استخراج ارز دیجیتال

استخراج تتر با گوشی؛ معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت توکن‌های USDT

استخراج تتر با گوشی؛ معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت توکن‌های USDT

از آنجایی که تتر بلاکچین مختص به خود ندارد؛ یعنی به عنوان یک توکن در دیگر شبکه‌های بلاکچینی نظیر اتریوم، ترون و… عرضه می‌شود، رایج نیست که از عبارت استخراج تتر استفاده کنیم. به عبارت دیگر، اصطلاح استخراج یا ماینینگ برای آن دسته از ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین کاربرد دارد که بلاکچین مختص به خود دارند و از الگوریتم‌های اجماع مانند اثبات کار (PoW) استفاده می‌کنند. با این حال روش‌هایی وجود دارند که کاربران به جز خرید تتر به طور مستقیم و پرداخت هیچ هزینه پولی، می‌توانند توکن‌های USDT به دست آورند. در ادامه این مقاله به معرفی برخی از این روش‌ها و چگونگی استخراج تتر با گوشی موبایل می‌پردازیم.

آیا ارز دیجیتال تتر قابل استخراج است؟

مفهوم استخراج در رمزارزهایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت‌کوین و… که از الگوریتم اثبات کار (Proof of Work) استفاده می‌کنند، بسیار متفاوت از موضوع استخراج تتر است؛ این ارزهای دیجیتال با استفاده از ماینرهای مجهز به تکنولوژی سخت‌افزاری ایسیک (ASIC) استخراج می‌شوند. مشارکت در این نوع استخراج و تبدیل شدن به یک ماینر BTC یا نمونه‌های مشابه، ملزم به هزینه تقریباً زیادی است، زیرا فرآیند به نسبت پیچیده‌ای دارد.

در عوض تتر به روش مشابه بیت‌کوین، قابل استخراج نیست؛ زیرا نحوه ایجاد و عرضه واحد‌های آن متفاوت خواهد بود. ارز دیجیتال تتر یک استیبل کوین (Stablecoin) است؛ استیبل کوین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ارزش آن‌ها به یک دارایی پایدار و با ثبات مانند دلار آمریکا یا طلا پیوند یابد. برای عرضه هر واحد توکن USDT از رمزارز تتر، باید به اندازه یک دلار آمریکا از دارایی‌های پشتوانه این ارز دیجیتال در مخزن مورد تأیید شرکت توسعه‌دهنده آن قفل شود. به همین دلیل است که قیمت هر واحد تتر همواره تقریباً برابر با یک دلار آمریکا خواهد بود.

به طور کلی استخراج تتر (USDT) به مفهوم مشارکت در استخرهای نقدینگی یا استفاده از روش‌های استیکینگ برای کسب پاداش اشاره دارد؛ در واقع شما می‌توانید با نصب برخی اپلیکیشن‌های موبایلی فعال در دنیای رمزارزها که خدمات وام‌دهی و استقراض توکن‌های USDT ارائه می‌کنند، دارایی‌های تتر خود را قرض دهید و سود خود را در قالب توکن‌های USDT کسب کنید. همچنین این امکان وجود دارد که برای اهداف تجاری یا سرمایه‌گذاری خود، توکن‌های USDT قرض بگیرید.

راه‌های دریافت تتر با گوشی موبایل (معرفی اپلیکیشن‌های مختلف)

آیا می‌توان با گوشی هوشمند خود تتر استخراج کرد؟

با توجه به مفهومی که برای استخراج تتر توضیح دادیم، اپلیکیشن‌های زیادی ادعا می‌کنند که امکان استخراج تتر را فراهم آورده‌اند؛ برخی از آن‌ها در قالب پاداش بازی توکن ارائه می‌دهند و برخی دیگر با اهداف بازاریابی و تبلیغات این کار را انجام می‌دهند. به همین منظور، تیم تحلیل و تولید محتوای ایرانیکارت به بررسی نحوه عملکرد و اعتبارسنجی این پلتفرم‌ها پرداخت؛ پس از تست و بررسی برخی از این اپ‌ها متوجه شدیم که اکثر آن‌ها کلاهبرداری و اسکم هستند و در واقع بیشتر برای معروف شدن از این ترفند استفاده می‌کنند.

با این وجود، ممکن است در بین برخی از برنامه‎‌های موبایلی که ادعا می‌‌کنند امکان استخراج تتر را فراهم آورده‌اند، تعداد محدودی وجود داشته باشند که امکان کسب واقعی توکن‌های USDT را برای شما به ارمغان آورند.

