خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از Etsy و پرداخت در آن

خرید از Etsy و پرداخت در آن

زمانی که در مورد خرید آنلاین صحبت می شود، احتمالا شما به یاد سایت هایی همچون ایبی، آمازون و … می افتید. اما این سایت ها تنها گزینه های شما برای خرید از سایت خارجی نیستند. در این مقاله ایرانیکارت، سایت Etsy را به شما معرفی می کند، تا قبل از ثبت خرید خود، از تمام گزینه های احتمالی با شرایط بهتر مطلع باشید.

معرفی سایت Etsy :

سایت Etsy به فروشگاه آنلاینی گفته می شود که فروشنده و خریدار را از طریق یک کالا به یک دیگر ارتباط می دهد.

کالاهایی که در این سایت به فروش می رسند، عمدتا شامل صنایع دستی، مانند طلا، جواهر، کارت پستال، لوازم دکوری و … را شامل می شوند. بنابراین اگر به خرید وسایل دست ساز علاقه دارید، شاید بهترین گزینه خرید از Etsy باشد.

این سایت فعالیت خود را از سال 2005 آغاز کرده است و تا کنون چیزی حدود 1.7 میلیون فروشنده فعال و 26.8 خریدار فعال دارد. دفتر مرکزی این فروشگاه آنلاین در بروکلین،نیویورک است ولی دارای 9 دفتر دیگر در سراسر جهان است.

خرید از Etsy با پی پال

چه کسانی می توانند در سایت Etsy فروشنده باشند؟

تقریبا می توان گفت، همه می توانند با ثبت کالای خود در این سایت، اقدام به فروش کالا کنند. از طرف دیگر چون این سایت بررسی زیادی برای تایید کالای شما انجام نمی دهد، می توان گفت فروشنده بودن در این سایت کار ساده ای است. اما به همان اندازه این مسئله می تواند برای خریدار  مشکل ساز باشد.

یکی از شکایاتی که همیشه در مورد این سایت وجود دارد، این است که کالای سفارشی خود را از فروشنده تحویل نگرفته اند. بنابراین به عنوان خریدار حتما قبل از ثبت سفارش کالا، از فروشنده کالا اطمینان داشته باشید.

نحوه خرید از Etsy :

برای خرید از Etsy تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دسته بندی های موجود در سایت، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید از Etsy با پی پال

 بعد از انتخاب مدل، رنگ، سایز و … آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. (فراموش نکنید که در این صفحه، نظرات و توضیحات کامل را در مورد کالای انتخابی بخوانید.)

خرید از Etsy با پی پال

سپس وارد صفحه پرداخت شده و روش مورد نظر، پی پال یا ویزاکارت و مسترکارت را برای خرید انتخاب کنید.

خرید از Etsy با پی پال

شرایط بازگشت کالا در سایت Etsy چیست؟

امکان دارد که به هر دلیلی شما رضایت کافی در مورد کالای خریداری شده را نداشته باشید. بنابراین باید از شرایط بازگشت کالا اطلاعات کافی را داشته باشید. به طور کلی سایت Etsy سیاست خاصی در مورد شرایط بازگشت کالا تعیین نکرده است و انجام این کار را به عهده تمامی فروشندگان قرار داده است. بنابراین به عهده خودتان است که از شرایط هر فروشنده مطلع شوید.

بنابراین بهتر است که از پاسخ سوالات زیر آگاهی داشته باشید :

  • چه مدت زمان بعد از تحویل کالا می تواند آن را بازگرداند
  • آیا بخشی از هزینه برمی گردد یا به صورت کامل ؟
  • در صورت امکان، هزینه بازگشت به عهده خریدار است یا فروشنده

خرید از Etsy با پی پال

نحوه پرداخت در Etsy :

خرید از Etsy با پی پال :

برای استفاده از این روش پرداخت می توانید از لینک های زیر استفاده کنید :

شارژ حساب پی پال

خرید از Etsy با ویزا کارت / مستر کارت :

در صورتی که دارای کارت اعتباری هستید، پرداخت در Etsy با استفاده از لینک های زیر امکان پذیر است :

خرید ویزا کارت

اگر در مورد نحوه خرید از Etsy سوالی دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید از Etsy و پرداخت در آن
زمانی که در مورد خرید آنلاین صحبت می شود، احتمالا شما به یاد سایت هایی همچون ایبی، آمازون و … می افتید. اما این سایت ها تنها گزینه های شما...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...