سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

چگونه بدون سرمایه ترید کنیم؟

چگونه بدون سرمایه ترید کنیم؟

خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار مالی است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که برای شروع معامله ارزهای دیجتال به پول زیادی نیاز دارند. هرچند که این یک طرز تفکر اشتباه است چرا که امروز دیگر داشتن سرمایه برای داشتن یک معامله موفق، تنها ملاک نیست! در حال حاضر در بازارهای مالی، حتی اگر پول کافی هم نداشته باشید؛ معامله کردن امکان‌پذیر است. در این مقاله، به شما آموزش می‌دهیم چگونه بدون سرمایه ترید کنید.

آیا ترید بدون هیچ گونه سرمایه امکان پذیر است؟

ممکن است این طور فکر کنید که برای ترید ارزهای دیجیتال ملزم به وارد کردن مقدار زیادی سرمایه به بازار هستید؛ اما این تفکر می‌تواند مثال‌هایی برای نقض نیز داشته باشد. اگر چه همواره به این نکته اشاره می‌شود که تریدینگ در دنیای رمزارزها را با سرمایه اندکی آغاز کنید، اما باید گفت شرایطی نیز وجود دارد که بتوان بدون سرمایه شخصی و یا با مقدار بسیار کمی از آن، تریدینگ را آغاز کرد. در اغلب مواقع ملزم به پرداخت مقدار کمی هزینه خواهید بود؛ اما این در مقایسه با سودی که کسب می‌کنید، معمولاً بسیار ناچیز خواهد بود. 

این روش‌ها مزایای متعددی دارند؛ اگر چه می‌توانند معایبی نیز داشته باشند. در هر صورت، سال‌هاست که افراد مختلف از این تکنیک‌ها برای افزایش سرمایه خود استفاده می‌کنند و می‌بینیم که نتیجه مطلوبی نیز حاصل می‌شود. نکته مهم این است که هیچ روشی را بدون داشتن اطلاعات کامل، آغاز نکنید. برای شروع نیازه به حداقل سرمایه برای ترید ارز دیجیتال دارید که در مقاله‌ای به تفضیل در این باره توضیح داده‌ایم

 

روش‌های ترید بدون سرمایه و یا با سرمایه کم

در ادامه مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌هایی که می‌توان به کمک آن‌ها با سرمایه حداقلی وارد حیطه تریدینگ شد را بررسی کرده‌ایم. اگر چه برخی از این روش‌ها مانند دریافت بونوس به مهارت خاصی نیاز ندارند، اما موارد دیگر نیازمند دانش و توانمندی قابل قبولی هستند تا به سوددهی منجر شوند. در ادامه روش انجام هر یک را به تفصیل شرح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین اکستنشن‌های کروم برای تریدرهای ارز دیجیتال

  • فیوچرز-اهرم

معاملات فیوچرز یکی از محبوب‌ترین معاملات در دنیای کریپتو هستند که می‌توانند موقعیت بسیار خوبی برای سوددهی داشته باشند؛ بدون این که سرمایه زیادی از شما طلب کنند! معاملات فیوچرز همان طور که از نامشان پیداست، دسته‌ای از معاملات هستند که در مورد قیمت آینده ارز رخ می‌دهند. در واقع، بیشتر از آن که به خرید و فروش یک ارز برای کسب سود مبتنی باشند، به پیش‌بینی و تحلیل صحیح قیمت آن مرتبط هستند.

در معاملات فیوچرز شما با یک معامله‌گر توافق می‌کنید که ارزها را با قیمتی مشخص مبادله کنید. در این حالت در واقع شما بر روی قیمت یک ارز شرط بندی کرده‌اید تا در صورت درست بودن آن، سود دریافت کنید. مالکیت ارزها در معاملات فیوچرز به شما منتقل نمی‌شود؛ چرا که هزینه‌ای بابت آن‌ها پرداخت نکرده‌اید و تنها قراردادی بر اساس یک شرط منعقد شده است. باید گفت فیوچرز تریدینگ می‌تواند در هر دو طرف بازار، سود خوبی را از نوسانات موجود به دست آورد.

