معرفی ارز دیجیتال

نات کوین تلگرام چیست؟ چگونه حداکثر نات کوین را استخراج کنیم

نات کوین تلگرام چیست؟ چگونه حداکثر نات کوین را استخراج کنیم

Nothing، که به فارسی هیچ چیز معنی می‌شود، نام ارز دیجیتالی است که این روزها تقریبا همه جهان را مشغول خود کرده است. پلتفرم تلگرام و مدیر خلاق آن پاول دورف اینبار با معرفی یک راه جدید برای کسب درآمد و سرگرمی جان تازه‌ای به بازار کوین‌های دیجیتالی بخشیده است و ایده‌های جالبی برای این ارز دارد. اما نظرات درباره این ارز دیجیتال جنجالی بسیار متفاوت است و می‌توان گفت کسی به جز دوروف و تیم تلگرام، نمی‌داند واقعیت چیست. پس بیاید تا با هم بررسی کنیم آیا نات کوین می‌تواند یک ارز دیجیتال واقعی باشد؟ استخراج نات کوین چگونه است و چطور باید آن را به ولت منتقل کنیم؟

نات کوین NOTCOIN چیست؟

نات کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاکچین TON (The Open Network) است که در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ میلادی توسط بنیاد TON به کاربران سراسر جهان معرفی شد. این ارز دیجیتال توسط یکی از خلاق‌ترین تیم‌های توسعه طراحی و راه‌اندازی شده است. تنها حساب آن در پلتفرم X (همان توییتر سابق) با جذب بیش از ۱۶۵۰۰۰ بازدیدکننده داشته و اینگونه Notcoin به اولین پروژه‌ای تبدیل شد که توانسته جامعه‌ای میلیونی و به این عظمت جذب کند. نات کوین در حال حاضر بیش از  ۱۸ میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد. اگر بخواهیم بهتر قدرت این پروژه را نشان دهیم، باید بگوییم آکسی اینفینیتی با ارز دیجیتال AXE تنها موفق به جذب حدود ۳ میلیون کاربر در یک ماه شد.

در واقع، نات کوین از میان ارزهای دیجیتالی که مدت‌ها بود با ایردراپ‌های تکراری حوصله کاربران را سر برده بودند، با نوآوری‌های جدید مانند روش تازه‌ای برای استخراج ارز، بازی‌های گوناگون و جایزه‌های مختلف، کاربران مشتاق زیادی را جذب کرد. تلگرام و تیم توسعه‌دهنده آن، ابتدا یک بازی بلاکچینی را طراحی کردند که بازیکنان در آن با کلیک بر روی یک آیکون در صفحه و انجام تسک‌های مختلف، سکه دریافت یا به اصطلاح تلگرامی‌ها استخراج می‌کنند.

این برنامه ابتدا به صورت آزمایشی در حوالی آبان ۱۴۰۲ عرضه شد و در طی یک ماه، بیش از 650 هزار بازیکن جذب کرد. پس از این موفقیت، نات کوین به صورت رسمی در ژانویه 2024 (دی 1402) راه‌اندازی شد و اکنون کاربران آن بیش از ۱.۲ تریلیون نات کوین استخراج کرده‌اند.

نات کوین NOTCOIN چیست؟

اهداف نایت کوین

واقعیت این است که نات کوین به عنوان یک میم کوین، و یا حتی به عقیده برخی شت کوین، معرفی شده است. بنابراین هنوز هدف و برنامه جدی‌ای برای آن وجود ندارد. علاوه بر این، دلایل زیادی به ما نشان می‌دهد که برای نات کوین در واقع هدفی به جز سرگرمی و یا معرفی بیشتر تون کوین نخواهد داشت. همانطور که نماد این ارز نیز برعکس نماد TON کوین طراحی شده و زمانی که کاربران ربات آن را راه‌اندازی می‌کنند با پیام «این ربات چه کاری انجام می‌دهد؟ احتمالاً هیچ چیز» مواجه می‌شوند.

از طرف دیگر، توسعه‌دهندگان نات کوین هنوز اطلاعات چندانی درباره این ارز ارائه نداده‌اند و مشخص نیست تلگرام چه برنامه‌ای برای آینده آن دارد. اما به طور کلی، برخی از اهداف این ارز براساس گمانه‌زنی‌ها ممکن است موارد زیر باشد.

