متفرقه

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

اگر بازار سرمایه گذاری این روزها و سال‌های اخیر را با سرمایه گذاری چند سال پیش مقایسه کنیم، تفاوت زیادی مشاهده می‌شود. واقعا چه کسی فکر می‌کرد روزی بشود با خرید و فروش ارز دیجیتال که هیچ موقع آن را لمس نمی‌کند و به چشم نمی‌بیند سود میلیاردی کند و درآمد زیادی در ماه داشته باشد. نکته عجیب‌تری که با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید، این است که با انجام بازی‌های جدیدی که به بازار ارائه می‌شود، می‌توانید توکن دریافت کنید، آن‌ها را بفروشید و به درآمد زیادی برسید. این مقاله را بخوانید تا با یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی آشنا شوید و بیاموزید بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) چیست و آموزش آن را ببینید.

بازی Axie Infinity

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) چیست؟

Axie Infinity به عنوان یکی از بازی‌های NFT شناخته می‌شود. دارایی‌های دیجیتال درون بازی مانند موجودات Axie توسط NFT‌ ها نشان داده می‌شوند. مالکیت این توکن‌های NFT کاملا تحت کنترل کاربر بوده و بازیکن می‌تواند Axie‌ های به دست آمده خود را در بازار واقعی معامله کند. این بازی توسط Sky Mavis، یک شرکت توسعه بلاک چین، متخصص در ایجاد بازی‌هایی با اقتصادهای متعلق به بازیکنان، توسعه یافته است. یکی از دلایل محبوبیت Axie Infinity گیم پلی جذاب آن است. یک حالت ماجراجویی (یا کمپین) و یک حالت PvP وجود دارد.  بازی اکسی اینفینیتی را می توان در Windows ،macOS ،Android و iOS بازی کرد.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید ارز اکسی اینفینیتی

با وجود این که هزینه ورود به بازی اکسی اینفینیتی زیاد است ولی در ازای تلاش و زمانی که صرف می‌کنید، می‌توانید پاداش زیادی دریافت کنید. مردم بسیاری از کشورها مثل فیلیپین و اندونزی با انجام این بازی و درآمد حاصل از آن، به حمایت از خانواده‌های خود پرداخته‌اند. بازی Axie Infinity، در روزهای اخیر بالاترین قیمت توکن AXS را به خود اختصاص داده و روزانه بیشتر از 1 میلیون کاربر فعال دارد.

مطالعه بیشتر: متاورس چیست؟

اکسی اینفینیتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بازی axie infinity دارای ویژگی‌های خاصی است که در این قسمت به آن‌ها اشاره می‌شود.

  1. در حال حاضر به واسطه داده‌های کوین مارکت کپ، یکی از بزرگترین بازی‌های کریپتویی در مارکت کپ می‌باشد.
  2. در هر دو صنعت بلاک چین و بازی، تجربه کافی دارد.
  3. اهداف بازی و نقشه راه (WhitePaper) به صورت شفاف توضیح داده شده است. می‌توانید تمام جزییات و برنامه های اکسی اینفینیتی را در آینده نزدیک از لینک https://whitepaper.axieinfinity.com مشاهده کنید.
  4. با آن می‌توان درآمد بالایی کسب کرد. مثلا مارک کیوبن که به حوزه کریپتو علاقه مند است، در آخرین دور بازی خود حدود 7.5 میلیون دلار از این بازی کسب کرد.

آموزش ویدیویی بازی اکسی اینفینیتی

مراحل کلی نصب بازی اکسی اینفینیتی

آموزش مرحله به مرحله بازی اکسی اینفینیتی

این بازی مراحل نسبتا پیچیده‌ای دارد. بنابراین آموزش بازی اکسی اینفینیتی را مرحله به مرحله همگام با تصاویر دنبال کنید. به صورت کلی نصب بازی اکسی شامل ۴ مرحله اصلی نصب کیف پول، خرید اکسی، ساخت حساب و دانلود بازی است. در ابتدا نحوه نصب و سپس بازی را توضیح می‌دهیم.

