اکانت های خارجی

دلایل بسته شدن حساب لینکدین(restrict) چیست؟

دلایل بسته شدن حساب لینکدین(restrict) چیست؟

یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های بسیاری از افراد در زمان کار با بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، مثل اینستاگرام، لینکدین و … بسته شدن حساب کاربری آن‌ها می‌باشد. توجه نکردن به بایدها و نبایدهای لینکدین باعث می‌شود که حساب کاربری یا اکانت شما مسدود شده و دیگر قادر به استفاده از آن نباشید. این مقاله را بخوانید تا به صورت کامل با دلایل بسته شدن حساب لینکدین آشنا شده و مراحل جلوگیری از بسته شدن آن را بیاموزید.

چگونه حساب لینکدین بسته می‌شود؟

لینکدین هم مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، عملکردهای غیر طبیعی کاربران را تشخیص داده و در صورت تشخیص حرکات غیرعادی اکانت شما را مسدود می‌کند. از جمله فعالیت‌هایی که می‌تواند منجر به بسته شدن اکانت لینکدین شما شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در صورتی که تعداد بازدیدها از صفحه شخصی شما، معقول نباشد.
  2. بین نامی که در پروفایل نوشته شده و اسم تواقف شده با آن اختلاف باشد.
  3. فعالیت‌های غیرقانونی و نامناسب انجام دهید.
  4. هک شدن و به خطر افتادن اکانت شما

در این صورت و با توجه به این شرایط احتمال بسته شدن اکانت لینکدین شما وجود دارد.

برای خرید اکانت پرمیوم لینکدین، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید اکانت پرمیوم لینکدین

دلایل بسته شدن حساب لینکدین

برای جلوگیری از بسته شدن حساب لینکدین، چه کنیم؟

برای پیشگیری از بسته شدن حساب لینکدین، بهتر است که بایدها و نبایدهای آن را شناخته و به پیروی از آن‌ها اقدام کنید. از جمله مواردی که می‌تواند از بسته شدن حساب لینکدین جلوگیری نماید در جدول زیر ثبت شده است.

موارد مهم جلوگیری از بسته شدن حساب لینکدین توضیحات
بایدهای لینکدین از بایدهای اینستا پیروی کنید تا حساب لینکدین شما بسته نشود.
موافقت با قوانین لینکدین به قانون‌های حریم شخصی، مالکیت فکری، هرزنامه (anti-spam)، مالیات و … و پذیرفتن و پیروی از آن‌ها اهمیت دهیم.
استفاده از نام واقعی در پروفایل شخصی از وارد کردن نویسه‌های خاص یا اطلاعات تماس در قسمت نام خود پرهیز کنید.
وارد کردن اطلاعات دقیق و آپدیت آن
اطلاعات تماس، آدرس ایمیل و حوزه اشتغال را دقیق وارد کنید.
استفاده حرفه‌ای از لینکدین بدون اجازه کاربران آن‌ها را به لیست ایمیل خود اضافه نکنید.
عدم ساخت اکانت‌های فیک از ساخت اکانت فیک در لینکدین جلوگیری کنید.
وارد نکردن اطلاعات کاذب از به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که مربوط به صفحه شخصی شما نیست، جلوگیری کنید.
نقض حقوق مالکیت دیگران از نقض حقوق مالکیت فکری معنوی شامل کپی رایت، استفاده از علائم تجاری سایر افراد، افشای اسرار و نقض سایر حقوق انحصاری جلوگیری کنید.
استفاده از نرم افزارهای مختلف برای کارهای نادرست از نرم افزارهای مختلف برای کپی کردن پروفایل و اطلاعات کاربران استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: آموزش لینکدین، راهنمای کامل ساخت اکانت لینکدین

چگونه بسته شدن اکانت لینکدین را برطرف کنیم؟

در صورتی که حساب کاربری شما در لینکدین مسدود شده است و به فکر برطرف کردن آن هستید، باید بگوییم نگران نباشید؛ چرا که می‌توانید به بازیابی اکانت خود اقدام نمایید. یکی از کارهایی که موقع بسته شدن اکانت لینکدین باید در نظر بگیرید، عدم نگرانی و کشیدن نفس عمیق است. زیرا بسته به نوع پاسخ دریافتی از LinkedIn می‌توانید حساب خود را بازیابی نمایید. توجه کنید که بسته به نوع حساب و فعالیت شما، لینکدین ممکن است به شما اخطار دهد و در این صورت پیشنهاد می‌شود ابزارها و نرم افزارهای خاص مثل vpn و … را قطع نمایید.