مفهوم دیگری که باید با آن آشنا شوید، لوریج leverage است. لوریج(اهرم) یکی از روش‌های مؤثر برای افزایش سرمایه است که در صورت داشتن دانش و مهارت کافی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. زمانی که مبلغ کمی برای سرمایه گذاری داشته باشید و بخواهید یک معامله بزرگ‌تر انجام دهید، می‌توانید مقداری سرمایه از صرافی قرض بگیرید.

 

این مبلغ تحت عنوان ضریب لوریج مشخص خواهد شد. به عنوان مثال اگر 100 دلار سرمایه داشته باشید و وارد یک معامله لوریج دار با اهرم 10 شوید، در حقیقت یک معامله با سرمایه 100دلار را باز کرده‌اید. در چنین معاملاتی چه اتفاقی می‌افتد؟

شما با سرمایه اصلی 100 دلار وارد معامله شدید؛ اما در صورت تحلیل درست و سودآور بودن معاملات، سود شما به اندازه 1000 دلاری است که به واسطه لوریج به دست آورده‌اید. حال صرافی در ازای این قرض چه چیزی طلب می‌کند؟ پس از پایان هر معامله مبلغی به عنوان کارمزد این لوریج از حساب شما کسر خواهد شد.

اهرم در معاملات فیوچرز

توجه داشته باشید در صورتی که بر خلاف انتظار و پیش بینی ضرر کنید، این ضرر از اصل سرمایه شما کسر می‌شود. این کسر ضرر می‌تواند تا جایی پیش برود که لیکوئید شده و کل سرمایه‌ای که وارد معامله کرده‌اید را از دست بدهید. بنابراین مهم است که با دانش و مهارت کافی بهترین استراتژی‌ها را برای استفاده از لوریج طراحی کنید.

 

بونس بروکر یا صرافی

یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌هایی که برای تریدینگ بدون وارد کردن سرمایه انتخاب می‌شود، استفاده از بونوس بروکر یا صرافی است. بونوس یا همان Bonus را می‌توان «جایزه» یا «پاداش» معنی کرد و حقیقتاً هم نوعی پاداش است که توسط صرافی به کاربران اهدا می‌شود.

همین که در زندگی روزمره نگاهی به اطراف خود بیندازید، خواهید دید که مجموعه‌های مختلف برای آن که درآمد خود را افزایش دهند، آفرهای ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. با وجود آن که ممکن است در نگاه اول چنین کاری به ضرر ارائه‌دهنده خدمات و یا فروشنده به نظر برسد، اما حقیقت این است که با سود بسیار خوبی همراه خواهد بود!

به عنوان مثال یک فروشگاه زنجیره‌ای اعلام می‌کند که با هر بار خرید بالای 300 هزارتومان، در خرید بعدی از 10% تخفیف بهره‎‌مند خواهید شد. خودتان می‌توانید تصور کنید که این پیشنهاد با چه سود خوبی همراه است. حالا همین مسئله را به صرافی‌های ارز دیجیتال تعمیم دهید.

بونس بروکر یا صرافی - روش ترید ارز دیجیتال بدون سرمایه

بسیاری از صرافی‌ها برای مشتریان خود بونوس در نظر می‌گیرند. به این صورت که آن‌ها می‌توانند با انجام یک فعالیت خاص، پاداش معینی از جنس ارزهای دیجیتال دریافت کنند. این کار می‌تواند ثبت نام و ورود به صرافی و یا فعالیت‌های دیگری باشد. با این روش شما می‌توانید بدون آن که سرمایه اولیه‌ای داشته باشید، از طریق بونوس‌های دریافتی سرمایه لازم برای تریدینگ را به دست آورید و چه چیز بهتر از این! بونوس صرافی‌ها انواع گوناگونی دارد که به شرح زیر هستند:

  • بونوس ثبت نام در صرافی: برخی از صرافی‌ها به کسانی که در پلتفرم آن‌ها ثبت نام کنند، مقداری ارز رایگان می‌دهند. این بونوس، ممکن است به محض افتتاح حساب برایتان واریز شود و یا پس از نخستین معامله به حسابتان بیاید. در هر صورت، بونوس ثبت نام می‌تواند مقداری ارز رایگان برای تریدینگ بدون سرمایه در اختیارتان قرار دهد.
  • برنامه پاداش کریپتو: برخی مواقع صرافی‌ها به ازای انجام یک فعالیت مشخص، جدای از بحث تریدینگ، به شما بونوس می‌دهند. به عنوان مثال صرافی coinbase به کاربران خود ارز دیجیتال coinbase earn پاداش می‌دهد؛ به شرطی که چند ویدئو از رمزارز مورد علاقه خود تماشا کنند و یا یک تست یا یک مسابقه را کامل نمایند.
  • بونوس ریفرال یا دعوت از دیگر: این نوع پاداش که ممکن است با نام پاداش ارجاع نیز شناخته شود، در بسیاری از سیستم‌ها دیده می‌شود. پلتفرم برای شما یک لینک منحصربه‌فرد می‌سازد و پس از آن هر کس به واسطه لینک اختصاصی شما به پلتفرم بپیوندد، پاداشی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

کپی تریدینگ

کپی تریدینگ یکی از روش‌های کسب درآمد از کریپتو است که می‌تواند ریسک ترید کردن را کاهش دهد. در این روش همان طور که از نامش پیداست، با انتخاب یک تریدر حرفه‌ای و باسابقه، روش‌ها و استراتژی‌ها معاملاتی او را کپی می‌کنید. این روش برای کسانی که به تازگی پا به دنیای تریدینگ و معامله‌گری گذاشته‌اند، می‌تواند یکی از بهترین استراتژی‌های معاملاتی باشد.

مزیت کپی تریدینگ در این است که شما از کسی الگو بر می‌دارید که دانش و مهارتی اثبات‌شده دارد. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که معاملات او، بر اساس تحلیل‌ها و تصمیمات حساب شده هستند. به این ترتیب، می‌توانید حداقل سرمایه موجود را افزایش داده و سوددهی خوبی داشته باشید. با این حال باید بدانید که این سوددهی مطلق نیست؛ چرا که حرفه‌ای‌ترین تریدرها هم ممکن است مغلوب نوسانات غیرمنتظره بازار شوند و ضرر کنند.

از سوی دیگر، کپی تریدینگ به شما کمک می‌کند تا یادگیری بهتری داشته باشید و رفته رفته با الگوبرداری از تریدرهای حرفه‌ای، بهترین استراتژی‌ها را برای معامله یاد بگیرید. توجه داشته باشید میزان ارزی که وارد معامله می‌کنید، به صورت درصدی باید محاسبه شود. به عنوان مثال اگر کسی که معاملات او را کپی می‌کنید 40 درصد از ارزهای خود را به معامله اختصاص می‌دهد، شما نیز باید 40 درصد از ارزهایتان را وارد معامله کنید. همچنین به طور معمول افراد 20 درصد از پورتفوی ارز دیجیتال خود را به کپی تریدینگ اختصاص می‌دهند. با این حال شما می‌توانید بسته به شرایط، این مقدار را بیشتر کنید.

پلتفرم‌های پراپ فرم

اگر سوال شما این باشد که چگونه بدون سرمایه ترید کنیم، قطعاً یکی از بهترین پیشنهادها برای شما پراپ تریدنگ خواهد بود. Proprietary trading یا همان پراپ تریدینگ در واقع روشی برای معامله بدون استفاده از سرمایه شخصی است که می‎‌تواند یک تجربه عالی برای معامله‌گران باشد. برخی از شرکت‌ها و مؤسسات مالی برای آن که میزان سود دریافتی خود را افزایش دهند، به عنوان یک پلتفرم پراپ اعلام آمادگی می‌کنند.

