بازی ها

بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز

بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز

اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی چند نفره آنلاین است که اوقات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما به ارمغان می‌روید. در این مقاله به بررسی بهترین بازی‌های بتل رویال پرداخته‌ایم. با مطالعه آن بازی جذاب و مورد علاقه خود را پیدا کنید.

معرفی بهترین بازی‌های بتل رویال

بازی‌های زیاد و بی‌نظیری به مجموعه بازی‌های بتل رویال تعلق گرفته است که برخی از آن‌ها از محبوبیت بیشتری در میان کاربران برخوردار هستند. از جمله بهترین بازی‌های بتل رویال به شرح زیر می‌باشند:

Sausage Man

بازی suasage man یا مرد سوسیسی همانطور که از اسمش مشخص است، بازیکن آن در نقش یک سوسیس به مبارزه علیه سایر بازیکنان می‌پردازد. در ابتدای این بازی باید شخصیت خود را به همان صورتی که دوست دارید، طراحی کنید. بعد از طراحی شخصیت مورد نظر خود، وارد مسابقه می‌شوید. ورود شما به مسابقه بدون هیچ گونه سلاح و آیتم خاصی اتفاق می‌افتد. البته شما می‌توانید با جست‌وجوی خانه‌ها و دیگر مناطق نقشه آیتم‌های مناسب برای بازی را اضافه کنید و در بازی پیشرفت کنید.

فضای بازی مرد سوسیسی مانند فضای دیگر بازی‌ها مثل کالاف دیوتی سنگین و خشن نیست. بلکه بازی sausage man فضای شاد و جذابی را در اختیار شما می‌گذارد. آیتم‌های مناسب زیادی در محیط این بازی وجود دارد که شما می‌توانید از هریک از آن‌ها بسته به نیاز و صلاح خود استفاده کنید. مثلا استفاده از یک وسیله نقلیه در این بازی هم می‌تواند به صورت زمینی انجام شود و هم به صورت هوایی. برای داشتن یک تجربه متفاوت از بازی همین امروز دست به کار شوید و از بازی مرد سوسیسی لذت ببرید.

بهترین بازی‌های بتل رویال

Fall Guys: Ultimate Knockout

بازی جذاب و هیجان فال گایز به محض ورود به بازار توجه زیادی از گیمرها را به خود جذب کرد. بنابراین می‌توانید بیشتر اوقات سرگرم شدن خود را به آن اختصاص دهید. این بازی تا حدودی شبیه به بازی بتل رویال است. موضوع بازی در مورد تعدادی لوبیا می‌باشد که تلاش آن‌ها برای این است که به خط پایان برسند و تاج را به دست آورند. این بازی با چالش‌های زیادی رو به رو است که بهتر است با آن‌ها رو به رو شده و از پس آن‌ها برآیید.

بهترین بازی‌های بتل رویال

Realm Royale

اگر زیاد به ساخت و ساز علاقه ندارید و به دنبال یک بازی مهیج با گرافیک بسیار عالی هستید، Realm Royale به شما معرفی می‌شود. سازندگان این بازی قابلیت‌های جادویی متفاوتی را به این بازی وارد کرده و آن را به شکل خاصی فانتزی کرده‌اند. شاید در مقایسه با بازی فورتنایت به این بازی علاقه چندانی نشان ندهید، ولی بهتر است بدانید که ویژگی‌های جذاب دیگری در این بازی وجود که فورتنایت از آن بی‌بهره است. از جمله جذابیت‌های این بازی قابلیت زنده شدن بازیکن بعد از مردن است. به این صورت که بعد از شکست هر بازیکن به شکل یک مرغ تبدیل می‌شود و اگر تا 20 ثانیه بعد آن را به هلاکت نرسانید، مجددا وارد بازی و رقابت با شما می‌شود.

PIXEL’S UNKNOWN BATTLE GROUND

بازی بتل گروند یک بازی رقابتی است که در ابتدای آن موقعیت مناسب شما روی نقشه مشخص شده و باید در زمان مناسبی از هواپیما بیرون پریده و در موقعیت مورد نظر خود فرود آیید. این بازی نیز بدون هیچ گونه اسلحه شروع می‌شود و با جست‌و جو در خانه‌ها می‌توانید به امکانات و تجهیزات خود بیفزایید. علاوه بر این نقشه بازی در ابتدا بسیار بزرگ بوده و به مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود. با کوچک‌تر شدن نقشه بازیکنان به یکدیکر نزدیک‌تر شده و باید حواس خود را بیشتر روی بازی خود متمرکز کنید. در این بازی امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف نیز وجود دارد.

بازی BATTLE GROUND

Magic Arena: Battle Royale

در بازی Magic Arena: Battle Royale شما می‌توانید با انتخاب یکی از شخصیت‌های بازی که دارای ویژگی‌های خاص و قدرت مخصوص به خود است، به رقابت علیه سایر بازیکنان مشغول شوید. برای آشنایی با قوانین بازی در ابتدا چند ماموریت آموزشی را طی می‌کنید و به قوانین و روند بازی مسلط می‌شوید. بازی به این صورت است که شما با نزدیک شدن به سایر بازیکنان به آن‌ها ضربه می‌زنید. بازی از نقشه‌ها و محیط‌های مختلفی بهره‌مند است و هر کدام حس و حال خاصی را به شما عرضه می‌کند. برای موفقیت در این بازی می‌توانید از استراتژی‌های مختلف آن بهره‌مند شوید. مثلا در بعضی از قسمت‌ها در علفزارها پنهان شده و در لحظه به دشمن حمله کرده و آن را غافلگیر کنید.

بازی Magic Arena

Rocket Royale

بازی Rocket Royale (راکت رویال)، شباهت بسیار زیادی به بازی فورتنایت دارد ولی تجربه‌های خاص‌تر و متفاوت‌تری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این بازی نیز مثل سایر بازی‌ها فاقد هر گونه سلاح و امکانات خواهید بود ولی به مرور زمان به تجهیزات و قابلیت‌های خود خواهید افزود. برای دسترسی به سلاح‌های مختلف راه‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از بهترین روش‌های آن طراحی سازه‌های مختلف می‌باشد. برای برنده شدن در این بازی نیز 2 راه وجود دارد: اول این که می‌توانید تمامی بازیکنان را نابود کنید یا این که ابزاری مانند یک موشک برای فرار از منطقه طراحی نمایید. ممکن است سریع با خود بگویید که من به سرعت به ساخت یک موشک اقدام کرده و از منطق فرار خواهم کرد. بهتر است بدانید که برای ساخت آن همه آیتم‌های لازم در یک جا واقع نیستند و شما برای رسیدن به آیتم‌ها با دشمنان زیادی رو به رو خواهید شد.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید با بهترین بازی‌های بتل رویال آشنا شده و شناخت نسبی به محیط هر یک از بازی‌ها پیدا کنید. اگر شما به یکی از بازی‌های آن علاقه‌مند شده‌اید، همین امروز آن را شروع کرده و با پیروزی در بازی لذت آن را دوچندان کنید.

سوالات متداول
Request for Quote

در حال حاضر Apex Legends با امتیاز ۸۹ ، در صدر برترین بازی‌ های بتل رویال قرار گرفته است.

H1Z1 نخستین بازی بتل رویال می‌باشد.

بله؛ شما می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت بازی مرد علاقه خود را خریداری کنید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر خرید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...