حساب های بین المللی

حساب ارزی چیست؟

حساب ارزی چیست؟

در دنیای اقتصادی امروز، تبادلات مالی بین‌المللی به یکی از عناصر اساسی تبدیل شده که افراد و شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری‌های خود در سراسر دنیا از آن بهره می‌برند. با امکاناتی مانند نگهداری ارزهای مختلف، انتقال وجه به سراسر جهان و استفاده از امکانات پرداخت بین‌المللی، حساب‌های ارزی به افراد و شرکت‌ها امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا تراکنش‌های مالی بین‌المللی را انجام دهند. حساب‌های ارزی در دو نوع شخصی و تجاری هستند که برای افتتاح حساب بین المللی هر یک لازم است مدارک خاصی را ارائه دهید. با ما در این مقاله از ایرانیکارت همراه باشید تا به صورت کامل بیاموزید که حساب ارزی چیست، چه مزایا و معایبی دارد و نحوه نقد کردن حساب‌های ارزی بین‌المللی چگونه است؟!

حساب ارزی چیست؟

حساب ارزی یا سپرده ارزی، در واقع نوعی حساب بین‌المللی است که آن را با عنوان حساب بدون مرز نیز می‌شناسند؛ حساب بین‌المللی این قابلیت را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند سپرده خود را در قالب انواع ارزهای مختلف جهانی تبدیل‌ و نگهداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

به بیان ساده‌تر، حساب ارزی نوعی حساب خارجی است که در حوزه تجارت و معاملات بین‌المللی برای سرمایه‌گذاران و سازمان‌ها بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. در این نوع حساب، افراد با انتخاب حساب ارزی متناسب با شرایط‌ و نیاز خود و همچنین با در نظر گرفتن مدت زمان سپرده گذاری، نحوه پرداخت، میزان سود حاصل و نحوه کنترل حساب، می‌توانند از مزایای سودآور آن استفاده کرده و میزان سود حاصل از سپرده خود را در زمان‌های مشخص برداشت کنند.

درنظر داشته باشید که در این مقاله، به معرفی حساب های ارزی بین المللی که دارای یک شبکه مالی در سراسر دنیا هستند  مانند پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و… پرداخته‌ایم. با توجه به شباهت موضوع این نوع حساب ارزی با حساب‌های ارزی افتتاح شده در بانک‌های ایرانی، به برخی از تفاوت‌های این دو نوع حساب در نحوه کارکرد و دسترسی به آن‌ها می‌پردازیم.

مزایا و معایب حساب ارزی چیست؟

کاربرد حساب های ارزی بین المللی

حساب‌های ارزی بین‌المللی از کاربردهای گسترده‌ای برخوردارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان کاربردهای زیر را نام برد:

  • تراکنش‌های بین‌المللی
    شرکت‌ها می‌توانند از حساب‌های ارزی بین‌المللی برای انجام تراکنش‌های خارجی شامل پرداخت و دریافت وجه برای کالاها و خدمات موردنیاز استفاده کنند.
  • انتقال وجه بین‌المللی
    افراد می‌توانند از این حساب‌ها برای انتقال وجه به دیگر افراد یا سازمان‌ها در سراسر جهان استفاده کنند، زیرا سرعت و هزینه کمتری نسبت به روش‌های انتقال وجه به روش سنتی دارد.
  • معاملات سرمایه‌گذاری بین‌المللی
    افراد و شرکت‌ها می‌توانند از حساب‌های ارزی بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی از جمله خرید و فروش اوراق بهادار، سهام و سایر ابزارهای مالی استفاده کنند.
  • حفظ ارزش ارز
    برخی از افراد و سازمان‌ها از حساب‌های ارزی بین‌المللی برای حفظ ارزش ارز‌های مختلف در طول زمان به منظور مقابله با نوسانات قیمت و حفظ ارزش دارایی‌ها استفاده می‌کنند.
  • دریافت درآمد ارزی
    با داشتن حساب ارزی به‌راحتی می‌توانید در پروژه‌های خارجی و یا هر فرصت شغلی در هر کجای دنیا همکاری داشته باشید و درآمد ارزی خود را در حسابتان دریافت کنید. از آنجاییکه امکان تبادلات مالی بانک‌های ایرانی با خارج از کشور با محدودیت مواجه‌است، برای دریافت و نقد کردن درآمد ارزی خود به یک حساب بین المللی مثل پی پال نیاز خواهید داشت.