راه‌های دریافت تتر با گوشی موبایل (معرفی اپلیکیشن‌های مختلف)

اگرچه طبق تجربه اغلب کاربران در گذشته توصیه‌ای‌ نیست که روی این نوع کسب درآمد و این گونه برنامه‌ها وقت بگذارید؛ اما اگر به هر دلیل قصد دارید نرم‌افزارهایی را روی گوشی خود نصب کنید که به استخراج تتر بپردازید، پیشنهاد می‌شود که حتماً به مسائل امنیتی توجه کنید. همچنین دسترسی‌های مختلف را ببندید. در صورتی که در حین کار با آن‌ها گوشی شما به‌شدت داغ شد (که احتمال این اتفاق زیاد است) یا اینکه برای عضویت و ثبت‌نام از شما اطلاعات بانکی و پول درخواست کردند، به سرعت نسخه برنامه را از گوشی خود حذف کنید.

با فرض رعایت این موارد و نکات ذکر شده، برخی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌هایی که برای استخراج تتر با گوشی بین کاربران کاربرد دارند، شامل موارد زیر می‌شود که با جستجوی نام هر کدام در گوگل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید:

  1. MinerGate Mobile Miner
  2. Crypto Miner
  3. AA Miner
  4. NeoNeonMiner
  5. Tether Miner
  6. Pocket Miner
  7. APKPure
  8. Fight Out

بخش های مختلف اپلیکیشن miner-usdt

آموزش مراحل استخراج تتر با گوشی

هر یک از اپلیکیشن‌هایی که در قسمت قبل معرفی شدند، ویژگی‌های خاص خود را دارند و نحوه استخراج تتر در هر کدام از آن‌ها ممکن است فرآیند خاصی داشته باشد. با این وجود در اغلب آن‌ها لازم است که کاربران سه مرحله زیر را دنبال کنند. سپس استخراج توکن‌های USDT برای آن‌ها شروع شود.

  • مرحله اول: دانلود و نصب اپلیکیشن
  • مرحله دوم: ثبت‌نام و ایجاد یک حساب کاربری در برنامه
  • مرحله سوم: انجام فعالیت‌های خواسته شده از جانب برنامه و شروع به استخراج

استخراج یک تتر با گوشی چقدر هزینه دارد؟  

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، استخراج تتر همانند استخراج ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین نیست و هزینه آن بسیار متفاوت‌تر است. به طور کلی، فرآیند ماینینگ ملزم به انجام فعالیت پردازشی پیچیده‌ای است؛ بنابراین نیازمند هزینه برای خرید برخی دستگاه‌های سخت‌افزاری، پرداخت هزینه مصرف انرژی در طول فرآیند استخراج، هزینه نگهداری دستگاه‌ها و برخی موارد دیگر است. با این حال، استخراج تتر به احتمال هزینه خرید سخت‌افزار خاصی یا مصرف انرژی ندارد. در عوض برای این کار، ممکن است فشار زیادی به دستگاه موبایل شما و واحد پردازش مرکزی (CPU) آن وارد شود که استهلاک سریع دستگاه را به دنبال دارد.

پس می‌توان گفت استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی علاوه بر هزینه زمانی که از شما خواهد گرفت، از آن جهت هزینه‌بر است که آسیب زیادی به گوشی وارد می‌کند. حتی اگر بتوانید با اپلیکیشن‌های معتبر به استخراج تتر بپردازید، ارزش مقدار استخراج شده در مقابل استهلاک گوشی ممکن است، صرفه اقتصادی نداشته باشد.

چگونه یک ماینر تتر شویم؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم اصطلاح ماینر تتر شدن یا  استخراج تتر بی‌معنی است و تتر قابل استخراج نیست. با این حال می‌توانید به لیست بالا مراجعه کرده و یکی از نرم‌افزارها را روی گوشی خود نصب کنید. البته باید عواقب استفاده از آن‌ها را هم بپذیرید!

استخراج تتر با گوشی، امکان پذیر اما احتمالاً بدون سود‌آوری!

تتر جزو بهترین استیبل‌ کوین ها در دنیا است که محبوبیت زیادی بین کاربران این حوزه دارد. این رمزارز پرطرف‌دار به‌صورت مستقیم قابل استخراج نیست، اما می‌توان با استفاده از برخی اپلیکیشن‌های موبایلی توکن‌های آن را به دست آورد. با نصب این اپلیکیشن‌ها، گوشی شما به یک دستگاه استخراج ابری تبدیل می‌شود و شما بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت و تنها با اتصال به اینترنت می‌توانید تتر استخراج کنید. در این مقاله نحوه استخراج تتر با گوشی و بهترین اپلیکیشن‌های استخراج USDT معرفی شدند. در نظر داشته باشید که این مقاله به هیچ وجه توصیه‌ای برای مشغول شدن به استخراج تتر نیست، زیرا طبق تجربه برخی کاربران این کار به صرفه نیست.

سوالات متداول
مشاوره رایگان

خیر. تتر به‌صورت مستقیم قابل استخراج نیست اما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی معرفی شده در این مقاله، تتر به دست آورید.

تتر بلاکچین مختص به خود ندارد و بر بستر دیگر بلاکچین‌ها فعالیت می‌کند؛ بنابراین عبارت استخراج بلاک تتر صحیح نیست، چون بلاک تتر نداریم.