  • سرگرمی: اولین و واضح‌ترین هدف نات کوین، سرگرمی کاربران است. این بازی با ارائه یک رابط کاربری ساده و جذاب، به کاربران امکان می‌دهد تا به طور رایگان نات کوین استخراج کرده و با انجام ماموریت‌های مختلف، دارایی خود را افزایش دهند.
  • جذب کاربران به تلگرام: نات کوین به طور انحصاری در پلتفرم تلگرام اجرا می‌شود و برای انجام برخی بازی‌ها، کاربران باید از نسخه پرمیوم تلگرام استفاده کنند. این موضوع می‌تواند به جذب کاربران جدید به تلگرام و افزایش استفاده از این پلتفرم منجر شود.
  • ترویج ارز دیجیتال TON: گفته می‌شود که نات کوین در آینده بر روی بلاکچین TON، بلاکچین اختصاصی تلگرام، خرید و فروش خواهد شد. این موضوع می‌تواند به ترویج استفاده از ارز دیجیتال TON و افزایش ارزش آن کمک کند.
  • ایجاد یک سیستم اقتصادی درون بازی: نات کوین در حال حاضر کاربردی به جز استفاده در بازی ندارد. با این حال، توسعه‌دهندگان نات کوین می‌توانند در آینده از این توکن برای ایجاد یک سیستم اقتصادی درون بازی مثل خرید آیتم های درون بازی، ارتقای سطح خود و یا شرکت در مسابقات مختلف استفاده کنند.
  • کسب درآمد: توسعه‌دهندگان نات کوین می‌توانند از طریق تبلیغات درون بازی، فروش آیتم‌های درون بازی و یا دریافت کارمزد از تراکنش‌های نات کوین، از این بازی کسب درآمد کنند.

بنیانگذار نایت کوین

بسیاری از افراد بر این باورند که از آنجایی که نات کوین در پلتفرم تلگرام اجرا می‌شود، به احتمال زیاد پاول دوروف و تیم او سازندگان این رمزارز هستند. اما واقعیت این است که سازندگان اصلی این بازی تا به امروز ناشناس مانده‌اند و اطلاعات دقیقی از آن‌ها در دست نیست. با این حال، برخی دیتاها نشان می‌دهند تیم Open Builders این پروژه را طراحی و اجرا کرده است. با توجه به این که بازی‌های نات به این پلتفرم مرتبط هستند و بنیاد تون نیز ارتباط با Open Builders را تایید کرده‌اند، این تیم نزدیک‌ترین گزینه به سازندگان نات کوین است. تیم اوپن بیلدرز تا پیش از این در عرضه و پشتیبانی از برنامه‌های بلاکچین  پروژه‌های TON کوین نیز با تلگرام همکاری داشته است. این تیم ده نفره توسط پلوتوینوف (Sasha Plotvinov) مدیریت می‌شود.

توکنومیک NOTcoin

درباره توکنومیگ NOTcoin هنوز آمار دقیقی در دست نیست. اما به طور کلی حداکثر عرضه این ارز ۱۰۰ میلیارد نات کوین خواهد بود که به شکل زیر تقسیم می‌شود:

  • ۵۰% به استخراج کنندگان اولیه تعلق گرفته است.
  • ۲۵% برای توسعه و بازاریابی نات کوین استفاده خواهد شد.
  • ۲۵% برای جامعه نات کوین رزرو شده است.

توکن‌های نات کوین در حال حاضر کاربرد خاصی ندارند و در آینده نیز مشخص نیست این ارز چه کاربردهایی خواهد داشت. البته تیم نات کوین به تازگی اطلاعاتی را درباره انتشار ایردراپ این ارز منتشر کرده است. طبق این اطلاعیه، در توزیع توکن کاربرانی که در لیگ‌های بالاتر فعالیت دارند در الویت برای توزیع توکن هستند. همچنین تعداد ماموریت‌هایی که افراد انجام داده‌اند و دوستانی که دعوت کرده‌اند نیز در این موضوع اهمیت دارد.

تیم نات همچنین درباره توکنومیک این پروژه گفته است که بعد از عرضه ارز دیجیتال نات روی بلاکچین، دیگر توکن جدیدی وارد چرخه نمی‌شود و توکن‌های باقی مانده نیز سوزانده می‌شوند. همچنین در این اطلاعیه نات کوین گفته شده است که فرایند استخراج این ارز دیجیتال در آینده از طریق نوع خاصی از استخرها ادامه خواهد داشت و توضیح دقیق‌تری در این زمینه ارائه نداده است.