مزایا و معایب حساب ارزی چیست؟

افتتاح حساب‌ ارزی و بین‌المللی دارای کاربردها و مزایای زیادی مانند حفظ سرمایه افراد در مقابل تنش‌های بازار ارز و همچنین قابلیت انجام تراکنش‌های مالی در سطح بین‌المللی است. علاوه‌بر این، مزایای دیگری را نیز می‌توان برای حساب ارزی نام برد که در ادامه هم به معرفی مزایا و هم معایب آن می‌پردازیم.

مزایای افتتاح حساب ارزی

حساب بین‌المللی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی ‌است که افتتاح این نوع حساب را به نسبت بسیاری از روش‌های رایج سپرده‌گذاری برتری داده است. مهم‌ترین مزایای حساب ارزی عبارتند از:

  • تضمین محافظت از سرمایه افراد

به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزایایی که سپرده ارزی برای افراد و سرمایه‌گذاران خود به همراه داشته است، می‌توان به این نکته اشاره داشت که این نوع حساب با برخورداری از استراتژی‌هایی مطمئن از سرمایه افراد محافظت و از آن نگهداری می‌کند. به‌این‌ترتیب، با خیالی آسوده می‌توانید سرمایه خود را در این حساب قرار داده و در زمان مناسب از آن برداشت کنید.

درحقیقت، حساب ارزی امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با صرفه هزینه‌ای اندک، از مزایای سپرده‌گذاری سرمایه خود به‌ صورت ارزهای معتبر جهانی بهره‌مند شوید. در نظر داشته باشید که بانک‌ها و موسسه‌های مالی عاملی که امکان افتتاح حساب ارزی و کنترل آن را در اختیار شما قرار می‌دهند، موظف به تضمین امنیت سرمایه شما می‌باشند که این نکته به معنای محافظت کامل از سرمایه شما خواهد بود.

  • دسترسی به ارزهای رایج جهانی

اصلی‌ترین ویژگی حساب ارزی این است که شما می‌توانید سرمایه خود را به ارزها و واحدهای پولی معتبر جهانی تبدیل کرده و در حساب خود نگهداری کنید. این امکان، به‌ ویژه برای افراد و سازمان‌هایی که در حوزه تجارت جهانی فعالیت دارند و معاملات بین‌المللی انجام می‌دهند، بسیار پرکاربرد است. این افراد به‌راحتی می‌توانند تراکنش‌های خود را در قالب ارزهای مختلف انجام داده و از امکان تبدیل‌های ارزی مختلف بهره‌مند شوند.

  • پیشگیری از افت ارزش سرمایه

در شرایط اقتصادی کنونی، با وجود نوسانات مداوم بازار سرمایه و همچنین غیرقابل پیش‌بینی بودن روند افزایش و کاهش قیمت ارز، سرمایه‌گذاری ریالی به یکی از نگرانی‌های بزرگ افراد در جهت کاهش ارزش سرمایه و دارایی خود تبدیل شده است. با تبدیل سرمایه به ارزهای معتبر جهانی نظیر دلار و یورو می‌توان از بسیاری از چالش‌های اقتصادی عبور کرده و از کاهش ارزش سرمایه خود در برابر عواملی نظیر تورم، افزایش قیمت دلار و… جلوگیری کرد.

  • دسترسی به سرمایه در سطح جهانی

در ادامه‌ی بررسی مزایا و معایب حساب ارزی، می‌توان به عدم محدودیت سرمایه‌گذاری در این حساب‌ها اشاره داشت. همانطورکه در قسمت‌های پیشین بدان اشاره شد، حساب بین المللی را با عنوان حساب بدون مرز نیز می‌شناسند؛ این بدان معناست که شما برای افتتاح ‌حساب، انتقال و برداشت وجه، تبدیل ارز و سایر تراکنش‌های مالی و ارزی، محدود به کشور و منطقه‌ی جغرافیایی خاصی نخواهید بود. درحقیقت، حساب بین المللی امکان استفاده از خدمات ارزی را در سطح بین‌الملل برای شما فراهم خواهد کرد.

