اکانت های خارجی

خرید از اپ استور

خرید از اپ استور

اگر یکی از کاربران محصولات اپل هستید، قطعا برای استفاده از تمام قابلیت های دستگاه های این برند، باید کمی هزینه کنید! چرا که تقربیا بیش از نیمی از نرم افزارها، آهنگ ها و … در این دستگاه ها، غیر رایگان هستند و برای خریدشان باید هزینه ای پرداخت شود! بنابراین بعد از اینکه اپل ایدی خود را ساختید و یا از طریق یکی از شرکت های واسط خریداری کردید، باید شارژ حساب اپل ایدی خود را افزایش داده و سپس از اپ استور و یا سایر برنامه ای اپل، خرید کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش افزایش شارژ حساب با استفاده از گیفت کارت اپل و همچنین خرید از اپ استور را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید : اپل آیدی چیست؟

آموزش خرید از اپ استور

همان طور که گفته شد شما برای استفاده از نرم افزارهای مختلف محصولات اپل، به اولین چیزی که نیاز دارید یک اپل آیدی است. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، شما نمی توانید از آدرس ایران برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید. بنابراین برای ساخت این اکانت، می توانید از طریق یکی از آشنایان خود در خارج از کشور و یا شرکت های واسط ایرانی استفاده کنید.

بعد از اینکه ساخت اپل آیدی شما با موفقیت انجام شد، شما باید حساب خود را شارژ کنید تا با استفاده از موجودی حسابتان قادر به خرید از اپ استور باشید.

آموزش شارژ اپل آیدی

برای شارژ اپل آیدی می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

استفاده از یکی از انواع کارت های ارزی و یا پی پال

با توجه به اینکه محصولات اپل در سراسر جهان استفاده می شوند، پس برای پرداخت هزینه های استفاده از محصولات این برند نیز باید روش های بین المللی در نظر گرفته شود. بنابراین در صورتی که شما دارای یکی از انواع کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت و یا حساب پی پال وریفای شده باشید، می توانید اکانت خود را شارژ کرده و سپس از اپ استور خرید کنید. به خاطر داشته باشید که اگر نمی خواهید هزینه زیادی بکنید، می توانید از ویزا کارت یا مستر کارت 10 دلاری برای شارژ حسابتان استفاده کنید. شما می توانید برای خرید ویزا کارت یا مستر کارت و همچنین افتتاح حساب پی پال از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید.

بعد از تهیه یکی از حساب های بین المللی گفته شده یا استفاده از خدمت پرداخت ارزی، می توانید از طریق طی کردن مسیر زیر، موجودی حسابتان را افزایش دهید.

وارد برنامه اپ استور شوید.

اسکرول کرده و به پایین صفحه بیایید. و گزینه Add Funds to Apple ID را انتخاب کنید.

خرید از اپ استور

سپس روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید.

خرید از اپ استور

در نهایت اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید تا حساب شما به میزان دلخواهتان شارژ شود.

شارژ اپل آیدی

استفاده از گیفت کارت اپل

روش دیگری که برای شارژ اپل آیدی و در نتیجه خرید از اپ استور وجود دارد، استفاده از گیفت کارت اپل است. شما می توانید با خرید گیفت کارت و یا کارت هدیه اپل ، با مقادیر مشخص، حسابتان را به اندازه موجودی کارت، شارژ نمایید. استفاده از این روش برای آن دسته از عزیزانی است که تنها قصد خرید از اپ استور را داشته و از حساب های بین المللی گفته شده در بخش، استفاده دیگری ندارند. شما برای خرید گیفت کارت اپل آیدی نیز می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید.

برای شارژ اپل آیدی از این طریق مشابه با قبل باید وارد اپ استور شوید.

گزینه Redeem را انتخاب کنید.

خرید از اپ استور

اطلاعات کارت را به صورت دستی و اسکن وارد نموده و حسابتان را شارژ نمایید!

خرید از اپ استور

بعد از این که از طریق یکی از روش های گفته شده حسابتان را شارژ کردید، می توانید برای خرید از اپ استور اقدام کنید. باز هم وارد استور شده، اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری نمایید! به همین سادگی! اگر در خرید کارت هدیه و یا افتتاح حساب بین المللی سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام اینا راکه گفتی از کجا تهیه کنیم. برای دانلود یه برنامه باید این همه چیز میز تهیه کرد. دم اندروید گرم فردا اپل مپلو می فروشم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر منظور شما خرید ویزاکارت، مسترکارت، افتتاح حساب پی پال و خرید گیفت کارت اپل است، همه از طریق ایرانیکارت ارائه می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام؛
    من قصد دارم داخل نرم افزار یا گیم خریدی انجام بدم؛ راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتونم اکانت رو شارژ کنم؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی با استفاده از خدمات پرداخت ارزی ایرانیکارت به راحتی می‌توانید پرداخت‌های بین المللی خود را برای خرید و شارژ اکانت بازی، نرم افزار، سرور مجازی و سایر سرویس‌های خارجی انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام من با استفاده از گسفت کارت اپل اپ استورم رو شارژ کردم و میخوام از توی بازی پابجی یوسی بخرم ولی وقتی از توی بازی اقدام میکنم وارد اپ استور میسه و ازم مستر کارت و یا حساب پس پال میخواد در صورتی ک من اپل آیدی رو شارژ کردم و میخوام از طریق اون خرید کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید⚘

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      برای شارژ حساب پابجی و استفاده از امکانات مختلف آن می‌توانید از گیفت کارت پابجی استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من میخام حساب پی پال رو تو play store اد کنم همه کاراشو انجام دادم در آخر می‌نویسه مشکلی در حساب پی پال شما وجود داره با اینکه هیچ مشکلی هم تو پی پال وجود نداره ممنون از راهنماییتون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      جناب فتحی عزیز کامنت شما نامفهوم میباشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...