خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از هند

خرید از هند

این روزها با استفاده از اینترنت، الگوی خرید بسیاری از افراد تغییر کرده است. افراد برای پیدا کردن کالای مورد نظرشان در هر حوزه، از الکترونیکی گرفته تا پوشاک، از فروشگاه های آنلاین برای خرید استفاده می کنند. چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند از برندها و قیمت های بازار مطلع شده و با مقایسه آنها یکی را برای خرید انتخاب نمایند. ترکیه، چین و هند از جمله کشورهایی هستند که بسیاری از ایرانی ها برای خرید کالا به صورت اینترنتی انتخاب می کنند. پس اگر شما هم قصد خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی را دارید، در این مقاله با آموزش خرید از هند همراه ما باشید.

بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید از هند

سایت آمازون

بدون شک زمانی که صحبت از فروشگاه های آنلاین خارجی می شود، اولین اسمی که به ذهن بسیاری از افراد می رسد، سایت آمازون است. یکی از شعبه های این سایت خارجی در کشور هند واقع شده است. بنابراین اگر به دنبال روشی جهت خرید از آمازون هستید، به شعبه آمازون در هند مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر در رابطه با نحوه خرید از آمازون می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

سایت Flipkart

سایت Flipkart فعالیت خود را از سال 2014 با بودجه ای متوسط آغاز کرد اما در چند سال اخیر با توجه به کیفیت خدماتی که ارائه می کند، توانست بخش عظیمی از فروش اینترنتی به خود اختصاص دهد. مشابه با سایت آمازون ، در این سایت نیز می توانید طیف وسیعی از لوازم جانبی موبایل، اسباب بازی ها، پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و … را مشاهده کرده و انتخاب نمایید.

سایت Snapdeal

وب سایت Snapdeal به اندازه آمازون و Flipkart بزرگ نیست اما به دلیل اینکه معمولا بسیاری از کالا را پایین تر از قیمت بازار آفلاین می فروشد، توجه بسیاری از خریداران، چه داخلی و چه خارجی را به خود جلب کرده است.

سایت Ebay یا 2GUD

اگر ترجیح می دهید که از فروشگاهی مانند Ebay خرید کنید، می توانید از ورژن هندی آن یعنی سایت 2GUD دیدن کنید. در این فروشگاه اینترنتی نیز می توانید بهترین کالاها را از بهترین برندها با بهترین قیمت خریداری کنید! (جالب است بدانید که فروشگاه Ebay در حال حاضر تحت عنوان 2GUD رد هند فعالیت می کند چرا که اخیرا به Flipkart فروخته شده است و به نوعی دوباره از نو شروع کرده است.)

خرید از سایت های خارجی

سایت Jabong

سایت Jabong یکی دیگر از فروشگاه هایی است که برای خرید از هند توصیه می شود. این سایت خارجی در چند سال اخیر به اندازه ای خوب عمل کرد که مشابه با Ebay توسط Flipkart خریداری شد. بر اساس نظرسنجی هایی که انجام شده است، از این فروشگاه می توانید برای پیدا کردن جدید ترین و مدرن ترین لباس های خارجی استفاده کنید.

سایت Myntra

وب سایت Myntra یکی از رقبای اصلی Jabong شمرده می شود چرا که برای خرید لباس به عنوان یکی از بهترین سایت های هندی در نظر گرفته می شود. پس برای پیدا کردن لباس مورد نظرتان می توانید از دسته بندی موجود در سایت مانند قومی، سنتی، معاصر، مدرن و … استفاده کنید.

سایت Shopclues

اگر علاوه بر قیمت مناسب به دنبال کدهای تخفیف ویژه هستید، حتما به سایت Shopclues سر بزنید. در این سایت می توانید تمامی انواع کالا از دیجیتال گرفته تا آشپزخانه را پیدا کرده و خریداری نمایید.

روش پرداخت هزینه خرید از هند

هر کدام از سایت های گفته روش خاصی برای پرداخت هزینه خرید در نظر گرفته اند. اما با توجه به اینکه خرید از هند به عنوان یکی از خدمات پرداخت ارزی محسوب می شود، شما می توانید از یکی از انواع کردیت کارت ها مانند ویزا کارت، مستر کارت و یا کیف پول الکترونیکی پی پال استفاده کنید. برای پرداخت هزنیه خرید از هند می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کرده و درخواستتان را در ایرانیکارت ثبت کنید.

لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات ایرانیکارت می توانید خریدتان از آمازون را در ایران تحویل بگیرید. به خاطر داشته باشید که در باقی موارد تنها مسئولیت پرداخت هزینه به عهده ایرانیکارت است و نه تحویل کالا در ایران.

همراهان گرامی، اگر برای پرداخت هزینه خرید از هند و ثبت سفارش در سایت سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من می‌خوام جنسی را از سایت indiaMARTبخرم لطفاً میشه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خرید از سایت indiaMART از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. من از سایت های هندی می‌خوام لباس تهیه کنم چه جوری در ایران تحویل بگیرم چند روز به دستم میرسه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی خرید اجناس سایت‌های هندی از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام میخوام لپ تاپ برند فوجیتسو از آمازون هند بخرم . چطوری تو ایران به دستم میرسه چند روزه ؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، خرید از آمازون هند از خدمات ایرانیکارت نمی‌باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...