آموزش ارز دیجیتال

انتقال اشتباه ارز دیجیتال و راهکار آن

انتقال اشتباه ارز دیجیتال و راهکار آن

فرض کنید سرمایه ای که مدت‌ها برای جمع‌آوری و ذخیره آن زحمت کشیده‌اید، به ناگهان و تنها به‌خاطر یک اشتباه کوچک به آدرس اشتباهی منتقل شود؛ تصور دردناکی است! تا پیش از این، این اتفاق در سیستم‌های سنتی بانکی به دلیل  مشخص بودن اطلاعات گیرنده و فرستنده کمتر رخ می‌داد اما این روزها که به کمک ارزهای دیجیتال همه چیز ناشناس شده، افراد بسیاری به‌خاطر بی‌دقتی یا ناآگاهی دارایی خود را از دست می‌دهند. طبیعی است که انتقال ارزهای دیجیتال اصولی دارد که اگر به‌طور صحیح انجام شود این اتفاق نمی‌افتد اما اگر ما نیز ارزهای دیجیتال خود را اشتباهی به آدرس دیگری ارسال کردیم چه باید بکنیم؟ آیا راهی برای بازگشت آن وجود دارد؟ در ادامه می‌توانید بیشتر درباره انتقال اشتباه ارز دیجیتال و راهکارهای آن بخوانید.

ارسال ارز به آدرس ناشناس در شبکه رمزارزها

اگر تا به حال معامله ارزهای دیجیتال را انجام داده باشید، می‌دانید که هدف اصلی این ارزها ناشناس بودن تراکنش‌های آن است؛ به همین دلیل هنگام انتقال دارایی نه اطلاعات شما و نه اطلاعات گیرنده مشخص نیست. در واقع برای انتفال ارزهای دیجیتال تنها چیزی که مشاهده می‌کنید یک آدرس و نوع شبکه یا بلاکچینی است که قصد دارید در آن انتقال را انجام دهید.

بدین ترتیب، امکان این که وجه مورد نظر را به یک آدرس اشتباهی انتقال دهید اصلا کم نیست و با جابجایی تنها یک حرف یا عدد در آدرس گیرنده، همه چیز می‌تواند به کلی اشتباه شود. علاوه بر این، انتقال اشتباه ارز دیجیتال می‌تواند در صورت انتخاب بلاکچین اشتباه نیز رخ دهد و دارایی را به نقطه‌ای نامعلوم منتقل کند.

متاسفانه باید بگوییم اگر دارایی ارز دیجیتال به آدرس اشتباه منتقل شود دست فرستنده به جایی بند نخواهد بود و احتمال بازیابی دارایی نزدیک به صفر می‌شود. در این حالت دارایی از حساب فرد خارج شده و در حساب فردی ناشناس می‌نشیند و با توجه به این که اغلب تراکنش‌های بلاکچین غیرقابل بازگشت هستند، سرمایه شما از دست خواهد رفت. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم پیش از تایید انتقال ارزها، آدرس گیرنده و شبکه بلاکچین را مطابقت دهید و سپس اقدام کنید.

بررسی رایج ترین اشتباهات در انتقال ارزهای دیجیتال

بررسی رایج ترین اشتباهات در انتقال ارزهای دیجیتال

انتقال اشتباه ارزهای دیجیتال یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با آن درگیر می‌شوند. اما آدرس گیرنده، تنها چیزی نیست که شما باید در هنگام انتقال ارزها حواستان باشد و عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند. بنابراین، رایج‌ترین اشتباهاتی در انتقال ارزهای دیجیتال شامل:

  • ارسال ارز به شبکه بلاک چین اشتباه

بلاکچین معمولا آدرس‌هایی که متعلق به کیف پولی نیستند را به‌طور خودکار شناسایی می‌کند و از این طریق به شما درباره آدرس اشتباه هشدار می‌دهد و اجازه ارسال تراکنش را نمی‌دهد. اما در برخی موارد به دلیل شباهتی که فرمت شبکه‌ها به هم دارند، کیف پول نیز نمی‌تواند این اشتباه را تشخیص دهد و تراکنش اجرا می‌شود.

برای نمونه، دو شبکه بلاکچین اتریوم و اسمارت چین فرمت‌های یکسانی دارند و کیف پول‌های ارز دیجیتال نمی‌توانند آدرس‌های این دو را از هم تشخیص دهند. بنابراین، حتی در صورت تایید تراکنش، ارز دیجیتال هرگز به مقصد نخواهد رسید.

