حساب های بین المللی

انواع روش های پرداخت ارزی کدامند؟

انواع روش های پرداخت ارزی کدامند؟

همان طور که می دانید امروزه با وجود گستردگی انواع سیستم های پرداخت آنلاین، انتقال پول به یکی از کشورهای خارجی کار مشکلی نیست. اما گاهی اوقات تنوع این روش ها موجب سردرگمی افراد می شود، چرا که نمی دانند کدام روش برای پرداخت ارزی مناسب تر است. در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید تا با انواع روش های پرداخت ارزی آشنا شوید.

فرقی نمی کند که شما به چه دلیل به دنبال یکی از بهترین روش های پرداخت ارزی هستید، چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که بهترین روش را برای پاسخگویی به نیازتان انتخاب کنید. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که در سطح بین المللی فعالیت می کند، مهم است که سرویسی انتخاب نمایید که پرداخت آنلاین را برای مشتریان شما ساده تر کند. سرویس پرداخت ارزی ایرانیکارت به شما کمک می کند تا تمامی نیازهای بین المللی خود را جهت تسویه و پرداخت رفع کنید.

معرفی انواع روش های پرداخت ارزی

استفاده از کارت های اعتباری

بهترین کارت های اعتباری که در حال حاضر بسیاری از افراد می توانند از آنها استفاده کنند، کارت هایی مانند ویزاکارت و مسترکارت است. با استفاده از این روش پرداخت ارزی، افراد تنها می توانند با شارژ آنها، خرید اینترنتی انجام دهند. اگر شما هم قصد استفاده از آنها را دارید، می توانید از طریق لینک زیر یکی از آنها را سفارش دهید :

خرید ویزاکارت
خرید مسترکارت

انواع روش های پرداخت ارزی کدامند؟

استفاده از پی پال PayPal جهت انجام پرداخت ارزی

پی پال PayPal از گذشته تا کنون با توجه به بالا بودن کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، همواره توسط بسیاری از افراد چه کسانی که قصد خرید اینترنتی داشته اند و چه کسانی که به عنوان یک پرداخت ارزی از آن در سایتشان استفاده کرده اند، مورد استفاده قرار گرفته است. کارمزد پایین، انواع حساب مختلف، استفاده از هوش مصنوعی جهت افزایش امنیت این نوع حساب، از جمله مزیت هایی است که نسبت به سایر روش های پرداخت آنلاین دارد. اگر می خواهید از این مزایای این نوع حساب بهره مند شوید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست افتتاح حساب را برای ما ارسال نمایید :

افتتاح حساب پی پال PayPal
شارژ حساب پی پال

استفاده از گیفت کارت و ووچر (Gift cards and Vouchers)

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که در سطح بین المللی فعالیت می کنید، می توانید با استفاده از این روش پرداخت ارزی، خصوصا در مناسبت های خاص، شاهد افزایش میزان فروشتان باشید. از طرف دیگر، می توانید با استفاده از گیفت کارت هایی نظیر آمازون، گوگل پلی و … خرید ارزانتری داشته باشید.

استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

هرچند که استفاده از این روش برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، مقدور نیست، اما باید به آن به عنوان یکی از روش های پرداخت ارزی اشاره کرد. با توجه به آنچه که از سوی دولت ایران اعلام شده است، به زودی به ارائه ارز دیجیتال بومی ایران، تنها کسانی که در ایران زندگی می کنند، می توانند از این ارز برای انجام تراکنش های مالیشان استفاده کنند. اما اگر شما در هر یک از ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید، می توانید بدون این که اثری از انجام تراکنش های مالیتان به جا بگذارید، از این روش به عنوان پرداخت ارزی استفاده نمایید.

بعید نیست با توجه به محبوبیتی که این ارزهای دیجیتال در بین مردم دارند، سایت های معروفی مانند آمازون Amazon ، ایبی Ebay و … به زودی این روش را به عنوان یکی از روش های پرداختشان قرار دهند.

انواع روش های پرداخت ارزی کدامند؟

هنگام انتخاب روش پرداخت ارزی به چه مواردی باید دقت کرد؟

هرکدام از روش هایی که به عنوان پرداخت ارزی وجود دارند، دارای مزایا و معایب خاصی هستند. بنابراین بهترین روش پرداخت ارزی، به این مسئله بستگی دارد که شما چه نیازی دارید. مهمترین مواردی که هنگام انتخاب باید به آنها توجه کنید، عبارت هستند از :

راحتی کاربر

اگر شما به عنوان صاحب یک تجارت بین المللی به دنبال روش های پرداخت ارزی هستید، باید بررسی کنید که مشتری و مخاطب شما ترجیح می دهد از کدام روش استفاده کند. جالب است بدانید که چیزی حدد 74 درصد از افراد، هنگام خرید اینترنتی استفاده از روش هایی مانند ویزاکارت و مسترکارت را ترجیح می دهند.

امنیت

مسلما روش های پرداخت آنلاین که با اینترنت سر و کار دارند، ریسک بیشتری خواهند داشت چرا که احتمال هک حساب وجود دارد. اما باز هم می توان گفت جای نگرانی نیست چرا که با استفاده از فناوری های خاص مانند هوش مصنوعی، بلاکچین و … امنیت این روش ها روز به روز در حال افزایش است.

کارمزد

اگر به دنبال انتقال ارز هستد و یا به عنوان یک فروشنده می خواهید به دلیل تغییر نوع ارز احتمالی، کارمزد کمتری بپردازید، باید به دقت بررسی کنید که برای طیف های مختلفی از قیمت که وجود دارد، کدام یک از روش ها کارمزد کمتری از شما دریافت می کنند.

شما از کدام یک از روش های پرداخت ارزی استفاده می کنید؟ به نظر شما پی پال بهتر است یا کارت های اعتباری؟

انواع روش های پرداخت ارزی کدامند؟
فهرست محتوا معرفی انواع روش های پرداخت ارزیاستفاده از کارت های اعتباریاستفاده از پی پال PayPal جهت انجام پرداخت ارزیاستفاده از گیفت کارت و ووچر (Gift cards and Vouchers)استفاده از بیت...
3 از 2 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...