اکانت های خارجی

اکانت اسپاتیفای یا اکانت اپل موزیک

اکانت اسپاتیفای یا اکانت اپل موزیک

همه علاقه مندان به موسیقی با اسپاتیفای و اپل موزیک آشنایی دارند. این دو پلتفرم در حال حاضر بخش بزرگی از بازار پخش موسیقی را تشکیل می دهند. درواقع اسپاتیفای بود که این بازار را خلق کرد، و در حال حاضر میلیون ها کاربر بیشتر از هر سرویس دیگری دارد. اگر چه اپل موزیک هم به لطف فضای یکپارچه ای که با سیستم عامل IOS دارد، توانسته موفقیت چشمگیری بدست آورد. اگر به دنبال مقایسه اکانت اسپاتیفای با اکانت اپل موزیک هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا این دو سیستم را با یک دیگر مقایسه کنیم.

مقایسه هزینه ها و قیمت خرید اکانت اسپاتیفای با خرید اکانت اپل موزیک

هر دو سرویس به کاربران یک دوره آزمایشی سه ماهه به صورت رایگان می دهند. قیمت خرید اکانت اسپاتیفای برابر با 10 دلار یا یورو می باشد. در صورتی که دارای کارت دانشجویی بین المللی باشید، می توانید از تخفیف دانشجویی ای سرویس استفاده کنید. هزینه اکانت spotify برای هر دانشجو به صورت 5 دلار در ماه می باشد. همچنین می توانید با حداکثر 6 اکانت به یک پلن خانواده متصل شده و هر ماه 15 دلار پرداخت کنید. تمام هزینه ها مشابه هزینه خرید اکانت اپل موزیک می باشد.

با خرید اکانت هر دو سرویس می توانید از خدمات پخش موسیقی بدون مزاحمت تبلیغات و به صورت نامحدود استفاده کنید. اولین برتری اسپاتیفای نسبت به اپل موزیک، قابل استفاده بودن سرویس به صورت رایگان می باشد. به عبارت دیگر پس از به پایان رسیدن دوره آزمایشی اپل موزیک امکان استفاده از این سرویس از شما گرفته می شود. مگر اینکه تصمیم به خرید اکانت اپل موزیک بگیرید و پرداخت داشته باشید. برخلاف اپل موزیک، اسپاتیفای به کاربران اجازه می دهد که خارج از دوره آزمایشی و بدون پرداخت از تمامی خدمات این سرویس استفاده کنند.

اکانت اسپاتیفای

مقایسه کیفیت موزیک ها در دو سرویس apple music و Spotify

اسپاتیفای از کیفیت 320kbps برای پخش موسیقی استفاده می کند. این کیفیت علاوه بر اینکه بر کیفیت موسیقی تاثیر منفی ندارد، به صرفه نیز هست. چرا که کیفیت بالاتر حجم اینترنت زیادی لازم داشته و ممکن است زمان بارگذاری آهنگ ها را افزایش دهد. حالت وب Spotify آهنگ ها را برای کاربران با حساب های رایگان به صورت 128kbps و برای حساب های پریمیوم 256kbps پخش می کند. این ویژگی با اپل موزیک برابر است.

مقایسه مجموعه موسیقی

مجموعه موسیقی هایی که در دو سرویس در دسترس است با شبیه به هم هستند. تعداد موزیک موجود در دو سرویس بالغ بر 50 میلیون ترک می باشد. برخی آلبوم ها پیش از انتشار رسمی در این سرویس ها در دسترس هستند. یک قابلیتی که اپل موزیک در اختیار کاربران می گذارد، امکان ترکیب موزیک های موجود در مجموعه موزیک شخصی شما با آهنگ هایی که از این سرویس دریافت می کنید، می باشد.

قابلیت پیدا کردن موسیقی جدید در اکانت اسپاتیفای

یکی از مهم ترین دلایل ترین دلایل خرید اکانت اسپاتیفای یا خرید اکانت اپل موزیک پیدا کردن موزیک های جدید است. هر دو این سرویس ها آهنگ هایی که تا کنون گوش نداده اید را در اختیار شما قرار می دهند. این موسیقی های پیشنهادی بر اساس آهنگ هایی که گوش می دهید یا لایک می کنید خواهد بود.

اکانت اپل موزیک

اسپاتیفای پلی لیست هایی منسجم به صورت اتوماتیک به اسم Discover Weekly یا Release Radar منتشر می کند. این پلی لیست ها شامل آهنگ هایی هستند که به تازگی منتشر شده اند. اپل موزیک نیز همین خدمات را ارائه می دهد.

زمانی که در هر کدام از این سرویس ها برای اولین بار ثبت نام می کنید، از شما می خواهند که سبک ها و هنرمندان مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس زمانی که شروع به جستجو و گوش دادن به آهنگ ها می کنید، اطلاعات بیشتری در رابطه با سبک موسیقی مورد علاقه شما بدست می آورد و می تواند پیشنهادات بهتری عرضه کند.

به علاوه هر دو سرویس رادیوهایی بر اساس هنرمندان، ترک ها و سبک های مورد علاقه شما دارند. اما اپل موزیک یک بخشی از رادیو هایی که دارد به نام Beats1 Radio دارد که توسط دی جی های واقعی پخش می شود.

با تمام اوصاف، تجربه ثابت کرده که الگوریتم اسپاتیفای برای پیشنهاد آهنگ های تازه براساس عادت های کاربر، بیشتر از هر سرویس دیگری به سلایق کاربران نزدیک است. اما رادیو های دست چین اپل موزیک نیز آهنگ هایی پخش می کند که برای کاربر جدید و خوشایند هستند.

قابلیت به اشتراک گذاری در اپل موزیک

هر دو سرویس به کاربران اجازه می دهند که هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال (follow) کنند و از موزیک هایی که منتشر می کنند با خبر شوند. اما در اسپاتیفای شما می توانید دوستان خود را نیز دنبال کنید و آهنگ هایی گوش می دهند را ببینید. اسپاتیفای به کاربران اجازه می دهد آلبوم، ترک یا هنرمند مورد علاقه خود را با دوستانشان به اشتراک گذارند.

اکانت اپل موزیک

اما هنرمندان در اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای فعال تر هستند. به علاوه پیدا کردن دوستان شما در اپل موزیک نسبت به spotify ساده تر است. برای این که در اسپاتیفا یدوستان خود را پیدا کنید باید آن ها را در مخاطبان خود یا دوستان فیس بوک تان داشته باشید. در غیر این صورت پیدا کردن آن ها اصلاً ساده نخواهد بود.

خرید اکانت اسپاتیفای یا خرید اکانت اپل موزیک

اگر موفق به تصمیم گیری بین پرداخت ارزی اسپاتیفای یا خرید اکانت اپل موزیک شدید، پس به دنبال یک راه برای انجام خرید خود می باشید. چون همان طور که می دانید برای خرید اکانت spotify یا apple music نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. در صورت تمایل می توانید از ایرانیکارت انواع کارت های اعتباری خارجی معتبر را تهیه کنید. یا می توانید بدون خرید کارت، با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی ایرانیکارت خرید خود را انجام دهید.

اکانت اسپاتیفای یا اکانت اپل موزیک
همه علاقه مندان به موسیقی با اسپاتیفای و اپل موزیک آشنایی دارند. این دو پلتفرم در حال حاضر بخش بزرگی از بازار پخش موسیقی را تشکیل می دهند. درواقع اسپاتیفای...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...