خوشبختانه، در این اشتباه اگر کلیدهای خصوصی خود را در اختیار داشته باشید می‌توانید تحت شرایطی، سرمایه از دست رفته را بازگردانید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به کلیدهای خصوصی به عبارت بازیابی که در هنگام راه‌اندازی کیف پول ارز دیجیتال آنلاین یا آفلاین به‌طور شخصی در اختیار شما گذاشته می‌شود نیاز خواهید داشت.

  • انتقال ارز به صرافی بدون وارد کردن Tag یا Memo

یکی دیگر از راه‌هایی که در انتقال اشتباه ارزهای دیجیتال می‌تواند رخ دهد، انتقال ارز دیجیتال به یک صرافی بدون وارد کردن تگ یا ممو است. صرافی‌های ارز دیجیتال سرمایه تمام کاربران خود را در یک کیف‌ نگه‌داری می‌کنند و Tag یا Memo همان چیزی است که دارایی افراد مختلف را از هم متمایز می‌کند.

بنابراین، درصورتی که هنگام انتقال ارز دیجیتال، تگ یا ممو اختصاصی خود را وارد نکنید دارایی به آدرس مورد نظر ارسال نخواهد شد. این مشکل به‌خصوص درباره ارزهایی مانند ریپل که آدرس اختصاصی ندارند بسیار رایج است.

برای حل این مشکل می‌توانید با پشتیبانی صرافی خود ارتباط برقرار کرده و مشکل را در میان بگذارید. سپس با ارسال رسید و هش تراکنش اجرا شده به پشتیبانی، آن‌ها پس از انجام بررسی‌های لازم ارزهای شما را به کیف باز می‌گردانند.

  • ارسال اشتباه ارز دیجیتال به آدرس‌های TRC20 ،BEP20 و ERC20

پیش از این گفتیم انتقال اشتباه ارزهای دیجیتال بین دو شبکه انتقال ارز دیجیتال ERC20 و BEP20 به دلیل فرمت مشابهی که دارند بسیار رایج است. ERC20 استاندارد توکنی شبکه اتریوم، TRC20 استاندارد توکنی شبکه ترون و BEP20 استاندارد توکنی بایننس یا اسمارت چین محسوب می‌شوند.

از میان این سه شبکه، در صورتی که اشتباه شما بین ERC20 و BEP20 بوده باشد، می‌توانید به بازگشت دارایی خود امیدوار باشید اما درصورتی که یک طرف شما TRC20 و طرف دیگر یکی از دو شبکه دیگر باشد، امکان بازگشت ارز دیجیتال منتقل شده وجود نخواهد داشت.

بدین ترتیب، در صورتی که آدرس دو شبکه ERC20 و BEP20 را با یکدیگر جابجا وارد کردید، برای بازگشت دارایی می‌توانید از سه مرحله زیر کمک  بگیرید:

  • استفاده از صرافی بایننس برای بازیابی دارایی‌ها
  • استفاده از عبارت بازیابی 12-24 کلمه‌ای و بازیابی دارایی به کمک کیف پولی که از هر دوی این شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند.
  • ارتباط با پشتیبانی صرافی

نحوه بازگرداندن تراکنش اشتباه ارزهای دیجیتال

نحوه بازگرداندن تراکنش اشتباه ارزهای دیجیتال

راه‌حل‌ بازگرداندن تراکنش‌های اشتباه ارزهای دیجیتال ارتباط زیادی به این که چه نوع اشتباهی رخ داده، دارد. بنابراین ما نمی‌توانیم یک راه‌حل واحد را برای بازیابی تمامی دارایی‌هایی که به اشتباه منتقل شده‌اند بدهیم. در ادامه ما قصد داریم تا به بازیابی دو انتقال اشتباه ارز دیجیتال بپردازیم.

نحوه بازگرداندن تراکنش اشتباه در کیف پول تراست ولت

برای ساده‌تر شدن کار، می‌خواهیم فرض کنیم ارز دیجیتال BNB را به اشتباه در کیف پول تراست به اشتباه به اتریوم انتقال دادیم و حال می‌خواهیم آن را بازیابی کنیم. توجه داشته باشید برای برگرداندن تراکنش شما حتما به کلید خصوصی خود نیاز دارید تا بتوانید با وارد کردن آن در بایننس، ارز دیجیتال خود را بازیابی کنید.

لازم به ذکر است که این روش تنها در کیف پول‌هایی مانند تراست ولت که قابلیت وارد کردن کلیدهای خصوصی را دارند کاربرد دارد. حال برای باز گرداندن ارز دیجیتال خود می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا کلیدهای خصوصی و عبارت بازیابی کیف پول خود را در دسترس قرار دهید.
  • برای وارد کردن کلمه خصوصی به سایت Mnemonic مراجعه کنید و کلمات بازیابی خود را در فیلد BIP39 وارد نمایید.

