استخراج ارز دیجیتال

صفر تا صد استخراج ترون + چطور TRON رایگان به دست آوریم؟

صفر تا صد استخراج ترون + چطور TRON رایگان به دست آوریم؟

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از بازار کریپتو کارنسی وجود دارد و هر یک از افراد نیز برحسب شرایط و علاقه شخصی خود، یکی از این راه‌ها را انتخاب می‌کنند. یکی از روش‌های پرطرفدار که درآمدزایی بالایی هم دارد، «ماینینگ» یا «استخراج» است. اگر چه واژه استخراج را اغلب در ارتباط با بیت کوین شنیده‌ایم، اما ارزهایی دیگری را نیز می‌توان استخراج کرده و از فرآیند ماینینگ، درآمد کسب کرد. TRON یکی از رمزارزهایی است که این روزها صحبت‌های زیادی پیرامون آن می‌شنوید. لازم است بدانید خرید و فروش ترون نیز تنها راه کسب درآمد از آن نیست. در این مقاله از ایرانیکارت، هر آن چه که لازم است درباره استخراج ترون بدانید را بررسی خواهیم کرد.

آیا ترون TRON قابل استخراج است؟

توسعه دهندگان در وایت پیپر ترون به نحوه کار شبکه و الگوریتم اجماع آن اشاره کرده‌اند. ترون از رویکرد استخراج متفاوتی در مقایسه با ارزهایی مانند بیت کوین و … که از پروتکل اجماع اثبات کار (PoW) استفاده می‌کنند، پیروی می‌کند. به جای استخراج سنتی، Tron از طریق استیک استخراج می‌شود.

در واقع برای تایید تراکنش‌ها در شبکه ترون، عملکرد آن بر مکانیزم اثبات سهام مبتنی است؛ در نتیجه استخراج ترون بی‌معناست. باید بدانید استخراج یا ماینینگ ترون به روشی که در ذهن شما وجود دارد، ممکن نیست.

در حقیقت نمی‌توانید با استفاده از دستگاه‌های عظیم و گران قیمت ماینر، TRX به دست آورید؛ چرا که پلتفرم ترون برای تأیید تراکنش‌ها نیازی به انجام محاسبات پیشرفته ندارد، بلکه کاربران با قفل کردن سرمایه خود یا به اصطلاح استیک ترون به فرآیند تأیید تراکنش‌ها کمک می‌کنند. از نظر فنی هم، Tron را به دلیل وجود حداکثر عرضه برای این ارز دیجیتال، قابل استخراج نیست. بر خلاف ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه مانند بیت کوین، که در آن ارز استخراج می‌شود، تمام ارزهای ترون (۱۰۰.۸ میلیارد TRX) از قبل وجود دارند. 

شبکه ترون یا TRX چگونه کار می‌کند؟

شبکه ترون یا TRX چگونه کار می‌کند؟

ترون با هدف ارائه یک بلاکچین مؤثر، پایدار، عملی، ایمن و مقیاس‌پذیر و یک سیستم برای به اشتراک‌گذاری سرگرمی‌ها ایجاد شد. در این پلتفرم، کاربران می‌توانند محتوای دیجیتال را به صورت کاملا اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به اشتراک بگذارند. در حقیقت ترون واسطه‌ها را حذف می‌کند تا سازندگان محتوا مستقیما با مخاطبین خود در ارتباط باشند و محتوای خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

کاربران می‌توانند با پرداخت TRX به محتوای تولید شده دسترسی داشته باشند. نکته مثبت این است که تولیدکنندگان محتوا در این سیستم کارمزدی بابت تراکنش‌ها نمی‌پردازند و همچنین تراکنش‌های TRX نیز رایگان هستند. نکته مهم دیگر درباره این پلتفرم، مبتنی بودن آن بر مکانیزم POS است.

