ارز های دیجیتال

آموزش شرکت در ایردراپ

آموزش شرکت در ایردراپ

آیا کسی هم هست که چیزهای رایگان را دوست نداشته باشد؟! یکی از برجسته‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ایردراپ است. ایده ایردراپ این است که ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان به افراد بدهند و به این صورت توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. چرا که افراد فعال در بازار ارز دیجیتال می‌دانند که ایردراپ فرصت خوبی برای کسب درآمد رایگان و بدون زحمت است. در ادامه به صورت کامل شرکت در ایردراپ رایگان ارز دیجیتال را آموزش داده‌ایم.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود که طی آن، در ازای انجام یکسری فعالیت‌های آسان مانند دنبال کردن پروژه در رسانه‌های اجتماعی و … به کاربران ارز دیجیتال رایگان داده می‌شود. ایردراپ‌ها، معمولا مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند که این موضوع باعث شناخته شدن پروژه می‌شود و افراد بیشتری می‌توانند به آن علاقه‌مند شوند. با استفاده از رمزارزها یا توکن‌های دریافتی، فعالیت اقتصادی پروژه تقویت می‌شود. این امر تأثیر مثبتی بر رشد پروژه دارد و به توسعه آن کمک می‌کند. همچنین توزیع بهتر توکن‌ها را تضمین می‌کند که در نهایت کنترل آن را غیرمتمرکز می‌کند. اگر می‌خواهید با ایردراپ بیشتر آشنا شوید، مطلب ایردراپ چیست را بخوانید.

چگونه ارزدیجیتال رایگان به دست آوریم؟

چگونه ارزدیجیتال رایگان به دست آوریم؟

افرادی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند اما به دلیل شرایطی مانند کمبود بودجه و… توانایی خرید بیشتر ندارند، می‌توانند از برخی روش‌ها ارز دیجیتال رایگان به دست آورند. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری ابتکار عمل است. از جمله روش‌های کسب ارز دیجیتال رایگان می‌توان به مواردی زیر اشاره کرد.

ریفرال گیری در صرافی‌ها

شما می‌توانید کد دعوت صرافی که در آن فعالیت می‌کنید را به دوستان خود داده و از آن‌ها دعوت کنید در صرافی مربوطه فعالیت کنند. به این ترتیب درصدی از فعالیت‌های افراد دعوت شده توسط شما، به حساب شما واریز می‌شود. در اکثر صرافی‌های خارجی و داخلی مانند صرافی ایرانیکارت می‌توانید از طریق دعوت افراد، درآمد رایگان کسب کنید.

استیکینگ ارز دیجیتال

اگر سرمایه شما محدود است و یا علم کافی برای افزایش آن را ندارید، استیکینگ ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا با قفل کردن سرمایه خود در مدت زمان مشخص و سود معین، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

مشاهده آموزش‌ها

در برخی صرافی‌های ارز دیجیتال مانند کوین بیس، یک بخش وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای آموزشی را مشاهده کرده و در ازای آن ارز دیجیتال دریافت کنند.

ایردراپ

یکی از بهترین روش‌ها برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان، ایردراپ است. توسعه دهندگان یک ارز دیجیتال جدید برای تبلیغ و افزایش فعالیت پروژه خود، در ازای انجام چند فعالیت که هزینه‌ای هم ندارند، به کاربران ارز دیجیتال هدیه می‌دهند.

منابع موثق اطلاع از ایردراپ های جدید

منابع موثق اطلاع از ایردراپ های جدید

در این بخش لیستی از بهترین منابع برای اطلاع و بررسی از ایردراپ های جدید ارز دیجیتال آورده شده است.