نصب کیف پول

بازی اکسی اینفینیتی هم برای دسکتاپ هم موبایل در دسترس است. بنابراین با توجه به نسخه موردنظر آموزش زیر را دنبال کنید.

نصب روی دسکتاپ

مرحله اول) یک کیف پول اتریوم نصب کنید.
ابتدا به یک کیف پول اتریوم نیاز دارید. ما متامسک را پیشنهاد می‌کنیم. هم برای دسکتاپ و هم برای موبایل موجود است. با استفاده از متامسک افراد می‌توانند توکن‌های دیجیتال را ذخیره یا ارسال کنند و با برنامه‌های بلاک چین تعامل داشته باشند. در بازی اکسی اینفینیتی، توکن‌ها و آیتم‌های درون بازی در یک کیف پول بومی ذخیره می‌شوند.

1. به وبسایت metamask.io بروید.

2. روی دانلود کلیک کنید و پلتفرمی را که می‌خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید.

3. مراحل نصب را دنبال کنید.

4. از ایرانیکارت اتریوم خریداری کرده و به کیف پول متامسک خود واریز کنید. زیرا در مراحل بعد برای خرید موجودات اکسی اینفینیتی به اتریوم نیاز دارید.

خرید و فروش اتریوم

نکته مهم: به یاد داشته باشید که همیشه عبارت بازیابی (کلید خصوصی) خود را ایمن نگه دارید و هرگز آن را برای کسی ارسال نکنید. هر کسی که عبارت بازیابی شما را در اختیار داشته باشد، به کیف پول شما دسترسی کامل خواهد داشت.

چنانچه به آموزش کامل نصب و راه اندازی متامسک نیاز دارید مقاله کیف پول متامسک چیست؟ را بخوانید.

مرحله دوم) کیف پول Ronin را نصب کنید.
بعد از متامسک، به کیف پول Ronin نیاز دارید. این کیف پول برای ذخیره توکن‌های ارز دیجیتال و آیتم‌های درون بازی اکسی اینفینیتی در بلاک چین Ronin استفاده می‌شود.

  1. به وبسایت wallet.roninchain.com مراجعه کنید. از بخش دانلود، نسخه دلخواه خود را دانلود کنید. در این آموزش ما از افرونه کروم رونین ولت استفاده می‌کنیم. در صفحه باز شده گزینه افزودن به chrome را انتخاب کنید.
  2. پس از نصب یک اعلان ایجاد می‌شود. روی Add extension کلیک کنید.
  3. کیف پول به عنوان یک افزونه در نوار ابزار مرورگر کروم شما، در قسمت بالا سمت راست ایجاد و بلافاصله افزونه رونین ولت باز می‌شود. برای شروع روی Get Starred کلیک کنید.
  4. یک اعلان به شما نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه آیا از قبل کیف پول رونین ولت داشته و مایل به بازیابی هستید یا اینکه قصد ساخت کیف پول جدید را دارید؟ روی گزینه I am a new, Lets get set up کلیک کنید.
  5. سپس در صفحه باز شده دسترسی‌های لازم را بدهید. روی گزینه Allow tracking کلیک کنید.
  6. در این مرحله یک پسوورد قوی بسازید و در هر دو کادر وارد کنید.
  7. پس از این مرحله، مطابق تصویر، کلمات بازیابی کیف پول شما، نمایش داده می‌شود. آن‌ها را به ترتیب و درست یادداشت کنید.
  8. سپس همانند تصویر کلمات خواسته شده را وارد کنید.
  9. شما موفق به ساخت حساب رونین ولت شدید.

مرحله سوم) یک حساب کاربری در بازی Axie Infinity ایجاد کنید.

  1. وارد وبسایت axieinfinity.com شوید.
  2. برای ساخت حساب، باید در marketplace بازی با استفاده از کیف پول رونین که از قبل نصب کرده اید، ثبت نام کنید. روی گزینه login کلیک کنید.
  3. در این مرحله Login with Ronin Wallet را انتخاب کرده و اعلان فرستاده شده در کیف پول رونین را نیز تایید (confirm) کنید.
  4. همانند تصویر وارد حساب خود می‌شوید.
  5. اتریوم خود را با استفاده از Ronin Bridge به کیف پول رونین واریز کنید.
  6. سه موجود اکسی خریداری کنید. پس از خرید، آن‌ها در کیف پول رونین شما نمایش داده می‌شوند.

