اکانت های خارجی

شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟

شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟

امروزه راه‌های ارتباطی بسیاری گسترده شده و شما از طریق پلتفرم‌های مختلف مثل تلگرام، واتساپ و … می‌توانید با هر جای دنیا ارتباط برقرار کنید. با این حال باز هم شاید شما نیاز به یک شماره تماس داشته باشید که بتوانید با استفاده از آن تماس دریافت کنید، پیام ارسال کنید یا برای وریفای سایت‌های خارجی آن را مورد استفاده قرار دهید. در این مواقع خرید شماره مجازی به شما کمک می‌کند. شاید بپرسید شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟ شماره‌های مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می‌شوند که بیشتر آن‌ها از کانادا و آمریکا هستند، ولی با این حال آمریکا بهترین انواع شماره‌ مجازی را ارائه می‌دهد. البته شما می‌توانید شماره مجازی سایر کشورها نیز استفاده کرده ولی نمی‌توان از تمام آن‌ها انتظار دریافت خدمات یکسان داشت. مثلا از تمام شماره‌های مجازی‌ نمی‌توان برای وریفای سایت‌های مختلف خارجی استفاده کرد. در این مقاله با انواع شماره مجازی آشنا خواهید شد.

آشنایی با شماره مجازی 

آیا میدانید شماره مجازی چیست؟ شماره مجازی نوعی شماره تلفن است که وجود خارجی نداشته و به صورت مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته شماره مجازی می‌تواند تمامی امکانات یک شماره تلفن واقعی را در اختیار شما بگذارد. علاوه بر این دریافت و ارسال پیام نیز با استفاده از شماره‌های مجازی امکان پذیر است. تنها تفاوت شماره مجازی با شماره تماس واقعی عدم دریافت سیمکارت فیزیکی است. معمولا شماره‌های مجازی از دو کشور کانادا و امریکا عرضه می‌شوند. بنابراین شما بدون داشتن سیمکارت این دو کشور می‌توانید شماره تلفن آن‌ها را داشته باشید. شماره مجازی‌ها انواع مختلفی دارند که در این قسمت به معرفی ویژگی هر یک می‌پردازیم. 

شماره مجازی رایگان

یکی از کاربردهای شماره‌ مجازی رایگان استفاده از آن برای بازاریابی و تبلیغات است. به این صورت که شما می‌توانید بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنید این شماره‌ها را دریافت و برای سرویس‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. شماره مجازی‌های رایگان از طریق اینترنت کار کرده و بنابراین برای دریافت آن‌ها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. البته در مورد امنیت این شماره‌های مجازی باید گفت که امنیت صد در صد را در اختیار شما نمی‌گذارند و پس از مدتی به شخص دیگری واگذار می‌شوند. علاوه بر این وریفای کردن سرویس‌های مختلف با استفاده از شماره‌های مجازی رایگان انجام نمی‌شود. پیشنهاد می‌شود برای گذاشتن زمان زیاد در جهت خرید شماره مجازی، انواع معتبر آن را خریداری و از آن‌ها استفاده کنید.  

شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟

شماره‌ مجازی غیر رایگان

برای دریافت این شماره‌‌های مجازی لازم است هزینه‌ای پرداخت کنید. این شماره‌ها از اپراتورهای خارج از کشور تهیه شده و مزیت‌‌های زیادی را به همراه دارند. یکی از مهمترین مزایای آن امنیت بالای آن‌ها در زمان استفاده است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. این دسته از شماره‌های مجازی خود دارای 3 نوع مختلف هستند. 

  1.  شماره مجازی اجاره‌‌ای (آن را برای مدت زمان معلوم اجاره می‌کنید)
  2. شماره مجازی دائمی (شماره‌ای که برای همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید)
  3. شماره مجازی عادی (برای دریافت کد تایید ورود به سرویس خاص

برای خرید شماره مجازی می‌توانید از طریق ایرانیکارت اقدام کرده و درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنید.

شماره مجازی ویپ

یکی دیگر از انواع شماره مجازی نوع ویپ است که با استفاده از آن علاوه بر استفاده از خدمات شماره تماس‌های ثابت، می‌توانید به فضای ابری و گرفتن پشتیبان از داده‌ها نیز بهره‌مند شوید.

لیست بهترین کشورها برای خرید شماره مجازی

با وجود این که بسیاری از شماره‌های مجازی از دو کشور آمریکا و کانادا ارائه می‌شود ولی شماره مجازی سایر کشورها را نیز می‌توان تهیه کرد. البته شما نمی‌توانید تمام کارهای خود را با استفاده از شماره مجازی انجام دهید. مثلا بسیاری از شماره‌‌های مجازی برای وریفای سرویس‌ها و سایت‌های خارجی مناسب نیستند.

 به این صورت برای ثبت نام در یک پلتفرم لازم است که شماره مجازی کشورهای تایید شده آن را تهیه کنید. با این وجود اکثر پلتفرم‌ها شماره مجازی‌های  کشورهای اروپایی و آمریکا را تایید می‌کنند. با وجود این که شماره‌های مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می‌شوند و شما حتی می‌توانید شماره قطر را نیز تهیه کنید ولی شماره مجازی آمریکا بهترین نوع آن‌ها است.

 بنابراین بهترین شماره مجازی به نوع استفاده شما بستگی دارد. مثلا اگر شما بخواهید از تمامی امکانات برنامه تلگرام استفاده کنید، چون امکان وارد کردن شماره ایران در تلگرام امکان پذیر نیست، می‌توانید از شماره‌های مجازی و آمریکایی استفاده کنید. به مراجعه به سایت ringover می‌توانید کشورهای ارائه دهنده شماره مجازی و خدمات آن‌ها را مشاهده کنید. در تصویر زیر خلاصه کشورهای ارائه دهنده نشان داده می‌شوند.

نام کشور دریافت پیام دریافت تماس خط ثابت خط همراه
آرژانتین  
استرالیا
اتریش  
بلژیک  
بلغارستان
کانادا  
چیلی  
کلمبیا  
کرواسی  
قبرس  
جمهوری چک  
دانمارک
جمهوری دومینیکن    
السالوادور    
استونی  
فنلاند  
فرانسه
گرجستان    
آلمان    
یونان  
هنگ کنگ  
هند      

سخن نهایی

قبل از خرید شماره مجازی برای وریفای وبسایت، ابتدا قوانین و مقررات آن سایت برای ایجاد حساب را مطالعه کنید. همچنین به محدودیت‌های اعمال شده از طرف پلتفرم مورد نظر دقت کنید. با خواندن این مقاله آموختید شماره مجازی چیست، انواع آن کدام است و با بهترین کشورها برای خرید شماره مجازی آشنا شدید. در صورتی که  در زمینه خرید شماره مجازی سوال یا تجربه خاصی دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

انتخاب کشور برای خرید شماره مجازی بسته به نوع استفاده شما از آن متفاوت می‌باشد. با این حال شماره مجازی آمریکا بهترین نوع آن است ولی نمی‌توان با آن وریفای تمامی پلتفرم‌ها را انجام داد.

آمریکا بهترین کشور برای خرید شماره مجازی است.

شماره مجازی کدام کشور بهتر است؟
امروزه راه‌های ارتباطی بسیاری گسترده شده و شما از طریق پلتفرم‌های مختلف مثل تلگرام، واتساپ و … می‌توانید با هر جای دنیا ارتباط برقرار کنید. با این حال باز هم...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...