پیشنهاد مطالعه: کارمزد شبکه انتقال ترون چقدر است؟

ترون از اثبات سهام واگذار شده (DPoS) استفاده می‌کند. برای درک بهتر الگوریتم DPoS، مهم است که مفهوم اساسی اثبات سهام (PoS) را بررسی کنیم، که به عنوان پایه و اساس آن عمل می‌کند. در PoS، دارندگان ارزهای دیجیتال می‌توانند در ازای پاداش، ارزهای خود را به اشتراک بگذارند. این فرآیند شامل قرار دادن مقدار مشخصی ارز دیجیتال در کیف پول خود، طی یک مدت تعیین شده است (طی فرآیند افراد نباید ارزها را برداشت و معامله کرده یا انتقال دهند).

ماینینگ به کمک ماینرها تنها برای آن دست از ارزهای دیجیتال که مبتنی مکانیزم POW هستند، کاربرد دارد. برای به دست آوردن ترون می‌توانید آن را از صرافی‌ها خریداری کرده و یا از طریق برخی از وبسایت‌ها به صورت رایگان یا با استخراج دریافت کنید. در ادامه به چند روش استخراج ترون خواهیم پرداخت.

روش‌های استخراج ترون

همه کسانی که شروع به تحقیق در مورد روش‌های استخراج رمزارز ترون می‌کنند، با فهمیدن غیرممکن بودن استخراج آن سردرگم می‌شوند. با این حال، هنوز هم می‌توان ترون را از طریق استخراج بدست آورد. به این صورت که ماینرها می‌توانند پس از استخراج یک ارز دیگر، دریافت آن را با ارز TRX ثبت کنند.

در این روش استخراج با GPU کارآمدتر از استفاده از CPU است. برای شروع به دست آوردن ترون، یکی از الگوریتم‌های ارائه شده در سایت ماینینگ TRON را انتخاب کنید. شما باید بین دو گزینه انتخاب کنید:

  • الگوریتم Ethash که برای اتریوم استفاده می‌شود.
  • الگوریتم CryptoNite که از رمزارزهای مبتنی بر حریم خصوصی مانند Monero بیشتر استفاده می‌کند.

در واقع شما مونرو یا هر ارزی دیگری را استخراج می‌کنید. سپس پلتفرم جوایز استخراج را به صورت ارز TRX به شما بازپرداخت می‌کند.

روش استخراج سخت افزار مورد نیاز نحوه دسترسی
IDLE-EMPIRE تلفن همراه- کامپیوتر- لپ‌تاپ www.idle-empire.com
Faucet crypto تلفن همراه- کامپیوتر- لپ‌تاپ www.faucetcrypto.com
Free-tron تلفن همراه- کامپیوتر- لپ‌تاپ www.free-tron.com
پردازنده CPU لپ‌تاپ با پردازنده قدرتمند www.unmineable.com
کارت گرافیک GPU کارت گرافیک 3 یا 6GB www.trex-miner.com
MinerGate گوشی هوشمند (اندروید) www.minergate.com

 

ماینینگ ترون از طریق برخی وبسایت‌ها

همانطور که گفته شد، استخراج ترون اصطلاحی است که برای به دست آوردن ترون استفاده می‌شود. گاهی اوقات استخراج ترون رایگان خواهد بود و می‌توانید بدون صرف هزینه، ترون دریافت کنید. این کار از طریق برخی وبسایت‌هایی انجام می‌شود که در ادامه به آن‌‌ها اشاره می‌کنیم. کافیست کمی وقت صرف سرگرمی‌های مختلف در بستر این وبسایت‌ها کنید و بعد، ترون‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید. افزون بر مواردی که در ادامه بررسی می‌شوند، وبسایت‌هایی مثل TRON GAME یا Earncrypto.com نیز وجود دارند که عملکردی مشابه با همین وبسایت‌ها دارند.

استخراج ترون در IDLE-EMPIRE

IDLE-EMPIRE

پلتفرم idle-empire.com یکی از وبسایت‌هایی است که به راحتی می‌توانید از طریق آن ترون رایگان دریافت کنید. IDLE-EMPIRE شرایطی را ایجاد کرده که می‌توانید با کارهای ساده نظیر مشاهده تبلیغات،شرکت در نظرسنجی‌ها، ارائه پیشنهادات و یا حتی بازی کردن کسب درآمد کنید.

