بازی های کریپتو

بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند (لیست کامل با آپدیت جدید)

بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند (لیست کامل با آپدیت جدید)

بازار ارزهای دیجیتال به شدت داغ است و افراد با سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها، می‌توانند کسب درآمد کنند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها روش کسب درآمد از طریق کریپتو نیست. برخی از افراد سرمایه اولیه لازم برای این کار را ندارند. در چنین شرایطی، با استفاده از بازی‌های کریپتویی می‌توانید ارز دیجیتال رایگان به دست آورید. در این مقاله لیستی از بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد کسب ارز دیجیتال از طریق بازی در سال 2023 را دارید، از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با صرافی ایرانیکارت همراه باشید.

فهرست بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند

بازی‌های کریپتویی نگرش افراد نسبت به بازی کردن را تغییر دادند. چرا که افراد با استفاده از این بازی‌ها می‌توانند در کنار بازی کردن، ارز دیجیتال و درآمد واقعی به دست آورند. این بازی‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و شما با صرف زمانی معقول، می‌توانید ارز دیجیتال رایگان به دست آورید. اما بهتر است که بهترین بازی‌های کریپتویی سال 2023 برای کسب درآمد را بشناسید تا موفقیت بیشتری در این زمینه کسب کنید. به‌طور کلی بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند عبارت‌اند از:

1- استپن (Stepn)

استپن یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کریپتویی است که امکان کسب درآمد از طریق پیاده‌روی و دویدن را برای کاربران فراهم کرده است. نحوه کسب درآمد از طریق این بازی بدین صورت است که:

شما ابتدا باید از بازار استپن یک کفش NFT خریداری کنید.

سپس به ازای هر قدم زدن یا پیاده‌روی ارز دیجیتال به دست خواهید آورد.

همچنین شما می‌توانید سطح کفش‌های خریده شده را بالا ببرید و با ترکیب کردن آن‌ها، کفش‌های جدید بسازید و در ادامه با فروش آن‌ها کسب درآمد کنید.

بازی استپن

این بازی جذاب دو ارز اختصاصی GST و GMT را برای پاداش به کاربران در نظر گرفته است. قیمت رمزارز استپن، با افزایش محبوبیت بازی، افزایش پیدا می‌کند و شما می‌توانید درآمد قابل توجهی از طریق این بازی به دست آورید. دقت داشته باشید که شما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، می‌توانید چندین برابر هزینه خرج شده برای خرید کفش را از طریق بازی استپن به دست آورید.

2- اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی یک بازی مبارزه‌ای است که جزو بهترین بازی‌های کریپتویی قرار می‌گیرد. این بازی جذاب توسط کمپانی اسکای میویس طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید درآمد خوبی از طریق بازی کردن به دست آورید. بازی اکسی اینفینیتی بر پایه جانورانی به نام axie تشکیل شده است که قدرت‌های مختلفی دارند. وظیفه شما این است که اکسی‌های خود را تقویت کنید تا در مبارزه با سایرین پیروز شوید.

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، بازی برای کسب درآمد ارز دیجیتال

بازی اکسی اینفینیتی روش‌های متنوعی را برای کسب درآمد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با خرید و فروش اکسی‌ها، مشارکت در مینی گیم‌ها و کسب توکن slp از طریق مبارزه‌ها کسب درآمد کنید. همچنین این بازی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ارز بومی بازی یعنی AXS را به دست آورید و از آن برای بازی، استیکینگ و تقویت نیروهای خود استفاده کنید. 

3- سندباکس (Sandbox)

سندباکس یکی دیگر از بازی‌های جذاب کریپتویی است که در لیست بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند، قرار می‌گیرد. این بازی جذاب بر روی شبکه پالیگان و اتریوم قرار دارد و برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است. بازی سندباکس، دو دسته از افراد یعنی بازی ساز‌ها و گیمرها را هدف قرار داده است. چرا که کاربران با ساخت بازی، توسعه وکسل، بازی در مینی گیم‌ها و همچنین خرید زمین، می‌توانند کسب درآمد کنند.

سندباکس (Sandbox)

این بازی جذاب دارای ارز بومی Sand است که بر روی شبکه اتریوم قرار دارد و جزو بهترین ارزهای کریپتو شناخته می‌شود. کاربران فعال در سندباکس برای خرید تجهیزات و آیتم‌های داخل بازی، استیکینگ، جایزه بازی و مشارکت در حاکمیت پلتفرم می‌توانند از ارز سند استفاده کنند. با این بازی شما می‌توانید تجربه متفاوتی داشته باشید و درآمد قابل توجهی از طریق بازی کردن به دست آورید. اگر شرایط لازم برای بازی ندارید، می‌توانید به خرید و فروش سندباکس بپردازید. چرا که در صورت پیشرفت بازی، ارزش توکن sand نیز بیشتر خواهد شد.