خیر. طبق تجربه برخی کاربران، اغلب اپلیکیشن‌های استخراج تتر معمولاً کلاهبرداری هستند؛ بنابراین در اغلب مواقع کسب درآمد از این طریق در مقایسه با صرف زمان و هزینه استهلاک دستگاه موبایل، سودآور نیست.

استخراج تتر با گوشی؛ معرفی اپلیکیشن‌های مختلف برای دریافت توکن‌های USDT
از آنجایی که تتر بلاکچین مختص به خود ندارد؛ یعنی به عنوان یک توکن در دیگر شبکه‌های بلاکچینی نظیر اتریوم، ترون و… عرضه می‌شود، رایج نیست که از عبارت استخراج...
3.67 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من نصب کردم تترکددار بهم داده الان باید از چه کیف پول پشتیبانی برای برداشت استفاده کنم و از کجا تهیه کنم ممنون میشم راهنمای فرمایید
    از ابی کیشن سرور ماینر استفاده کردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      منظور شما از تتر کد دار چیست؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام با همین اپلیکیشن استخراج شده به تعداد115تتر و برای ویدرا نیاز به کیف پول پشتیبانی بنام میکسر ولت است وقیمت میکسر در گوگل پلی10دلاره آیا شما امکان خرید میکسر ولت پرو را در گوگل پلی دارید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          با شماره تلفن 02191091000 تماس بگیرید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. این سایت ها کمیسیون میگیرن یک سایتی معرفی کنین که موقع برداشت کمیسیون نگیره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تمامی پلتفرم های ابری کارمزد دریافت می کنند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و درود
      کدام ارز ها را میشه با گوشی استخراج کرد که در لحظه قابلیت نقد شوندگی به ریال رو داشته باشه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        همانطور که در متن مقاله اشاره شده است، استخراج ارز با موبایل به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام من اپلیکیشن تتر را نصب کردم و بعد از اتمام برداشت می‌خوام تتر که استخراج کردم وارد کیف پول کنم یا نقد کنم .چجوری باید ایکار را انجام بدم.ممنونم که راهنمایی میکنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از کدام برنامه استفاده کرده اید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام وقت بخیر کدهای بدست آمده را در offline wallet بارگذاری میکنم ولی دایم پیام عدم اعتبار invalid رو میدهد
    یه پیغام هم هنگام وارد شدن میاد
    In your country kyc
    ممنون از راهنمایی شما پاینده باشید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. من استخراج کردن الان برا برداشت یه کد بهم داده… چجوریه.. چجوری تترامو انتقال بدن به ولتم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام
    آیا با آی پی ایران می توان ایلیکیشن ها را نصب و استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بهتر است از نرم افزارهای تغییر ip استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید آیا برای دریافت تتر برای کیف پول متا ماسک آدرس usdt را باید بفرستم با تشکر

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          بله، هنگام ارسال آدرس شبکه را نیز چک کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • اگر مین نت در متامسک روی اتریوم تنظیم شده باشد، آدرس تتر erc20 را باید اعمال کنید. برای شبکه های دیگر نیز به همین صورت.
            پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش متامسک را مطالعه بفرمایید.

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سایت Miner-USDT اسکم هست.
    58 میلیون پول منو گرفتن و فریز کردن و میگن برای ازاد کردن 50 میلیون واریز کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما، این مورد بررسی خواهد شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من ۷ روز است بعد از تغییر رمز خود در برنامه ماینر دیگر نمیتوانم وارد پلتفرم شوم هررمزی میزنم بازهم میگوید اشتباه است چکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به پشتیبانی پلتفرم اطلاع داده اید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام، من امروز با یک پلتفرم شروع کردم به ماین کردن که امروز نززیک صد دوج بهم داده، ایا این واقعیت داره گفت:

        سلام این برنامه ها واقعیت داره، سر کاری نیستن

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کارایی وبسایت های معرفی شده اثبات شده با این حال پیشنهاد می کنیم تحقیقات شخصی خود را انجام دهید تا میزان سوداوری را به میزان هزینه بررسی کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
استخراج ارز دیجیتال
بهترین ماینر بیت کوین در بازار ایران (بیشترین بازده)
بهترین ماینر بیت کوین کدام است؟ ارزهای دیجیتال جایگاه خود را در سراسر دنیا پیدا کرده‌ و روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. ماینینگ رمز ارز یکی...
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
10 تا از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴
ارز دیجیتال یک طبقه دارایی هستند که می‌توانند بدون اختیار متمرکز بانک یا دولت در گردش باشند. تا به امروز، 23627 پروژه ارز دیجیتال وجود دارد که کل بازار 1...
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
استخراج ارز دیجیتال
صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال با موبایل ۲۰۲۴
ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) مانند BTC با استفاده از یک فرآیند محاسباتی توزیع شده به نام استخراج ایجاد می‌شوند. برخی از این ارزها را می‌توان با استفاده از تلفن‌های...