استخراج ارز دیجیتال

آیا استخراج تتر با گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟ معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت

آیا استخراج تتر با گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟ معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت

تتر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار است که همیشه برابر با 1 دلار آمریکا خواهد بود. از آنجایی که دلار آمریکا در کشور ما قیمت بالایی دارد، اغلب افراد در تلاش هستند که از روش‌های مختلف از جمله استخراج، تتر به دست آورند. حال سوال اینجاست که آیا استخراج تتر امکان‌پذیر است؟ آیا می‌توان بدون در دست داشتن تجهیزات گران قیمت تتر و با استفاده از گوشی استخراج کرد؟ بله. در این مقاله از صرافی ایرانیکارت، نحوه استخراج تتر با گوشی موبایل را به‌طور کامل شرح خواهیم داد.

آیا ارز دیجیتال تتر قابل استخراج کردن است؟

ارزهایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و… که از الگوریتم اثبات کار (PoW) استفاده می‌کنند، قابل استخراج هستند. این ارزها با استفاده از ماینرهای مجهز به تکنولوژی ASIC استخراج می‌شوند و سوددهی خوبی برای استخراج‌کنندگان دارند. اما ارز دیجیتال تتر (USDT) قابل استخراج نیست زیرا این ارز دیجیتال برخلاف بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که از طریق فرایند استخراج (ماینینگ) تولید می‌شوند، یک “استیبل کوین” (Stablecoin) است. استیبل کوین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ارزش آن‌ها به یک دارایی پایدار و با ثبات مانند دلار آمریکا یا طلا پیوند خورده باشد. قیمت تتر به ارزش دلار آمریکا بستگی دارد و هر واحد از آن معمولاً با یک دلار آمریکا برابر است.

توکن‌های جدید تتر توسط شرکت پشتیبان آن یعنی Tether Limited، منتشر می‌شوند و تنها زمانی انتشار می‌یابند که معادل مقدار توکن‌ها به دلار آمریکا در حساب‌های بانکی شرکت وجود داشته باشد. این روش اطمینان حاصل می‌کند که تتر همواره ارزش ثابتی نسبت به دلار داشته باشد و از نوسانات شدید قیمتی که در سایر ارزهای دیجیتال مشاهده می‌شود، مصون بماند.

استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین نیازمند قدرت پردازشی قابل توجهی است و به عنوان یک مکانیسم امنیتی عمل می‌کند که توسط شبکه توزیع شده است. اما از آنجایی که تتر بر پایه ذخایر واقعی دلار آمریکا منتشر می‌شود، نیازی به فرآیند پیچیده و هزینه‌بر استخراج ندارد.

چگونه با گوشی هوشمند خود می‌توانیم تتر استخراج کنیم؟

اکنون دانستید تتر چیست و نمی‌توان این ارز جذاب را استخراج کرد. با این حال با استفاده از یک سری برنامه‌های موبایلی می‌توانید تتر به دست آورید. بنابراین نباید تحت تاثیر سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که وعده استخراج تتر را می‌دهند، قرار بگیرید. البته شما با استفاده از اپلیکیشن‌های معتبر می‌توانید تتر دریافت کنید که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

راه‌های دریافت تتر با گوشی موبایل (معرفی اپلیکیشن‌های مختلف)

راه‌های دریافت تتر با گوشی موبایل (معرفی اپلیکیشن‌های مختلف)

با استفاده از یک سری اپلیکیشن‌های گوشی موبایل اندروید و آیفون می‌توانید تتر دریافت کنید. این اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های جذابی دارند و با تبدیل شدن به دستگاه استخراج ابری به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید به‌راحتی تتر دریافت کنید. فرآیند استخراج تتر در این اپلیکیشن‌ها در یک فضای اختصاصی انجام می‌شود و شما نیاز به انجام هیچ گونه کار خاصی ندارید. در ادامه بهترین و معتبرترین اپلیکیشن‌های دریافت تتر را به شما معرفی می‌کنیم.

1) اپلیکیشن Tether USDT Miner

Tether USDT Miner یکی از اپلیکیشن‌های موبایلی جذاب است که امکان استخراج تتر را برای شما فراهم می‌کند. با نصب این نرم‌افزار، گوشی شما به یک دستگاه استخراج تبدیل می‌شود و شما می‌توانید به کمک آن تتر به دست آورید. فرآیند استخراج تتر در این برنامه به‌صورت خودکار انجام می‌شود و شما نیاز نیست کار خاصی انجام دهید. در واقع پس از ثبت‌نام در Tether USDT Miner باید حالت استخراج ارز دیجیتال تتر را فعال کنید و منتظر باشید که تتر استخراج شود.

