آینده ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال فانتوم؛ پیش بینی قیمت تا سال 2030

آینده ارز دیجیتال فانتوم؛ پیش بینی قیمت تا سال 2030

فانتوم (Fantom) برای غلبه بر محدودیت‌های اتریوم و ایجاد نسل جدیدی از بلاک‌چین ایجاد شده است که تلاش دارد معمای سه‌گانه مقیاس‌پذیری، امنیت و تمرکززدایی را حل کند؛ همچنین این پروژه در حوزه خدمات DeFi تخصص دارد و در سال 2018 به عنوان یک پروژه لایه 1 راه اندازی شد. فانتوم به سرعت توانست در بازار ارزهای دیجیتال شناخته شود و رشد قیمتی خوبی ثبت کند. در این مقاله، به پیش‌بینی قیمت FTM از 2024 تا 2030 می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت آینده ارز دیجیتال  فانتوم

برای پیش بینی قیمت فانتوم در آینده روش‌های تحلیل متفاوتی وجود دارند. تحلیل تکنیکال Fantom نیاز به بررسی داده‌های تاریخی قیمت و استفاده از ابزار خاص دارد. تحلیل بنیادی Fantom به عواملی مانند ارزش بازار، عرضه/تقاضا و سایر شاخص‌های اقتصادی می‌پردازد. همچنین برای سرمایه گذاران ضروری است که دیدگاه تحلیلگران و کارآفرینان بزرگ این صنعت را مطالعه کنند. برای آشنایی بیشتر با چیستی این پروژه می‌توانید به مطالعه مقاله «شبکه و ارز دیجیتال فانتوم FTM چیست؟» بپردازید.

آینده ارز دیجیتال فانتوم بر اساس تحلیل‌های تکنیکال

تحلیل تکنیکال می‌تواند در مورد اینکه قیمت تا چه اهدافی ممکن است رشد یا ریزش داشته باشد به اطلاعات دهد. الگوها و شاخص‌های نمودار فانتوم ممکن است به تحلیلگران برای انتخاب نقاط بهینه برای ورود به سرمایه گذاری کمک کند. با مطالعه داده‌های تاریخی مانند حجم، سطوح حمایت و مقاومت، میانگین های متحرک (MA)، سطوح اصلاحی فیبوناچی، شاخص قدرت نسبی (RSI)، واگرایی‌های صعودی/نزولی و غیره معامله‌گران می‌توانند درک درستی از آنچه ممکن است در آینده رخ دهد به دست آورند.

تا پایان نیمه اول سال 2019، قیمت فانتوم حرکت صعودی داشت، اما پس از رسیدن به بالاترین سطح 0.034 دلار در ژوئن 2019، FTM شروع به اصلاح رو به پایین کرد. قیمت فانتوم  با سقوط شدید در مارس 2020 با روند نزولی مستمر روبرو شد و بدین تریتیب به پایین ترین سطح خود یعنی 0.001953 دلار رسید. بعداً، روند صعودی فوق‌العاده‌ای را آغاز کرد که ارزش آن به بالای 0.05 دلار در سپتامبر 2020 رسید. با این حال، پس از ثبت رشد قابل‌توجه، FTM با افت شدید مواجه شد و در پایان سال 2020، قیمت Fantom مجدداً 0.4595 دلار را تست کرد.

 

آینده ارز دیجیتال فانتوم (FTM) چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت تا سال 2030 ایرانیکارت

