اکانت های خارجی

3 نکته کاربردی اکانت گوگل دولوپر

3 نکته کاربردی اکانت گوگل دولوپر

گوگل دولوپر یکی از پرکاربرد‌ترین و فراگیر‌ترین سرویس‌های گوگل است. این پلتفرم برای انتشار و عرضه انواع نرم افزار های تلفن همراه، راه مناسبی برای کسب درآمد آنلاین است. امکان استفاده از این برای برنامه نویس های ایرانی حتی بهتر هم هست. چرا که درآمد کسب شده از این سرویس به صورت ارزی است. به دلیل تحریم‌های وضع شده علیه ایران، امکان استفاده از این سیستم برای شهروندان ایرانی وجود ندارد. اگرچه با فراهم آوردن شرایط خاصی امکان ساخت اکانت دولوپر در ایران نیز وجود دارد. اما نکات بسیار مهمی هست، که در راستای حفظ این اکانت باید رعایت شوند. در این مقاله همراه ما باشید تا 3 نکته کاربردی اکانت گوگل دولوپر را معرفی کنیم.

ساخت اکانت گوگل دولوپر

برای افتتاح حساب گوگل دولوپر می‌توانید از خدمات سرویس ایرانیکارت استفاده نمایید. با توجه به این که خرید اکانت گوگل دولوپر نیاز به پرداخت ارزی دارد، باید امکان استفاده از یکی از انواع کردیت کارت مثل مسترکارت یا ویزا کارت داشته باشید.

خرید اکانت گوگل دولوپر

آموزش استفاده از اکانت گوگل دولوپر

با توجه به این که گوگل امکان استفاده از این سرویس را به عنوان یک دولوپر برای ایرانیان تحریم کرده است، پس زمانی که زمانی که مشکوک به اکانتی شود، آن حساب را مسدود خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق، کاربر باید نکات ساده ای را به دقت رعایت کند. سختگیری های این سرویس به گونه ای است که با یک بار بروز خطا دسترسی کاربر را به اکانت قطع خواهد کرد. در ادامه نکات قابل توجهی که هنگام استفاده از اکانت Google Developer باید رعایت کنید، توضیح داده می شود.

استفاده از VPN اختصاصی

زمانی که از حساب دولوپر خود استفاده می کنید، باید به VPN متصل باشید. اطمینان داشته باشید این وی پی ان ارتباط شما را ناگهانی قطع نکرده و به آی پی جدیدی متصل کند. در صورتی که اتصال اینترنت شما ضعیف است و ممکن است وی پی ان شما قطع شود، بهتر است از VPS استفاده نمایید. وی پی ان خود را از سرویس های پولی تهیه کنید. چرا که وی پی ان ارائه شده توسط این سرویس ها IP اختصاصی در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر از IP عمومی استفاده کنید امکان مسدود شدن اکانت دولوپر شما وجود خواهد داشت.

استفاده از IP ثابت

وی پی انی که استفاده می کنید باید به شما IP ثابت دهد. به عبارت دیگر اگر از کشور انگلیس وارد اکانت می شوید، همواره با IP همان کشور وارد حساب شوید. در صورتی که با IP های مختلف وارد اکانت شوید، گوگل متوجه استفاده از VPN توسط کاربر خواهد شد. و اکانت را مسدود خواهد کرد.

اکانت گوگل دولوپر

رعایت سقف استفاده از اکانت

در هر حساب حداکثر 4 یا 5 اپلیکیشن می توانید منتشر نمایید. به علاوه این اپلیکیشن ها باید رایگان و بدون نیاز به پرداخت توسط کاربران باشند. برای انتشار اپلیکیشن های بیشتر در گوگل دولوپر باید از حساب دیگری استفاده نمایید. اما همان طور که گفته شد نرم افزار ها باید رایگان باشند.

آپلود اپلیکیشن پولی در گوگل دولوپر

برای آپلود نرم افزار پولی در گوگل دولوپر ، نیاز به دریافت کارت فیزیکی دارید. منظور از کارت فیزیکی، کارت اعتباری از حساب بانکی بین المللی است. برای دریافت کارت فیزیکی می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید. به علاوه ی کارت، نیاز به ارائه یک آدرس معتبر در خارج از کشور نیز دارید. این ملزومات جدا از مراحل احراز هویت اکانت می باشد.

آیا تجربه ی استفاده از اکانت Google Developer دارید؟ یا نیاز به ساخت اکانت گوگل دولوپر داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به شتراک گذارید.

3 نکته کاربردی اکانت گوگل دولوپر
گوگل دولوپر یکی از پرکاربرد‌ترین و فراگیر‌ترین سرویس‌های گوگل است. این پلتفرم برای انتشار و عرضه انواع نرم افزار های تلفن همراه، راه مناسبی برای کسب درآمد آنلاین است. امکان...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. من سه تا اپلیکشن ساختم به دو تا دولوپر جدا به ترتیب دوتای اول پارسال بستن امسالم بعد از 5 ماه بستنش و هیچ دلیلی هم نیاوردن توضیحی هم نمیدن .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام، اپلیکیشن من انیمیشن عربی و انگلیسی پخش میکنه و حدودا همه این انیمیشن ها از والت دیزنی و… هست که کپی رایت البته در ایران ندارند، حالا سوالم اینه موارد مشابه زیادی در گوگل پلی دیدم، ولی آیا ممکنه اپلیکیشن منو حذف کنه یا منتشر نکنه به خاطر کپی رایت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند با عرض پوزش در این زمینه اطلاعی نداریم و برای این امر بهتر است با پشتیبانی گوگل پلی مکاتبه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. من اکانت ایجاد کردم و اپلیکیشن رو توی گوگل پلی آپلود کردم، قبول هم شد.
    فقط نام دولوپر اکانت رو به اسم اختصاری شرکتمون تغییر دادم و آدرس سایتمونو گذاشتم..
    متاسفانه کل حساب مسدود شد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت پیگری مشکل ایجاد شده برای اکانت خود روی سایت بخش پشتیانی تیکت ارسال فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام اکانت من با رعایت تمام شرائط بالا بعد از یکسال بسته شده من سرور اختصاصی آمریکا داشتم
    اما اصلا معلوم نشد چرا بسته اند هیچ توضیحی هم نمیدهند انحصار اساسا چیر خیلی بدی هست گوگل هر وقت خواست میتونه هر کاری دلش خواست انجام بده
    واین خیلی بده که سازندگان تلفن همراه جهان بر اساس اندروید گوگل طراحی شده اند و گوگل هر وقت خواست نگارش جدیدی ارائه میدهد که ممکنه تمام قواعد قبلی را لغو کند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...