2) اپلیکیشن USDT (Tether) Cloud mine

USDT (Tether) Cloud miner یکی دیگر از اپلیکیشن‌های قدرتمند برای استخراج ابری تتر است. این نرم‌افزار توسط تیم توسعه‌دهنده CryptoManiaDev طراحی شده است و در نظر دارد که امکان دریافت تتر از طریق گوشی هوشمند را برای همه فراهم ‌کند. USDT (Tether) Cloud miner امکان دریافت سایر ارزهای دیجیتال را نیز برای شما فراهم می‌کند. بنابراین کافی است که در این اپلیکیشن ثبت‌نام و شروع به درآمدزایی کنید.

3) اپلیکیشن Miner-USDT

Miner-USDT یکی دیگر اپلیکیشن‌های موبایلی استخراج ارز دیجیتال تتر به شمار می‌رود. این اپلیکیشن قدرت بسیار زیادی دارد و به شما کمک می‌کند که بتوانید مقدار قابل توجهی تتر استخراج کنید. استفاده از اپلیکیشن Miner-USDT کاملا ساده است و شما بدون هیچ کار اضافی می‌توانید تتر به دست آورید. پس اگر قصد استخراج USDT را دارید، نرم‌افزار Miner-USDT گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

4) اپلیکیشن MinerGate Mobile Miner

MinerGate Mobile Miner از جمله اپلیکیشن‌های جذابی است که روی تبلت، گوشی هوشمند و گجت‌های اندرویدی نصب می‌شود. این اپلیکیشن به‌صورت کاربرپسند و با رابط کاربری ساده طراحی شده است. شما می‌توانید با ثبت‌نام در اپلیکیشن MinerGate Mobile Miner با سرعت 9H/s استخراج تتر را شروع کنید.

5) اپلیکیشن NeoNeonMiner

NeoNeonMiner یکی دیگر از اپلیکیشن‌های شناخته‌شده برای استخراج ارزهای دیجیتال از جمله تتر است. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و با وصل شدن به استخر استخراج به شما کمک می‌کند که بتوانید تتر دریافت کنید. NeoNeonMiner دارای سه بخش استخراج، تنظیمات و اطلاعات استخراج است. شما می‌توانید با مراجعه این بخش‌ها به‌راحتی فرآیند استخراج تتر را شروع کرده و تتر به دست آورید.

6) اپلیکیشن AA Miner

AAMiner یک اپلیکیشن استخراج رایگان است که امکان استخراج ارزهای دیجیتال مختلف از جمله مونرو و تتر را برای شما فراهم می‌کند. این اپلیکیشن دارای یک راهنمای استفاده نیز هست و از 50 الگوریتم مختلف پشتیبانی می‌کند. با توجه به این موضوع شما می‌توانید با خیال راحت در اپلیکیشن AAMiner ثبت‌نام و استخراج ارز دیجیتال تتر را شروع کنید.

7) اپلیکیشن Pocket Miner

Pocket Miner یک اپلیکیشن موبایلی جذاب است که برای استخراج تتر و طلا طراحی شده است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف تتر به دست آورید. رابط کاربری ساده، محیط جذاب، گرافیک زیبا، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و پاداش روزانه بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Pocket Miner به شمار می‌رود.

آمورش استخراج تتر با گوشی

هر یک از اپلیکیشن‌هایی که در قسمت قبل به شما معرفی کردیم ویژگی‌های خاص خود را دارند و در نوبه خود گزینه مناسبی برای استخراج تتر هستند. نحوه عملکرد همه این نرم‌افزارها به یک صورت است و شما به‌راحتی می‌توانید فرآیند استخراج USDT با استفاده از این اپلیکیشن‌ها را شروع کنید. در این بخش می‌خواهیم نحوه استخراج تتر با گوشی و با استفاده از اپلیکیشن USDT (Tether) Cloud miner Miner-USDT را برای شما شرح دهیم.

بخش های مختلف اپلیکیشن miner-usdt

1) دانلود و نصب اپلیکیشن Miner-USDT

در اولین مرحله باید اپلیکیشن Miner-USDT را دانلود کنید. برای این کار به گوگل پلی مراجعه کنید و سپس اسم نرم‌افزار را جستجو کنید تا برای شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه نصب کلیک کنید تا Miner-USDT دانلود و نصب شود.