از ابتدای سال 2021، فانتوم چندین برابر رشد کرده و از سایر رقبای ارزهای دیجیتال در بازار پیشی گرفته است. این افزایش شدید قیمت، قیمت FTM را به بالاترین حد جدید 0.8 دلار رساند. پس از آن، قیمت در ماه جولای به زیر 0.25 دلار سقوط کرد. در اکتبر 2021، فانتوم بالاترین رکورد جدید خود را 3.48 دلار ثبت کرد. FTM دوباره در ژانویه 2022 سعی کرد یک ATH جدید ایجاد کند اما با مقاومت 3 دلاری روبرو شد و نتوانست از آن عبور کند.
آدرس‌های منحصربه‌فرد Fantom از نوامبر 2022 به اوج‌های جدیدی را ثبت کرده است. به نظر می‌رسد، پس از بحران FTX، ایمان به پروژه‌های DeFi به شدت افزایش یافته است. از نظر مقدار «سرمایه قفل شده» (TVL) در دیفای، فانتوم در رتبه 8 قرار دارد. داده‌های DeFillama نشان می‌دهد که بیش از 276 پروتکل DeFi روی فانتوم ساخته شده است، این رشد محبوبیت، پیش‌بینی‌های آینده قیمت Fantom (FTM) را خوش‌بینانه می‌کند. افزون بر این، سایت DigitalCoinPrice چارت زیر را برای تحلیل آینده فانتوم منتشر کرده‌ و معتقد است قیمت تا پایان سال، تا پایان سال 2023 به 0.38 دلار، تا پایان سال 2025 به 0.55 دلار و تا پایان سال 2030 به 1.19 دلار خواهد رسید.

آینده فانتوم ایرانیکارت

تحلیل تکنیکال نمودار روزانه قیمت فانتوم

طبق قیمت روزانه فانتوم در تریدینگ ویو (FTMUSDT)، قیمت FTM در محدوده 0.416 دلار معامله می‌شود که تداوم یک روند صعودی را نشان می‌دهد. همچنین حجم معاملات 24 ساعته این رمزارز به 22 میلیون دلار رسیده که نشان از افزایش فعالیت معاملاتی دارد. به علاوه، خط روند اندیکاتور RSI-۱۴  معکوس شده و در حال حاضر روی 60 است. از نظر وضعیت ماینگین متحرک ساده ۱۴ روزه (SMA-14) نیز قیمت فانتوم نوسانات صعودی در چند روز آینده را نشان می‌دهد.آینده فانتوم-تحلیل تکنیکال

آینده ارز دیجیتال  فانتوم بر اساس مولفه های فاندامنتال

به عنوان یک اکوسیستم، Fantom می تواند میزبان سیستم های پرداخت سریع، داده های حساس و حتی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی باشد. فانتوم دارای ‘Lachesis’ است، یک مکانیسم اجماع نوآورانه که در آن تمرکز بر ترکیب سرعت، امنیت و مقیاس پذیری است. این یک ویژگی مهم برای یک پروژه غیرمتمرکز سازمانی است که حتی دولت ها نیز می توانند از آن برای ساخت محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

آندره کرونژ، یکی از مشهورترین توسعه دهندگان در فضای DeFi، مشاور فنی پیشرو در اکوسیستم Fantom بود. آندره تصمیم گرفت در اوایل سال 2022 فضای DeFi را ترک کند، اما بازگشت اخیر او نقش مهمی در بالا بردن قیمت FTM داشته است.

آینده ارز دیجیتال فانتوم (FTM) چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت تا سال 2030 ایرانیکارت

سرمایه‌گذاران باید به اخبار مربوط به Fantom از جمله به‌روزرسانی‌ها و انتشار ویژگی‌های جدید یا مشارکت‌های اعلام شده توجه کنند زیرا این اخبار تقاضا برای FTM را افزایش می‌دهند و همچنین هرگونه تغییر احتمالی نظارتی به طور کلی می تواند بر روی بازار  ارزهای دیجیتال تاثیرگذار باشد.

Fantom در چندین صرافی رمزنگاری محبوب از جمله Binance ،Huobi Global ،OKEx و Hit BTC فهرست شده است. علاوه بر این، کیف‌پول‌های متعددی برای ذخیره FTM وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Trust Wallet ،Atomic Wallet و Math Wallet اشاره کرد.

نرخ پذیرش برای Fantom نیز به طور پیوسته در حال افزایش است و گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از 170 تجارت در حال حاضر پرداخت‌ها را با توکن‌های FTM در کشورهای مختلف در سراسر جهان از جمله کره جنوبی انجام می‌دهند. همچنین این پلتفرم اخیراً قرارداد همکاری استراتژیک با پلتفرم پرداخت اصلی Paycoiner امضا کرده است. این نشان می دهد که تیم توسعه پشت این پروژه بر گسترش دسترسی خود به بازارهای جدید متمرکز شده است که به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش تقاضا برای FTM در آینده نزدیک و در نتیجه قیمت های بالاتر شود.