  1. CoinMarketCap.com

کوین مارکت کپ، یک وب سایت برای پیگیری قیمت ارزهای دیجیتال است که ما آن را در صدر لیست منابع قرار می‌دهیم. چرا که یکی از قابل اعتمادترین منابع برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، رسانه‌ها و موسسات برای تجزیه و تحلیل قیمت، اعتبارسنجی پروژه‌های ارز دیجیتال و مقایسه رمز ارزها است. این وبسایت حتی توسط بسیاری از رسانه‌های بزرگ از جمله بلومبرگ و CNBC مورد استناد قرار گرفته است. هدف کوین مارکت کپ توانمندسازی کاربران با اطلاعات بی‌طرفانه و با کیفیت، جهت نتیجه‌گیری آگاهانه کاربر است. جالب است بدانید به ازای هر ارز دیجیتال لیست شده در وب سایت، هر آنچه را که یک فرد باید بداند، نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل آدرس قرارداد توکن‌ها، وب‌سایت و سایر مخاطبین، بلاک چین، قیمت لحظه‌ای و … است.

کوین مارکت کپ سرویس‌های زیادی ارائه می‌دهد که تقویم ایردراپ نیز یکی از آن‌ها است. در سرویس تقویم ایردراپ سه مورد ایردراپ‌های پایان‌یافته، ایردراپ‌های در حال انجام و ایردراپ‌های آینده وجود دارد. شما می‌توانید با قرار دادن این سرویس در واچ لیست خود از ایردراپ‌های آینده نیز باخبر شوید.

  1. Airdrops.io

Airdrops یک منبع رایگان برای یافتن ایردراپ ارز دیجیتال است. همانطور که در وب سایت آن ذکر شده، این وبسایت تنها یک رسانه اطلاع‌رسانی ایردراپ است و هیچ دخالتی در ایردراپ‌های منتشر شده ندارد. به همین دلیل توصیه می‌کنند قبل از ثبت نام تحقیقات خود را انجام دهید. این وبسایت ایردراپ‌ها را در چند دسته جدیدترین، داغ ترین، دیفای، NFT و… ارائه می‌کند. برای اینکه امنیت بیشتری داشته باشید ایردراپ انتخابی خود را در کوین مارکت کپ نیز جستجو کنید. برای اطلاع از آخرین ایردراپ ها، می‌توانید در خبرنامه آن‌ها مشترک شوید و اعلان‌های ایردراپ را در ایمیل خود دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین سایت های ایردراپ

  1. AirdropAlert.com

Airdrop Alert یک منبع رایگان است که به مردم کمک می‌کند تا ایردراپ‌های قانونی ارزهای دیجیتال را پیدا کنند. موسس این وبسایت می‌خواست به علاقه مندان ارزهای دیجیتال کمک کند تا از اسیر ایردراپ‌های کلاهبرداری نشوند. وبسایت Airdrop Alert قبل از انتشار هر ایردراپ در سایت، تحقیقات انجام می‌دهد. با این وجود توصیه می‌کنیم خود کاربر نیز تحقیقات جداگانه انجام دهد. این وبسایت نیز مانند موارد قبلی دسته‌بندی‌های مختلفی مانند ایردراپ‌های آینده، دیفای، NFT، جدید، انحصاری و… دارد. همچنین دارای یک بخش وبلاگ است که افراد مبتدی می‌توانند بسیاری از موارد بازار ارز دیجیتال را در آن آموزش ببینند.

  1. AirdropKing.io

Airdrop King ایردراپ‌های دقیق و تحقیق شده ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد و به افراد کمک می‌کند با کمترین تلاش درآمد کسب کنند! برخلاف سه مورد دیگر، Airdrop King تحقیقات بیشتری را برای رتبه‌بندی هر ایردراپ انجام می‌دهد و اطلاعات کافی را برای نحوه استفاده از هر ایردراپ ارائه می‌کند. این وبسایت ایردراپ‌ها را در دسته‌بندی جدید، بهترین رتبه، ارزش بالا و… ارائه می‌کند. همچنین شما می‌توانید در خبرنامه آن مشترک شوید. اگر هم ترجیح شما تلگرام است، می‌توانید به کانال بیش از ۱۰۰۰۰۰ عضوی آن‌ها بپیوندید و اعلان‌های ایردراپ را در تلگرام خود دریافت کنید.

