خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه خرید کتاب خارجی | خرید ebook

نحوه خرید کتاب خارجی | خرید ebook

اگر عاشق کتاب خواندن هستید حتما می دانید که با استفاده از دستگاه های دیجیتالی و اینترنتی که روز به روز در حال پیشرفت است، امکان دست یابی به کتاب های مختلف در ژانرهای متنوع دیگر کار سخت و زمان بری نیست! خوشبختانه این روزها با وجود وب سایت های مختلف شما می توانید کتاب زبان اصلی مورد نظرتان را پیدا کرده و خریداری نمایید. پس اگر به دنبال بهترین سایت ها جهت خرید ebook (خرید کتاب الکترونیکی) و به طور کلی نحوه خرید کتاب خارجی یا ebook هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

نحوه خرید کتاب خارجی یا ebook

برای خرید از هر یک سایت های گفته شده و پرداخت هزینه بسته به این که سایت مورد نظر شما از چه روش پرداختی پشتیبانی می کند، می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

خرید کتاب خارجی با ویزا کارت / مسترکارت

انواع کردیت کارت ها مانند ویزا کارت یا مسترکارت یکی رایج ترین روش های پرداخت هزینه در سایت های خارجی هستند. با داشتن یکی از این کارت های ارزی چه به صورت مجازی و چه فیزیکی می توانید هزینه خریدتان را در سایت پرداخت نمایید.

خرید کتاب خارجی با پی پال

پی پال نیز یکی دیگر از درگاه های پرداخت آنلاین است که در بسیاری از سایت های خارجی قرار دارد. شما می توانید با استفاده از یک حساب پی پال وریفای شده از بسیاری از سایت های خارجی مانند ایبی، خرید کنید.

خرید کتاب از سایت های خارجی

خرید کتاب خارجی با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که قادر به استفاده از روش های گفته شده نیستید، می توانید پرداخت هزینه خرید ebook را به ایرانیکارت بسپارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سایت ما یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس با مراجعه به پنل کاربریتان، سمت راست، بخش خرید از سایت های خارجی سفارشتان را ثبت کنید. فراموش نکنید که شما می توانید با پرداخت ریال به ما از هر سایت خارجی خرید ارزی داشته باشید.

خرید کتاب خارجی

مزایای خرید کتاب الکترونیکی چیست؟

  • دسترسی راحت و در لحظه به کتاب
  • امکان مطالعه کتاب با استفاده از مرورگر
  • امکان سفارش کتاب و دریافت از طریق آدرس ایمیل
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم و آنلاین با نویسنده کتاب

معرفی بهترین سایت های خارجی جهت خرید eBook

در ادامه به معرفی سایت هایی می پردازیم که با مراجعه و خرید کتاب خارجی از آنها می توانید در گفتگوهای فعالی که در رابطه با محتوای کتاب صورت می گیرد، شرکت کنید و نظر داده و از نظرات دیگران مطلع شوید! از طرف دیگر خرید کتاب الکترونیکی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است چرا که به نسبت کتاب های چاپی قیمت کمتری دارند.

سایت Goodreads

اگر نظر دیگران در رابطه با کتابی که در حال حاضر مطالعه می کنید برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، پس بهتر است که حتما سری به سایت Goodreads بزنید! با خرید کتاب خارجی از این سایت می توانید از نظر سایر افراد در رابطه با کتابی که می خوانید و آنچه که می خوانند مطلع شده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

مهمترین مزایای خرید کتاب از Goodreads عبارت است از:

  • امکان برخورداری از تخفیف های ویژه در صورت مشتری یک ساله بودن
  • تنوع زیاد در لیست کتاب های موجود
  • پیشنهاد کتاب های متنوع از سمت سایت بر اساس سلیقه شخصی کاربر

سایت Goodreads

سایت آمازون

اگر با فروشگاه آنلاین آمازون آشنایی داشته باشید، قطعا می دانید که این وب سایت در ابتدا فعالیت خود را با فروش کتاب الکترونیکی آغاز کرد و بعد از مدتی سایر اقلام را نیز به لیست فروشش اضافه کرد. اما چه چیزی باعث شده است که خرید کتاب از آمازون مورد توجه بسیاری قرار گیرد؟

  • اولین مزیتی ک خرید کتاب از آمازون برای شما به همراه دارد این است که شما علاوه بر خرید ebook می توانید کتاب صوتی و کتاب چاپی نیز خریداری نمایید.
  • دومین مزیت خرید از آمازون به پیشنهادهای تخصصی این سایت در رابطه با علاقه شما بر اساس خریدهای قبلی باز می گردد.
  • سومین مزیت مربوط به خوانندگان اولیه کتاب منتشر شده می شود! این دسته از خوانندگان مشمول طرح عضویت Prime آمازون خواهند شد.

سایت آمازون

سایت ReadPrint

اگر برای خرید کتاب خارجی به اندازه کافی پول ندارید، می توانید با مراجعه به سایت ReadPrint به صورت رایگان کتاب الکترونیکی در ژانرهای مختلف از علوم گرفته تا هنری دانلود کرده و مطالعه کنید. برای خواندن کتاب های این سایت می توانید از کامپیوتر، تلفن همراه و مرورگر استفاده کنید. مهمترین مزایای سایت ReadPrint عبارت است از:

  • هزاران کتاب الکترونیکی رایگان
  • باشگاه و گروه های کتاب آنلاین.
  • بخش نظرات نویسنده.

سایت ReadPrint

سایت BookFinder

اگر به دنبال کتاب های ممنوعه و یا قدیمی هستید، بدون شک سایت BookFinder می تواند بهترین گزینه جهت خرید ebook باشد. با خرید کتاب الکترونیکی از این سایت می توانید به یک کتابخانه ۱۰۰ هزار از کتاب های کمیاب و متوقف شده دست پیدا کنید.

مهمترین مزایای سایت BookFinder عبارت است از:

  • پایین بودن قیمت ها به نسبت سایر سایت ها
  • امکان پیدا کردن کتب قدیمی
  • امکان خرید و فروش کتاب

خرید کتاب از سایت BookFinder

ابزار Google Book Search

قطعا زمانی که صحبت از پیدا کردن چیزی می شود، گوگل می توان کمک خوبی باشد! اگر به دنبال یک کتاب با موضوع خاص هستید، به راحتی می توانید با استفاده از ابزار Google Book Search آن را در گوگل جستجو کرده و از سایت هایی که این کتاب را دارند، مطلع شوید. مهمترین مزایای این ابزار عبارت است از:

  • بخش جداگانه برای مجلات، کتاب و …
  • امکان مطالعه آنلاین و رایگان بسیاری از مجلات، ژورنال ها، کتاب های الکترونیکی و … .
  • وجود بخش تاریخچه مطالعه شخصی

ابزار Google Book Searchحال که با نحوه خرید ebook آشنا شدید برای استفاده از این سرویس می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید. همراهان گرامی، اگر در رابطه با نحوه پرداخت هزینه خرید کتاب خارجی سوالی دارید، می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره ۰۳۱۳۲۱۱۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...