مسافرت و مهاجرت

تعیین وقت سفارت استرالیا

تعیین وقت سفارت استرالیا

سفر بدون ویزا به استرالیا با هر هدفی برای ایرانیان امکانپذیر نیست. بنابراین شما چه قصد تحصیل در استرالیا داشته باشید چه کار، باید برای اخذ ویزای این کشور از طریق سفارت اقدام نمایید. بنابراین اگر قصد مهجرت یا سفر به استرالیا دارید، در این مقاله ا موضوع تعیین وقت سفارت استرالیا همراه ما باشید.

همراهان گرامی، به خاطر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، تمامی هزینه های لازم برای مهاجرت مانند پرداخت سفارت و … را انجام دهید. بنابراین اگر قصد تعیین وقت سفارت استرالیا را داشته و به دنبال روشی جهت پرداخت سفارت هستید، از طریق لینک زیر درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید تا در زمانی کمتر از ۲ ساعت کاری، پرداخت شما توسط کارشناسان ما انجام گردد.

پرداخت سفارت

روش تعیین وقت سفارت استرالیا

برای تعیین وقت سفارت استرالیا می توانید از طریق وب سایت رسمی و به صورت آنلاین اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز جهت تعیین وقت سفارت استرالیا

  • پاسپورت معتبر
  • دعوتنامه
  • تاریخ سفر

تعیین وقت سفارت استرالیا

روش پرداخت سفارت استرالیا

معمولا برای پرداخت سفارت استرالیا می توانید از انواع کارت های اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که از این نوع کارتها می توانید برای ثبت نام در آزمونهای مختلف مانند آزمون آیلتس، آزمون تافل، آزمون GRE و خرید از انواع سایت‌های خارجی مانند خرید از آمازون، خرید از سوق و … استفاده نمایید.

توجه: همراهان گرامی، در صورتی که تمایلی به استفاده از کارت‌های اعتباری گفته شده ندارید، میتوانید از طریق خدمات ارزی ایرانیکارت پرداخت سفارت استرالیا را انجام دهید. برای انجام این کار می توانید از لینکی که در ابتدای مقاله قرار داده شده است استفاده نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استرالیا

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استرالیا بسته به روش مهاجرت شما متفاوت است. بنابراین حتما از طریق وب سایت رسمی سفارت استرالیا از مدارک مورد نیاز مطلع شده و آنها را تهیه نمایید. برخی از مدارکی که معمولا برای هر یک از انواع ویزای استرالیا نیاز است، عبارت است از:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • فرم پر شده درخواست ویزا
  • سند ازدواج (در صورت متاهل بودن)
  • کارت پایان خدمت
  • بیمه نامه معتبر
  • اصل گذرنامه(پاسپورت) با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • ۲ قطعه عکس رنگی
  • رزرو هتل
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • گواهی تمکن مالی
  • ترجمه رسمی برخی از مدارک مانند گواهی اشتغال به تحصیل و …

تعیین وقت سفارت استرالیا

چرا مهاجرت به استرالیا‌؟

با توجه به اینکه این روزها مهاجرت به امریکا برای بسیاری از افراد مشکل و تقریبا غیر ممکن شده است، کشورهای کانادا و استرالیا با پذیرش تعداد بیشتری مهاجر رو به رو هستند. اما این مسئله تنها دلیل افزایش میزان مهاجرت به استرالیا نیست.

در میان گذرنامه‌ کشورهای مختلف، استرالیا در میان با ارزش‌ترین پاسپورت‌های جهان جای دارد. چرا که به خوبی توانسته است امکانات لازم برای مهاجرین را در زمینه‌های مختلف فراهم کند.

از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی این کشور باعث شده است که تقریبا در تمام فصول سال به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در نظر گرفته شود. پس فرقی نمی کند که شما قصد سفر دارید یا مهاجرت، استرالیا می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد!

آدرس سفارت استرالیا در تهران

تهران، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان بیست و سوم، پلاک ۲

تلفن: ۰۲۱-۸۸۷۲۴۴۵۶

فکس: ۰۲۱-۸۸۷۱۴۱۲۱

ساعت کار سفارت استرالیا: یکشنبه تا پنجشنبه: ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۰۰ عصر

روزهای تعطیل: جمعه و شنبه

از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم. اگر برای پرداخت سفارت استرالیا سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...