خرید کالا از سایت های خارجی

نمایندگی آمازون در ایران

نمایندگی آمازون در ایران

آمازون amazon یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین اینترنتی است که در بیشتر نقاط جهان نمایندگی دارد. این فروشگاه جذاب تقریبا برای هرکسی که تجربه خرید از سایت های خارجی را داشته است، آشناست! اما، متاسفانه به دلیل محدودیت‌های روابط اقتصادی و تجاری ایران با دنیا، هنوز نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد! اما این موضوع به معنای این نیست که ایرانی‌ها نمی‌توانند محصولات شرکت آمازون را خریداری کنند! در واقع، افرادی که قصد خرید از آمازون از ایران را دارند، به راحتی می‌توانند از طریق شرکت‌های واسطه معتبر مثل ایرانیکارت، هزینه  کالا در سایت آمازون را پرداخت کرده و سفارش‌های خود را در ایران تحویل بگیرند. اگر به دنبال نمایندگی و یا شعبه‌ای از شرکت آمازون در ایران برای خرید مستقیم از آن‌ها هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید! در ادامه راه‌های خرید مستقیم از فروشگاه آمازون و تحویل کالا در ایران را از طریق روش‌های قانونی و ایمن معرفی خواهیم کرد.

معرفی سایت آمازون

همان‌طور که گفته شد آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در جهان است که از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را در شهر سیاتل٬ واشنگتن٬ آمریکا آغاز کرده است. جالب است بدانید که این سایت، ابتدا با فروش کتاب به صورت آنلاین به دنیای فروشگاه‌های اینترنتی وارد شد؛ بعد از مدتی کسب و کارش را رونق داد و تصمیم به فروش اجناس دست دوم گرفت! در ادامه مسیر نیز، با گذر زمان، رشد و توسعه این کمپانی به اندازه‌ای افزایش یافت که در سال ۱۹۹۹، تنها ۵ سال بعد از راه‌اندازی این استارت‌آپ، جایزه برترین مرد سال به موسس این کمپانی یعنی جف بزوس اهداء شد.

مسیر رشد و محبوبیت این سایت تا امروز ادامه داشته است و حالا، این وبسایت در اکثر کشورهای دنیا شعب رسمی خود را دارد. محبوبیت این سایت دلیلی شده است تا خرید از آمازون از اولین انتخاب‌های خریداران در دنیای فروشگاه‌های آنلاین باشد.

آیا آمازون در ایران نمایندگی دارد؟

آیا آمازون در ایران نمایندگی دارد؟

نمایندگی آمازون در ایران، به معنی نمایندگی اکثر برندهای خارجی و مطرح جهانی در کشور ما خواهد بود! چراکه در این فروشگاه بی حد و حصر، به تمام برندهای خارجی دسترسی دارید و می‌توانید محصولات اورجینال خود را خریداری کنید. اما متاسفانه، به دلیل سیاست‌های اجرا شده و محدودیت‌های فعلی کشور، نماینده رسمی از شرکت آمازون در ایران وجود ندارد! شما می‌توانید از طریق سایت‌های واسطه مانند ایرانیکارت از سایت آمازون خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید. بنابراین نبود شرکت یا شعب فروشگاه آمازون در ایران، محدودیت غیرقابل حلی برای خریداران ایرانی این فروشگاه ایجاد نکرده است! چراکه شرکت‌های واسطه معتبری وجود دارند که با استفاده از خدمات آن‌ها، خرید مستقیم از آمازون و تحویل کالا در ایران امکان پذیر است!

ایرانیکارت یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی در ایران می‌باشد که امکان خرید مستقیم از صدها سایت خارجی را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. با استفاده از خدمات اختصاصی ایرانیکارت می‌توانید از شعب و فروشگاه‌های آمازون در کشورهای انگلیس، آمریکا، آلمان، کانادا، امارات، ترکیه و… به صورت مستقیم خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید!

روش های پرداخت هزینه خرید از آمازون

روش‌های مختلفی برای پرداخت هزینه در سایت آمازون وجود دارد؛ هریک از این راه‌ها شرایط متفاوتی دارد که می‌تواند بر اساس هدف خریدار کاربردی باشد. در ادامه 3 روش پرداخت هزینه و خرید کالا از amazon را بررسی می‌کنیم:

1. پرداخت هزینه با کردیت کارت (ویزا کارت/مستر کارت)

ویزاکارت و مسترکارت یکی از معتبرترین شبکه‌های پرداخت بین المللی برای خرید از سایت‎‌‌های خارجی در سراسر دنیا هستند. با خرید ویزا کارت یا مسترکارت از ایرانیکارت، به راحتی می‌توانید هزینه کالای موردنظر خود را در سایت آمازون پرداخت کنید. علاوه‌بر سایت آمازون، امکان پرداخت در اکثر وبسایت‌ها و درگاه‌های بین المللی از طریق شبکه ویزا و مستر وجود دارد.

2. گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون یکی از ساده‌ترین راه‌های پرداخت در این فروشگاه حتی برای کاربران ایرانی است. گیفت کارت‌های آمازون به صورت اختصاصی، با اعتبارهای متنوع از سمت کمپانی amazon ارائه می‌شوند و تنها برای پرداخت در این فروشگاه معتبر هستند.

کردیت کارت و گیفت کارت آمازون تنها برای پرداخت هزینه کالا در amazon کاربرد دارند و در صورت پرداخت با آن‌ها، امکان ارسال کالا به ایران وجود ندارد! اگر قصد خرید از آمازون و دریافت کالای خود در ایران را دارید، توصیه می‌کنیم از راه سوم استفاده کنید!

3. خرید مستقیم از آمازون با ایرانیکارت

تنها راه چاره محدودیت‌های امروزی برای خرید از سایت های خارجی مثل آمازون، استفاده از خدمات شرکت‌های واسطه برای پرداخت ارزی و تحویل کالا در ایران است. ایرانیکارت یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارزی در ایران است که خرید مستقیم از سایت های خارجی مثل آمازون را برای شما امکان‌پذیر کرده است. برای خرید از آمازون آمریکا، انگلیس، کانادا، آلمان، امارات، ترکیه و یا هر سایت دیگری، تنها لازم است لینک کالای موردنظر را در پنل سایت iranicard.ir وارد کرده و تمام امور پرداخت ارزی و تحویل کالای در ایران را به ایرانیکارت بسپارید.

راهنمای خرید از آمازون در ایران

راهنمای خرید از آمازون در ایران

اگرچه نمایندگی شرکت آمازون در ایران وجود ندارد، اما خرید از فروشگاه آمازون در ایران غیرممکن هم نیست! شرایط خرید از این فروشگاه اینترنتی، بر اساس محدودیت‌های فعلی، برای کاربران ساکن ایران کمی متفاوت است. اگر امکان دریافت کالای خود در آدرس یا محل سکونتی در خارج از کشور را دارید، با هریک از کردیت کارت‌ها یا گیفت کارت آمازون می‌توانید کالای خود را خریداری کرده و آن را در آدرس موردنظر (خارج از ایران) تحویل بگیرید. اما اگر، قصد دریافت سفارش خود در ایران را دارید، لازم است از خدمات شرکت‌های واسطه استفاده کنید. همانطور که بارها به این نکته اشاره شد، با وجود محدودیت‌های کشور، خرید مستقیم از آمازون و دریافت کالا در ایران، تنها از طریق خدمات شرکت‌های معتبری مثل ایرانیکارت امکان‌پذیر است. با توجه به شرایط خود، برای خرید محصولات شرکت آمازون می‌توانید یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید.

خرید مستقیم از وبسایت آمازون امریکا

  1. وارد سایت amazon.com (یا سایت آمازون کشور موردنظر) شوید.
  2. پس از ورود به سایت آمازون روی گزینه Account & list کلیک کنید.
  3. گزینه New customer  را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Start here کلیک کنید.
  4. آدرس ایمیل و یک پسورد را وارد کنید.
  5. پس از ورود به اکانت شخصی خود, در قسمت tool bar  مواردی برای شما نمایان میشود که شامل موارد زیر است:
  • Your Amazon.com: در این قسمت می‌توانید حساب عادی خود را به حالت پرایم تغییر دهید. اکانت پرایم را اکانت ویژه آمازون هم می‌گویند؛ چراکه در بعضی موارد ارسال رایگان دارد و مراحل ارسال آن سریع‌تر انجام می‌شود.
  • your browsing history: تمام آنچه در این سایت جستجو و خرید کرده‌اید, در این قسمت ذخیره خواهد شد.
  • Recommended for you: بر اساس رفتار شما در این سایت،کالاهایی  برای شما نمایان می‌شود.

