حساب های بین المللی

آموزش افتتاح حساب یاندکس مانی

آموزش افتتاح حساب یاندکس مانی

همان طور که در مقاله معرفی Yandex.Money اشاره کردیم، شما می توانید با استفاده از افتتاح حساب یاندکس مانی و ایجاد یکی از انواع کیف پول آن، از سایت های مختلف خارجی خرید کرده و به حساب دیگران ارز انتقال دهید. اما آیا با روند انجام این کار آشنا هستید؟

افتتاح حساب یاندکس مانی

یکی از مهمترین نکاتی که در رابطه با این سرویس وجود دارد این است که این کمپانی کشور ایران را تحریم کرده است. بنابراین شما برای ساخت اکانت Yandex.Money و انجام احراز هویت اکانتتان باید از شرکت های خدمات ارزی استفاده کنید.

  • برای افتتاح حساب یاندکس مانی اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت اصلی این کمپانی شده و در صورت روسی بودن زبان سایت، آن را به زبان انگلیسی تغییر دهید. بعد از آن باید گزینه Create a Wallet که در میان صفحه نمایش داده شده است را انتخاب نمایید.

آموزش افتتاح حساب یاندکس مانی

  • درصفحه ای که برای شما نمایش داده می شود باید اطلاعاتی نظیر نام کاربری، آدرس ایمیل، رمز عبور و شماره تلفن همراهتان را وارد نمایید. همانطور که گفته شد، به دلیل اینکه ایران توسط این کمپانی تحریم نشده است، شما می توانید شماره تلفن همراه خود را به صورت بین المللی (به همراه کد 0098) وارد نمایید.

آموزش افتتاح حساب یاندکس مانی

بعد از آن شما وارد محیط کیف پول الکترونیکی خود می شوید که باید از طریق ایمیلی که برایتان ارسال شده است آن را وریفای نموده تا قادر به استفاده از امکانات آن باشید!

روش های شارژ حساب یاندکس مانی

بعد از انجام افتتاح حساب یاندکس مانی ، اولین کاری که باید انجام دهید، شارژ این حساب است. برای شارژ اکانت Yandex.Money شما می توانید از طریق یکی از انواع کارت های ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت اقدام نمایید. در این صورت شارژ حساب شما به صورت آنی انجام شده و بعد از آن قادر به استفاده از حسابتان خواهید بود.

معرفی انواع اکانت Yandex.Money

اکانت معمولی: در این نوع اکانت شما تنها قادر به خرید از سایت های مختلف، انتقال ارز و به طور کلی انجام کلیه امور پرداخت ارزی خواهید بود.

اکانت تجاری: این نوع اکانت نیز شامل تمام امکانات اکانت معمولی می شود، به علاوه اینکه با داشتن این نوع حساب شما می توانید یک درگاه پرداخت ارزی برای فروشگاه آنلاین بین المللی خود نیز دریافت کنید!

در زمان افتتاح حساب، نوع کیف پولی که برای شما ایجاد می شود، از نوع معمولی است. پس اگر شما قصد دارید که از یاندکس مانی به عنوان یک درگاه پرداخت ارزی استفاده کنید، حتما باید نوع اکانت تجاری را انتخاب نمایید.

کارمزد یاندکس مانی برای انتقال چقدر است؟

  • انتقال ارز به حساب یاندکس مانی دیگر (تا سقف 600 هزار روبل در ماه) : 2.8 درصد
  • انتقال به کارت بانکی (تا سقف 300 هزار روبل در روز و تا سقف 600 هزار روبل در ماه) : 2.8 درصد + 30 روبل روسیه
  • انتقال به حساب بانکی (تا سقف 300 هزار روبل در روز و تا سقف 600 هزار روبل در ماه) : 2.8 درصد

توجه: کارمزد یاندکس مانی تنها به برداشت از حساب تعلق می گیرد. بنابراین شما برای انجام اموی مانند واریز و شارژ حساب کارمزدی پرداخت نخواهید کرد.

همراهان گرامی در حال حاضر ایرانیکارت هیچگونه خدمتی در زمینه افتتاح حساب یاندکس مانی و شارژ آن ارائه نمی دهد. اما شما می توانید با خرید یکی از انواع کارت های اعتباری، خودتان شارژ حسابتان را انجام دهید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر اگر اکانت پی پال خریداری بکنیم میشه درامد گیم رو برداشت کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بستگی به بازی مورد نظر شما دارد. اگر بازی واریزی به حساب پی پال دارد و دریافت درآمد به صورت نقدی باشد می‌توانید از طریق ایرانیکارت آن را نقد کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام میشه راهنمایی کنید چجوری هست یعنی چجوری شما کمک میکنید و هزینش چقدره چون منم همین بازی ای ک توضیح دادید رو دارم گفت:

        سلام خسته نباشید منم از این بازیا دارم میشه بگید چجوری شما میتونید کمکمون کنید تا من حساب خارجی بازکنم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، مراحل زیر را دنبال کرده و مشکل خود را حل کنید:

      1-مطمئن شوید که اینترنت شما وصل است.
      2-برخی اوقات مشکل از مرورگر است. سعی کنید از یک مرورگر دیگر استفاده کنید و سایت Yandex.Money را مجدداً باز کنید.
      3-آی پی خود را تغییر دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام فقط شماره روسیه را قبول می کنه و آدرس جدیدش اینه yoomoney.ru
    شماره ایران رو میزنم میگه فیلترشکن را خاموش کن . خاموش هم می کنم باز میگه خاموش کن نمیدونم چرا این مدلی هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خدماتی درخصوص وریفای یاندکس مانی انجام نمی‌شود. اما بطورکلی مدارک ایرانی قبول نمی‌کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...