علاوه بر این بهتر است از ارسال درخواست‌ها و پیام‌های زیاد خودداری نموده، کمی از فعالیت خود کاسته و بعد از کمی صبر استفاده از صفحه شخصی خود را مجددا شروع کنید. یکی دیگر از مواردی که برای جلوگیری از بسته شدن اکانت لینکدین باید انجام دهید، عدم ایجاد صفحه شخصی جدید است، چرا که لینکدین (LinkedIn) از طریق ip تنها یک حساب کاربری را شناسایی می‌کند. اگر می‌خواهید یک اکانت جدید با IP قبلی بسازید، پیشنهاد می‌کنیم از انجام چنین کاری صرف نظر کنید، چرا که باعث بسته شدن حساب کاربری شما خواهد شد.

البته شما هم هرگز به 2 پروفایل احتیاجی نخواهید داشت پس در این صورت توسط لینکدین بررسی شده و به این نتیجه می‌رسد که بر خلاف قوانین آن عمل کرده‌اید. اغلب ابزارهای لینکدین با قوانین آن مغایرت دارند و حساب کاربری شما را restrict می‌کنند، بنابراین باید هر گونه ابزار مرتبط به آن را قطع کنید. علاوه بر این باید حافظه مرورگر خود را نیز حذف نمایید. در صورتی که با انجام تمامی این مراحل، حساب کاربری شما همچنان restrict بود، بنابراین تنها راه باقی مانده تماس با پشتیبانی لینکدین است. برای پیدا کردن راه ارتباطی با لینکدین به لینک https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/gri مراجعه فرمایید.

دلایل بسته شدن حساب لینکدین

سخن پایانی

با خواندن این مقاله آموختید که دلایل بسته شدن حساب لینکدین چیست، برای جلوگیری از آن چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم و چگونه از بسته شدن اکانت لینکدین جلوگیری کنیم. آیا شما تجربه مسدود شدن اکانت خود در لینکدین را داشته‌اید، برای برطرف شدن آن چه کاری انجام داده‌اید؟ لطفا تجربه‌ها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دلایل بسته شدن حساب لینکدین(restrict) چیست؟
یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های بسیاری از افراد در زمان کار با بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، مثل اینستاگرام، لینکدین و … بسته شدن حساب کاربری آن‌ها می‌باشد. توجه نکردن به...
4 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر، حساب لینکدین من موقت محدود شده چجوری میتونم بازگردانی کنم؟ هیچ جوره هم نمیتونم به پشتیبانی لینکدین ایمیل بزنم. ایمیلی هم از لینکدین دریافت نکردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در صفحه ورود، آدرس ایمیلی را که در حساب لینکدین شما ثبت شده است را وارد کنید، رمز عبور خود را وارد کرده و روی Sign In کلیک کنید. همچنین می توانید رویlink received در ایمیل بسته شدن حساب اصلی کلیک کنید.
      روش دیگری بازگردانی حساب لینکدین کلیک بر روی Reactivate است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. درود
    متاسفانه این صفحه لینکدین من از درسرس خارج شده می تونید کمکی بشه این صفحه برگرده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اقدامات زیر را انجام دهید:
      1- ایمیل تأییدی که هنگام غیرفعال شدن صفحه خود دریافت کرده اید را باز کنید.
      2- برای بازیابی صفحه خود روی دکمه Reactivate در ایمیل کلیک کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با عرض سلام و وقت بخیر
    اکانت لینک دین من بسته شده (به علت عدم استفاده از اطلاعات واقعی) آخرین جوابی هم که بهم دادن همین هست، پاسپورتم رو هم براشون ارسال کردم.
    میشه راهنمایی کنین باید چه کاری کنم؟

    An account that is permanently restricted remains restricted. However, the restriction prevents any activity, and the profile is not visible to the public.

