتوانید با اختصاص دادن مبلغ اولیه به کسب و کار برون مرزی خود درآمد دلاری داشته باشید. برای مثال شما میتوانید با دانش خود از بازار ارز های دیجیتالی اقدام به خرید و فروش آن ها کنید و بر روی دلار هایی که سرمایه گذاری  میکنید، سود کنید. باید در نظر داشته باشید که به فرض مثال اگر شما بخواهید درآمدی از راه معاملات بیت کوین داشته باشید باید از حداقل پیش نیاز های آن خبر داشته باشید و همچنین همیشه بدانید که اگر سودی بر روی دلار های خود میکنید، ممکن است ضرر هایی نیز بکنید که آن ها نیز در بستر دلار خواهند بود.

درآمد ارزی

راه هایی که نسبتا هیچ پیش نیازی نیاز ندارند

  • سایت ها را ارزیابی کنید
  • بر روی یوتیوب ویدیو آپلود کنید 
  • در نظر سنجی های آنلاین شرکت کنید
  • به صورت مشارکت در خرید و فروش با فروشگاه های آنلاین مجازی همکاری کنید

دورکاری و کسب درآمد دلاری هنوز قابل انجام است. نظر شما در این رابطه چیست ؟ آیا تابحال از ایران با توانایی های خود درآمد دلاری داشته اید ؟

3 روش دورکاری و کسب درآمد دلاری
کسب درآمدی دلاری در کشور ما اندک اندک دارد تبدیل به یک رویا میشود و هر روز محدودیت های بیشتری گریبان گیر افراد جویای کار است. از تحریم های نامتعادل...
4.5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1402)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...