اگرچه دوره‌هایی وجود داشته است که FTM کاهش یا افزایش قابل‌توجهی قیمت داشته است، به طور کلی روند بلندمدت آن رشد تدریجی همراه با نوساناتی در طول مسیر را نشان می‌دهد.

پیش بینی شخصیت های معتبر ارز دیجیتال از آینده (FTM) فانتوم

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در پیش بینی آینده فانتوم، تحلیل نظرات افراد برجسته در حوزه ارزهای دیجیتال است. افراد مشهور مانند کارآفرینان، سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و رهبران صنعت تاثیر قابل توجهی بر نحوه عملکرد یک کوین دارند. به عنوان مثال، توییت های Vitalik Buterin در مورد اتریوم تاثیر مثبتی بر قیمت آن دارد. حمایت او از اتریوم به تبدیل شدن آن به یکی از برترین ارزهای دیجیتال با ارزش بازار امروز کمک کرده است. به طور مشابه، زمانی که ایلان ماسک در اوایل سال جاری علاقه خود را به Dogecoin در توییتر ابراز کرد، باعث افزایش ارزش آن شد.

آینده ارز دیجیتال فانتوم (FTM) چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت تا سال 2030 ایرانیکارت

فانتوم همچنین اخیراً زمانی که سرمایه‌گذار مارک کوبان توییت کرد که در حال سرمایه‌گذاری در توکن‌های FTM است، مورد توجه مثبت قرار گرفت و موجی از خوش‌بینی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. علاوه بر این، صرافی بزرگ Coinbase اخیراً توکن‌های FTM را به پلتفرم خود اضافه کرده است که باعث افزایش بیشتر توجه کابران به این توکن می‌شود.

همچنبن، غول فناوری مایکروسافت سال گذشته با Fantom همکاری کرد و خدمات رایانش ابری را از طریق Microsoft Azure ارائه کرد که باعث افزایش امیدواری به چشم‌اندازهای بلندمدت این پروژه شد. همه این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که برخی از نام‌های برجسته در هر دو بخش فناوری و مالی وجود دارند که از ارز  FTM حمایت می‌کنند.

چالش های پیش روی فانتوم چیست؟

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، سرمایه گذاران باید از چالش‌ها و ریسک های سرمایه گذاری در فانتوم آگاه باشند. رقبای بالقوه Fantom و همچنین موارد استفاده فانتوم از عوامل مهمی هستند که می‌توانند در رشد و یا ریزش این ارز اثرگذار باشند.

رقبای اصلی  فانتوم

یکی از عوامل کلیدی صنعت که می‌توانند بر آینده فانتوم تأثیر بگذارند، مقایسه پتانسیل آن با سایر ارزهای دیجیتال نیز مهم است. با توجه به وضعیت نسبتاً جدید آن در دنیای ارزهای دیجیتال و عملکرد اخیر، فانتوم اغلب با اتریوم مقایسه می شود که یکی از شناخته شده ترین بلاک چین های امروزی است.

از نظر رقابت، برخی از پروژه‌های اصلی که با هدف ارائه خدمات مشابه فعالیت می‌کنند شامل Cardano و Polkadot هستند که برنامه‌های مالی غیرمتمرکز را ارائه می‌کنند.

در حالی که Cosmos پروتکل بلاک چین دیگری است که تلاش می‌کند تعامل بین زنجیره‌های مختلف را تسهیل کند. همه این پروژه ها رقبای سرسختی در این فضا هستند و اگر بتوانند بخش بزرگتری از سهم بازار را بگیرند، می توانند قیمت FTM را تهدید کنند.

کاربرد پذیری

فانتوم  با استفاده از شبکه‌ خود در موارد استفاده مختلف مانند مدیریت سوابق، ردیابی زنجیره تأمین و تأیید هویت پیشرفت‌های زیادی داشته است. از آنجایی که فانتوم نسبتاً جدید است در مقایسه با سایر بلاک چین ها مانند اتریوم یا بیت کوین، راه حل های سطحی ارائه می‌کند. برای بقا در این صنعت فانتوم نیاز دارد تا موارد استفاده خود را در دنیای واقعی افزایش دهد.