    I appreciate your requirement of the services that LinkedIn offers. Please note that per the Service Eligibility of the LinkedIn User Agreement, section 2.1, an account can only be created when the creating Member has not already been restricted to do so. Please refer to the User Agreement:https for more clarity.

    Please note that this matter is considered resolved. Further requests related to this issue will not receive a response.

    Regards,

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در صورت مواجهه با هرگونه ایراد در سایر سایت‌ها، می‌بایست با پشتیبانی همان سایت مکاتبه کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقت بخیر
        پیج کاری اینستای من این پیام زیر رو نوشته علت چی میتونه باشه؟
        This meta business account is currently restricted from advertising beacuse it didn’t comply with our advertising policies affecting business assets

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، این پیام نشان می‌دهد که پیج کاری شما در اینستاگرام امکان تبلیغ ندارد. محتوای ناهنجار، توهین‌آمیز، فعالیت‌های غیرقانونی که در تبلیغات استفاده می‌شوند، درخواست خدمات و به اشتراک‌گذاری اطلاعات نادرست مواردی هستند که اینستاگرام معمولاً حساب‌های کاربری را تعلیق یا مسدود می‌کند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام وقتتون بخیر من مدام از فیلتر شکن استفاده میکنم و اکانت لینکدینم دچار مشک شده مدام میرسه lets do a security question بعد عکس درست رو انتخاب میکنم بعد میره توی homepage ولی باز عکس پاسپورت میخاد که کس پاسپورتم میزارم اوکی نمیشه و این پروسه مدام تکرار میشه چند وقت پیش باز اینجور شد مجبور شدم یه اکانت دیگه درست کنم که الان باز جفتشون به این مشکل خورد خواهش میکنم کمکم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، این مورد متاسفانه به دلیل حساس شدن LinkdIn رخ می‌دهد و اصولا پاسپورت ایرانی مورد تایید جهت برطرف شدن این مشکل نمی‌باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام .حساب لینکدین من بسته شده برای ورود به حساب به قسمت وارد کردن کشور که میرسم ایران و قبول نمیکنه چکار باید بکنم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، برای باز شدن اکانت خود نیاز است با پشتیبانی سایت لینکدین در ارتباط باشید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام وقت بخیر
    اکانت لینکدین من با پیغام Access to your account has been temporarily restricted مسدود شده و درخواست پاسپورت میکنه اما من پاسپورت ندارم میشه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اکانت‌های لینکدین در صورت بروز چنین مشکلی، حتما نیاز به پاسپورت دارند و شما می‌توانید با پاسپورت ایرانی نیز، برای رفع آن اقدام کنید.
      همچنین می‌توانید به پشتیبانی لینکدین اطلاع دهید که در حال حاضر قادر به استفاده از پاسپورت خود نیستید و بپرسید چه مدرک ایرانی دیگری به جای آن می‌توانید ارائه دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • درود بر شما

        چطوری می تونیم به پشتیبانی لینکدین اطلاع‌رسانی کنیم که پاسپورت نداریم؟
        این مورد برای من سواله چون وارد حساب نمی تونم بشم که از لینک شما استفاده کنم.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          از طریق همان پیغامی که مربوط به لینک ارسال مدارک هست، می‌توانید اعلام کنید. همچنین در ایمیلی که از طرف لینکدین ارسال می‌شود نیز این لینک وجود دارد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقتتون بخیر من حساب لینکدیم غیر فعال شده و برام ایمیل زده برای همیشه محدود خواهد ماند شما میتونین کمک کنین یا جایی رو میشناسین بتونن مشکلمو حل کنن؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی، اطمینان حاصل کنید که ایمیلی که دریافت کرده‌اید از LinkedIn است و بررسی کنید که آیا مربوط به حساب کاربری شماست یا خیر. یا می‌توانید مشکل خود را به فرم پشتیبانی LinkedIn گزارش دهید، اگر مطمئن هستید که ایمیل از LinkedIn بوده و مربوط به حساب شماست، می‌توانید مشکل خود را به پشتیبانی LinkedIn گزارش دهید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند و راهنمایی لازم را ارائه دهند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...