دامنه و هاست

خرید بهترین افزونه های وردپرس 2019

خرید بهترین افزونه های وردپرس 2019

در میان انواع پلاگین هایی که برای پلتفرم وردپرس وجود دارد، انتخاب بهترین موارد برای وب‌سایت شما تقریباً کار مشکلی است. چرا که بسته به نوع سایت شما و آنچه که نیاز دارید ده‌ها انتخاب متنوع وجود دارد. با این وجود تهیه لیست بهترین افزونه های وردپرس کار غیرممکنی نیست چرا که هر چقدر هم که تنوع پلاگین های وردپرس زیاد باید، باز هم بهترینی وجود دارد! اگر شما هم در حال طراحی سایت‌های مختلف مانند تجاری، آموزشی، شرکتی و … هستید در این مقاله با معرفی بهترین پلاگین ها و نحوه خرید قالب وردپرس از سایت های خارجی همراه ما باشید.

همراهان گرامی قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونه های وردپرس بپردازیم،لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت از تمام خرید از سایت های خارجی که به صورت قانونی در حال فعالیت هستند، خرید دلاری داشته باشید. بنابراین اگر در حوزه طراحی سایت در حال فعالیت هستید و به دنبال بهترین‌ها جهت انجام کارتان هستید، می‌توانید پرداخت هزینه خریدتان را به ما بسپارید.

زمانی که کار خود را به عنوان طراح سایت آغاز می‌کنید، متوجه می‌شوید که برای جذب مشتری و کاربران اینترنتی نیاز به در نظر گرفتن و بهینه‌سازی پارامترهای مختلفی دارید. به عنوان مثال امنیت، سرعت،کاربری و … . که خوشبختانه برای بهینه‌سازی هر یک از آن‌ها نیاز به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی پیچیده نیست، چرا که پلاگین های وردپرس ایجاد شده‌اند تا طراحی و بهینه‌سازی سایت به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود!

بیشتر بخوانید: آشنایی با وب سایت تم فارست

خرید بهترین افزونه های وردپرس 2019

معرفی بهترین افزونه های وردپرس

افزونه MonsterInsights

اگر نحوه برقراری ارتباط کاربران با سایت برای شما از اهمیت زیادی دارد، می‌توانید از این افزونه وردپرس که با گوگل آنالیز در ارتباط است استفاده کنید. با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود که رفتار کاربران را در سایت خود ردیابی کرده و مشکلات احتمالی را شناخته و برطرف نمایید.

این افزونه در دو حالت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود. مسلماً اگر به داده‌های بیشتر و دقیق‌تری نیاز دارید باید از نسخه غیر رایگان استفاده نمایید.

پلاگین WPForms

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر سایت، بخش تماس با ما است. کاربران باید بتوانند با فرم تماسی که در اختیارشان قرار می‌دهید به سادگی به شما ارتباط برقرار کرده و سؤالات خود را مطرح کنند. خوشبختانه با استفاده از ویژگی درگ اند دراپ پلاگین WPForms طرح مورد نظر خود را ایجاد کرده و در صفحه سایتتان قرار دهید.

نسخه Lite این افزونه رایگان بوده و برای کسب‌وکارهایی که به تازگی فعالیت خود را در فضای اینترنت آغاز کرده‌اند، مناسب است. در حالی که نسخه pro برای کسب‌وکارهای رو به رشد و گسترده امکانات بیشتری دارد.

افزونه Yoast

حتماً می‌دانید که برای قرارگیری در رتبه‌های اول صفحه اول نتایج گوگل نیاز به رعایت تکنیک‌های سئو دارید. در نظر گرفتن معیارهای مختلف سئو هنگام تولید محتوا برای سایت معمولاً کار مشکلی است اگر راهنمای خوبی نداشته باشید! شما می‌توانید با استفاده از افزونه Yoast که به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس جهت سئو سایت شناخته می‌شود، مواردی مانند بررسی تگ آلت، توضیحات متا و … را بررسی نمایید.

این افزونه وردپرس نیز به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می‌شود. یکی از قابلیت‌های ورژن غیر رایگان این پلاگین، امکان سئو محتوا با چند کلمه کلید است!

پلاگین TinyPNG

یکی از مهم‌ترین مواردی که در تعیین سرعت سایت تأثیر زیادی دارد، حجم و کیفیت عکس‌هایی است که بارگذاری می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از این پلاگین وردپرس تمامی عکس‌های سایت، حتی مواردی که قبلاً در سایت آپلود کرده‌اید بهینه کنید.

افزونه OptinMonster

هنگامی که نوبت به بهینه‌سازی نرخ تبدیل می‌رسد، افزونه OptinMonster به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس در نظر گرفته می‌شود چرا که با گرفتن ایمیل کاربران سایت، ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال ایمیل به آن‌ها، احتمال تبدیلشان را از کاربر به مشتری افزایش می‌دهد.

بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی را جهت رشد کسب‌وکار مؤثر می‌دانید، استفاده از قابلیت‌های این افزونه را به تأخیر نیندازید.

پلاگین Pretty Links

یکی از مهم‌ترین مواردی که در نحوه عملکرد سایت تأثیرگذار است، لینک‌هایی است که به صورت داخلی و خارجی از آن‌ها استفاده می‌کنید. با استفاده از این افزونه مدیریت تمامی لینک‌ها، ریدایرکت لینک‌ها و … آسان‌تر خواهد بود.

افزونه MemberPress

از این افزونه برای عضویت کاربران در سایت می‌توانید استفاده کنید. بنابراین با این افزونه دسترسی شما به مخاطبینتان جهت ارسال انواع محتوا مانند فیلم، محتوای تبلیغاتی مثل کد تخفیف و … بهتر و سریع‌تر انجام خواهد شد. مهم‌ترین قابلیت این افزونه که آن را به یکی از بهترین پلاگین های وردپرس تبدیل کرده است، امکان ارسال انواع محتوا در قالب‌های مختلف است.

همراهان گرامی، معرفی بهترین پلاگین های وردپرس در این قسمت به پایان می‌رسد. نظر شما در مورد انواع افزونه وردپرس چیست؟ به نظر شما کدام یک ارزش خرید کردن را دارد؟

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را برای ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
دامنه و هاست
معرفی سایت ثبت و خرید دامنه Dynadot
اگر قصد راه اندازی سایت دارید و به فکر خرید دامنه از سایت های خارجی می باشد، Dynadot می تواند یکی از گزینه های شما باشد. Dynadot یک سایت ثبت...
معرفی سایت جوکر (joker.com)  و نحوه خرید دامنه از آن
دامنه و هاست
معرفی سایت جوکر (joker.com) و نحوه خرید دامنه از آن
اولین اقدامی که پیش از راه اندازی یک سایت لازم است انجام دهید ثبت و خرید یک دامنه مناسب است. انتخاب دامنه مناسب می تواند به خوبی آینده ی کسب...
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
مسافرت و مهاجرت
رزرو هاستل خارجی در سایت Hostelworld
امروزه هاستل ها نه تنها برای کسانی که به دنبال اقامت کم هزینه هستند بلکه برای کسانی که به دنبال ملاقات  با افراد جدید یا تجربه مکان های جدید هستند...