2) ثبت‌ نام در Miner-USDT

پس از نصب اپلیکیشن Miner-USDT باید در آن ثبت‌نام کنید. این کار کاملا ساده است و تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت. وارد نرم‌افزار شوید و روی گزینه Sign up کلیک کنید. سپس ایمیل خودتان را وارد و یک رمز عبور مستحکم برای خود انتخاب کنید. در نهایت با تایید پسورد و قبول شرایط اپلیکیشن روی Sign up کلیک کنید تا فرآیند ثبت‌نام شما تکمیل شود.

3) شروع استخراج تتر

اکنون وارد برنامه شوید و فرآیند استخراج تتر با گوشی را شروع کنید. با مراجعه به بخش pool می‌توانید به اطلاعات مربوط به استخراج یعنی سرعت استخراج، پاداش روزانه، وضعیت حساب و لیست ماینینگ دسترسی داشته باشید. حساب شما به‌صورت پیش فرض روی حالت VIP 1 قرار دارد. اگر می‌خواهید نرخ هش ریت را افزایش دهید و با سرعت بیشتری استخراج کنید باید هزینه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است که به بخش Price مراجعه کنید.

استخراج تتر با گوشی، امکان پذیر اما غیرسودآور!

تتر جزء بهترین ارزهای دیجیتال دنیا است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. این ارز محبوب به‌صورت مستقیم قابل استخراج نیست ولی می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی آن را استخراج کرد. با نصب این اپلیکیشن‌ها، گوشی شما به یک دستگاه استخراج ابری تبدیل می‌شود و شما بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت و تنها با اتصال به اینترنت می‌توانید تتر استخراج کنید. در این مقاله نحوه استخراج تتر با گوشی و بهترین اپلیکیشن‌های استخراج USDT را برای شما شرح دادیم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول
Request for Quote

خیر. تتر به‌صورت مستقیم قابل استخراج نیست اما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی معرفی شده در مقاله، تتر به دست آورید.

آیا استخراج تتر با گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟ معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت
تتر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار است که همیشه برابر با 1 دلار آمریکا خواهد بود. از آنجایی که دلار آمریکا در کشور ما قیمت بالایی دارد، اغلب افراد...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام
    آیا با آی پی ایران می توان ایلیکیشن ها را نصب و استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بهتر است از نرم افزارهای تغییر ip استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید آیا برای دریافت تتر برای کیف پول متا ماسک آدرس usdt را باید بفرستم با تشکر

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          بله، هنگام ارسال آدرس شبکه را نیز چک کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • اگر مین نت در متامسک روی اتریوم تنظیم شده باشد، آدرس تتر erc20 را باید اعمال کنید. برای شبکه های دیگر نیز به همین صورت.
            پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش متامسک را مطالعه بفرمایید.

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سایت Miner-USDT اسکم هست.
    58 میلیون پول منو گرفتن و فریز کردن و میگن برای ازاد کردن 50 میلیون واریز کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما، این مورد بررسی خواهد شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام من ۷ روز است بعد از تغییر رمز خود در برنامه ماینر دیگر نمیتوانم وارد پلتفرم شوم هررمزی میزنم بازهم میگوید اشتباه است چکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به پشتیبانی پلتفرم اطلاع داده اید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام، من امروز با یک پلتفرم شروع کردم به ماین کردن که امروز نززیک صد دوج بهم داده، ایا این واقعیت داره گفت:

        سلام این برنامه ها واقعیت داره، سر کاری نیستن

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کارایی وبسایت های معرفی شده اثبات شده با این حال پیشنهاد می کنیم تحقیقات شخصی خود را انجام دهید تا میزان سوداوری را به میزان هزینه بررسی کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
استخراج ارز دیجیتال
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
بهترین ماینر بیت کوین کدام است؟ ارزهای دیجیتال جایگاه خود را در سراسر دنیا پیدا کرده‌ و روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. ماینینگ رمز ارز یکی...
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
ارز دیجیتال یک طبقه دارایی هستند که می‌توانند بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت در گردش باشند. تا به امروز، 23627 پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که کل بازار 1...
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) مانند BTC با استفاده از یک فرآیند محاسباتی توزیع شده به نام استخراج ایجاد می‌شوند. برخی از این ارزها را می‌توان با استفاده از تلفن‌های...