آموزش شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال

آموزش شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال

برای شرکت در هر ایردراپی، شما به چند مورد اطلاعات پایه نیاز دارید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در صورت نداشتن دانش فنی لازم ممکن است در دام کلاهبرداری‌ها بیفتید. چرا که دنیای ارزهای دیجیتال در حال حاضر مملو از کلاهبرداری است که این وضعیت حتی می‌تواند در دنیای ایردراپ بدتر هم باشد. دلیلش این است که کلاهبرداران دوست دارند افرادی که اطلاعات کافی ندارند را شکار کنند. یک مثال ساده و رایج از این موضوع در ایردراپ‌ها این است که از شما اطلاعات ورود به کیف پول شما را می‌خواهند. بنابراین وقتی به دنبال شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال هستید، اگر از شما کلید خصوصی کیف پول درخواست شد، به زبان ساده فرار کنید!

پیش نیازهای لازم برای شرکت در ایردراپ های ارز دیجیتال

اگر چه در ایردراپ ارزهای دیجیتال به صورت رایگان داده می‌شود، با این وجود برخی از پیش نیازها وجود دارد که باید رعایت شوند. پیش نیازهای لازم برای شرکت در ایردراپ‌ها عبارتند از:

  1. کیف پول ارز دیجیتال:

از یک کیف پول دیجیتالی امن استفاده کنید و نحوه کار با آن را به خوبی بلد باشید. ترجیحا از کیف پول صرافی‌های خارجی استفاده نکنید زیرا کلید خصوصی شما تحت کنترل صرافی است. از آنجایی که اکثر توکن‌های جدید ایردراپ مبتنی بر اتریوم هستند (استانداردهای ERC-20)، کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می‌کند، بهتر است. شما همچنین می‌توانید از یک کیف پول سخت افزاری استفاده کنید که امن‌ترین روش برای ذخیره ارزهای دیجیتال است زیرا به اینترنت متصل نیست.

  1. آدرس ایمیل معتبر:

اکثر ایردراپ‌ها برای ایجاد یک حساب کاربری در شبکه به آدرس ایمیل نیاز دارند. داشتن یک آدرس ایمیل معتبر که تمام اطلاعات آن را داشته باشید نیز یکی از ضروریات است.

  1. رسانه های اجتماعی:

از آنجایی که بسیاری از ایردراپ‌ها از کاربران می‌خواهند تا پست‌های پروژه را در رسانه‌های اجتماعی مربوطه خود به اشتراک بگذارند، شرکت‌کنندگان باید در تعدادی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مورد استفاده مانند توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک حساب کاربری داشته باشند.

  1. تحقیقات:

هنگامی که سه کار بالا را انجام دادید، می‌توانید به وب سایت رسمی پروژه بروید. هر ایردراپ بر اساس هدف توسعه‌دهندگان، نیازمندی‌های متفاوتی دارد. باید جزئیات را مرور کنید و سپس اقدام به انجام فعالیت‌های مربوطه کنید. ثبت نام برای ایردراپ معمولا یک مدت زمان محدود دارد. بنابراین، باید سعی کنید که فرآیند درخواست را در مدت زمان تعیین شده، تکمیل کنید.

چگونه ایردراپ های معتبر را شناسایی کنیم ؟

چگونه ایردراپ های معتبر را شناسایی کنیم ؟

قبل از سرمایه‌گذاری در ایردراپ، به موارد زیر توجه کنید.

محبوبیت ارز دیجیتال

بررسی کنید که آیا ارز دیجیتال از قبل وجود داشته یا تازه ایجاد شده است؟ اگر یک ارز شناخته شده است، به ایردراپ مشکوک شوید زیرا چنین ارزهایی به تبلیغات نیاز ندارند. برای مثال می‌توان به ایردراپ‌های جعلی EOS و TRX در گذشته اشاره کنیم. شایان ذکر است این بدان معنا نیست که ایردراپ برای یک ارز محبوب وجود ندارد، اما اکثر ایردراپ‌های قانونی برای ارزهای جدیدی که به دنبال پذیرش هستند، ایجاد می‌شوند.

کانال ایردراپ

ایردراپ‌های ارز دیجیتال رایگان قانونی در وب سایت رسمی پروژه و رسانه‌های اجتماعی آن، اعلام می‌شود. اگر نتوانستید ایردراپ را در هیچ صفحه رسمی از پروژه پیدا کنید، مطمئن باشید که ایردراپ قانونی نیست. صرفاً به این دلیل که دوست شما یک لینک در واتساپ برای شما ارسال کرده یا موارد دیگر، در ایردراپ شرکت نکنید.

