مسافرت و مهاجرت

پرداخت هزینه اپلای | پرداخت Application Fee

پرداخت هزینه اپلای | پرداخت Application Fee

یکی از مهمترین کارهایی که برای تحصیل در دانشگاه های خارجی باید انجام دهید، پرداخت هزینه اپلای یا پرداخت Application Fee است. چرا که معمولا در بسیاری از دانشگاه های خارجی خصوصا در کشور کانادا و آمریکا پرداخت هزینه اپلیکیشن فی برای بررسی مدارک فرد جهت اخذ پذیرش الزامی است.

اما شاید این سوال برای بسیاری از دانشجویان مطرح شود که چگونه می توانند در یک سایت خارجی پرداخت ارزی داشته باشند. خوشبختانه شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی شرکت ایرانیکارت کلیه پرداخت های مورد نیاز جهت مهاجرت و سفر به کشور خارجی را انجام دهید. بنابراین برای ثبت سفارش پرداخت هزینه اپلای می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربریتان در سایت شده و درخواستتان را ثبت نمایید.

پرداخت ارزی هزینه اپلای

اپلیکیشن فی چیست؟

همان طور که گفته شد یکی از مهمترین مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی پرداخت Application Fee است. زمانی که شما می خواهید درخواستتان را برای اخذ پذیرش برای دانشگاه ارسال نمایید باید مدارک مورد نیاز به همراه فرم دانشگاه را به صورت الکترونیکی برای دانشگاه ارسال نمایید. جهت سابمیت کردن این فرم در سایت دانشگاه نیاز به پرداخت هزینه اپلیکیشن فی است. بنابراین در صورتی که می خواهید مدارک شما مورد بررسی مسئولین دانشگاه قرار گیرد، حتما باید این هزینه را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه اپلای | پرداخت Application Fee

روش های پرداخت هزینه اپلای

در صورتی که قادر به استفاده از یکی از روش های زیر هستید، می توانید خودتان و بدون نیاز به خدمات شرکت های واسط، هزینه اپلیکیشن فی را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه اپلای با استفاده از ویزا کارت / مسترکارت

یکی از رایج ترین روش هایی که برای پرداخت در اکثر سایت های خارجی در نظر گرفته می شود، پرداخت با کارت های اعتباری است. بنابراین اگر دارای یکی از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت هستید از این روش برای پرداخت هزینه استفاده کنید.

در صورتی که تا کنون از این کارتها استفاده نکرده اید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خرید کارت اعتباری را برای ما ارسال نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت

توجه: به طور کلی با استفاده از این کارت ها می توانید در تمامی سایت های خارجی که از این شبکه آنلاین برای پرداخت هزینه ها استفاده می کنند، پرداخت ارزیتان را انجام دهید. به عنوان مثال:

پرداخت هزینه اپلای | پرداخت Application Fee

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی با استفاده از پی پال

پی پال یکی از معدود روش هایی است که دانشگاه ها برای پرداخت هزینه اپلای در نظر گرفته اند. با این وجود اگر دانشگاه مورد نظر شما از این روش برای دریافت هزینه استفاده می کند، شما می توانید با داشتن یک حساب پی پال وریفای شده هزینه را پرداخت نمایید. در صورت تمایل به استفاده از مزایای حساب پی پال می توانید درخواست افتتاح حساب را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید:

افتتاح حساب پی پال

مهمترین نکاتی که در رابطه با پرداخت Application Fee باید بدانید

  • فرقی نمی کند که درخواست شما مورد پذیرش دانشگاه قرار بگیرد یا نه، هزینه ای که تحت عنوان اپلیکیشن فی پرداخت نموده اید قابل عودت نیست.
  • زمانی که درخواست خود را بعد از پرداخت هزینه اپلای در سایت سابمیت می کنید قادر به تغییر اطلاعات وارد شده نیستید. بنابراین قبل از پرداخت هزینه و ارسال درخواست حتما از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمایید.
  • برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی حتما باید به موقع عمل کنید. هر دانشگاهی ددلاین منحصر به خودش را دارد. بنابراین قبل از پرداخت هزینه اطمینان حاصل کنید که هنوز هم فرصت برای ارسال درخواست پذیرش وجود دارد.
  • هزینه اپلیکیشن فی برای هر دانشگاهی متفاوت است. بنابراین بهترین راه برای آگاهی از هزینه ها مراجعه به سایت رسمی دانشگاه مورد نظر است. اما به طور کلی این هزینه بین ۱۵ الی ۲۰۰ دلار متغیر است.

همراهان گرامی، اگر در رابطه با پرداخت هزینه اپلای سوالی داشتید، می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پرداخت هزینه اپلای | پرداخت Application Fee
یکی از مهمترین کارهایی که برای تحصیل در دانشگاه های خارجی باید انجام دهید، پرداخت هزینه اپلای یا پرداخت Application Fee است. چرا که معمولا در بسیاری از دانشگاه های...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...