آینده فانتوم ایرانیکارت

عوامل موثر در روند قیمت (FTM) فانتوم کدامند؟

انتظار می‌رود در سال‌های آینده، Fantom به رشد سریع خود از نظر پذیرش و شناسایی ادامه دهد. طی ۷ تا ۸ سال آینده، این احتمال وجود دارد که دولت‌های بیشتری با استفاده از فناوری بلاک چین برای اهداف مختلف مانند ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها همراه شوند. در نتیجه، افزایش تقاضا برای خدمات فانتوم وجود خواهد داشت که می تواند به طور کلی منجر به افزایش قیمت شود.

علاوه بر این، در درازمدت می‌توان انتظار داشت موارد استفاده نوآورانه‌تری برای توکن‌ FTM توسط استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های معتبر توسعه داده شود. به عنوان مثال، یکی از حوزه‌های بالقوه تمرکز می‌تواند امور مالی غیرمتمرکز (De Fi) باشد، که در آن سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده مانند توکن‌های FTM پول قرض کنند و در عین حال از نرخ‌های بهره پایین بهره مند شوند. این نوع خدمات نه تنها راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند، بلکه به رشد اکوسیستم FTM کمک می‌کند.

علاوه بر این، با توجه به پیشرفت‌های اخیر در جهت افزایش قابلیت استفاده در پلتفرم‌های مختلف می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که حتی در آینده شاهد پذیرش گسترده‌تری باشیم. از جمله Paycoiner که اخیراً پشتیبانی از پرداخت‌های FTM را اضافه کرده است. این امر به کاربران سراسر جهان امکان می‌دهد بدون نگرانی در مورد نوسانات نرخ ارز یا سایر خطرات مالی مرتبط با سیستم‌های بانکی سنتی به راه‌حل‌های پرداخت دسترسی داشته باشند و در نتیجه تقاضا برای این ارزها افزایش یابد.

در نهایت، با توجه به کارمزد پایین تراکنش در مقایسه با سایر ارزهای رمزنگاری شده همراه با سرعت تراکنش های آنی به دلیل معماری DAG، فانتوم به طور فزاینده ای در میان تاجرانی که به دنبال گزینه های پرداخت مقرون به صرفه و در عین حال قابل اعتماد هستند، جذاب شده است. این روند احتمالاً تا سال 2030 ادامه خواهد داشت.

تا سال 2030، توکن FTM ممکن است به حداکثر 4.59 دلار رسیده باشد که همچنین حداکثر قیمت سال خواهد بود. در مقایسه، حداقل و متوسط ​​قیمت ممکن است به ترتیب حدود 3.19 دلار و 3.89 دلار باشد.
پیش بینی فانتوم تا ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت فانتوم از 2024 تا 2030

قیمت فانتوم بازده خوبی را برای سرمایه گذاران در گذشته به ارمغان آورد. در ادامه نیز به چشم انداز قیمت فانتوم از 2024 تا 2030 به نقل از سایت cryptonewsz.com میپردازیم.

آینده قیمت فانتوم تا پایان 2024

در سال 2024، اگر فانتوم بتواند محدود مقاومتی ۰.۵۲ دلار را پس بگیرد و خود را بالای این سطح تثبیت کند، احتمالا خریداران قیمت این ارز دیجیتال را تا سطح مقاومت بعدی یعنی 0.60 دلار رشد خواهند داد.

آینده قیمت فانتوم تا 2025

اگرچه قیمت  FTM بر اساس ارزش بازار و سطوح مقاومت کاهش یافته است، یکی از صعودی ترین سیگنال‌های بازار محسوب می‌شود. با توجه به اینکه فانتوم از پشتیبانی جامعه و مشارکت شرکت‌های رمزنگاری صنعت برخوردار است، می‌تواند در پایان سال 2025 تا 0.9 دلار افزایش یابد. 