در این حالت آن‌ها سرمایه پلتفرم را به جای سرمایه مشتریان وارد بازار معاملات خواهند کرد. در واقع، به جای آن که تنها به کمیسیون دریافتی از معاملات مشتریان اکتفا کنند، به امید کسب سود ار تریدینگ، سرمایه شخصی خود را وارد بازار می‌کنند. حال نقش شما در این ماجرا چه خواهد بود؟

 

این مؤسسات برای آن که از سرمایه خود به بهترین نحو استفاده کنند، به دنبال تریدرهایی هستند که با سرمایه آن‌ها معامله کنند. شما می‌توانید با ورود به این پلتفرم‌ها به عنوان یک تریدر، تریدینگ را آغاز کنید. توجه داشته باشید که در این حالت مسئولیت ضرر و زیان به هیچ عنوان با شما نخواهد بود. البته در صورت بروز چنین اتفاقی بسته به قوانین پلتفرم، ممکن است حساب شما از دسترس خارج شود.

 از سوی دیگر درصدی که از سود دریافتی به شما می‌رسد، از همان ابتدا از جانب پلتفرم مشخص شده و با هربار سودآوری به حساب شما واریز می‌شود. البته برخی از این پلتفرم‌ها نیز تریدرها را مشابه یک کارمند استخدام کرده و حقوق ثابتی را پرداخت می‌کنند.

برای آن که در یک پراپ فرم مشغول به کار شوید، لازم است ابتدا هزینه اندکی را برای ثبت نام بپردازید. سپس یک دوره آزمایشی را با اکانت خود طی می‌کنید تا شایستگی شما اثبات شود. پس از آن می‌توانید به عنوان یک تریدر در پراپ فرم فعالیت کرده و یاد بگیرید که چگونه بدون سرمایه ترید کنیم.

در ادامه چند مورد از بهترین پلتفرم‌های پراپ را به اختصار در ادامه شرح داده‌ایم.

HowToTrade - پلتفرم های کپی تریدینگ

HowToTrade

این پلتفرم یکی از پراپ فرم‌هایی است که برای تریدینگ با سرمایه کم طراحی شده و می‌توانید کار خود را با یک حساب آزمایشی در این مجموعه آغاز کنید. کافی است از پس چالشی که برایتان در نظر گرفته شده بر بیایید تا 50 هزار دلار اعتبار برای تریدینگ در اختیارتان قرار بگیرد.

البته، این مبلغ می‌تواند تا 2.5 میلیون دلار به شرط عملکرد مطلوب شما افزایش پیدا کند. از جمله مزایای پلتفرم HowToTrade.com می‌توان به پرداخت 70 درصد از سود به معامله‌گر اشاره کرد. اگر یک تریدر تازه‌کار هستید، تردید نکنید و برای آغاز فعالیت در این پراپ فرم، اقدام نمایید.

FTMO - پلتفرم کپی تریدنیگ - روش های ترید ارز دیجیتال بدون سرمایه

FTMO

پراپ فرم ftmo.com یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که می‌توانید برای تریدینگ بدون سرمایه اولیه به آن مراجعه کنید. این پراپ فرم در کشور چک بنیان‌گذاری شده و تابع قوانین اروپاست؛ از این جهت می‌توانید با اطمینان کامل، فعالیت خود را در این پلتفرم آغاز کنید.

FTMO یکی از برترین‌ها در حوزه پراپ به حساب می‌آید و از جمله پلتفرم‌های محبوب کاربران است؛ چرا که تا 80 درصد سود را به معامله‌گر تخصیص می‌دهد و این، مقدار قابل توجهی برای تریدرهاست. در این بستر، همچنین می‌توانید از لوریج 1:100 تا 400 هزار دلار استفاده کرده و معاملات سودآوری را ایجاد کنید.