نحوه بازگرداندن تراکنش اشتباه ارزهای دیجیتال در تراست

  • گزینه اتریوم (ETH) را انتخاب و آدرس خصوصی کیف پولی که ارز دیجیتال را به اشتباه انتقال داده‌اید در این قسمت وارد کنید.
  • از لیست Derived Addresses کلید خصوصی BNB را انتخاب کنید. حال اگر تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید می‌توانید Private key را در سمت راست قسمت Table مشاهده کنید.

روش حل انتقال اشتباه در تراست

  • کلید خصوصی اتریوم را به عنوان کیف پول BNB Smart Chain در کیف تراست ولت خود وارد کنید.

حال برای ایمپورت کردن کلید خصوصی اتریوم در تراست ولت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به بخش Setting در تراست ولت بروید.
  • گزینه Wallets را انتخاب کنید.
  • + بالا سمت راست صفحه را بزنید.
  • گزینه Already have a wallet را انتخاب کنید.
  • BNB Smart Chain را انتخاب و آدرس خصوصی کیف اتریوم خود را به‌عنوان یک کیف پول اسمارت چین وارد کنید.
  • حال گزینه private key را بزنید و عبارت ۶۴ حرفی که به شما داده شده را وارد و گزینه Import را کلیک کنید.

در پایان شما می‌توانید انتقال اشتباه ارز دیجیتال خود را اصلاح کنید و دارایی از دست رفته را اینجا پیدا کنید.

 بازیابی ارز از کیف پول‌هایی که امکان ایمپورت با کلید خصوصی را ندارند

حال شاید بپرسید اگر ارز دیجیتال را اشتباهی به کیف پولی انتقال دادیم که امکان ایمپورت کلید خصوصی را ندارد چه باید کنیم؟ برای این کار دو راه پیش روی شما قرار دارد. در راه اول، شما باید با پشتیبانی کیف پول ارتباط برقرار کنید و وضعیت پیش آمده را توضیح دهید. کیف پول‌هایی مانند لجر در صورتی که بتوانید برای اثبات اسناد مناسبی ارائه کنید دارایی از دست رفته را به کیف پول شما باز می‌گردانند.

در راه دوم، شما باید بین کیف پول‌های ارز دیجیتال مهاجرت کنید. این بعنی کلید خصوصی خود را استخراج کنید و در کیف پول دیگری که از کلید خصوصی شما پشتیبانی می‌کند وارد نمایید.

» پیشنهاد مطالعه: امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها

نکات مهم برای جلوگیری از اشتباهات

نکات مهم برای جلوگیری از اشتباهات

همانطور که گفتیم، بهترین راه‌حل برای انتقال اشتباه ارز دیجیتال، جلوگیری از رخ دادن آن است. در حقیقت، شما تنها با بررسی آدرس گیرنده قبل از ارسال می‌توانید از این همه دردسر جلوگیری کنید. همچنین برای محکم‌کاری بهتر است:

  • به جای تایپ دستی آدرس‌های طولانی، از کدهای QR یا گزینه‌های کپی پیست استفاده کنید.
  • از اشتراک گذاری کلیدهای خصوصی با دیگران خودداری کنید.
  • احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را برای امنیت بیشتر فعال کنید.

بدین ترتیب، با رعایت این مراحل ساده، می‌توانید احتمال انتقال اشتباه ارز دیجیتال را به آدرس کیف پول اشتباه و احتمال از دست دادن دارایی خود را برای همیشه کاهش دهید.

کلام آخر

انتقال اشتباه ارزهای دیجیتال یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بی‌دقت با آن سر و کله می‌زنند. از آنجا که تمامی تراکنش‌های بلاکچین به‌صورت ناشناس انجام می‌شود، در بسیاری از موارد امکان بازگرداندن دارایی خارج شده از کیف پول ارز دیجیتال وجود ندارد و فرد سرمایه خود را از دست می‌دهد. تنها در موارد معدودی مانند انتقال اشتباه بین BEP20 و ERC20 یا وارد نکردن تگ یا ممو، می‌توان دارایی را تحت شرایط خاص بازگرداند.