از سال 2015 تا کنون این پلتفرم توانسته بیش از 8.1 میلیون دلار پاداش به کاربران خود پرداخت. پس از آن که ترون‌ها به آدرس کیف پول شما ارسال شدند می‌توانید از آن‌ها برای خرید کالاها، تریدینگ یا دریافت خدمات استفاده کنید. امروزه بسیاری از پلتفرم‌ها در سرتاسر دنیا پرداخت ترون را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت پذیرفته‌اند.

البته اگر قصد تبدیل ترون به ارز فیات را دارید هم نگران نباشید؛ به آسانی می‌توانید از طریق صرافی‌های موجود این کار را انجام دهید. مراحل ورود به این وبسایت و استخراج ترون در آن، به شرح زیر است:

  • برای ورود به این وبسایت نیاز نیست ثبت نام انجام دهید. کافی است به کمک اکانت خود در سایر شبکه‌های اجتماعی فرایند ورود را پیش ببرید. به عنوان مثال با اکانت فیسبوک، گوگل، توییتر و یا دیسکورد می‌توانید هویت خود را احراز نمایید.
  • در مرحله بعد باید سعی کنید با گشت و گذار در این پلتفرم، امتیاز خود را افزایش دهید. روش‌های متنوعی برای کسب امتیاز در این پلتفرم در نظر گرفته شده‌اند که بسته به علاقه‌ خود می‌توانید مواردی را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، بازی کنید و ویدئوهایی را تماشا کنید که به کسب امتیاز منجر خواهند شد.
  • در نهایت زمانی که امتیازات شما به حدی برسد، می‌توانید آن‌ها را به شکل ترون استخراج کنید. حتی می‌توانید این جوایز را در صورت عدم تمایل به دریافت ترون، به روش‌های دیگری دریافت نمایید. پاداش شما ظرف کمتر از 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

استخراج ترون با استفاده از وبسایت Faucet crypto

Faucet crypto

faucetcrypto.com خود سیستمی برای اهدای ارز دیجیتال رایگان است و هدف آن گسترش صنعت کریپتو در سرتاسر دنیاست. اگر چه در چند سال اخیر عده زیادی از افراد توانسته‌اند از طریق کریپتو فاست‌ها ارز دیجیتال رایگان به دست آورند، اما هنوز هم این سیستم برای عده زیادی از افراد ناشناخته است. در این وبسایت می‌توانید بازی کنید و با حل کردن کپچا، هر 20 ساعت یک بار TRX دریافت کنید. البته در فاست کریپتو هم راه‌های مختلفی برای دریافت ترون وجود دارد و باید آن‌‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

وبسایت FREE-TRON برای استخراج ترون

FREE-TRON

وبسایت free-tron.com نیز پلتفرم دیگری است که همچون موارد قبل عمل می‌کند. کافی است وارد این وبسایت شده و یک حساب ایجاد کنید. جالب است بدانید در این وبسایت در مدت مشخص می‌توانید با کلیک روی یک دکمه، ترون رایگان کسب کنید. همچنین می‌توانید با بازی کردن، تعداد TRXهای خود را افزایش دهید. حداقل میزان برداشت ترون از این سیستم، 10 ترون است که بدون هیچ هزینه‌ای به کیف پول شما انتقال داده می‌شود.

نحوه استخراج ترون با کامپیوتر

اگر می‌خواهید ماینینگ ترون را به کمک CPU یا GPU کامپیوتر خود انجام دهید، می‌توانید از روشی که در ادامه گفته می‌شود کار را پیش ببرید.

در چند سال اخیر وبسایت‌هایی بنیان‌گذاری شده‌اند که امکان استخراج ارزهای غیرقابل استخراج را فراهم می‎ کنند. در حقیقت شما می‌توانید فرایند استخراج را برای یک ارز قابل استخراج پیش ببرید؛ اما در نهایت پاداش این مایننیگ را از ارز مد نظر خود دریافت کنید. به این ترتیب می‌توانید مقداری ارز دیجیتال از انواع مورد نظر خود به دست آورید. ما پیشنهادی برای استفاده یا عدم استفاده از این روش نداریم و تنها آن را به شما معرفی می‌کنیم. انتخاب آن به تصمیم شما برمی‌گردد.