مزایا و معایب حساب ارزی چیست؟

از جمله حساب‌های ارزی معتبر جهانی می‌توان به حساب‌های پی پال وریفای شده، پرفکت مانی و وب مانی اشاره کرد که برای خریدهای اینترنتی از سراسر فروشگاه‌های آنلاین دنیا کاربرد دارند. البته برای پرداخت‌های اینترنتی خود می‌توانید از شبکه‌های مالی ویزا کارت و مسترکارت هم بهره‌مند شوید.

برای پرداخت ارزی، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. پرداخت ارزی

  • گسترش کسب و کار

محدودیت‌هایی که به دلیل اعمال تحریم‌ها بر شرایط اقتصادی و تجاری ایران سایه انداخته، موجب بروز بسیاری از مشکلات و چالش‌ها برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ شده است. در این شرایط، وجود یک حساب بین‌المللی می‌تواند بستر گسترش کسب‌وکار و انجام همکاری‌ها و معاملات تجاری بین‌المللی را برای کارفرمایان فراهم ساخته و موجب تعاملات هرچه بیشتر آن‌ها با مشتریان خارج از کشور شود.

مزایای افتتاح حساب بین المللی
امکان استفاده از چند ارز به صورت همزمان (بسیار مفید برای افراد دارای فعالیت اقتصادی)
محافظت از دارایی بدون در نظر گرفتن ملیت، تغییرات سیاسی و اقتصادی (مثل بی ارزش شدن پول، تورم، جنگ یا کودتا)
برخورداری از خدمات سوئیفت و سایر نیازهای تجاری
دارای حساب بانکی پایدار و همیشگی
بهره‌مندی از بخشودگی مالیاتی و افتتاح حساب در بانک‌های کشور دارای قوانین مالیاتی منعطف‌تر نسبت به کشور
انعطاف‌پذیری بالا در حساب‌های بین‌المللی (عدم محدودیت در برداشت پول، استفاده از خودپرداز، تلفن و…)
ارائه خدمات آنلاین به صاحبان حساب
حفاظت از حریم خصوصی در حساب‌های بین المللی
افزایش اعتماد و اعتبار شما در معاملات تجاری
امکان بیمه کردن سپرده در بانک مقصد
استفاده از مستر کارت و ویزا کارت

مزایای زیادی برای افتتاح حساب ارزی وجود دارد که علاوه‌بر موارد ذکر شده می‌توان به پشتیبانی از ارزهای مختلف (لیر، دلار و یورو)، نداشتن محدودیت در سقف تراکنش‌ها، داشتن اینترنت بانک و موبایل بانک اشاره کرد.

معایب حساب ارزی بین المللی

در ادامه آشنایی با مزایا و معایب حساب ارزی و ذکر مهم‌ترین نکات مثبت این نوع حساب، بهتر است از جنبه‌های منفی و حتی معایب آن‌ها نیز مطلع باشید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات پیش از افتتاح حساب ارزی می‌پردازیم.

  • کارمزد بانک عامل

بررسی کارمزد بانک عامل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که پیش از افتتاح حساب ارزی در بانک و یا حتی حساب الکترونیکی مانند اسکریل، باید بدان توجه کنید. این مسئله مشخص کننده‌ی میزان کارمزد دریافتی بانک بوده و در پرداخت سود سپرده شما تاثیرگذار خواهد بود. درنظر داشته باشید که کارمزد زیاد برخی از بانک‌ها به تدریج می‌تواند سرمایه شما را دچار ضرر و کاستی نماید.

  • نرخ سود حساب ارزی

نکته‌ی دیگری که در خصوص افتتاح حساب ارزی باید بدان توجه داشت این است که، نرخ سود حساب‌های ارزی نسبت به سایر حساب‌های بانکی کمتر بوده و در مقایسه با سایر سپرده‌های شما، سود کمتری پرداخت خواهد کرد.