پلتفرم کپی تریدینگ Fidelcrest

Fidelcrest

پلتفرم پراپ دیگری که به عنوان یک بستر مناسب برای تریدینگ با سرمایه کم شناخته می‌شود، fidelcrest.com است. این پلتفرم امکان تبادل 19 جفت ارز معاملاتی را فراهم کرده و می‌توانید جفت‌های بیت کوین را با دلار مبادله کنید.

علاوه بر کریپتو، موارد دیگری نظیر فارکس، سهام، فلزات و کالاها را نیز در این بستر به کمک سرمایه‌ای که توسط پلتفرم به شما داده می‌شود، خرید و فروش کنید. سابقه فعالیت Fidelcrest نشان می‌دهد که به عنوان سیستمی قابل اعتماد می‌توان از آن برای انجام معاملاتی با حداکثر لوریج 1:100 استفاده کرد.

پلتفرم‌های پراپ ایرانی

افزون بر پلتفرم‌های پراپ خارجی که به چند مورد از آن‌ها اشاره کردیم، پراپ فرم‌های ایرانی متعددی نیز وجود دارند که به تفصیل در مقاله‌ای جداگانه به آن‌ها پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید از طریق پلتفرم‌های ایرانی برای پراپ تریدینگ اقدام کنید، باید از طریق این وبسایت‌ها اقدام کنید.

قوانین و روال کار پراپ فرم‌های ایرانی مشابه پلتفرم‌های خارجی است و سیستم یکسانی دارند. به عنوان مثال مشخص می‌شود که فعالیت در حساب آزمایشی را می‌توانید با چه مقدار سرمایه آغاز کنید و در صورت کسب چه مقدار سود، به صورت رسمی آغاز به کار خواهید کرد. پس از آن مطابق قوانین پلتفرم، سود معاملات به شما اختصاص می‌یابد.

» پیشنهاد مطالعه: بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

نتیجه گیری

انتخاب این که چگونه بدون سرمایه ترید کنیم و یا با حداقل سرمایه به حداکثر سوددهی برسیم، تماماً به شرایط خودمان بستگی دارد. شما تعیین می‌کنید که می‌خواهید از کدام روش برای کسب درآمد استفاده کنید. گاهی نیز می‌توان چند مورد از آن‌ها را در کنار هم پیش برد. مواردی مثل دریافت بونوس راحت‌تر از سایر موارد هستند و به راحتی می‌توانید موقعیت‌ها را پیدا کنید. همچنین پراپ تریدینگ نیز به سرمایه اولیه شما ضرری نمی‌رساند؛ اما در ارتباط با لوریج و معاملات فیوچرز بهتر است از مهارت و دانشتان اطمینان پیدا کنید تا متحمل ضرر نشوید. امید است به این ترتیب، بتوانید سوددهی خود از تب و تاب کریپتو را به حداکثر برسانید.