برای شروع استخراج ترون به چه چیزی نیاز است؟

  1. توصیه اصلی ما برای همه افرادی که نحوه استخراج ارز دیجیتال ترون را می‌آموزند این است که GPU خود را با نصب جدیدترین درایورهای پایدار از وب سایت رسمی TRON آماده کنید.
  2. سپس کیف پول TRON را دانلود و نصب کنید. آدرس کیف پول خود را دریافت کنید، که به عنوان نام کاربری شما در استخر استخراج TRON عمل می‌کند.
  3. یک استخر استخراج را تنظیم کنید و آدرس کیف پول TRON خود را به عنوان نام کاربری خود وارد کنید.

نکته: کیف پول‌های متعددی وجود دارند که از رمزارز TRX پشتیبانی کرده و می‌توانید از آن‌ها برای کیف پول ترون استفاده کنید.

نحوه استخراج ترون با CPU

 پس از آن که کیف پول ترون خود را آماده کردید، می‌توانید استخراج ترون با کامپیوتر را آغاز کنید. برای این کار مراحلی که در ادامه گفته می‌شوند، باید یک به یک انجام شوند.

  • وارد وبسایت unminable.com شوید. این وبسایت مطابق آن چه که گفته شد، امکان استخراج ارزهایی مثل ترون را برای شما فراهم می‌کند. در این حالت می‌توانید با استخراج ارزهایی مثل اتریوم، پاداش خود را به شکل ترون دریافت کنید. در نگاه اول ممکن است این پلتفرم کمی سخت و پیچیده به نظر بیاید؛ اما نگران نباشید. در صورتی که قدم به قدم پیش بروید، هیچ چیز دشواری وجود نخواهد داشت.
  • پس از ورود به وبسایت، به دنبال ارز اختصاصی شبکه ترون یعنی TRX بگردید و سپس TRON را انتخاب نمایید.
  • برای دانلود ماینر باید روی تب RandomX کلیک کنید و سپس، Xmrig را انتخاب نمایید. پس از نمایش داده شدن لینک، روی آن کلیک کنید تا آخرین نسخه از این ماینر دانلود شود.
  • گفته می‌شود که در ابتدا سیستم شما فایل را به عنوان یک ویروس می‎‌شناسد؛ اما این مشکل در هر نوع فرایند استخراجی دیده می‌شود. کافی است به قسمت «نمایش همه» رفته و «نگهداری فایل خطرناک» را تأیید کنید. بر اساس گفته‌ها این کار مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.
  • روی فایل کانفیگ کلیک راست کرده و آن را در نوت‌پد سیستم باز کنید.
  • در نوت‌پد باید قسمتی که در عکس نشان داده شده را پیدا کرده و آن را کپی کنید. در قسمت آدرس کیف پول می‌بایست آدرس کیف پول خودتان را قرار دهید. همچنین باید فیلدهای URL و USER را تغییر دهید تا کار کند.
  • اکنون با دو بار کلیک روی Xmrig، فرایند استخراج را آغاز کنید. اگر مراحل را درست طی کرده باشید، شما موفق به استخراج ترون با کامپیوتر و پردازنده خواهید شد.

نحوه استخراج ترون با GPU

 اگر می‌خواهید به جای پردازنده از کارت گرافیک برای استخراج استفاده کنید، ابتدا باید بدانید که کارت گرافیک شما چقدر VRAM دارد. برای این کار وارد قسمت This PC شوید و روی هر فضای خالی ممکن راست کلیک کنید. حال با انتخاب گزینه Properties ،Device Manager و سپس Display Adaptors می‌توانید اطلاعات لازم درباره کارت گرافیک خود را به دست آورید. در صورتی که VRAM سیستم شما در اطلاعات لپتاپ ثبت نشده باشد، باید آن را از طریق گوگل پیدا کنید.

