حساب های بین المللی

آموزش افتتاح حساب Airtm

آموزش افتتاح حساب Airtm

اگر می خواهید تمام ارزهای دیجیتالی که دارید را از طریق یک پلتفرم واحد مدیریت کنید شاید وقت آن رسیده است که افتتاح حساب Airtm را انجام دهید! در این مقاله همراه ما باشید تا با این کیف پول الکترونیکی بیشتر آشنا شوید.

معرفی کیف پول الکترونیکی Airtm

Airtm خود یک کیف پول الکترونیکی است که برای کنترل و مدیریت سایر ارزهای الکترونیکی و دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر شما می توانید تمام حساب های بانکی خود را به این کیف پول متصل کرده و برداشت و انتقال ارز از طریق هر کدام را از طریق همین کیف پول انجام دهید.

این کمپانی که از سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرده است، بر مبنای پول ابری کار می کند و مشابه با سایر ارزهای دیجیتال تصمیم دارد تا مشکلات ارز و بانک های سنتی را رفع کرده و سرعت بیشتری به نحوه انجام امور مالی ببخشد.

این سیستم پرداخت آنلاین خود دارای تعدادی صرافی داخلی است که با استفاده از آنها می توان خدماتی مانند واریز و برداشت ارزی را انجام داد. جالب است بدانید که این کمپانی از سال 2018 تا کنون بیش از 650 هزار تراکنش مالی را در 120 نقطه از سطح جهان را به انجام رسانده است.

با استفاده از اکانت airtm کدام یک از حساب های ارزی را میتوان مدیریت کرد؟

حال شاید این سوال برای بسیاری از شما ایجاد شده باشد که کدام یک از حساب های ارزی را می توان به این کیف پول الکترونیکی متصل کرد. با افتتاح حساب Airtm و استفاده از این شبکه پرداخت آنلاین می توانید شارژ موجود در حساب های زیر را مدیریت کنید:

  • حساب های بانکی
  • سایر شبکه های پرداخت الکترونیکی مانند پی پال، اسکریل و …
  • گیفت کارت
  • پول نقد
  • ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین

آموزش افتتاح حساب Airtm

متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، افرادی که در ایران زندگی می کنند، نمی توانند از خدمات این سایت استفاده کنند چرا که امکان وریفای کردن حساب با استفاده از اطلاعات ایرانی وجود ندارد!

از طرف دیگر برای ثبت نام در سایت باید از اطلاعاتی استفاده کنید که هنگام ساخت airtm از آنها استفاده کرده اید. پس بهتر است که از همان ابتدا از اطلاعات یک شخص در خارج از کشور برای افتتاح حساب Airtm استفاده کنید و یا انجام این کار را به شرکت های واسط که در حوزه خدمات ارزی فعالیت می کنند، بسپارید.

  • برای افتتاح حساب باید وارد سایت شده و از منوی بالای سایت گزینه Join را انتخاب کنید.

آموزش افتتاح حساب Airtm

  • در صفحه ای که برایتان ایجاد می شود یک آدرس ایمیل معتبر به همراه رمز عبور مورد نظرتان وارد نمایید. در همین صفحه باید تعیین کنید که اکانت شما از نوع فردی است یا تجاری. در نهایت با قوانین سایت اعلام موفقت کرده و گزینه Next را انتخاب کنید.

ساخت اکانت Airtm

  • در صفحه بعد، پیامی به شما نمایش داد می شود که در آن از شما خواسته می شود که صندوق ورودی ایمیلتان را چک کنید.
  •  سپس از طریق ایمیلی که برایتان ارسال شده است، گزنیه وریفای را انتخاب کرده و وارد حسابتان شوید و حسابتان را وریفای کنید.

ساخت اکانت Airtm

توجه: برای وریفای کردن اکانت نیاز به تصویر پاسپورت و یا گواهی نامه و یک تصویر سلفی از خود دارید. دارید. اطلاعاتی که در طول افتتاح حساب استفاده می کنید باید کاملا با اطلاعاتی که در این دو مدرک هویتی شما درج شده اند همخوانی کامل داشته باشند. بعد از اینکه اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارسال کردید، باید چند روز صبر کنید تا مدارک شما توسط سایت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه برایتان ارسال شود. اگر با وریفای کردن حساب پرفکت مانی آشنایی داشته باشید، در هنگام ساخت اکانت Airtm با مشکلی مواجه نمی شوید.

واریز و برداشت از حساب Airtm چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفته شد برای واریز و برداشت از حساب airtm می توانید از صرافی های داخلی این شبکه پرداخت آنلاین استفاده کنید. علاوه بر این برای افزایش موجودی حسابتان می توانید از هر یک از حساب های ارزی که به حساب Airtm متصل کرده اید استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از انواع گیفت کارت ها موجودی حسابتان را افزایش داده و یا برداشت انجام دهید. کافی است یکی از کارت هدیه های آمازون ، گوگل پلی ، استیم و … را داشته باشید!

همراهان گرامی در حال حاضر ایرانیکارت هیچ گونه خدمتی در رابطه با ساخت اکانت Airtm ارائه نمی دهد. بنابراین مسئولیت افتتاح این حساب از 0 تا صد با خودتان است!

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. خیر
    خودم یه حساب airtm افتتاح کردم و کشور اردن انتخاب کردم. و اینکه با فیلترشکن میرم و مشکلی هم نداره ، اما حتما باید همیشه یه کشور رو در تنطیمات فیلترشکن انتخاب کنین.
    بدون وریفای هم برداشت و واریز دارم و مشکل نداره .
    اما حداکثر روزانه هزار دلاره اگه وریفای نکنی وگرنه هیچ فرقی تداره و جز اون هزاردلاره هیییچ محدودیت دیگه ایی نداشته تا الان.

    راه دومی هم هس که به صرافی های انلاین بگید تا سایتی ک میخوایین رو شارژ کنه واستون .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ببخشید با پاسپورت ایرانی خودمون که با استفاده از یک فیلتر شکن از امریکا ویا هلند به سایت ایر تی ام ارسال کنیم میشه وریفای کرد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً با شماره تماس مجموعه تماس بگیرید تا همکاران در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی نمایند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...