مرحله چهارم) بازی اکسی اینفینیتی را دانلود کنید.

دانلود بازی اکسی اینفینیتی

هنگامی که حساب را فعال و Axies خود را دریافت کردید، تنها چیزی که باقی می‌ماند دانلود بازی است. به وبسایت اکسی اینفینیتی بروید و روی «Download» واقع در بالا سمت راست کلیک کنید. پلتفرمی را که می‌خواهید از بین Android ،Windows ،macOS یا iOS انتخاب و دانلود کنید. برای راحتی شما، لینک دانلود در ادامه قرار داده شده است.

دانلود بازی اکسی اینفینیتی

نصب روی موبایل

تمام مراحل بازی اکسی اینفینیتی همانند نسخه دسکتاپ آن است. برای بازی در موبایل نیز باید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول) کیف پول متامسک را دانلود کنید.

  • فروشگاه Google Play را باز کنید.
  • متامسک را دانلود و نصب کنید.
  • برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.
  • از ایرانیکارت اتریوم خریداری کرده و آن را به متامسک خود واریز کنید.

مرحله دوم) کیف پول رونین را دانلود کنید.

  • کیف پول Ronin را در Google Play جستجو کنید.
  • آن دانلود کنید.
  • رونین ولت را نصب کنید.
  • یک حساب کاربری ایجاد کنید.

نکته مهم: وقتی بازی را انجام می‌کنید، تمام درآمد شما به کیف پول رونین می‌رود. ایمن نگه داشتن کلمات بازیابی ضروری است.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از حساب Ronin Wallet برای راه اندازی حساب اکسی اینفینیتی خود و خرید سه Axie استفاده کنید.

مرحله سوم) دریافت بازی

  • به وب سایت رسمی بازی بروید.
  • روی صفحه دانلود کلیک کنید.
  • گزینه دانلود اندروید را انتخاب کنید.
  • بازی را نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید و کد QR خود را ارسال کنید.
  • وارد شوید و شروع به بازی کنید.

بازی اکسی اینفینیتی

آموزش مراحل بازی اکسی اینفینیتی

در زمان بازی اکسی اینفینیتی با 4 واژه مختلف Healt ،Speed ،Skill ،Morale رو به رو می‌شوید. که در این قسمت به معنی و مفهوم هر یک پرداخته می‌شود.

      1. Health: میزان سلامت یا آسیب شما، پیش از خسارت را نشان می‌دهد و هر چه Health شما بیشتر باشد، در برابر حملات بیشتر می‌توانید مقاومت کنید.
      2. Morale: با این ویژگی می‌توانید روحیه ضربه بحرانی را افزایش داده و ورود به به حالت Last Stand را بیشتر کنید. به این صورت که زمانی که میزان Morale شما از مقدار damage حریفتان بیشتر شود، اکسی وارد Last Stand می‌شود.
      3. Skill: مهارت دمیج را در زمان استفاده از چند کارت در یک زمان (combo) افزایش می‌دهد.
      4. Speed: سرعت حمله را نشان می‌دهد و اکسی می‌تواند حمله را سریع‌تر شروع کند. در صورتی که دو اکسی دارای سرعت برابری باشند، نوبت حمله به صورت سرعت بالا > سلامت کم > مهارت بالا > روحیه بالا > محاسبه می‌شود.