حمایت تلگرام و شبکه تون کوین از بازی نات کوین

حمایت تلگرام و شبکه تون کوین از بازی نات کوین

اگر صفحه بازی نات کوین را مشاهده کرده باشید، حتما می‌بینید که پاول دورف یکی از فعال‌ترین کاربران این بازی به‌شمار می‌رود که تعداد زیادی نات کوین را استخراج کرده است. این بازی همچنین به افرادی که از نسخه پرمیوم تلگرام استفاده می‌کنند جوایز ویژه‌ای می‌دهد و تیم تون کوین نیز تاکنون چندین بار حمایت خود از این پروژه را در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند.

اما با همه این موارد، باز هم هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که این پروژه از زیرمجموعه‌های TON coin است و همه این اخبار و حمایت‌ها می‌تواند تنها به دلیل معرفی و گسترش وب 3 تلگرام و پیشرفت بلاکچین تون کوین بوده باشد.

تاریخچه تو سعه بازی notcoin

آبان ۱۴۰۲ و در کنفرانس TON در دبی اولین باری بود که بازی نات کوین معرفی شد. همزمان با این رویداد ربات تلگرامی این بازی نیز آغاز به کار کرد و اولین نات کوین‌ها استخراج شدند.  کمتر از یک ماه بعد، وظایف و قابلیت‌های جدیدی به بازی اضافه شد و کاربران نات به یک میلیون رسید. سپس در ژانویه ۲۰۲۴ وب سایت کوین مارکت کپ یک صفحه اختصاصی برای این ارز دیجیتال ایجاد کرد و امیدها را برای ارزش گرفتن نات کوین بیش از پیش افزایش داد. البته لازم به ذکر است که این صفحه تنها یک پیش نمایش است و نات کوین هنوز قیمتی ندارد.

به تازگی، تیم توسعه نات کوین کانال تلگرامی رسمی این ارز اعلام کرد که در حال ساختن ارز دیجیتال بازی NOTcoin هستند و این ارز تا چند هفته دیگر عرضه می‌شود.

وایت پیپر نایت کوین

همانطور که می‌دانید، مهم‌ترین منبعی که می‌توان برای کسب اطلاعات درباره یک ارز دیجیتال و پروژه آن استفاده کرد، وایت پیپر است. وایت پیپر در واقع مانند یک دفتر از مشخصات، اهداف، رود مپ و .. از یک ارز دیجیتال یا پروژه است که به صورت عمومی منتشر می‌شود تا افراد بتوانند درباره ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های یک ارز بدانند.

اما نات کوین، اگرچه وات پیپر خود را منتشر کرده است اما وایت پیپر نات کوین از ۹ صفحه خالی تشکیل شده است و هیچ اطلاعاتی درباره این ارز در آن وجود ندارد. اصلی‌ترین دلیلی که هنوز هیچکس اطلاعات دقیقی از این ارز ندارد نیز همین است و تا زمانی که وایت‌ پیپر درستی ارائه نشود همه چیز درباره نات کوین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آموزش استخراج نات کوین با روبات تلگرامی

بازی نات کوین و استخراج ارز دیجیتال آن بسیار ساده است. برای این کار کافی است تا با یک حساب تلگرامی در گوشی هوشمند خود، وارد ربات آن به آدرس https://t.me/notcoin_bot شوید و با زدن گزینه استارت (Start) بازی را آغاز کنید. پس از زدن این گزینه اطلاعات کلی درباره نات کوین به شما داده می‌شود و با زدن گزینه play  می‌توانید وارد صفحه استخراج نات کوین شوید.

مراحل استخراج نات کوین

در این بازی، استخراج نات کوین تنها با کلیک کردن روی دایره وسط صفحه که علامت NOT است انجام می‌شود. در این بازی، هر کلیک معادل یک نات کوین است و هرچه بیشتر کلیک کنید ارز دیجیتال بیشتری به دست می‌آورید. در این بازی گزینه‌های مختلفی در صفحه وجود دارد که می‌تواند به شما در سریع‌تر کردن استخراج ارز کمک کند. این گزینه‌ها عبارتند از:

  • Energy Limit: گفتیم که با کلیک کردن بر روی صفحه، شما می‌توانید نات استخراج کنید. اما تعداد کلیک هر فرد بی‌نهایت نیست و با مفهومی به نام محدودیت انرژی، که نواری زرد رنگ در پایین صفحه‌ است، نمایش داده می‌شود. هر زمان شما روی صفحه کلیک می‌کنید یکی از انرژی‌های شما کم می‌شود. سپس باید صبر کنید تا نوار زرد دوباره پر شود تا بتوانید نات کوین استخراج کنید.
  • Speed Booster: گزینه Booster یک گزینه در پایین سمت راست صفحه است که با رفتن به آن کاربران می‌توانند توانایی‌های خود را در بازی ارتقا دهند و با سرعت بیشتری سکه دریافت کنند. این تقویت‌کننده‌ها با سکه‌هایی که در بازی به دست آورده‌اید قابل خریداری هستند.
  • Multitap: مولتی تب یکی از گزینه‌های Boost است که به کاربر این امکان را می‌دهد با هر کلیک به جای یک نات کوین چندتا از آن را دریافت کند.
  • Auto-tap bot: اتوتپ بات یک ربات کمک‌رسان است که به کاربر کمک می‌کند حتی در زمان‌هایی که فرصت بازی کردن را ندارد نیز سکه دریافت کند. این ربات به صورت خودکار بازی را برای شما انجام می‌دهد و سکه جمع‌ آوری می‌کند.

جوایز ماموریت‌های نات کوین

جوایز ماموریت‌های نات کوین

همانند هر بازی دیگری در بازی نات کوین نیز یک سری ماموریت‌ها وجود دارد که کاربران با انجام آن‌ها جوایزی را به صورت سکه دریافت می‌کنند. جوایز این ماموریت‌ها می‌تواند بسته به میزان اهمیت و یا کار آن‌ها از ۱۰ هزار کوین تا ۵۰۰ هزار کوین متفاوت باشد.

مزایا و معایب نات کوین

مدت زمان زیادی از معرفی و راه‌اندازی پروژه نات کوین نمی‌گذرد و تا به اینجا، ما فقط می‌دانیم NOTcoin یک بازی ساده است که چندان هم سرگرم‌کننده نیست. زیرا هرچه باشد، کلیک کردن روی یک صفحه بعد از مدتی برای افراد خسته‌کننده می‌شود. اما از سوی دیگر، استخراج این ارز ساده است و اگر پیش‌بینی‌ها درست از آب در بیایند نات کوین، هرچند جزئی، می‌تواند سودده باشد. اما آیا این پروژه ارزش وقت گذاشتن دارد؟ بیاید تا با هم مزایا و معایب این بازی را بررسی کنیم تا بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم.

مزایا

  • سادگی: نات کوین یک بازی ساده با گیم پلی آسان است که برای همه افراد قابل فهم است.
  • سرگرم‌کننده: نات کوین یک بازی سرگرم‌کننده و اعتیادآور است.
  • رایگان: نات کوین یک بازی رایگان است و هرکسی می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آن را بازی کند.
  • پتانسیل کسب درآمد: نات کوین احتمالا می‌تواند به شما در کسب ارز دیجیتال واقعی کمک کند.
  • جامعه: نات کوین دارای یک جامعه فعال و پرشور از بازیکنان است.

معایب

  • عدم شفافیت: اطلاعات کمی در مورد تیم توسعه‌دهنده نات کوین و نحوه عملکرد بازی وجود دارد.
  • غیرقابل پیش‌بینی: ممکن است نات کوین هیچ ارزش و کاربرد خاصی نداشته باشد.
  • استخراج آسان: هر فردی با کلیک روی آیکون می‌تواند بدون زحمت نات کوین استخراج کند.
  • عرضه بسیار زیاد: هر فردی که نات کوین استخراج کرده یک عرضه‌کننده در صرافی‌ها خواهد بود و این می‌تواند این ارز را بی‌ارزش کند.
  • تقاضای کم: با عرضه بسیار زیاد این ارز، بدون شک حجم تقاضا از عرضه کمتر خواهد بود.
  • بدون هدف: هنوز برای نات کوین هدف و کاربرد مشخصی معرفی نشده است.

با همه این‌ها، نات کوین یک بازی رایگان است که می‌توان با صرف زمان کم و با دعوت از دوستان و انجام وظایف سکه دریافت کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد این بازی ضرری ندارد اما نباید انتظار کسب سودهای کلان را از این پروژه داشت.