نحوه خرید از آمازون با ایرانیکارت (تحویل در ایران)

اصولا اصلی‌ترین دردسرهای خرید از فروشگاه‌های خارجی برای ایرانیان، مشکلات پرداخت و مهم‌تر از آن دریافت کالا در داخل ایران است! این چالش‌ها، امکان خرید مستقیم از سایت‌های خارجی را برای درصد بالایی از کاربران ایرانی غیرممکن کرده است! اما اگر قصد خرید از سایت های خارجی مثل آمازون، آدیداس، نایکی، دکتلون و هر وبسایت خارجی دیگری را برای خرید کالاهای اورجینال خارجی دارید، فقط کافیست لینک کالای خود را از سایت موردنظر برای کارشناسان ایرانیکارت ارسال کنید.

روش خرید از سایت‌های خارجی از طریق ایرانیکارت بسیار ساده است؛ فقط کافی است در پنل سایت iranicard.ir ثبت نام کنید. در این پنل، می‌توانید از صدها خدمت ارزی و برون مرزی ایرانیکارت بهره‌مند شوید و دیگر نگران تحریم‌ها و محدودیت‌های همیشگی نباشید. برای خرید از این فروشگاه، تنها کافی است درخواست خرید از سایت آمازون را ثبت کنید؛ سپس لینک کالای موردنظر را در پنل وارد کرده و ضمن مطالعه شرایط و قوانین خرید از سایت‌های خارجی، هزینه کالا+هزینه گمرک و تحویل کالا به ایران را پرداخت کنید. پس از مدت مشخص شده، سفارش خود را از برندهای خارجی موردنظر درب منزل تحویل بگیرید.

برای مشاهده آموزش تصویری ثبت سفارش، مطلب نحوه خرید از آمازون را مطالعه کنید.

زیرمجموعه های آمازون کدامند؟

با افزایش درخواست خرید محصولات شرکت آمازون در سراسر کشورها٬ این شرکت توانست فروشگاه‌های آنلاین دیگری برای فعالیت در زمینه‌های مختلف ایجاد کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از‌:

Amazon Maritime Beijing Century Joyo Courier Services
Brilliance Audio ComiXology
CreateSpace Eero
Goodreads Lab126
Project Kuiper Shelfari
Souq Twitch
Whole Foods Market Junglee

سایت آمازون ایران!

قطعا وجود یک سایت آمازون ایرانی، تجربه‌ای لذت بخش‌تر از همیشه را برای کاربران ساکن ایران رقم خواهد زد! اما در حال حاضر، با وجود سیاست‌های خارجی و محدودیت‌های آن، هیچ نمایندگی رسمی از شرکت آمازون در ایران وجود ندارد! به همین دلیل، خرید از این فروشگاه در ایران با شرایط متفاوت‌تری امکان پذیر است. به عنوان یک روش بی دردسر، ایمن و تضمین شده، برای پرداخت در سایت آمازون و دریافت کالای خریداری شده در ایران، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت‌های واسطه مثل ایرانیکارت استفاده کنید. شرکت ایرانیکارت شرایطی را برای شما همراهان همیشگی فراهم کرده است تا بتوانید به طور مستقیم از آمازون خرید کرده و در ایران تحویل بگیرید. اگر تجربه خرید از سایت های خارجی مثل آمازون را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

بنابر سیاست‌های جاری و تحریم‌های فعلی، در حال حاضر نمایندگی آمازون در ایران وجود ندارد؛ اما خرید از این فروشگاه و تحویل سفارش درب منزل در ایران از طریق ایرانیکارت امکان‌پذیر است.

بله، امکان خرید از آمازون در ایران و حتی تحویل کالا درب منزل وجود دارد. برای این منظور، می‌توانید از خدمات اختصاصی خرید از آمازون ایرانیکارت استفاه کنید. تمام امور پرداخت ارزی و واردات محصولات موردنظر شما توسط ایرانیکارت انجام شده و سفارش شما درب منزل تحویل داده خواهد شد.

علاوه‌بر خدمات اختصاصی خرید از آمازون ایرانیکارت، شما می‌توانید از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت٬ مسترکارت و گیفت کارت آمازون برای پرداخت هزینه سفارشات خود در آمازون استفاده کنید. گیفت کارت آمازون تنها برای خرید از آمازون کاربرد دارد؛ اما از ویزا کارت و مسترکارت برای خرید از تمام سایت‌هایی که از این سیستم پرداخت پشتیبانی می‌کنند٬ می‌توانید استفاده نمایید.