برای شروع بازی به 3 عدد axie نیاز خواهید داشت. هر اکسی دارای 6 عضو شامل چشم، گوش، شاخ، دهان، کمر و دم است که قابلیت‌های مختلفی دارد و ویژگی‌ اعضای اکسی‌ها می‌تواند به فرندانشان به ارث برسد. علاوه بر این اکسی‌ها نژادهای مختلفی نیز دارند که در جدول زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

نام نژاد

مشخصات
 Mech(مکانیک) حاصل تولیدمثل دو اکسی خالص از نژادهای Beast و Bug
Bird (پرنده) دارای عملکرد بیشتر نسبت به Bug و Beast

دارای عملکرد ضعیف‌تر نسبت به Reptile و plant

Plant(گیاه) عملکرد بیشتر در مقابل در مقابل Bug و Beast

عملکرد کمتر در مقابل Bug و Beast

Aquatic (اکسی آبزی) در مقابل Bug و Beast عملکرد بالا

در مقابل Plant و Reptile ضعیف‌

Dusk(غروب) حاصل تولیدمثل نژادهای Reptile و Aquatic.
Reptile(خزنده) عملکرد بیشتر در برابر Bird و Aquatic

عملکرد ضعیف‌تر در مقابل Bug و Beast

Bug(حشره) در مقابل Reptile و Plant عملکرد بالاتر

در مقابل Bird و Aquatic ضعیف‌تر

Beast(جانور) دارای عملکرد بالا نسبت به Reptile و Plant

در مقابل Bird و Aquatic ضعیف‌

Dawn(جانور) حاصل تولیدمثل Plant و Bird

یکی از قسمت‌های جذاب بازی اکسی این است که اگر فردی به هر دلیلی بعد از خرید اکسی‌ها و ایجاد تیم، زمان کافی برای بازی کردن را نداشته باشد، می‌تواند اکانت خود را در اختیار افرادی قرار دهد که سرمایه لازم برای ورود به بازی را نداشته اما مهارت لازم برای این بازی را دارند. در این قسمت افراد می‌توانند اکسی‌های مد نظر را اجاره کنند. در حال حاضر به واسطه برنامه discord می‌توانید در ۴ سرور، فرد مورد نظر خود را شناسایی و اکانت خود را در اختیار وی قرار دهید .لازم به ذکر است که شما اجازه برداشت رمز ارز پاداش را به فرد نخواهید داد و او فقط اجازه دسترسی به اکانت بازی را دارد. این سیستم کاملا بین سرمایه گذار و فردی که بازی را انچام می‌دهد، توافقی است. افراد می‌توانند پیشنهادات خود را در این سرورها به اشتراک بگذارند و در رابطه با درصد پرداختی به فردی که بازی را انجام می‌دهند، توافق کنند .

در این بازی تیمی متشکل از سه موجود اکسی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای جستجو و نبرد با موجودات اکسی دیگر بازیکنان استفاده کنید. هر Axie با سایر Axie متفاوت است. شما می‌توانید حیوانات خانگی خود را سفارشی کنید و آن‌ها را در برابر سایر Axies قرار دهید. هنگامی که وارد بازی می‌شوید، دو حالت ماجراجویی با نبردهای P2E و PvP وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های متاورسی

گیم پلی P2E

  • در حالت ماجراجویی، یک مرحله را پشت سر می‌گذارید و به مرحله بعدی می‌روید. هر سطح کمی سخت‌تر از سطح قبلی است. با هر ماموریت موفق، موجودات اکسی XP دریافت می‌کنند.
  • به عنوان یک بازیکن، هر روز تعداد محدودی امتیاز انرژی (۲۰ امتیاز) دریافت می‌کنید. هر سطح نبرد و ماجراجویی PvP یک امتیاز انرژی می‌گیرد.
  • نکته مهم این است که برای دریافت SLP به XP نیاز دارید. علاوه بر این، شما می‌توانید تنها ۵۰ SLP در روز کسب کنید.
  • هرچه یک سطح در حالت ماجراجویی سخت‌تر باشد، میزان پاداش SLP بیشتر است.

گیم پلی PVP

  • سه اکسی شما در مقابل سه اکسی حریف قرار می‌گیرند. هر Axie دارای چهار کارت مهارت است که به بازیکنان به صورت تصادفی داده می‌شود. نتیجه مسابقه بستگی به این دارد که چه کارت‌هایی دریافت می‌کنید و چه تعداد امتیاز انرژی دارید.
  • هر کارت دارای امتیاز حمله و دفاع است.
  • هدف شکست دادن Axies حریف با به صفر رساندن HP آن‌ها است.
  • شما باید حرکات خود را به دقت برنامه ریزی کنید و حرکات حریف خود را حدس بزنید.