آیا نات کوین یک میم کوین است؟

نات کوین پروژه‌ای بسیار شبیه به میم کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال است. نداشتن لوگوی اختصاصی، بی‌هدف بودن، مشخص نبودن کاربرد ارز و از همه مهم‌تر نداشتن یک وایت پیپر مشخص و کامل، همه عواملی هستند که می‌توانند نات را در دسته میم کوین‌ها قرار دهد. علاوه بر این، سازندگان این پروژه نیز علاقه زیادی به شوخی‌های اینترنتی و میم‌ها دارند و حتی مسابقاتی را در پلتفرم‌هایی مانند X برای ساختن میم‌های خنده‌دار درباره نات کوین برگزار کرده‌اند.

اما با همه این‌ها، از آنجا که ارز دیجیتال نات کوین به صورت رسمی منتشر نشده است، هنوز از لحاظ فنی نمی‌توانیم آن را یک میم کوین بدانیم. این پروژه در حال حاضر یک مینی اپ تلگرامی است و ارز دیجیتال آن وجود ندارد. در واقع، به عقیده بسیاری، نات کوین بیشتر شبیه به یک طرح بازاریابی است که قصد دارد توجه‌ها را به سمت تلگرام جذب کند. البته نباید فراموش کرد که اگرچه تیم توسعه نات هنوز نامشخص است اما جزو تیم‌های بسیار قدرتمند و خلاق به‌شمار می‌رود که قصد دارند این پروژه را روی بلاکچین تون فعال کنند. در نهایت، اینکه آیا نات کوین یک میم کوین است یا به چیزی بیشتر تبدیل خواهد شد، را زمان مشخص خواهد کرد.

آشنایی با نحوه بازی notcoin

آشنایی با نحوه بازی notcoin

بازی NOT coin رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و همه افراد با هر میزان دانش می‌توانند به سادگی بازی کنند و سکه ببرند. همانطور که گفتیم، با ورود به ربات تلگرامی این پروژه و کلیک روی گزینه play بازی شروع می‌شود و شما باید با کلیک کردن نات کوین جمع‌آوری کنید. بازی نات کوین در فضای وب اجرا می‌شود و ربات کاربران را به طور مستقیم به این فضا مرتبط می‌کند. اما بازی نات کوین دارای مراحل و بخش‌های مختلفی است که در ادامه به معرفی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

لیگ های بازی

بازی نات کوین به طور کلی به ۴ لیگ یا سطح مختلف تقسیم‌بندی می‌شود.

  1. اولین سطح که هر کاربر پس از شروع بازی در آن قرار می‌گیرد لیگ برنز (Bronze) است.
  2. بازیکنان با کسب ۵۰۰۰، به مرحله بعدی یعنی سیلور (Silver) و با رسیدن به ۲۰۰ هزار نات کوین به لیگ گلد (Gold) می‌رسند.
  3. پس از این مراحل، بازیکنان با جمع‌آوری ۲ میلیون سکه وارد لیگ پلاتینیوم (Platinum) می‌شود.
  4. آخرین مرحله این بازی نیز مرحله دایموند (Diamond) نام دارد که برای ورود به آن بازیکنان باید ۱۰ میلیون نات جمع‌آوری کنند.

محدودیت انرژی

در بازی نات کوین، بازیکنان در هر بار تعداد محدودی کلیک دارند که این تعداد در نوار زرد رنگ پایین صفحه نمایش داده می‌شود. با هر بار کلیک، یکی از انرژی‌ها کم می‌شود و سپس به طور خودکار با گذشت زمان پر می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند از قسمت Boost محدودیت انرژی خود را ارتقا دهند تا بتوانند NOT بیشتری به دست آورند.

بوستر

بوستر

Booster گزینه‌ای در بازی نات کوین است که کاربران می‌توانند در آن توانایی‌های خود را ارتقا دهند. اولین بخش از این گزینه، Turbo نام دارد که هر بازیکنان سه بار در روز می‌تواند از آن استفاده و تعداد زیادی نات را استخراج کند. گزینه full energy نیز سه بار نوار انرژی کاربر را به طور کامل پر می‌کند. سایر بوسترها عبارتند از:

  • Multitap
  • Energy Limit
  • Recharging Speed
  • Auto tap bot

در پایین این صفحه همچنین آیکون‌های مختلفی از نات وجود دارد که کاربران می‌توانند با پرداخت سکه شکل آیکون استخراج خود را تغییر دهند.