4- دسنترالند (Decentraland)

دسنترالند یکی از بازی‌های محبوب کریپتویی است که فرصت‌های درآمدزایی زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همه زمین‌ها، کاراکترها و توکن‌های nft موجود در این بازی قابل خرید و فروش هستند. شما می‌توانید زمین‌های مختلف را خریداری کنید و با ارتقا آن‌ها کسب درآمد کنید. برای فعالیت در بازی، خرید زمین، پرداخت هزینه‌ها و استفاده از خدمات بازی نیاز به ارز مانا دارید. مانا (Mana) ارز بومی پلتفرم دیسنترالند بوده و یک رمز ارز بر پایه اتریوم است.

دیسنترالند یکی از بازی‌های محبوب کریپتویی

زمین‌های موجود در این بازی ممکن است عجیب به نظر برسند و در ابتدا قیمت پایینی داشته باشند. اما اگر بیشتر جستجو کنید متوجه خواهید شد که زمین‌های موجود در بازی دیسنترالند با قیمت‌های چندین هزار یا میلیون دلاری معامله می‌شود. بنابراین شما نیز با خرید و فروش زمین یا ایجاد سازه‌های جذاب و متفاوت روی زمین‌های خود می‌توانید کسب درآمد کنید و مقدار زیادی ارز دیجیتال Mana به دست آورید.

5- تتان آرنا (Thetan Arena)

تتان آرنا از جمله بازی‌های کریپتویی جدید است که در ابتدای سال 2021 روانه بازار شده است. این بازی قابلیت‌های متنوعی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که یک تیم با دوستان یا آشنایان خود تشکیل دهید و به‌صورت گروهی کسب درآمد کنید. بازی تتان آرنا دو ارز بومی THC و THG را برای کاربران خود تدارک دیده است. کاربران این بازی می‌توانند از روش‌های مختلف کسب درآمد کرده و ارز دیجیتال رایگان به دست آورند.

تتان آرنا (Thetan Arena) بازی کنید، ارز دیجیتال به دست آورید

بازی کردن، خرید آیتم، طراحی و فروش آثار و آیتم‌های هنری از جمله روش‌های کسب درآمد این بازی به شمار می‌روند. این بازی جذاب در طی این دو سال طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است و در لیست بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند، قرار می‌گیرد. تتان آرنا یک بازی بر بستر زنجیره هوشمند بایننس است و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون سرمایه اولیه شروع به کسب درآمد کنند.

6- استار اطلس (Star Atlas)

استار اطلس از جمله بازی‌های کریپتویی در حال توسعه است که برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است. این بازی بر حسب فناوری بلاک چین ساخته شده است و یک بازی استراتژی چند نفره با محوریت فضا به شمار می‌رود. در بازی استار اطلس شما باید در فضا بگردید، سفینه نوردی کنید، منابع طبیعی را استخراج کنید، ماموریت‌های مختلف انجام دهید و با بازیکنان دیگر مبارزه کنید.

بازی کریپتویی استار اطلس

بازی استار اطلس بر اساس دو شخصیت Atlas و Polis شکل می‌گیرد. نسخه نهایی این بازی هنوز به بازار عرضه نشده است ولی مینی گیم‌هایی از آن در دسترس هستند که با شرکت در آن‌ها می‌توانید حس واقعی بازی را به دست آورید. بازی استار اطلس ارز بومی پولیس (Polis) را برای خریدها، انجام عملیات، تهیه خدمه، سوخت گیری و… در نظر گرفته است. استار اطلس با توجه به جذابیت‌های زیادی که دارد در لیست بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند، قرار می‌گیرد. 

7- ایلوویوم (Illuvium)

ایلوویوم یک بازی آنلاین بر بستر بلاک چین اتریوم است که جذابیت بسیار زیادی دارد. این بازی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و شما با داشتن سیستم‌عامل ویندوز یا مک می‌توانید در آن شرکت کنید. ایلوویوم بازی با سبک نبرد خودکار و اکشن است و شرایط لازم برای کسب درآمد را برای گیمرها فراهم کرده است. اگر جزو افرادی هستید که به بازی‌های علمی تخیلی و هیجانی علاقه دارید، بازی ایلوویوم بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

بازی ایلوویوم (Illuvium) جزو بازی هایی است که می توان در آن ارز دیجیتال به دست آورد.

شما در این بازی همیشه فعال هستید و برای به دست آوردن جایزه باید به‌صورت مداوم تلاش کنید. جستجو در کره زمین، استخراج منابع طبیعی، ساخت سلاح و شرکت در جنگ از جمله ماموریت‌های مهم گیمرها داخل ایلوویوم به شمار می‌رود. توکن بومی بازی ایلوویوم (ILV) بر حساب ERC20 است. این رمز ارز جذاب ارزش ذاتی زیادی دارد و شما با کسب آن می‌توانید درآمد خوبی به دست آورید.