سوابق حساب کاربری

راه دیگر برای شناخت یک ایردراپ قانونی این است که در حساب کاربری با سابقه، پست شده باشد. حتی اگر یک پروژه ارز دیجیتال جدید باشد، باید پست‌های قبلی در مورد اهداف آن‌ها وجود داشته باشد. به حسابی که فقط اعلان‌های ایردراپ وجود دارد و هیچ اطلاعات دیگری در مورد پروژه پیدا نمی‌کنید، شک کنید.

درخواست ارز

یک ایردراپ قانونی نیازی به اهدای ارز اتریوم یا بیت کوین از طرف کاربران ندارد. حداکثر کاری که می‌توانند بکنند این است که از کاربران بخواهند یک ارز دیجیتال مشخص را برای مدت زمان معین در کیف پول خود نگهداری کنند. یک مثال از این مورد ایردراپ Everdome است که کاربران را ملزم به نگه داشتن ۱۰۰۰۰ HERO برای یک ماه می‌کرد. فراموش نکنید که این ICO ها هستند که از سرمایه گذاران برای دریافت توکن‌های جدید درخواست وجوه می‌کنند. در ایردراپ نباید برای پروژه، پول واریز کرد.

برداشت

اگر ایردراپ ارز دیجیتال قانونی باشد، برداشت توکن‌های آن آسان است. بنابراین، هنگامی که در حال بررسی ایردراپ هستید، به شرایط برداشت دقت کنید. آیا توکن‌ها به یک کیف پول خصوصی که می‌توانید از آن برداشت کنید واریز می‌شوند یا به یک کیف پول متمرکز که کنترل آن را ندارید؟ آیا امکان فروش توکن‌ها برای سایر ارزها وجود دارد؟ اگر پاسخ به این سوالات مثبت نباشد، ایردارپ قابل اعتماد نیست.

درخواست کلید خصوصی

هیچ ایردراپ ارز دیجیتال رایگان و قانونی، کلید خصوصی شما را درخواست نمی‌کند. فقط آدرس کیف پول شما برای دریافت توکن کافی است. اگرچه برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال قانونی برای دریافت ایردراپ از شما می‌خواهند که احراز هویت را تکمیل کنید. اما هرگز کلید خصوصی شما را نمی‌خواهند. بنابراین، مراقب هرگونه فرم درخواست کلید خصوصی یا جزئیات ورود به حساب صرافی باشید.

ایمیل فیشینگ

لطفاً توجه داشته باشید که ایردراپ‌های قانونی از طریق ایمیل تبلیغ نمی‌شوند. وقتی ایمیل‌هایی دریافت می‌کنید که یک ایردراپ ارز دیجیتال رایگان را تبلیغ می‌کنند و از شما درخواست می‌کنند که روی یک لینک کلیک کنید، اینکار را انجام ندهید. برای دریافت ایردراپ روی هیچ لینکی که به ایمیل شما ارسال شده است، کلیک نکنید. مخصوضا اگر قبلاً با آن ایمیل برای پروژه ثبت نام نکرده‌اید.

پیشنهاد مطالعه: لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲

بررسی شرایط یک ایردراپ فعال برای دریافت پاداش

به منظور درک بهتر شما عزیزان در ادامه یک ایردراپ ارز دیجیتال فعال پیدا می‌کنیم و نحوه ثبت نام در آن و انجام فعالیت‌های لازم را بررسی می‌کنیم. به این منظور از وبسایت کوین مارکت کپ بخش Products گزینه FreeAirdrops را انتخاب می‌کنیم و از لیست ایردراپ‌های موجود یکی را انتخاب می‌کنیم. در زمان نگارش این مقاله ایردراپی که در تصویر مشاهده می‌کنید، فعال بوده و ما آن را برای ثبت نام انتخاب کرده‌ایم.