بخش Earn

بخش Earn در این بازی، جایی است که بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌ها و وظایف مختلف جوایزی را دریافت کنند. نگهداری از NFT ها، اتصال ولت و بازی‌های وب 3 بخشی از ماموریت‌های نات کوین است.

دعوت از دوستان در نات کوین

دعوت از دوستان

یکی از راه‌های دیگر دریافت نات کوین، دعوت از دوستان به بازی است. با هر دعوت، شما و دوستتان ۲۵ هزار نات و با دعوت از ده دوست، شما می‌توانید ۱۰۰ هزار از این ارز را دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که اگر از نسخه پرمیوم تلگرام استفاده می‌کنید جایزه این ماموریت به ۵۰۰ هزار نات افزایش می‌یابد.

ایردراپ نات کوین تلگرام

اما یکی از بخش‌های جنجالی این بازی، ایردراپ نات کوین تلگرام است. این بخش در واقع به دعوت از سایر کاربران تلگرام به این بازی اشاره دارد. برای دریافت این جایزه کافی است به بخش Fren  در صفحه بازی بروید و لینک دعوت اختصاصی خود را بسازید و با دوستان و آشنایان و گروه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. با این روش، علاوه بر این که از دعوت کاربر جایزه دریافت می‌کنید، با هر فعالیت دوباره فرد در بازی شما نیز نات دریافت می‌کنید. بسیاری از افراد با استفاده از این سیستم توانسته‌اند میلیون‌ها نات کوین دریافت کند.

آیا پروژه نات کوین کلاهبرداری است؟

آیا پروژه نات کوین کلاهبرداری است؟

پروژه نات کوین هنوز نقاط تاریک بسیاری دارد که باعث شده است عده زیادی به آن بدبین باشند و آن را یک کلاهبرداری بدانند. برای مثال، از ژانویه که این پروژه راه‌اندازی شد تاکنون هیچ توکن واقعی در دسترس نیست. در نتیجه، سکه‌های درون بازی فاقد ارزش واقعی هستند و این نگرانی‌ها را در مورد اینکه آیا ارز دیجیتال وعده داده شده هرگز راه‌اندازی خواهد شد، ایجاد می‌کند.

با این حال این موضوع بنا به چند دلیل رد می‌شود. اول این که پلتفرم و تیم معتبری به نام تلگرام از این پروژه حمایت کرده‌ است و صرافی‌های مهمی مانند بایننس، OKX،‌ بای بیت و کوکوین در تلگرام گروه‌های رسمی تشکیل داده‌اند و در بازی شرکت دارند. دوم این که نات کوین اکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد و این تعداد کاربر در تاریخ ارزهای دیجیتال بی‌سابقه است. اما سومین عامل این است که نات کوین هیچ پولی از افراد دریافت نمی‌کند و به همین دلیل حتی در صورت ارزش نگرفتن این ارز، باز هم افراد چیزی را از دست نخواهند داد.

بنابراین، در حالی که امکان کلاهبرداری را نمی‌توان به طور کامل رد کرد، به نظر می‌رسد Notcoin به عنوان یک پروژه قصد قانونی برای تبدیل شدن به یک بازیگر جدی در صنعت نوظهور بازی های دیجیتال را دارد.

آینده نایت کوین

پاسخ به این که آینده نات کوین چه می‌شود، کمی دشوار است. همانطور که خواندید، ما هنوز اطلاعات دقیقی از این ارز و پروژه نداریم که بتوانیم بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم و با توجه به این که مدت زمان کوتاهی از راه‌اندازی NOT می‌گذرد نمی‌توان چیز زیادی درباره عملکرد آن گفت. به طور کلی برای تصمیم‌گیری درباره این ارز و قیمت آن باید صبر کنیم.

این ارز دیجیتال هنوز در صرافی‌ها لیست نشده است اما برخی از صرافی‌های بزرگ مانند بایننس به نشانه حمایت از این ارز صفحه نمایشی آن را در وب‌سایت خود ایجاد کرده‌اند. همچنین با توجه به تیم توسعه‌دهنده این پروژه و خلاقیت‌های پاول دورف می‌توان به آینده این ارز تا حدی امیدوار بود. به یاد داشته باشید که هنوز امکان خرید و فروش نات کوین و انتقال آن به کیف پول‌های ارز دیجیتال وجود ندارد. بنابراین، هرگونه خرید و فروش آن به اشخاص کلاهبرداری است و واقعیت ندارد.