چگونه بدون سرمایه ترید کنیم؟
خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار مالی است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که برای شروع معامله ارزهای دیجتال به...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. درود. با عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگوار ، باید بگم مطالب بسیار عالی و قابل فهم نوشته شده از این بابت متشکرم. من در حال گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال هستم و استاد بسیار توانمند با تجربه و دارای دانش بالا یی دارم. در کنار گذراندن دوره به سایت‌های دیگه برای آگاهی بیشتر سر میزنم و سایت شما هم بلر آموزشی بالایی داره. هنوز وارد بازار نشدم منم میخوام برای اول کار بدون سرمایه با یکی از پراپ فرم‌ها شروع کنم البته جهت تجربه و آموزش. ممنون از مطالب پرباری که به اشتراک گذاشتید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما. توصیه می کنیم برای شرکت در پراپ فرم ها ، به دانش تخصصی سطح بالایی برسید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. من سرمایه ندارم بیکارم می خوام از ترید پول در بیاورم لطفا کمک کنید ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا مباحث پایه بازار ارز دیجیتال را بیاموزید و سپس تحلیل تکنیکال و مدیریت سرمایه را حرفه ای یاد بگیرید. پس از کسب دانش فنی لازم، در صورت نداشتن سرمایه می توانید از طریق پلتفرم های پراپ ، سرمایه به دست آورید. لازم به ذکر است کلیه موارد نام برده، به صورت پیشرفته در بخش بلاگ ایرانیکارت آموزش داده شده اند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • درود. با عرض ادب و احترام خدمت شما بزرگوار ، باید بگم مطالب بسیار عالی و قابل فهم نوشته شده از این بابت متشکرم. من در حال گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال هستم و استاد بسیار توانمند با تجربه و دارای دانش بالا یی دارم. در کنار گذراندن دوره به سایت‌های دیگه برای آگاهی بیشتر سر میزنم و سایت شما هم بلر آموزشی بالایی داره. هنوز وارد بازار نشدم منم میخوام برای اول کار بدون سرمایه با یکی از پراپ فرم‌ها شروع کنم البته جهت تجربه و آموزش. ممنون از مطالب پرباری که به اشتراک گذاشتید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. چگونه بدون داشتن پی پال درآمدم را نقد کنم آیا درایران امکان دارد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، رایج ترین روش نقد کردن درآمد ارزی از طریق پی پال است که اکثر پلتفرم ها نیز برای واریز درآمد شما از آن پشتیبانی می کنند. شما می توانند هم برای ایجاد حساب پی پال و هم برای نقد کردن حساب پی پال خود از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. بسیار شفاف و مفید بود …بسیاری از ابهاماتم برطرف شد….ابتدای ابتدای مسیر هستم از این دست مطالب برام بسیار ارزشمنده ..
    فقط یک سوال مهم :
    به نظر شما بعد آموزش حرفه ایی و مستمر و متمرکز *حدودا* بعد از چه بازه زمانی می تونم به عنوان یک منبع درامد منفرد بهش تکیه کنم …اینقدر کارفرماهای مختلف در ۱۵ سال گذشته در کارمندی در بخش خصوصی استثمار کردن ، عزم و جزم کردم متمرکز آموزش ببینم و به عنوان یک کار ثابت بهش نگاه کنم ..
    آیا امکان پذیر است ؟؟؟ بعد از چه بازه زمانی و کسب تجربه ؟؟؟ حدودی؟؟
    راهنمایی کنید بسیار بسیار ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به طور کلی در صورت استمرار در آموزش مقدماتی و پیشرفته، پس از 6 ماه دمو ترید، آماده ترید در حساب واقعی هستید. برخلاف باور عموم، میزان سود دهی شما بیشتر در رابطه با مدیریت سرمایه و روانشناسی شماست. چرا که حتی با دانش مقدماتی نیز می توان به سوددهی و درآمد مستمر رسید. از این جهت توصیه می کنیم همزمان با یادگیری دانش فنی، مباحث مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار را نیز بیاموزید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج ارز دیجیتال
آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی 5 برنامه کاربردی برای استخراج سریع
استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، اکنون با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند،...
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
آموزش ارز دیجیتال
پشتوانه بیت کوین چیست؟ تأثیر تکنولوژی بلاکچین بر مالیات و اقتصاد
هر پولی، یک پشتوانه دارد. بیت کوین، اولین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا، پیش‌فرض‌های ذهن بسیاری از افراد در مورد پشتوانه پول‌ها به هم ریخته است. بیت کوین برخلاف ارزهای...
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه ویژه ایرانی‌ها
معاملات روزانه ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن سودهای کوتاه‌مدت اما پربازده، اخیرا به روشی محبوب برای تریدرها تبدیل شده است. بدین‌ ترتیب، معامله‌گران از طبیعت سریع و پرنوسان بازار کریپتو...