  • تغییر در قیمت ارز

نوسانات قیمت ارز یکی از چالش‌های همیشگی ما در شرایط اقتصادی کنونی بوده است. اگر تصمیم به افتتاح حساب ارزی دارید، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تغییرات در قیمت ارزهای مختلف یک مسئله طبیعی بوده که در سپرده شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

کارمزد استفاده از حساب ارزی

کارمزد استفاده از حساب ارزی ممکن است به صورت ثابت یا درصدی از مبلغ تراکنش محاسبه شود. به عنوان مثال، اگر کارمزد استفاده از حساب ارزی بر اساس درصدی باشد، معمولاً میزانی از مبلغ تراکنش به عنوان هزینه کارمزد اضافه می‌شود.

به طور مثال، اگر کارمزد حساب ارزی 5 درصد از مبلغ ریالی باشد و شما مبلغ 1000 دلار را از حساب ارزی خود برداشت کنید، کارمزد معادل با 50 دلار (5% از 1000 دلار) برای شما اعمال می‌شود.

کارمزد استفاده از حساب ارزی

انواع حساب ارزی بین المللی

حساب‌های بانکی دارای 2 نوع تجاری (Business) و پرسونال (personal) می‌باشد:

حساب بین المللی شخصی (Personal)

در جهت افتتاح حساب شخصی لازم است که برای برخی از حساب‌ها اقامت آن کشور را دریافت کرده و برای برخی از حساب‌ها نیز بدون داشتن اقامت و با استفاده از پاسپورت و مدارک بانکی به حساب بین المللی ارزی دست یافت. شما نیز اگر طالب این هستید که یک حساب ارزی بین المللی داشته باشید، می‌توانید با ارائه مدارک لازم به یک حساب ارزی معتبر دست یابید. با استفاده از حساب بین‌المللی شخصی می‌توانید به خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی پرداخته، دریافت و انتقال وجه انجام دهید و به صورت سریع و مطمئن پرداخت‌های خود را انجام دهید.

حساب بین المللی تجاری (Business)

برای افتتاح حساب بین المللی تجاری یا بیزنس ابتدا لازم است به صورت قانونی شرکت خاصی را در کشور موردنظر ثبت کرده و سپس مدارک لازم برای انجام این کار را به بانک ارائه دهید.  افتتاح کردن حساب شرکتی سخت‌تر از حساب شخصی است و برای دسترسی به آن حتما لازم است شرکتی در کشوری دیگر ثبت شود. نکته دیگری که در زمان افتتاح حساب شرکتی لازم است به آن توجه کنید، تعلق گرفتن پرداخت مالیات به حساب‌های شرکتی است. حساب بین ارزی تجاری از تمامی مزایای حساب شخصی بهره‌مند است و مناسب تاجرانی می‌باشد که قصد دارند به دریافت و پرداخت و سایر تراکنش‌های مالی اقدام کنند.

شرایط و مدارک لازم برای افتتاح حساب ارزی بین المللی

شرایط و مدارک لازم برای افتتاح حساب ارزی بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا به‌عنوان پایه‌های اصلی برای ارتباطات مالی بین کشورها عمل می‌کنند. در ادامه به بررسی مدارک لازم برای اشخاص حقیقی و مدارک لازم برای اشخاص حقوقی پرداخته می‌شود.

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

افراد جامعه که تمایل دارند به صورت فردی حساب ارزی افتتاح کنند، لازم است که مدارک زیر را ارائه دهند:

  • اصل شناسنامه
  • اصل کارت ملی جدید
  • فرم قرارداد
  • ارائه حداقل موجودی مورد نیاز برای افتتاح حساب
  • ارائه اصل و کپی سند محل زندگی
  • نداشتن سوء سابقه در سیستم بانکی کشور

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

بسیاری از حساب‌های ارزی توسط شرکت‌ها یا اشخاص حقوقی افتتاح می‌شوند که در این قسمت مدارک لازم برای بازکردن حساب توسط اشخاص حقوقی آورده شده است.