نکته مهم، در صورت خرید ویزا کارت، مسترکارت و گیفت کارت آمازون، تنها می‌توانید پرداخت ارزی کالای خود را در سایت آمازون انجام دهید. اما اگر قصد دریافت کالای خود در ایران را دارید، لازم است از خدمات خرید از آمازون ایرانیکارت استفاده کنید تا علاوه‌بر پرداخت ارزی هزینه کالا، امور واردات و تحویل سفارش درب منزل شما نیز توسط ایرانیکارت انجام شود.

متاسفانه باز هم به دلیل مسائل سیاسی٬ آمازون ارسال به ایران ندارد! اما خوشبختانه با وجود شرکت‌های واسط مانند ایرانیکارت٬ شرایط تحویل کالا در ایران فراهم شده است. خدمات اختصاصی خرید از آمازون، به معنای خرید مستقیم از این سایت و سایر سایت‌های خارجی و انجام امور پرداخت ارزی هزینه کالا و تحویل آن درب منزل کاربران خواهد بود.

از آنجایی که ایرانیکارت، امکان خرید از شعبات آمازون در کشورهای مختلف را فراهم کرده است، تاریخ تحویل کالای شما، به کشور مبدا بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از تاریخ تحویل کالا از کشورهای مختلف، به صفحه خرید از امازون مراجعه کرده و شرایط خرید و تحویل کالا هر یک از شعبات آمازون را مطالعه کنید.

اگر تاکنون از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نکرده‌اید٬ برای ثبت سفارش خریدتان ابتدا باید در پنل ایرانیکارت عضو شوید و درخواست خرید از آمازون را ثبت کنید. لینک کالای موردنظر خود را از سایت رسمی آمازون وارد کرده و معادل ریالی هزینه آن را بر اساس وزن کالا و هزینه گمرک پرداخت کنید. پس از ثبت سفارش، کالای موردنظر شما خریداری شده و در مدت زمان معلوم، سفارش شما درب منزل تحویل داده خواهد شد.

نمایندگی آمازون در ایران
آمازون amazon یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین اینترنتی است که در بیشتر نقاط جهان نمایندگی دارد. این فروشگاه جذاب تقریبا برای هرکسی که تجربه خرید از سایت های خارجی...
4.67 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام
    کرمی تو هند هست که هندیا بصورت دایره رو پیشانی میزنن
    اسمش chandan tika
    به رنگ ز رد

    چطوری میتونم خرید کنم
    امکانش هست شما خرید کنید من هزینه و هزینه ارسال به کارت شما واریز کنم ؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خرید از هند و تحویل آن در ایران از طریق ایرانیکارت امکان پذیر نیست.
      شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت فقط پرداخت آن را انجام دهید.
      همچنین در صورتی که کالای مورد نظر در آمازون موجود باشد، می‌توانید خرید آن را از طریق سایت آمازون انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام وقت به خیر برای استخدام وفعالیت در شرکت امازون پیام میدم خدمت شما ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، تنها خرید از آمازون توسط ایرانیکارت انجام می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. درود و عرض ادب.من میخوام یک دستگاه تصفیه آب آمریکایی اصلی از سایت آمازون بخرم که وزنی در حدود ۱۵~۱۴ کیلوگرم داره،چجوری میتونم سفارشش بدم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی خرید از آمازون دارای محدودیت وزن بوده و معمولا بیشتر از وزن 5 کیلوگرم قابل سفارش نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. من میخام توی آمازون فعالیت داشته باشم، چطور میتونم یه حساب بین المللی داشته باشم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام وقت بخیر .امکان خرید گیتار الکتریک از امازون هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی بستگی به وزن کالا دارد. در حال حاضر امکان خرید هر کالا فقط تا وزن ۴۰۰۰ گرم یا معادل ان در اونس و … وجود دارد و کالای بالاتر از این وزن قابل خریداری و تحویل نیست.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. باسلام
    ایا امکان معرفی و فروش محصولاتمون توی سایت امازون وجود داره؟؟؟
    اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید
    باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی این امکان در سایت آمازون وجود دارد ولی از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد. در صورت تمایل به خرید محصولی از آمازون می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. با سلام .آیا دستگاه تتو میتونیم سفارش بدیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام روز بخیر
      خیر به دلیل اینکه ارسال به ایران ندارد این خدمات را انجام نمیدهیم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، لطفا اطلاعات سایتی که قصد ثبت درخواست از آن را دارید از طریق تیکت ارسال فرمایید تا همکاران در بخش خرید کالا و تحویل در ایران بررسی کنند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من قراره يک محصولي به صورت رايگان از طريق آمازون برام ارسال شه آدرس کجا رو بايد بدم که از اونجا تحويلش بگيرم با توجه به اينکه ايران نمايندگي آمازون نداره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی شما باید آدرسی را اعلام کنید که صحت داشته باشد و فردی را برای دریافت کالا در آن آدرس داشته باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. ببخشید من یک گیفت کارت ۱۰۰۰پوندی برنده شدم
    آیا خود گیفت کارت به من ارسال میشه یا چیکار باید انجام بدم؟؟؟
    زودتر میشه جواب بدین؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      خواهشمند است جهت پیگیری موارد موردنظر به مجموعه ای که در آن برنده گیفت کارت شده اید مراجعه فرمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام امکان خرید کالاهای دیجیتالی وجود ندارد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام من میخواستم از سایت امازون کاپشن خلبانی آلفا بخرم. میشه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر

      در مجموع مشکلی نداره و مقدور هست اما به دلیل شیوع کرونا و اختلالات پیش آمده در پست های بین المللی، تا اطلاع ثانوی ایرانیکارت خدمات خرید از آمازون را انجام نمیدهد.
      برای اطلاع از وضعیت در آینده، با تلفن گویای شرکت تماس گرفته و با کارشناسان بخش مربوطه مشورت نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام،من می خواستم هارد ssd از آمازون سفارش بدم،آیا امکان ارسال وجود داره؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و وقت بخیر
          لطفا پس از عضویت لینک کالای خود را از قسمت پشتیبانی پنل کاربریتان ارسال نمایید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من برای دریافت نمایندگی مزاحم شدم میخوام نمایندگی محصولات آمازون رو داشته باشم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، شما می‌توانید خرید کالای مورد نظرتان در آمازون را از طریق ایرانیکارت انجام دهید ولی فروش محصول و دریافت نمایندگی آمازون از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام من میخاستم سوالی کنم من از آمازون سفارش کالا بدم آیا میاد واگه اومد چند روز طول میکشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید، به نسبت کالای شما راهنمایی ها و جزییات لازم را خدمت شما بازگو خواهند کرد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام.لطفا راهنمایی کنید
    من در موبایل بخاطر استفاده خیلی بالا از اینترنت گوشیم برام پیام انگلیسی اومد که شما بعلت استفاده …..میلیون بار از سامسونگ اینترنت میتونید در قرعه کشی شرکت کنید وسه تا گزینه اومد من هم یکی رو انتخاب کردم که کارت هدیه ۱۰۰۰دلاری از آمازون بود وگزینه اکسپت رو زدم مرحله بعد نوشت ۵ دقیقه فرصت دارید‌که روی فلان گزینه رابزنید من هم اینکارو کردم ولی همش پیام میومد که امکان اتصال به این سایت امکانپذیر نیست ومتاسفانه وقت تمام شد‌که فکر میکنم بخاطر تحریم بود.میخواستم بدونم آیا راهی وجوداره تامن بتونم از این کارت هدیه استفاده کنم.
    در ضمن من مراحل پیام‌رو اسکرین شات هم گرفتم ودر گوشیم دارم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      متاسفانه این پیامک ها اعتباری ندارند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام خسته نباشید چگونه کالاهایی که تولید میکنیم به انبار امازون ارسال کنید لطفا جواب بدین خیلی برام مهمه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      این سرویس درحال حاضر از سمت ایرانیکارت قابل ارائه نمی باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقت بخیر
        من مسلط به زبان نیستم آیا شما افرادی رو دارید که بتونن از سایت امازون برای من سفارش بدن؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام
          کاربر گرامی پروسه انجام خرید از آمازون به این شکل است که شما لینک کالای درخواستی خود را ارسال میفرمایید و مجموعه ایرانیکارت دقیقا همان کالا را برای شما خریداری مینماید. بنابراین لازم است که کالای خود را از قبل انتخاب کرده باشید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • باسلام،میشه اعتبارمون رو از گیفت کارت آمازون خارج کنیم و به حساب شخصیمون تو ایران واریز کنیم؟

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            با استفاده از گیفت کارت تنها امکان پرداخت و خرید وجود دارد و نمی‌توان مبلغ آن‌ها رو به صورت نقد دریافت کرد.

