نرم افزارها

خرید قانونی آنتی ویروس توسط ایرانیکارت

خرید قانونی آنتی ویروس توسط ایرانیکارت

اگر به دنبال این هستید که بهترین آنتی ویروس را برای تلفن همراه و رایانه خود خریداری کنید، در جای درستی قرار دارید چرا که ما علاوه بر این که بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهیم، بلکه روش خرید قانونی آنتی ویروس را نیز به شما آموزش می دهیم.

پرداخت هزینه خرید قانونی آنتی ویروس :

اولین سوالی که برای افراد ایجاد می شود، این است که چگونه از یک سایت خارجی خرید انجام دهند؟ امروزه به لطف انواع سیستم های پرداخت آنلاین، مانند پی پال، وسترن یونیون، کارت های اعتباری مانند ویزا کارت، مسترکارت و … وجود دارد، شما می توانید از هر کجا که هستید، خرید آنلاین خود را انجام دهید. برای خرید آنتی ویروس قانونی نیز، گزینه های مختلفی وجود دارد که معمولا برای پرداخت یکی از روش های زیر را پیشنهاد می دهند :

خرید آنتی ویروس قانونی با پی پال :

خرید آنتی ویروس قانونی با وسترن یونیون :

خرید آنتی ویروس قانونی با ویزا کارت / مستر کارت :

اگر شما روش استفاده از هر کدام از این روش های پرداخت را نمی دانید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و با ارسال لینک خرید خود برای ما، پرداخت را به تیم ایرانیکارت بسپارید.

خرید قانونی آنتی ویروس توسط ایرانیکارت

چرا خرید قانونی آنتی ویروس ؟

همان طور که می دانید آنتی ویروس های رایگانی از برندهای مختلف در اینترنت وجود دارند، که بسیاری تحت عنوان رایگان نظر شما را به خود جلب کرده اند. اما نکته ای که هنگام استفاده از این آنتی ویروس ها اهمیت دارد این است آیا واقعا امنیت سیستم شما را در مقابل همه ویروس ها حفظ می کنند؟ معمولا زمانی که شما قصد استفاده از آنتی ویروس از یک برند را دارید، برای یک مدت محدود؛ معمولا یک هفته قادر به برخی از ویژگی های نرم افزار بوده و بعد از مدتی باید ورژن اصلی را خریداری نمایید. دلیل این مسئله هم این است که تیم بزرگی برای ایجاد این نرم افزار تلاش کرده اند، پس بهتر است که شما نیز با خرید قانونی آنتی ویروس آنها را خوشحال نمایید. مسئله بعدی که از اهمیت برخوردار است این است که، اگر بخواهید با قیمت پایینتر، از برخی از سایت های فرعی، آنتی ویروس را خریداری کنید، ممکن است که کمتر هزینه کنید ولی اطمینانی وجود ندارد که کد فعال سازی برای شما کار کند، چرا که احتمالا قبل از شما، هزاران نفر دیگر از آن استفاده کرده اند.

پس بهتر است که خرید قانونی آنتی ویروس را از سایت اصلی انجام دهید، تا هر کجا که به مشکل برخوردید، بتوانید از تیم پشتیبانی استفاده کنید.

معرفی بهترین آنتی ویروس های قانونی :

سازندگان نرم افزارهای مخرب و ویروس ها همیشه راه های جدیدی برای دسترسی به کامپیوتر شما و سایر دستگاه های مرتبط با اینترنت ( مانند تلفن همراه، تبلت و …) ارائه می دهند. خوشبختانه شرکت های امنیتی که در زمینه برنامه نویسی آنتی ویروس ها فعالیت دارند، همواره سعی در بهبود دیوار امنیتی خود هستند.

در حال حاضر، ما فکر می کنیم Bitdefender Antivirus Plus  بهترین آنتی ویروس موجود است. این نرم افزار ارای بهترین سیستم های امنیتی است که استفاده از آن ها برای تمامی کاربران ساده و راحت است.

خرید قانونی آنتی ویروس توسط ایرانیکارت

آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Plus   :

این آنتی ویروس تنها برای یک سیستم عامل های ویندوز استفاده می شود. هزینه خرید این آنتی ویروس برای یک سال 24 دلار است.

آنتی ویروس Norton AntiVirus Basic :

با استفاده از این آنتی ویروس می توانید مطمئن باشید که سرعت سیستم شما کم نخواهد شد. استفاده از این نرم افزار تنها برای یک دستگاه با سیستم عامل ویندوز امکان پذیر است. هزینه خرید قانونی آنتی ویروس، 15 دلار برای یک سال است.

آنتی ویروس Webroot SecureAnywhere :

این نرم افزار سبک، هم برای سیستم عامل های مک و هم برای ویندوز قابل استفاده است. هزینه استفاده یک ساله از آن برای یک دستگاه، 20 دلار است.

آنتی ویروس ESET NOD32 :

این آنتی ویروس که در بین ایرانیان نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که برای خرید این آنتی ویروس تقریبا باید هزینه زیادی بکنید، چیزی حدود 40 دلار برای یک سال. شما می توانید حداکثر 5 دستگاه با سیستم عامل ویندوز ر ا با این آنتی ویروس پوشش دهید. پس مطمئن باشید که ورژن های ارزان تر از این مقدار که توسط بسیاری از سایت های ایرانی به فروش می رسند، اصل نیستند.

همراهان عزیز در این مقاله 4 مورد از بهترین آنتی ویروس ها را به شما پیشنهاد دادیم. شما می توانید با خرید قانونی آنتی ویروس امنیت اطلاعات سیستم خود را تضمین نمایید. پرداخت اینترنتی در هر سایتی توسط تیک ایرانیکارت، امکان پذیر است. پس اگر برند مد نظر شما در لیست ما نبود، تصور نکنید که قادر به پرداخت در آن سایت نیستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید سایت مورد نظر شما از چه روشی برای پرداخت استفاده می کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ Skype یک سرویس VoIP است که به افراد امکان می دهد با استفاده از کامپیوتر، مرورگر وب یا تلفن همراه تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار...