مسافرت و مهاجرت

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

اگر به دنبال یک سفر بدون عیب و نقص هستید، بهتر است که یک برنامه‌ریزی دقیق در مورد محل اقامت، مکان‌های دیدنی که باید بروید، مدت ‌زمانی که اقامت دارید و … داشته باشید. هرچند که همیشه همه‌چیز بر اساس برنامه‌ریزی ما پیش نمی‌رود، اما قطعاً داشتن یک برنامه سفر بهتر از بی‌برنامگی است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با یکی از بهترین سایت‌های جهان جهت رزرو هتل خارجی ، یعنی بوکینگ دات کام آشنا کنیم.

اگر تا کنون قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، قطعاً به دنبال سیستم‌های رزرو هتل در گوگل گشته‌اید. در میان پیشنهاداتی مختلفی که برای شما نمایش داده می‌شود، سایت بوکینگ دات کام بر اساس نظر کاربران و نحوه عملکردش یکی از بهترین گزینه‌ها جهت رزرو هتل خارجی است. در صورت تمایل می‌توانید درخواست رزرو هتل را از طریق لینک زیر برای کارشناسان ما ارسال نمایید:

رزرو هتل خارجی Booking.com

تاریخچه بوکینگ دات کام

سیستم رزرو آنلاین Booking.com در سال 1996 در آمستردام هند شروع به فعالیت کرد. هدف ایجاد این سامانه دسترسی کاربران به تمامی هتل‌های سطح جهان است. چرا که بسیاری از هتل‌ها، دارای سایت تجاری برای رزرو اتاق نیستند. در نتیجه با استفاده از یک پلتفرم جامع، مانند بوکینگ دات کام و یا Hotels.com رزرو اتاق از سراسر جهان به راحتی امکان‌پذیر است.

در سال 2005 این کمپانی توسط شرکت The Priceline Group به ارزش 133 میلیون دلار فروخته شد. این سرمایه‌گذاری برای این شرکت سود زیادی به همراه داشت، چرا که این روزها چیزی حدود دو سوم از درآمدش از طریق این سایت آنلاین به دست می‌آید.

با استفاده از خدمات این سایت نه تنها قادر به رزرو هتل خواهید بود، بلکه می‌توانید ویلا و یا حتی قایق نیز برای محل اقامتتان رزرو کنید. پس بهتر است اگر تا کنون از خدمات این سایت استفاده نکرده‌اید، این بار حتماً به آن سر بزنید.

آموزش رزرو هتل در بوکینگ دات کام

  • برای رزرو هتل خارجی در این سایت، نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده‌ای نیست. شما می‌توانید از طریق قسمت جستجویی که در سایت قرار داده شده است، اطلاعات اولیه‌ای مانند مقصد مورد نظر، تعداد افراد، تاریخ سفر و … را وارد نمایید. بعد از آن روی دکمه آبی رنگ Search یا جستجو کلیک کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

نکته مهم :هنگامی که اطلاعات مربوط به مقصد را می‌خواهید وارد کنید، احتمالاً یک منوی کشویی برای شما نمایش داده خواهد شد، که در آن لیستی از مناطق محبوب برای مسافرت است. با انتخاب هر مکانی، شما به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که در آن امکان مشاهده نقشه نیز وجود دارد. برای استفاده از این نقشه هنگام استفاده از بوکینگ دات کام ، می‌توانید از علامت نمایش نقشه در سمت راست بالای صفحه استفاده کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

Map View یا نمایش نقشه در بوکینگ دات کام

همان‌طور که حتماً می‌دانید، موقعیت قرارگیری هتل یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام سفر باید به آن توجه داشته باشید. با استفاده از این گزینه موجود در سایت، می‌توانید موقعیت قرارگیری هتل و فاصله آن با مکان‌های مورد نظرتان را پیدا کنید. کافی است که از فیلترهای این قسمت استفاده کنید و موس را روی نقشه حرکت دهید تا اطلاعات بیشتری از هتل کسب کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

