اکانت های خارجی

نحوه خرید اکانت ahrefs

نحوه خرید اکانت ahrefs

در میان ابزارهای متنوعی که برای بررسی سئو سایت استفاده می شود، ابزارهای MOZ ، الکسا و ahrefs اهمیت زیادی دارند چرا که با قابلیت های منحصر به فردی که دارند، امکان تحلیل و بررسی سایت را در اختیار سئوکاران و صاحبان سایت قرار داده تا تاثیر مثبتی در روند کاری سایت داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی دیگر از ابزارهای سئو سایت و نحوه خرید اکانت ahrefs آشنا شوید.

نحوه خرید اکانت ahrefs

مشابه با بسیاری از ابزارهای دیگر، به دلیل تحریم های که علیه ایران وجود دارد، امکان خرید اکانت ahrefs به صورت مستقیم در ایران وجود ندارد. از طرف دیگر با توجه به تفاوت قیمت زیادی که بین ارزش ریال و دلار وجود دارد، امکان خرید اشتراک یک ماه و یا یک ساله این سرویس برای بسیاری از شرکت ها وجود ندارد! به همین جهت باید از روش های جایگزین جهت استفاده از این ابزار سئو سایت استفاده کرد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با روند انجام این کار آشنا کنیم.

برای خرید اکانت ahrefs باید وارد سایت اصلی این سرویس شوید. که با توجه به تحریم های علیه ایران، برای ورود به سایت باید آی پی ایران را توسط فیلترشکن تغییر دهید و سپس گزینه Start a 7-trial for $7 را انتخاب کنید.

خرید اکانت ahrefs

در صفحه بعد باید از بین طرح Lite و استاندارد یکی را انتخاب کنید. فرقی نمی کند کدام یک، برای ثبت نام در هر کدام باید حداقل 7 دلار موجودی در حسابتان داشته باشید.

خرید اکانت ahrefs

در صفحه بعدی اطلاعات لازم را باید وارد نمایید. در قسمت Mailing Address اطلاعاتی را وارد نمایید که از آنها برای افتتاح حساب ارزی تان استفاده کرده اید.

خرید اکانت ahrefs

در نهایت روش پرداخت هزینه را انتخاب کرده و هزینه 7 دلار برای یک هفته را پرداخت نمایید!

روش پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs

برای پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs شما می توانید از یکی از کارت های ارزی مانند ویزا کارت و مستر کارت و یا کیف پول الکترونیکی پی پال استفاده نمایید. در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش های گفته شده نیستید، می توانید از طریق خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت این هزینه را پرداخت نمایید.

مزایای خرید اکانت ahrefs

  • بررسی و بهبود بک لینک ها
  • تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک رقبا
  • انتخاب برترین کلمات کلیدی در حرفه شما
  • آگاهی از برترین محتواهای حرفه شما
  • پیگیری رتبه در گوگل

مهمترین نکاتی که هنگام خرید اکانت ahrefs باید بدانید

  • برای افتتاح حساب ahrefs بهتر است از کاری استفاده کنید که حداکثر 8 دلار موجودی داشته باشد. چرا که بعد از 1 هفته به صورت خودکار هزینه سرویس یک ماهه که 179 دلار است از حساب شما کسر می شود.
  • با توجه به اینکه هر هفته اکانت شما بسته می شود، در صورتی که برای تحلیل سئو سایت خود همچنان به این سرویس نیاز دارید، بهتر است که یک اکانت جدید ایجاد کنید به جای اینکه ماهیانه 179 دلار پرداخت نمایید.
  • با هر حساب ahrefs می توانید سئو 10 دامنه را مدیریت کنید. علاوه بر این، 1500 لینک مختلف را در 5 روز بررسی نمایید.

همراهان گرامی، در صورتی که برای پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نحوه خرید اکانت ahrefs
در میان ابزارهای متنوعی که برای بررسی سئو سایت استفاده می شود، ابزارهای MOZ ، الکسا و ahrefs اهمیت زیادی دارند چرا که با قابلیت های منحصر به فردی که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...