  • مدارک شناسایی صاحبان امضای مجاز شرکت
  • مدارک هویتی مربوط به شرکت (شرکت‌نامه، آگهی در روزنامه رسمی، اساسنامه، صورت جلسه مجمع عمومی، آگهی مربوط به تأسیس اولیه و…)
  • تعهدنامه‌ نشان‌دهنده آخرین مدارک و اطلاعات مربوطه که در اختیار بانک قرار گرفته
  • فرم تکمیل یافته قرارداد افتتاح حساب
  • پرداخت هزینه لازم مورد نیاز برای افتتاح حساب

نقد کردن حساب های ارزی بین المللی در ایران

با بهره‌گیری از خدمات ایرانیکارت، می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کنید. ایرانیکارت، به عنوان یکی از سرویس‌های معتبر پرداخت اینترنتی و خدمات ارزی و بین المللی در ایران، خدمات تبادل ارزی امن و سریعی را ارائه می‌دهد. این مجموعه از طریق پرداخت‌های الکترونیکی و انتقال وجه بین حساب‌های مختلف، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی درآمد خود را در قالب ارز مورد نظر نقد کرده و از آن بهره‌مند شوید. نقد کردن درآمد ارزی از طریق ایرانیکارت، علاوه بر امنیت و سرعت بالا، امکاناتی همچون مدیریت آسان حساب و دسترسی به تاریخچه تراکنش‌ها را نیز فراهم می‌کند.

حساب ارزی گلوبال چیست؟

حساب ارزی گلوبال یک نوع حساب بانکی است که امکان نگهداری ارزهای مختلف را در آن فراهم می‌کند و به افراد اجازه می‌دهد تا به صورت بین‌المللی به وجوه خود دسترسی داشته باشند. این نوع حساب‌ها معمولاً توسط بانک‌هایی که دارای شبکه بین‌المللی شعب و سرویس‌های مالی هستند ارائه می‌شوند. حساب ارزی گلوبال به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی تراکنش‌های مالی بین‌المللی را انجام دهند، از نوسانات قیمت ارز بهره‌مند شوند و به سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی بپردازند. این حساب‌ها معمولاً مدیریتی آسان و قابلیت دسترسی داشته و برخی از آن‌ها امکاناتی مانند کارت اعتباری بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهند.

داستان حساب های ارزی در ایران!

حساب‌ ارزی امکانات بسیاری را برای مدیریت و انجام تراکنش‌های مالی بین‌المللی به افراد و شرکت‌ها می‌دهد. این حساب‌ها از ارزهای مختلف پشتیبانی می‌کنند و امکاناتی مانند تبدیل ارز، انتقال وجه و استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی را فراهم می‌سازند. با توجه به نوسانات بازارهای ارزی، حساب‌های ارزی به افراد امکان می‌دهند تا از تغییرات قیمت ارز بهره‌مند شده و در مدیریت سرمایه خود تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. همچنین، با توجه به امکانات آنلاینی که بسیاری از این حساب‌ها ارائه می‌دهند، انجام تراکنش‌ها و مدیریت حساب بسیار آسان‌تر و سریع‌تر شده است. اما لازم است به دقت به مواردی مانند کارمزد‌ها و محدودیت‌های مرتبط با قوانین مالیاتی هر کشور توجه شود تا از استفاده بهینه از این حساب‌ها بهره‌مند شوید.

بهترین بانک برای حساب ارزی

به منظور داشتن بهترین حساب ارزی در یک کشور باید ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید در یک بانک دولتی این کار را انجام دهید یا در یک بانک خصوصی. در حال حاضر بانک‌های کشور ترکیه یکی از بهترین بانک‌هایی می‌باشند که امکان افتتاح حساب بین المللی را در اختیار شما می‌گذارند. شرایط عمومی این کشور نیز به حدی رسیده که نیازها و خواسته‌های مرتبط را بتواند برطرف نماید. از جمله مهم‌ترین مزایای افتتاح حساب بانکی در ترکیه می‌توان به انجام معاملات و در تراکنش‌ها اشاره نمود. علاوه بر این از آنجایی‌که شهروندان ایرانی به دلیل اعمال تحریم‌ها نمی‌توانند از خدمات بانکی بسیاری از کشورها استفاده کنند، افتتاح حساب در کشور ترکیه تا حدودی می‌تواند این آزادی مالی را برای آن‌ها فراهم نماید. با افتتاح حساب در کشور ترکیه می‌توانید به یک حساب خارجی بین‌المللی دسترسی داشته باشید. البته مزایای دیگری برای افتتاح حساب در این کشور می‌توان در نظر گرفت از جمله:

مزایای افتتاح حساب در ترکیه
امکان دریافت کردیت کارت معتبر بیت المللی
امکان تبادلات بانکی و انتقال وجه بین المللی از طریق صرافی
پرداخت سود سالیانه یا ماهیانه از بانک‌های ترکیه
قابلیت استفاده از کارت اعتباری برای خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی
امکان استفاده از کارت اعتباری برای خرید حضوری از طریق دستگاه Pos

ترکیه هم مانند سایر کشورها از بانک‌های مختلفی برخوردار بوده و شما می‌توانید در هر یک از آن‌ها افتتاح حساب کنید. به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه  ایرانیان نمی‌توان در هر بانک آن افتتاح حساب نمود. بهترین بانکی که مناسب دسترسی به حساب بین المللی است زراعت بانک ترکیه می‌باشد. از مزایای افتتاح حساب در این بانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت حساب آنلاین
  • دریافت وجه از کشورهای دیگر
  • دریافت ویزاکارت به نام متقاضی
  • افتتاح حساب برای دریافت سود
  • اتصال بانک زراعت ترکیه به سیستم بانکداری جهان
  • خرید اینترنتی

یک حساب بدون مرز!

تا به اینجای مطلب، مزایا و معایب حساب ارزی را مورد بررسی قرار دادیم؛ توجه داشته باشید که علاوه‌بر نکات ذکر شده، هزینه‌های متفرقه دیگری نیز همچون هزینه‌های واریز و برداشت، هزینه‌های رسیدگی به پول نقد، هزینه‌های معاملات و تبدیل ارز و سایر هزینه‌هایی که به صورت ماهانه برای خدمات مختلف باید پرداخت شوند، وجود دارند که در روند کنترل حساب ارزی خود باید به آن‌ها دقت کنید. در صورتی‌که برای افتتاح حساب های ارزی سوالی داشتید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ایرانیکارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

سوالات متداول
Request for Quote

در صورتی که به افتتاح حساب بین المللی تجاری یا بیزنس اقدام کنید، لازم است که مالیات آن را پرداخت نمایید.

برای افتتاح حساب بین المللی شرکتی، لازم است که شرکتی را به صورت قانونی در یک کشور ثبت کنید و اسناد و مدارک لازم را به بانک ارائه دهید. برای افتتاح حساب بین المللی در بسیاری از کشورها لازم است که اقامت آن کشور را داشته باشید.

محاسبه سود حساب ارزی برای بانک‌ها و حساب‌های ارزی مختلف، متفاوت می‌باشد و با مطالعه قوانین و شرایط هر بانک می‌توانید از میزان سود حساب ارزی مطلع گردید. ولی به طور کلی نرخ سود حساب‌های ارزی نسبت به سایر حساب‌های بانکی کمتر بوده و در مقایسه با سایر سپرده‌های شما، سود کمتری پرداخت خواهد کرد.

از جمله مزایای افتتاح حساب ارزی می‌توان به  تضمین حفاظت از سرمایه، دسترسی به ارزهای رایج جهانی، جلوگیری از افت سرمایه، گسترش کسب و کار و از معایب آن می‌توان به کارمزد بانک عامل، تغییر در قیمت ارز و … اشاره کرد.

حداقل موجودی برای افتتاح حساب بین المللی 11000 لیر ترکیه می‌باشد.

حساب ارزی چیست؟
در دنیای اقتصادی امروز، تبادلات مالی بین‌المللی به یکی از عناصر اساسی تبدیل شده که افراد و شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری‌های خود در سراسر دنیا از آن...
5 از 2 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. سلام چندتا سوال دارم میتونم باهاتون تماس داشته باشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از سمت مجموعه با شما جهت اعلام مشاوره تماس گرفته شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...