  • بعد از اینکه اطلاعات اولیه را وارد کردید، لیستی از هتل‌های موجود متناسب با شرایط ما نمایش داده می‌شود. در منوی بالای این قسمت، می‌توانید نتایج نمایش داده شده را بر اساس مواردی همچون کمترین قیمت، میزان امتیاز کاربران، بهترین پیشنهاد و … دسته‌بندی کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

  • علاوه بر این می‌توانید از منوی سمت چپ سایت، بر اساس گزینه‌های پیشنهادی خود سایت، باز هم دسته‌بندی لیست نمایش داده شده را محدود کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

نکته مهم :  در صورتی که نمایش این لیست را بر اساس معیارهای خودتان دسته‌بندی نکنید، لیست نمایش داده شد بر اساس هتل‌هایی که کمسیون بیشتری به بوکینگ دات کام پرداخت می‌کند نمایش داده می‌شود.

آموزش رزرو اتاق در بوکینگ دات کام

بعد از اینکه از لیست نمایش داده شده، هتل مورد نظرتان را انتخاب کردید نوبت به انتخاب اتاق می‌رسد.

  • با انتخاب گزینه آبی رنگ See our last available rooms می‌توانید اطلاعات موجود در رابطه با سایر اتاق‌های موجود را کسب کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

  • با انجام این کار به صفحه‌ای انتقال داده می‌شوید که اطلاعات بیشتری در زمینه این هتل و امکاناتش در اختیار شما قرار می‌دهد.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

  • در صورتی که از میان اتاق‌های موجود یکی مورد تائید شما است، آن را انتخاب کنید و سپس گزینه I’ll Reserve را انتخاب کنید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. و سپس گزینه Next: Final Details را در انتهای صفحه انتخاب نمایید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com

پرداخت در بوکینگ دات کام

زمانی که شما وارد صفحه پرداخت شدید، باید روش پرداختتان را انتخاب کنید. در این سایت می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت هزینه رزرو هتل خارجی را پرداخت نمایید. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها از ما این هزینه را پرداخت نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مسترکارت

توجه : در صورتی که تمایلی به خرید این کارت‌ها ندارید، می‌توانید از طریق لینکی که در ابتدای صفحه قرار دادیم، پرداخت این هزینه را به ما بسپارید.

بوکینگ دات کام چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که گفته شد، صاحبان اقامتگاه‌های مختلف با ثبت نام در این سایت، می‌توانند اتاق‌های موجود به همراه امکاناتشان را در کاتالوگ این سایت ثبت کنند. بنابراین افراد از دو طریق می‌توانند برای رزرو هتل خارجی اقدام کنند. یکی مراجعه به سایت بوکینگ و دیگری سرچ کردن نام هتل در گوگل. در دو حالت در صورتی که رزرو شما با استفاده از این پلتفرم انجام شود، بوکینگ حق کمیسیونش را برمی‌دارد.

 فعالیت در بوکینگ دات کام

در صورتی که شما صاحب هتل هستید، می‌توانید با ثبت هتلتان در این سایت، به کسب درآمد دلاری بپردازید. شما می‌توانید با ثبت نام رایگان در بوکینگ، می‌تواند شاهد افزایش درآمدتان شوید،چرا که به طور میانگین، هر روز چیزی نزدیک به 1.5 میلیون اتاق توسط این سامانه رزرو می‌شود.

بعد از آنکه شما هتلتان را در این سامانه ثبت کردید، در صورت رزرو اتاقتان، اطلاعاتی نظیر زمان ورود و خروج، پرداخت هزینه و … برایتان ارسال می‌شود. میزان کمیسیونی که بوکینگ از شما دریافت می‌کند، در حالت عادی 15 درصد از هزینه کل است. البته شما تنها زمانی این هزینه را پرداخت می‌کنید که فرد در هتل شما اقامت کند. به عبارت دیگر در صورت کنسلی و یا نیامدن مهمان، نیازی به پرداخت ارزی حق کمیسیون نیست.