نات کوین، احتمالا هیچ چیز!

دنیای بازی‌های ارز دیجیتال محدودیتی ندارد و این می‌تواند دلیل اصلی جذابیت آن باشد. نات کوین که این روزها صدر جدول این بازی‌ها را به خود اختصاص داده یک پروژه وب است که به طور اختصاصی روی پلتفرم تلگرام اجرا و حمایت می‌شود. این پروژه یکی از پرکاربرترین بازی‌های ارز دیجیتال است اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره کاربردها و ارزش آن وجود ندارد. شما می‌‌توانید نظر خود را درباره نات کوین در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

نات کوین تلگرام چیست؟ چگونه حداکثر نات کوین را استخراج کنیم
Nothing، که به فارسی هیچ چیز معنی می‌شود، نام ارز دیجیتالی است که این روزها تقریبا همه جهان را مشغول خود کرده است. پلتفرم تلگرام و مدیر خلاق آن پاول...
4.54 از 13 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام خدمت شما من یه اکانتی داشتم که باهاش نات کویین جمع میکردم متاسفانه افتاد دست هکر و دلیت زده اکانتمو الان میشه کاری کرد که اون نات کویینام برگرده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بهتر است با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی نات کوین درخواست خود را پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برنامه موقتا بسته شده و به محض لیست شدن، میزان دارایی شما قابل نمایش خواهد بود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خدمت شما من یه اکانتی داشتم که باهاش نات کویین جمع میکردم متاسفانه افتاد دست هکر و دلیت زده اکانتمو الان میشه کاری کرد که اون نات کویینام برگرده

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام تبدیل نات به ووچر رو زدم تون کوین نداشتم نات کوین هام رفت …کجا رفت و چ کار کنم برگرده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      هنوز فرآیند تبدیل عملیاتی نشده است. توصیه می کنیم مراقب تله کلاهبرداران باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. عزیزان نظر من اینه وقتی شما در حال بازی کردن هستید و مثلن بعد یک ساعت بازی رو متوقف کردید و از برنامه بیرون میاید،مطمعن باشید سود خوبی برای سازندش بدست میاد میتونید با کمی دقت بفهمید.ینی زمانی ک بازم بازی رو شروع میکنید می‌بینید بالای صفحه مبلغ نات کوین بیشتر شده. اما برای شما فعلن سودی ندارد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. بیت کوین هم در ابتدای راه همینگونه بود و گذر زمان ، آن را بیت کوین کرد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام،
    چند روز هست هرچه تلاش میکنم
    استارت کنم استخراج نات کوین را فعال نمیشه
    یعنی
    عرسه مرحله
    lets go
    join
    play
    لمس میکنم یک صفحه مشکی بدون هیچ نوشتاری دیده میشود
    علت چیست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      همراه گرامی اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. خوبه 👍 اما کاش از سردرگمی دربیارند کاربرانشون را

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما، در صورت به روز رسانی، اخبار را از صرافی ایرانیکارت دنبال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام دوستان.
      در زمانیکه نات کوین غیرفعاله، با زدن یه منو در برنامه میشه پول استخراج شده رو برداشت کرد.
      دیدم اشخاصی درزمان فعال بودنشونم برداشت پر سرعت هم از طریق اپلیکیشنی استخراج کنند.
      اسم اپلیکیشن رو میخوام.
      ممنونم از راهنماییتون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        نات کوین در حال حاضر قابل برداشت نیست، بهتر است از تبلیغات کلاهبرداران دوری کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. گزارش تحلیلی ،بسیار دقیق ،جذاب،ماهرانه،بود،
    سپاسگزارم ازشما کارشناس محترمه خانم ناظران

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از حس توجه شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • بخاطر گزارش خوبتان تشکر می کنم. سوالی دارم اگر به مرحله دیاموند برسیم و تمام نات کوین های این مرحله را کسب کنیم. بعد از ابن مرحله چی می شه. آیا نات کوین ها صفر نمیشه و بازی دوباره وارد مرحله برنز نمیشه؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          طبیعتا کاربری هنوز به این مرحله نرسیده است. در این صورت نات کوین مراحل بیشتری برای بازی در نظر خواهد گرفت.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...