8- آلین ورلدز (Alien Worlds)

آلین ورلدز یک بازی متاورسی جذاب است که روی بلاک چین wax قرار دارد. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که با فعالیت در زمین‌های خود شروع به کسب درآمد کنند. دقت داشته باشید که بازی آلین ورلدز دارای 6 منطقه مختلف است که هر کدام 500 زمین جذاب دارد. 

بازی آلین ورلدز

هر یک از این زمین‌ها متعلق به یک بازیکن هستند و با nft شناخته می‌شوند. بازیکن‌ها در این بازی با انجام مراحل مختلف توکن تریلیوم (Tlm) به دست آورند. تریلیوم یکی از ارزهای جذاب کریپتو است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد.

9- سیکس دراگونز (The Six Dragons)

سیکس دراگونز نیز جزو لیست بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند، است. این بازی اساطیری محبوبیت بسیار زیادی نزد گیمرها دارد چرا که شما می‌توانید به‌صورت گسترده داخل این بازی فعالیت کرده و کسب درآمد کنید. وظیفه شما در بازی سیکس دراگون شامل جستجوی وسیع، ساخت آیتم‌های متنوع، کشف شگفتی‌های پنهان و مبارزه با موجودات افسانه‌ای است.

بازی سیکس دراگونز (The Six Dragons)

شما در بازی سیکس دراگونز فرصت‌های درآمد زایی بسیار زیادی دارد و می‌توانید لحظات هیجان‌انگیزی را سپری کنید. برای این که بتوانید شخصیت داخل بازی را ارتقاء دهید باید برخی آیتم‌ها را خریداری کنید. همچنین شما با خرید و فروش یا مبادله آیتم‌های مختلف با سایر بازیکنان می‌توانید کسب درآمد کنید. کوین اختصاصی این بازی انجین کوین (Enj) نام دارد و شما با انجام مراحل مختلف می‌توانید این ارز دیجیتال محبوب را به دست آورید.

سخن پایانی

بازی‌های کریپتویی نسل جدیدی از بازی‌های آنلاین هستند که با نام play to earn نیز شناخته می‌شوند. این بازی‌ها با استفاده از تکنولوژی بلاک چین ساخته شده‌اند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند از طریق بازی کردن، ارز دیجیتال رایگان به دست آورند. بازی‌های کریپتویی تنوع بسیار زیادی دارند و شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین آن‌ها را برای کسب درآمد انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم لیست بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند را به شما معرفی کنیم.  اگر جزو علاقمندان بازی هستید و می‌خواهید از تایم و انرژی که برای گیم می‌گذارید کسب درآمد کنید بازی‌های معرفی شده بهترین گزینه برای شما هستند. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند (لیست کامل با آپدیت جدید)
بازار ارزهای دیجیتال به شدت داغ است و افراد با سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها، می‌توانند کسب درآمد کنند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها روش کسب درآمد از طریق کریپتو...
5 از 5 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من اگه یک بازی رو گوشی نصب کنم چطور باید کیف پول درست کنم و کدوم صرافی ایرانی واریز کنم اینها سوال خیلی ها است ممنون میشم جواب بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای اکثر بازی های ارز دیجیتال کیف پول متامسک کاربردی است. برای آشنایی با روش نصب به مقاله آموزش کیف پول متامسک مراجعه کنید.برای خرید و فروش نیز صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت از بیش از 1000 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. آیا بازی توان آرنا ارز دیجیتالی قیمتش خوب است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      پیش بینی دقیق آینده یک ارز دیجیتال ممکن نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم صرفا با فعالیت در بازی تا حد امکان توکن ها را جمع آوری کنید. به این ترتیب درصورت افزایش قیمت، سود خوبی به دست خواهید آورد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. یک سلامو خداقوت مخصوص ب شما عزیزان
    ی نکته میخاستم بگم اونم اینه ک معرفی این بازیا واسه کسب درآمد خیلی عالیه،فقط اگه سعی کنین بازیای جدید همراه با لینک با کد معرف ک بعضن اجبارین رو معرفی کنید ب نظر من خیلی بهتره و درآمد بیشتری نسیب خوانندهاتون میکنید.ومهمتر از اینا ایردراپای معتبر رو هم اگه بتونین معرفی کنین خیلی عالیه،مثل:تابی،آربیتروم،eesee، آرخام و….
    ممنون
    موفق و موید وپرسود باشید.
    Jevadi

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • اکانت یک بازی رو بذارید بتونیم وارد بازی شیم اینم مسله که با فیلتر بودن شرایط فعلی محدودیت زیاده

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        اکثر بازی های معتبر ارز دیجیتال برای فعالیت به ip غیر ایران نیاز دارند. برای این منظور نیز باید از نرم افزاری های تغییر آی پی استفاده کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...