اگر کارت گرافیک شما 3GB باشد، نخست باید با دانلود نرم ‌افزار Trex-miner از وبسایت رسمی نسبت به سیستم عامل خود اقدام کنید. پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده، فایل ETH-ethermine را پیدا کرده و با راست کلیک، اقدام به ویرایش کنید. شما می‌بایست آدرس کیف پول خود را در آن جای‌گذاری کرده و مجدداً پیکربندی کنید. در این نوع کارت گرافیک باید از الگوی ETCHASH و در کارت گرافیک 6GB باید از الگوی ETHASH استفاده کنید. تفاوت مهم دیگری بین این دو وجود ندارد. حال با دوبار کلید روی برنامه، استخراج آغاز می‌شود.

استخراج ترون با گوشی موبایل اندروید و IOS

اگر یک تلفن همراه اندرویدی دارید، به راحتی می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود استخراج ترون را انجام دهید. تنها کافیست اپلیکیشن «MinerGate» را دانلود کرده و به استخراج بپردازید.

این اپلیکیشن در واقع یک استخر استخراج است که از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار ترون، می‌توانید ارزهای دیگری را هم استخراج کنید. بسته به هش ریت دستگاه، در نهایت می‌توانید پاداش خود را دریافت نمایید.

البته عده‌ای اظهار داشته‌اند که نمی‌توان از MinerGate اندروید برای استخراج استفاده کرد و این، تنها یک اپلیکیشن برای مدیریت سایر دستگاه‌های شماست؛ اما وبسایت رسمی این پلتفرم اعلام کرده که در آزمایشات انجام شده حتی استخراج ترون با موبایل، نتایج بهتری هم داشته است!

لازم به ذکر است تلفن همراه آیفون با سیستم عامل ios از این نرم‌افزار پشتیبانی نمی‌کند. با توجه به این که تلفن‌های هوشمند آیفون اجازه دانلود از هر منبعی را صادر نمی‌کنند، نمی‌توانید این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود داشته باشید. همچنین کمپانی اپل معتقد است استخراج با تلفن همراه به آن آسیب‌هایی وارد خواهد کرد.

نکات مهم در رابطه با ماینینگ ترون

برای آن که نهایت استفاده را از ماینینگ ترون ببرید، لازم است به برخی نکات توجه ویژه داشته باشید. این موارد اگر چه ساده به نظر می‌رسند، اما می‌توانند تأثیر زیادی در ماینینگ شما داشته باشند. به مواردی که در ادامه گفته می‌شوند توجه کنید:

  • پیش از هر چیز مطمئن شوید که بهترین راه را برای استخراج ترون انتخاب کرده‌اید. از میان تمام روش‌های موجود، موقعیت و شرایط شما مشخص خواهد کرد که بهترین روش برای مایننیگ کدام است. اگر سخت‌افزار مناسب استخراج با CPU یا GPU را ندارید، به روش‌های دیگر فکر کنید.
  • اگر از طریق وبسایت‌ها برای دریافت رایگان ترون اقدام می‌کنید، می‌توانید برای بازدهی بیشتر چند سایت را به طور همزمان در نظر داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید بازدهی ماینینگ را بیشتر کنید.
  • در میان وبسایت‌های موجود، برخی نسبت به سایرین برتری دارند. با تحقیق و بررسی، بهترین‌ها را انتخاب کنید.
  • متأسفانه بسیاری از وبسایت‌ها برای ایرانیان محدودیت‌هایی دارند. به همین خاطر احتمالا مجبور به تغییر IP خواهید شد. با این حال نکته مثبت این است که نیازی به احراز هویت نیست.
  • اگر می‌خواهید با استخراج ترون با کامپیوتر را امتحان کنید، حتما از کیفیت سخت‌افزار خود اطمینان حاصل کنید.
  • همچنین باید به فکر کنترل دمای پردازنده یا کارت گرافیک باشید تا آسیبی به سیستم وارد نشود. نرم‌افزارهایی برای کنترل دمای کامپیوتر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که دمای دستگاه نباید بیشتر از 90 درجه سلسیوس باشد.
  • اگر از پردازنده CPU استفاده می‌کنید، حتماً یک فن برای آن تهیه نمایید.