نحوه کسب SLP

صرفاً انجام بازی بدون هدف کافی نیست. اکثر بازیکنان به این امید ثبت نام می‌کنند که در حین سرگرمی، ارز دیجیتال به دست آورند. در حین انجام بازی، توکن‌های AXS یا SLP به دست خواهید آورد که می‌توان آن‌ها را با پول واقعی معامله کرد.

SLPs یا Smooth Love Potion یک توکن ERC-20 است که عرضه نامحدودی در اکسی اینفینیتی دارد. این توکن منبع اصلی درآمد بازیکنان و ارز اصلی بازی است. با SLP ها، بازیکنان می‌توانند Axies (NFT) را پرورش داده و ارتقا دهند و سپس آن‌ها را برای کسب سود بفروشند. هر روز، بازیکنان می‌توانند مقدار محدودی SLP کسب کنند. شما می‌توانید با انجام نبردهای PvE در حالت ماجراجویی یا نبردهای PvP، معجون‌های Smooth Love بدست آورید. تکمیل ماموریت‌های روزانه نیز به شما SLP می‌دهد.

نحوه و میزان کسب درآمد

ساده‌ترین راه برای کسب درآمد از بازی این است که بازی را به طور منظم انجام دهید زیرا تکمیل ماموریت‌ها یا چالش‌های روزانه باعث افزایش امتیاز و سود شما می‌شود. بازیکنان از طریق پرورش موجودات اکسی می‌توانند درآمد زیادی کسب کنند. ارزش اکسی به قدرت و نادر بودن آن بستگی دارد. این روش همیشه سودآور است زیرا بازیکنان جدید به صورت روزافزون اضافه می‌شوند و به دنبال راه‌اندازی تیم‌های Axie خود هستند.

همچنین بازیکنان می‌توانند در زمین‌های Lunacia در بازی سرمایه‌گذاری کنند. بازیکن می‌تواند یک قطعه زمین را به عنوان NFT در دنیای بازی بخرد و از آن به عنوان خانه خود استفاده کند. بازیکنان حتی می‌توانند زمین‌های خود را به بازیکنان دیگر اجاره دهند، یا زمین‌های خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنند. علاوه بر فروش زمین‌های Axies و Lunacia، اقلامی که می‌توانند در زمین به عنوان دارایی تاکتیکی مورد استفاده قرار گیرند مانند لامپ‌ها، کیسه‌ها، ستون‌ها، پروانه‌ها و حتی تکه‌های چمن، قابل معامله هستند.

با استفاده از همه موارد گفته شده می‌توان در این بازی پول واقعی به دست آورد که مقدار آن بسته به میزان فعالیت شما است. هرچه بیشتر فعالیت کنید بیشتر درآمد کسب می‌کنید.

مطالعه بیشتر: کسب درآمد از متاورس

خرید و فروش توکن اکسی

اگر به هر دلیل توانایی یا وقت کافی برای انجام بازی اکسی اینفینیتی را ندارید، با خرید توکن اکسی نیز می‌توانید در این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنید. AXS یک ارز دیجیتال در حال پیشرفت است و قطعاً باید به سرمایه‌گذاری در آن فکر کنید! یک نکته مهم قبل از خرید توکن اکسی AXS انتخاب صرافی معتبر و به صرفه است که از طریق آن بتوانید معامله خود را انجام دهید. صرافی ایرانیکارت، بدون دریافت کارمزد پلتفرم، از خرید و فروش توکن اکسی اینفینیتی پشتیبانی می‌کند. برای خرید و فروش توکن اکسی در ایرانیکارت ثبت نام کنید، حساب خود را تأیید و سپس درخواست خرید یا فروش خود را ثبت کنید.

نکات مهم درباره مسدون شدن حساب در بازی

در زمان بازی اکسی اینفینیتی نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

      1. امکان انجام بازی برای افراد مختلف با یک ای پی و چند دستگاه وجود دارد.
      2. با یک سیستم از چند اکانت مختلف استفاده نکنید، چرا که ورود و خروج به بازی باعث بن شدن اکانت می‌شود.
      3. فعال بودن یک اکانت روی چند سیستم مشکلی ندارد و می‌توان اکانت را برای افراد دیگری به اشتراک گذاشت.
      4. در صورتی که قصد دارید با یک دستگاه وارد اکانت جدید شوید، ابتدا از اکانت خود خارج شده و حداقل 24 ساعت صبر کنید.

