مسافرت و مهاجرت

رزرو هتل در Hotels.com

رزرو هتل در Hotels.com

یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از سفر به کشورهای خارجی باید انجام دهید، بوکنیگ هتل خارجی است. در میان وب‌سایت‌های مختلفی که برای رزرو هتل خارجی وجود دارد، وب‌سایت‌هایی نظیر بوکینگ دات کام و Hotels.com از بیشترین میزان محبوبیت برخوردار هستند. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر درخواست رزرو هتل در Hotels.com را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو و پرداخت هزینه را برای شما عزیزان انجام دهیم.

Hotels.com یکی از بهترین و ساده‌ترین وب‌سایت‌ها برای رزرو هتل خارجی است. در این سایت می‌توانید از بیشمار هتل‌های موجود در سطح جهان مطلع شوید و با استفاده از ابزار پرواز گوگل Google Flight نتایج را با یکدیگر مقایسه کنید.

علاوه بر این، اگر شما به یک مشتری وفادار برای این سایت تبدیل شوید، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه که تحت عنوان secret prices شناخته می‌شوند استفاده کنید. پس اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید و به دنبال هتل ارزان هستید، حتماً سری به این وب‌سایت بزنید. در صورتی که در رابطه با ابن سایت به دنبال اطلاعات بیشتری هستید، در ادامه همراه ما باشید.

آموزش نحوه رزرو هتل در Hotels.com

برای رزرو هتل در Hotels.com تنها نیاز است که مراحل زیر را دنبال کنید :

  • اول از همه باید به دنبال هتل بگردید. برای انجام این کار می‌توانید از پنجره‌ای که در سمت چپ صفحه اصلی سایت قرار دارد استفاده کنید. در این بخش باید مقصد، زمان ورود و خروج به هتل و تعداد اتاقی که مد نظر دارید را وارد نمایید. بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، گزینه search را انتخاب کنید.

hotels.com

  • بعد از آن به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که به طور پیش‌فرض هتل‌هایی را بر اساس نظرات کاربران در رابطه با قیمت، کیفیت و … برای شما نمایش می‌دهد.

hotels.com

  • علاوه بر این منو می‌توانید از منویی که در سمت چپ صفحه قرار داده شده است نیز برای دسته‌بندی هتل‌ها استفاده کنید. فیلترهایی که در این قسمت قرار داده شده است عبارت‌اند از : محدوده قیمت، نوع اتاق، امکانات رفاهی و … .

 

hotels.com

  • هنگام رزرو هتل در com حتماً به ویژگی‌هایی که در رابطه با هر هتل تعیین شده است دقت کنید. به عنوان مثال اینکه هزینه کنسل کردن رایگان است یا نه و …

 

هتل

توجه : اگر می‌خواهید از تخفیف‌های باورنکردنی این هتل مطلع شوید، حتماً قبل ارز بوکینگ هتل خارجی وارد حساب کاربری‌تان شوید. با انجام این کار احتمال اینکه بین 5 الی 10 درصد تخفیف بیشتری بگیرد بیشتر می‌شود.

  • بعد از اینکه هتل مورد نظرتان را انتخاب کردید، با استفاده از گزینه reserve، اتاقی را در این هتل رزرو کنید. در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، اطلاعات بیشتری در رابطه به هتل برای شما نمایش داده می‌شود.

هتل

در انتهای صفحه کلیه اتاق‌های موجود در این هتل برای شما نمایش داده می‌شود. بیشترین توجهتان را به قسمت options اختصاص دهید. چرا که مهم‌ترین اطلاعات در رابطه به اتاق در این بخش قرار داده می‌شود. در صورتی که همه‌چیز همان‌طور است که می‌خواهید می‌توانید گزینه pay now را انتخاب کنید.

پرداخت رزرو هتل در Hotels.com

بعد از طی کردن مرحله قبل به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن باید اطلاعت کارت و یا حساب پی پالتان وارد نمایید.

رزرو هتل در Hotels.com

شما می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر، خرید انواع کارت مانند ویزا کارت و مسترکارت و یا افتتاح حساب وریفای شده پی پال را به ما بسپارید :

خرید ویزا کارت

مزیت رزرو هتل در Hotels.com

هنگام استفاده از وب‌سایت‌های آنلاین، مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن توجه کرد، نحوه خدمات‌رسانی سایت به کاربرانش است. خوشبختانه بزرگ‌ترین مزیتی که استفاده از Hotels.com دارد، بالا بودن سطح خدماتی است که به کاربرانش ارائه می‌دهد. بنابراین در صورتی که شما با هتلی که رزرو کردید مشکلی پیدا کردید، حتماً بدون نگرانی با مسئولین سایت در ارتباط باشد.

علاوه بر این، با رزرو هتل در Hotels.com می‌توانید در هزینه‌ها تا حد زیادی صرفه‌جویی کنید چرا که قیمت‌های پیشنهادی در این سایت از سایت اصلی خود هتل‌ها کمتر است. چرا که هتل‌ها معمولاً پیشنهاد‌های ویژه‌شان را در این سایت قرار می‌دهند. بنابراین تصور نکنید که رزرو ارزان در این سایت به معنای پایین بودن کیفت هتل است.

از کدام وب‌سایت‌ها برای بوکینگ هتل خارجی می‌توان استفاده کرد؟

در حال حاضر گزینه‌های زیر برای رزرو پرواز، هتل و … مناسب هستند :

  • Orbitz
  • Priceline
  • Amex Travel
  • Costco Travel

همراهان عزیز اگر هنگام رزرو هتل در Hotels.com به مشکل برخوردید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با سلام،
    در هنگام ورود اطلاعات کارت اعتباری برای رزرو هتل ، علاوه بر شماره کارت، CVV2 و تاریخ انقضاء، شماره دیگری نیاز است به نام security code که معمولا پشت کارت اعتباری درج شده.
    سوال اینکه آیا این کد نیز همراه کارتهای شما ارائه می گردد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای کارت‌های فیزیکی 3code ارائه می‌شود. به طور کلی رزرو هتل، با کارت‌های مجازی 1 دلاری انجام شده و نیازی به 3code نیز ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...