نتیجه گیری

اگر چه استخراج مستقیم با دستگاه‌های ماینر امکان‌پذیر نیست؛ اما دریافتید که روش‌هایی برای کسب ترون رایگان وجود دارد. با توجه به آینده مطلوبی که برای ارز ترون متصوریم، به نظر می‌رسد استخراج ترون و اقدام برای سرمایه‌گذاری روی آن می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. در حال حاضر ارزش بازار ترون برابر با $6,967,175,829 است که رقم مطلوبی به نظر می‌رسد. همچنین جایگاه یازدهم از لیست CoinMarketCap از نظر ارزش بازار نوید روزهای خوبی را برای این ارز دیجیتال می‌دهد.

با این حال انتخاب این که استخراج ترون را در برنامه خود قرار دهید یا نه، به تحلیل‌های خود شما بستگی دارد. لازم ه ذکر است روش‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، صرفا به جهت اطلاع رسانی مطرح شده‌اند. هیچ گونه مسئولیتی از جانب وبسایت‌های موجود بر بستر اینترنت در قبال تصمیمات شما و نتیجه حاصل از آن‌ها وجود ندارد. امید است با انتخاب بهترین راه، همواره سود چشم‌گیری از دنیای رمزارزها به دست آورید.

سوالات متداول
Request for Quote

برای به دست آوردن ترون رایگان می‌توانید به وبسایت‌هایی نظیر IDLE-EMPIRE، FREE-TRON، FAUCET CRYPTO و مواردی از این دست مراجعه کنید. در این وبسایت‌ها با مشاهده تبلیغات، ویدئوها، بازی کردن و … می‌توانید ترون رایگان کسب کنید.

شاید بتوان استخراج ترون از طریق وبسایت‌ها را روشی بی‌دردسر دانست که بدون نیاز به سخت‌افزار و یا نرم‌افزار خاص و پیچیده‌ای به شما در کسب ترون رایگان کمک می‌کند. با این حال، استخراج از طریق پردازنده یا کارت گرافیک براساس هش ریت سیستم شما می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

سودآوری استخراج ترون از فردی به فرد دیگر متفاوت است. چرا که این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله هزینه راه اندازی استخراج، سخت افزار و نرم افزار انتخاب شده، مالیات، هزینه برق و موارد دیگر. بنابراین بهترین راه برای بررسی سودآوری استخراج ترون این است که نسبت آورده به هزینه‌ها را بررسی کنید تا از مقرون‌به‌صرفه بودن استخراج مطمئن شوید. با این حال لازم به ذکر است روش‌های کسب ترون رایگان اغلب به صرفه و پرطرفدارند. تنها کافیست زمان کافی را داشته باشید.

سود حاصل از استخراج ترون به روشی که انتخاب می‌کنید وابسته است. همچنین در روش‌های مختلف، شرایط شما تعیین کننده میزان سود خواهد بود. به عنوان مثال در استخراج با کامپیوتر اگر هش ریت مناسبی نداشته باشید، نمی‌توانید سود زیادی کسب کنید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام ببخشید سایت Trxkim را میشناسید آیا کلاه بردار است یا خیر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      وبسایت نام برده وبسایت شناخته شده ای نیست. با این حال بهتر است تحقیقات شخصی خود را انجام دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام سرکار خانم شفیعی ، من کیف پول ترون لینک دارم که برای شروع ۱۰ دلار به کیفم انتقال دادم ولی هنوز امکان کسب سود ندارم ‌فعلا هیچ کاری نمیتونم انجام بدم میشه لطفا راهنمایی کنید ؟ ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      مقاله را به دقت مطالعه کنید. شما باید مقدار سرمایه ای را به مدت معینی در شبکه قفل کنید تا به شما پاداش داده شود (استیکینگ).
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
استخراج ارز دیجیتال
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
بهترین ماینر بیت کوین کدام است؟ ارزهای دیجیتال جایگاه خود را در سراسر دنیا پیدا کرده‌ و روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. ماینینگ رمز ارز یکی...
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
ارز دیجیتال یک طبقه دارایی هستند که می‌توانند بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت در گردش باشند. تا به امروز، 23627 پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که کل بازار 1...
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) مانند BTC با استفاده از یک فرآیند محاسباتی توزیع شده به نام استخراج ایجاد می‌شوند. برخی از این ارزها را می‌توان با استفاده از تلفن‌های...