آینده قیمت فانتوم تا 2026

از آنجایی که شاهد پذیرش گسترده dApp در سال گذشته بودیم که قیمت فانتوم را بالا برد. به‌روزرسانی‌ها مقیاس‌پذیری شبکه را به 3,00,000 TPS می‌رساند. این شبکه بسیار محبوب است و پروژه‌های متعددی بر روی آن ساخته شده است. با توجه به توصیه‌های سرمایه‌گذاری سایت‌های ارز دیجیتال، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت فانتوم به ۱.۷۵ دلار باشیم که آن را به حداکثر ارزش سال 2026 تبدیل می‌کند. میانگین قیمت در سال 2026 نیز ۱.۱۷ دلار خواهد بود.

آینده قیمت فانتوم تا 2027

 قیمت پیش‌بینی‌شده ارز دیجیتال فانتوم در سال 2027 به حداکثر قیمت ۲.۰۸ دلار خواهد رسید، قیمت متوسط ​​ممکن است حدود ۱.۷۹ دلار باشد، در حالی که حداقل قیمت ممکن است ۱.۷ دلار باشد که کاملاً خوش‌بینانه است اما مطمئناً امکان‌پذیر است.

آینده قیمت فانتوم تا 2028

بر اساس گزارش کارشناسان، انتظار می رود در سال 2028، توکن FTM حداکثر با ۳.۰۶ دلار و حداقل قیمت 2.00 دلار معامله شود. در عین حال، میانگین قیمت برای سال 2028 ممکن است حدود 2.75 دلار باشد.

آینده قیمت فانتوم تا 2029

تحلیلگران می‌گویند این توکن حداقل، متوسط ​​و حداکثر قیمت‌های حدود 3 دلار، 3.96 دلار و 4.46 دلار را در سال 2029 خواهد داشت. 

آینده قیمت فانتوم تا 2030

تا سال 2030، توکن فانتوم ممکن است به حداکثر 6.69 دلار افزایش یابد. همچنین حداقل و متوسط ​​قیمت هدف ممکن است به ترتیب حدود 4.1 دلار و 5.5 دلار باشد.

آیا خرید فانتوم سرمایه‌گذاری خوبی است؟

به نقل از cryptonewsz.com و به گزارش ایرانیکارت، فانتوم می‌تواند ثابت کند که یک سرمایه‌گذاری قابل قبول در بلندمدت خواهد بود. با این وجود، لازم است که تمام سرمایه‌گذاری‌های خود را به ویژه در دنیای ارزهای دیجیتال هوشمندانه و استراتژیک برنامه‌ریزی کنید. همچنین توجه داشته باشید که میزان سرمایه‌ای را باید وارد این بازار کنید که می‌توانید روی آن ریسک کنید. هیچ روش آزمایش شده یا اثبات شده‌ای برای ثروتمند شدن سریع وجود ندارد، اما سرمایه گذاری در FTM می‌تواند ارزشمند باشد. طبق پیش‌بینی‌های قیمت فانتوم، قیمت این رمزارز تا انتهای سال 2026 می‌تواند به 1.9 دلار برسد که رشدی معادل 760 درصد خواهد بود.

آینده ارز دیجیتال فانتوم؛ پیش بینی قیمت تا سال 2030
فانتوم (Fantom) برای غلبه بر محدودیت‌های اتریوم و ایجاد نسل جدیدی از بلاک‌چین ایجاد شده است که تلاش دارد معمای سه‌گانه مقیاس‌پذیری، امنیت و تمرکززدایی را حل کند؛ همچنین این...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز دیجیتال اتریوم چگونه خواهد بود؟ پیش بینی قیمت اتریوم
گذشته نشان داده است که کسب سود چشم‌گیر در بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال نیازمند صبر و زمان است، چرا که سرمایه‌گذاری همیشه یک ماراتن بوده تا دوی...
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارز کاردانو؛ پیش بینی قیمت کاردانو تا ۲۰۳۰
یقینا آینده کاردانو بستگی به پتانسیل‌های این پروژه نسبت به رقبای آن دارد؛ ارز دیجیتال کاردانو به عنوان یک پروژه با قابلیت‌های قابل توجه و فراتر از نقش آن در...
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
آینده ارزهای دیجیتال
آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – بروزرسانی ۲۰۲۴
شیبا اینو دومین ارز دیجیتال بازار میم‌کوین‌ها از نظر ارزش بازار است که جامعه طرف‌دار مختص به خود را دارد. این رمزارز نیز به تقلید از برترین میم‌کوین بازار رمزارزها...