شما می‌توانید با استفاده از سرویس 24 ساعته 7 روز هفته این سایت که به 40 زبان رایج دنیا فعالیت می‌کند، اطلاعات بیشتری در رابطه با میزان کمیسیون، به روز رسانی اطلاعات و … کسب کنید.

ویژگی‌های بوکینگ دات کام

  • امکان رزرو اتاق در بیش از 950 هزار هتل مختلف در سطح جهان
  • وجود بیش از 95 میلیون نظر کاربران در سایت
  • رزرو روزانه بیش از 1550000 اتاق از بین 5.7 میلیون اتاق موجود
  • امکان رزرو هتل خارجی در بیش از 230 کشور در سطح جهان
  • پربازدید ترین سایت رزرو هتل خارجی
  • بیش از 100 میلیون بازدید در ماه
  • بیش از 220 کشور امکان استفاده از آن را به 42 زبان مختلف دارند.

همراهان عزیز، اگر در انتخاب و رزرو هتل خارجی از طریق بوکینگ دات کام به مشکلی برخوردید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بوکینگ دات کام : رزرو هتل خارجی Booking.com
اگر به دنبال یک سفر بدون عیب و نقص هستید، بهتر است که یک برنامه‌ریزی دقیق در مورد محل اقامت، مکان‌های دیدنی که باید بروید، مدت ‌زمانی که اقامت دارید...
3 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام روز بخیر . بعد از اینکه اطلاعات برای ما ایمیل شد چطوری اونو رزروشو انجام بدیم ؟ برای ما کلی درخواست رزور اومده اما تاریخشم داره میگذره و کسی نیومده ..ما باید چیکار کنیم دقیقا ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. از طریق تیکت یا تماس تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقتتون بخیر
      من میخواستم رزرو انجام بدم در booking.com بعد جایی که برای ۵ شب انتخاب کردم
      نوشته
      price for 5 nights and 2 adults
      IRR 25,000,000
      الان من نمیفهمم این قیمت برای ۵ شب هستش یا هر شب ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال است
      امکانش هست کمکم کنید من بتونم رزرومو و پرداختم از ایرانی کارت انجام بدم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، این مبلغ برای 5 شب و اتاق 2 تخته می‌باشد. برای رزرو هتل از طریق ایرانیکارت درخواست خود را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام وقت شما بخیر
    برای رزرو یکسری از هتل ها نیاز به پرداخت هزینه با کارت اعتباری یا صرفا رزرو با کارت اعتباری (پرداخت در محل) است
    برای رزرو اینچنین هتل هایی امکانش هست که از گیفت کارت مجازی ویزا کارت استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. بله برای رزرو هتل در سایت بوکینگ امکان استفاده از گیفت کارت مجازی وجود دارد. اما در برخی موارد پرداخت هزینه هتل با گیفت کارت به مشکل برخواهد خورد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من بوکینگ یه اپارتمان سه خوابه به مبلغ ۴۰۰۰ یورو رزرو کردم بعد ازحضور در مکان مورد نظر صاحبخونه ادعا کرد که رزرو نشده😅بعد از کلی جرو بحث رضایت داد که ملک دیگه به ما بده به مبلغ ۳۰۰۰ و ادعا کرد که خونه قبلیو بع اشتباه خانمش اجاره داده ما هم اجبارا قبول کردیم اما الان از دادن اون هزارتا سرباز میزنه چجوری باید پیگیری کنم ممنونم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        همه مدارک مربوطه شامل تاریخچه رزرو، تماس‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌ها و هرگونه مدرک مربوط به خانه رزرو شده را جمع آوری کنید. سپس با پشتیبانی Airbnb تماس بگیرید و مدارک را برای گزارش وضعیت و ارائه شکایت ارائه دهید. ارائه مدارک و شرح وضعیت به آن‌ها می‌تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت خوش چگونه کارت بانک ایرانی پرداخت نما ییم
    چرا رقم ریالی کاذب محاسبه شده است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. وقت شما هم بخیر. لطفاً پرسش خودتون رو دوباره مطرح کنید. ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • هزينه خريد مستر كارت
      شماره اين مارت رو بايد در فرم بوكينگ وارد كنيم؟؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...