نمونه چالش ها و فعالیت های شرکت در ایردراپ ها

مراحلی که در وبسایت کوین مارکت کپ برای ایردراپ انتخابی ما نشان داده شده، شامل موارد زیر است. (در تصویر نیز قابل مشاهده است). البته توجه کنید زمانی که ایردراپ را انتخاب می کنیم در قسمتی که سایت اطلاعات آن را توضیح داده است، تنها چند مرحله ابتدایی آن گفته شده و برای ادامه مراحل خود مقاله اشاره می کند که به بلاگ کوین مارکت کپ درباره این ایردراپ مراجعه کنید تا مراحل کامل را انجام دهید. (Check other TopGoal’s Airdrop Requirements in detail here)

پس از ورود به بخش فری ایردراپ لیست ایردراپ‌های در حال انجام ongoing، در آینده Upcoming و تمام شده Ended را می‌بیینیم. از لیست موجود در ایردراپ‌های درحال انجام ما ایردراپ TopGoal را انتخاب کردیم. وقتی روی آن کلیک کنید وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید لینک مطالعه وایت پیپر و سایر اطلاعات دیگر را مشاهده کنید. تحقیقات خود را انجام داده و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

مراحل:

 نکته: ایمیل استفاده شده در کوین مارکت کپ و رسانه ها باید یکسان باشد.

1 – TopGoal (GOAL) را به واچ لیست CoinMarketCap خود اضافه کنید و TopGoal را در Gravity با آدرس های زیر دنبال کنید.

https://coinmarketcap.com/currencies/topgoal/

https://coinmarketcap.com/gravity/profile/TopGoal

2 – TopManager (TMT) را به واچ لیست CoinMarketCap خود اضافه کنید و TopManager را در Gravity با آدرس های دنبال کنید.

https://coinmarketcap.com/currencies/topmanager/

https://coinmarketcap.com/community/profile/TopManager

3 – اکانت رسمی توییتر TopGoal را به آدرس زیر دنبال کنید.

https://twitter.com/TopGoal_NFT

4 – به سرور رسمی Discord TopGoal به آدرس زیر بپیوندید.

https://discord.gg/W7SbKEmXJ9

5 – به تلگرام رسمی TopGoal به آدرس زیر بپیوندید.

https://t.me/topgoalnft

6 – حساب رسانه TopGoal را به آدرس زیر دنبال کنید.

https://medium.com/@TopGoal_NFT

7 – اکانت اینستاگرام TopGoal را به آدرس زیر دنبال کنید.

https://www.instagram.com/topgoalnft/

8 – حساب فیسبوک TopGoal را به آدرس زیر دنبال کنید.

https://www.facebook.com/TopGoalNFT/

9 – توییت “TopGoal x CMC 5th Airdrop Event” را به آدرس زیر لایک و ریتوییت کنید.

https://twitter.com/TopGoal_NFT/status/1578379176452640770 و حداقل 3 نفر از دوستان خود را با استفاده از هشتگ #TopGoal #CoinMarketCap #BNBChain تگ کنید.

10 – وظایف Google Form را با حساب TopGoal و حساب های رسانه های اجتماعی خود به آدرس زیر تکمیل کنید.

https://forms.gle/oJCNgvVAUH1uAqsZ7

بعد از انجام مراحل گفته شده به صفحه اصلی برگردید و از سمت راست دکمه join airdrop را انتخاب کنید. سپس در صفحه باز شده آدرس ولت اسمارت چین خود را وارد کنید و همه دکمه‌ها را روشن کنید و سپس کلید join را انتخاب کنید تا ثبت نام شما تشکیل شده و منتظر نتابج بمانید. سپس در روز اعلام شده برای پایان ایردراپ به این صفحه مراجعه کرده تا نتایج قرعه کشی را مشاهده کنید.

سخن آخر

با توجه به مقاله آموزش شرکت در ایردراپ رایگان ارز دیجیتال دریافتیم که هدف ایردراپ ارز دیجیتال بازاریابی و افزایش آگاهی در مورد یک پروژه یا برنامه غیرمتمرکز است. با تحقیق مناسب، می‌توانیم ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم. حتما قبل از شرکت در ایردراپ، باید جزئیات رسمی یک پروژه را بررسی کنید.

آموزش شرکت در ایردراپ
آیا کسی هم هست که چیزهای رایگان را دوست نداشته باشد؟! یکی از برجسته‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در دنیای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ایردراپ است. ایده ایردراپ این است که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....