سخن آخر

همانطور که در مقاله آموزش بازی اکسی اینفینیتی خواندید، این بازی یک بازی با مدل کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین است که به بازیکنان اجازه می‌دهد موجودات بامزه‌ای به نام Axies را جمع آوری کرده و پرورش دهند.  هر آیتمی که درون بازی وجود دارد، مانند Axies یا قطعه زمین‌های دیجیتال، با یک NFT یا توکن غیرقابل تعویض نشان داده می‌شود که می‌تواند در بازار Axie معامله شود. بازیکنان می‌توانند توکن‌های AXS و SLP را دریافت کنند و از این طریق درآمد واقعی داشته باشند. آیا شما تجربه این بازی را داشته‌اید؟ چه موارد دیگری می‌تواند به پیروزی در بازی و کسب درآمد بیشتر کمک کند؟

توسعه Axie Infinity در سال ۲۰۱۷ به رهبری بنیان گذار و مدیر عامل آن، نگوین‌تان ترانگ، در کنار تو دوان، الکساندر لارسن، جفری زیرلین و اندی هو آغاز شد.

بله، این بازی یکی از معتبرترین بازی‌های بلاکچینی و مبتنی بر کسب درآمد است که طرفدارن بسیاری نیز دارد.

میزان درآمد از این بازی بسته به فعالیت کاربر دارد. هرچقدر بیشتر فعالیت کنید بیشتر درآمد خواهید داشت.

خیر، برای نصب بازی به حداقل ۳ موجود اکسی نیاز دارید.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟
اگر بازار سرمایه گذاری این روزها و سال‌های اخیر را با سرمایه گذاری چند سال پیش مقایسه کنیم، تفاوت زیادی مشاهده می‌شود. واقعا چه کسی فکر می‌کرد روزی بشود با...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. با سلام، سرمایه کلی برای نصب بازی و دریافت پول چقدر است. قیمت ۳ موجود اکسی چقدره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      نصب بازی رایگان است. برای فعالیت و کسب درآمد به 3 اکسی نیاز دارید. قیمت ها در نوسان هستند. بهتر است در فروشگاه های nft مانند اوپن سی قیمت اکسی ها را مشاهده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش نحوه خرید و فروش NFT
آموزش ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش NFT
خرید و فروش NFT ها اخیراً در جامعه کریپتو و افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، محبوبیت پیدا کرده است. بنابراین، NFT ها در حال تبدیل شدن...
آموزش ساخت NFT و فروش آن در اوپن سی و Rarible
ان اف تی
آموزش ساخت NFT و فروش آن در اوپن سی و Rarible
مراحل ساخت NFT ها بسیار دشوار نیست و هر کسی می‌تواند به این کار بپردازد، البته به شرطی که ماهیت واقعی و زیرساختی توکن‌سازی بر بستر بلاکچین را به طور...
NFT 2.0 چیست؟ نسخه دوم NFT
ان اف تی
NFT 2.0 چیست؟ نسخه دوم NFT
دوران NFT با Bored Ape Yacht Club ،CryptoPunks و دیگر پروژه‌های NFT 1.0 آغاز شد که چیزی جز تصاویر روی بلاک چین نبودند. با این حال مانند هر فناوری دیگری،...
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
متاورس
متاورس چیست؟ آینده اینترنت اینجاست
چندی پیش شرکت فیس بوک به متا تغییر برند دارد. و در بیانیه ای رسمی متاورس را آینده جهان و اینترنت خواند. سرمایه گذاری شرکت های معروف مانند Epic نیز...
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
متاورس
خرید زمین در متاورس – ۴ نکته مهم و حیاتی
 از زمانی که مردم و به ویژه افرادی که به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازند، فهمیدند با خرید زمین در متاورس به راحتی می‌توان چند هزار دلار به دست...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...