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام میخاستم ده تا ps4proاز سایت آمازون بخرم چندتا سؤال داشتم ۱هزینش چقدر میشه؟۲محصول با چه ضمانتی از طرف شما به دستم میرسه ؟ ۳توسایت آمازون ۳۰۰دلار باشه هزینش با خدمات صورت گرفته چقدر میشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من عروسک دستساز درست میکنم ایا میتونم تو سایت به فروش برسونم یا شرکت هایی هست که به عنوان واسطه اینکار رو انجام بدهند من ساکن تهرانم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • وقت بخیر
          عرضه و فروش محصولات در آمازون در حوزه فعالیت های مجموعه ایرانیکارت نمی باشد.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. ببخشید من از سایت آمازون میخوام چندتا سفارش ثبت کردم ولی روش مینویسه نمیتوانیم به موقعیت شما ارسال کنیم آیا شما میتونید اینارو به ایران بیارین؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، امکان خرید از آمازون با ایرانیکارت فراهم است ولیکن در شرایط فعلی هیچ تضمین زمانی جهت دریافت مرسوله نیست

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام. من يه نوع سم افت کش میخام. ایران نیست. میتونید سم افت کش وارد کنید؟ تعداد زیاد نمیخام. یه بسته فقط

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، شما با خدمات ایرانیکارت امکان خرید از خارج از کشور را دارید ولی نکاتی باید در نظر بگیرید از جمله ارسال به ایران یا مرسوم بودن محموله.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام .وقت بخیر
    محصولات شرکت دیوالت ابزار آلات شارژی می‌ توان خرید کرد
    باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. باسلام
    لطفا شرایط ومدارک مورد نیاز افتتاح حساب بین المللی رو بفرمایید
    باتشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام . من میخواستم قرص مکمل بخرم . لطفا راهنمایی کنید چجوری سفارش بدم.ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. از طریق تیکت یا تماس تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خوبین ایا شرکت امازون هیچ ارتباطی با پایکو دارد paicoo

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، وب سایت Paicoo ادعا می‌کند که با آمازون، eBay، یاهو و Shopee شریک است. اطلاعات دقیق‌تری در این مورد وجود ندارد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام ببخشید من می خواستم یک گوشی ایفون 8+ از امازون بخرم می خواستم ببینم تا دستم برسه چقدر قیمتش میشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. همراه گرامی ایرانیکارت شما می توانید برای استعلام هزینه نهایی خرید کالا از آمازون و دریافت آن درب منزل خود از محاسبه گر موجود در صفحه خرید از آمازون استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. با سلام .ی سوال داشتم و خواستم بدونم شما حساب بین المللی افتتاح میکنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. با سلام من میخاستم از سایت آمازون قطعات کامپیوتر بخرم که واقعا با دلار آزاد هم حساب کنیم خیلی کمتر از سایت های داخل درمیاد ولی میخاستم بپرسم اولا که ما مسترکارت و….نداریم که خرید کنیم دوما سایت ایرانیکارت برای ما خرید می‌کنه که ما پولو به ریال به حسابش واریز کنیم یا نه؟؟ بعد هزینه گمرک و….چقدر میشه البته پست زیاد اهمیت ندارد با تشکر ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. بله یکی از خدمات مجموعه ایرانیکارت خرید از آمازون یا ایبی و ارسال کالا درب منزل شما در ایران می باشد. برای محاسبه هزینه خرید و ارسال کالا در سایت ایرانیکارت در صفحه مربوطه از محاسبه گر سایت استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی برای خرید کالا از آمازون، تنها کافی است لینک کالای موردنظر خود را از یکی از سایت‌های آمازون انگلیس، آلمان، ایتالیا، امارات و ترکیه انتخاب کنید. سپس، در صفحه خرید از آمازون ثبت درخواست کرده و پس از ورود به پنل، لینک کالا را وارد کنید. محصول موردنظر از سمت ایرانیکارت خریداری شده و در مدت‌زمان معلوم، درب منزل به دست شما خواهد رسید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام و خسته نباشید آیا امکان عرضه محصول زرشک و زعفران که تولید کننده خودمون هستیم میتونیم در آمازون به فروش برسونیم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. عرضه و فروش محصولات در آمازون در حوزه فعالیت های مجموعه ایرانیکارت نمیباشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید اگه محصولی شامل گاوانتی باشه و ما هم موقع خرید هزینه گارانتی و بپردازیم ، اگر آشنامون از امریکا محصول رو به ایران بیارن ، و مشکل داشته باشه ، دقیقا چطوری باید پیگیر گارانتی شد؟
    هزینه لپ تاپ بالاست ،٣۵٠٠$، و نگرانم مشکل دار به دستم برسد .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...