مسافرت و مهاجرت

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی

برای ساختن یک خاطره بی نظیر از سفر به کشورهای خارجی، بهتر است که نهایت دقت را برای رزرو هتل به خرج دهید. تا کنون ما برای رزرو هتل خارجی دو مورد بوکینگ دات کام و Hotels را به شما معرفی کردیم. اما در این مقاله می‌خواهیم فهرستی از بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی را در اختیار شما قرار دهیم. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر هیچ سایتی برای بوکینگ فارسی وجود ندارد و شما برای رزرو هل خارجی حتما باید از یکی از سایت هایی که در ادامه معرفی می کنیم، استفاده نمایید.

همراهان عزیز توجه داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، در تمامی این سایت‌ها رزرو هتل انجام داده و هزینه را پرداخت نمایید.

علاوه بر این می توانید پرداخت و تعیین وقت سفارت کشورهای مختلف مانند امریکا ، کانادا و … را از طریق خدمات ما انجام دهید.

معرفی بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی

سایت HotelsCombined.com

استفاده از خدمات این سرویس آنلاین برای زمانی توصیه می‌شود که سفر لحظه آخری برای شما پیش آمده است. علاوه بر این، اتاق هتل‌هایی که در این سایت قرار داده شده‌اند، معمولاً بزرگ با چند خواب هستند. بنابراین اگر قصد سفر خانوادگی یا گروهی دارید، حتماً به این سایت سر بزنید.

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی کدامند؟

سایت Agoda.com

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای حوزه آسیا را دارید و به دنبال بهترین تخفیف‌ها هستید، قطعاً در این سایت می‌توانید بهترین گزینه‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی کدامند؟

سایت TripAdvisor

اگر می‌خواهید از خوب بودن بوکینگ هتل خارجی‌تان اطمینان داشته باشید،می‌توانید از وب‌سایت معتبر TripAdvisor استفاده کنید. با مراجعه به این سایت می‌توانید نظرات کاربران را در مورد انواع هتل و قیمتشان مطلع شوید.

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی کدامند؟

مهم‌ترین نکاتی که هنگام بوکینگ هتل خارجی باید مد نظر داشته باشید

  • در صورتی که تمایل دارید پرداخت هزینه هتل را از طریق حساب پی پال انجام دهید، می‌توانید از وب‌سایت‌های Airbnb، Agoda.com و Hotwire.com استفاده کنید. معمولاً سایت‌های بوکینگ هتل خارجی از کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت استفاده می‌کنند.

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی کدامند؟

  • اگر خودتان مسئولیت هتل پیدا کردن را دارید، هرچه سریع‌تر اقدام کنید و تمام گزینه‌های پیش رویتان را با هم مقایسه کنید.
  • اگر به دنبال بهترین نرخ برای بوکینگ هتل خارجی هستید، حتماً سری به Booking.com یا Hotelscombined.com بزنید. معمولاً هتل‌ها بهترین تخفیفانشان را از طریق این سامانه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

بهترین سایت‌های بوکینگ هتل خارجی کدامند؟

  • هنگام بوکینگ هتل خارجی ، هتل‌هایی را با بهترین امتیاز انتخاب کنید.
  • به خاطر داشته باشید که قیمت هتل‌ها مدام در حال نوسان است. بنابراین اگر بعد از بوکینگ هتل خارجی گزینه بهتری پیدا کردید، رزرو هتلتان را کنسل کرده و دیگری را انتخاب کنید. البته قبل از انجام این کار اطمینان حاصل کنید که نیازی به پرداخت هزینه کنسلی ندارید.
  • یک روز قبل از سفرتان ایمیلی برای هتل ارسال نمایید تا از رزروی که کرده‌اید اطمینان حاصل کنید.
  • قبل از این که به مقصد مورد نظرتان سفر کنید، حتماً پرینتی از اطلاعات رزرو هتل همراهتان داشته باشید. احتمال این که شما به این اطلاعات داشته باشید خیلی کم است، اما احتمال اینکه رزروتان نیز به درستی انجام نشده باشد، نیز وجود دارد.
  • اگر هتل مورد نظر شما برای مدت زمان اقامتتان جای خالی نداشت، حتماً به وب‌سایت‌های دیگر سر بزنید. احتمال اینکه در سایت‌های دیگر اتاق‌های دیگری برای رزرو گذاشته باشند، وجود دارد.

همراهان عزیز، اگر هنگام بوکنیگ هتل خارجی در هر وب‌سایتی که مد نظر داشتید به مشکل برخوردید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...