انتقال اشتباه ارز دیجیتال و راهکار آن
فرض کنید سرمایه ای که مدت‌ها برای جمع‌آوری و ذخیره آن زحمت کشیده‌اید، به ناگهان و تنها به‌خاطر یک اشتباه کوچک به آدرس اشتباهی منتقل شود؛ تصور دردناکی است! تا...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام و درود خدمت شما بزرگوار
    بنده سی هزار توکن نات رو از کیف پول تونکیپر به کوینکس ارسال کردم اشتباها پیام به صورت رمزنگاری ارسال شده است.و واریزی به کساب ننشسته.
    باید از طریق تونکیپر اقدام کنم یا کوینکس و لطفا بفرمایید هش تراکنش رو از چه طریقی در تونکیپر پیدا کنم؟با چه عبارتی دنبالش بگردم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از قسمت تاریخچه برداشت آدرس هش تراکنش را در بلاکچین اکسپلور ترون بررسی کنید. اگر تراکنش انجام شده است از مقصد پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام وقتتون بخیر
    من یه مقدار تتر که داخل تراست داشتم رو انتقال دادم به صرافی و واسه کارمزدش ترون کم کرد ازم، بعد من حواسم نبود که نرم افزار ورژن جدید داده بوده و من باید اپدیت میکردم، وقتی تایید رو زدم ارور داد که نرم افزارو باید بروز کنم، ولی ترون رو کم کرده بود ازم، بعدشم که آپدیتش کردم دیگه اثری از ترونا نبود که نبود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از پشتیبانی تراست ولت پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. با سلام من اشتباها ارز usdt را به آدرس aUSDT تراست ولت خودم تحت شبکه bep20 منتقل کردم در اسکن شبکه مبلغ انتقال یافته هر چند میزنه این کارها غیر هم نام هستن ولی روی تراست ولت خودم دیده نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از طریق پشتیبانی تراست ولت پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من امروز تو یک ایدراپ شرکت کردم و تمام ناتکویین صفر شد رفت تو سایتtonviewer بارگذاری شد یک ان اف تی به کیف پولم امده چکار کنم برگرده ناتکوین هام ؟ ۲۰۵۴۰ تا بود

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا به سایت tonviewer مراجعه کرده و وضعیت تراکنش‌های خود را بررسی کنید. ممکن است اطلاعات مفیدی در اینجا پیدا کنید.
      با پشتیبانی کیف پولی که استفاده می‌کنید تماس بگیرید. آنها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را در خصوص بازیابی نت‌کوین‌های شما ارائه دهند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • تونستین برگردونین؟!
      برای منم همین مشکل پیش اومده نمیتونم برگردونم !
      لطفا اگه تونستین منم راهنمایین کنین

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام خدمت شما، برای منم همین اتفاق افتاد و ناتکوین هام پرید و صفر شد، و یک NFT به تون‌کیپرم اضافه شد، من پرسیدم گفتن این ایردراپ کلاهبرداری بوده و هک شدین و همه ناتکویین‌هاتو دزدیدن… اگر احیانا شما جواب دیگری پیدا کردید، اینجا به اشتراک بزارید. ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام خسته نباشین من از از سایت پنکیک سواپ داخل تراست ولت ارزی رو خریدم پولم کم شده ولی اون ارزه نیومده ولسم میشه راهنمایی کنید ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      فرآیند واریز ممکن است تا 48 ساعت زمان بر باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من نات از کیف تونکیپر زدم برا کسی کلاهبردار شد چطوری میشه برگشت بزنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه اگر تراکنشی از طریق کیف پول تونکیپر یا هر کیف پول دیگری انجام شده باشد و به آدرس یک کلاهبردار ارسال شده باشد، امکان برگشت زدن مستقیم تراکنش وجود ندارد. تراکنش‌های بلاکچین معمولاً غیرقابل برگشت هستند و همین امر یکی از ویژگی‌های اصلی این فناوری است. همچنین اگر مطمئن هستید که کلاهبرداری صورت گرفته است، به مراجع قانونی گزارش دهید. اطلاعات تراکنش و جزئیات کیف پول را به همراه شواهد مربوطه به پلیس یا سازمان‌های مربوطه ارائه دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام به شما
      من تتر و از تونکیپر به تراست ولت انتقال دادم ولی به ادرس تون.یعنی قرار بود تون بزنم ولی تتر زدم. شبکه درسته ولی ارز مبدا و مقصد فرق میکنه تراکنش انجام شده ولی تتری توی تراست درکار نیست.اگه لطف کنید و راهنماییم کنید ممنون میشم.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        در این مورد فقط پلتفرم مقصد یعنی تراست ولت می تواند به شما کمک کند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من ازکیف پول تونکیپرناتکویی انتقال دادم ب یک کلاهبردارولی مراحل ب درستی انجام ندادم نوشته تراکنش شما ناموفق بود تا۷۲ساعت بعد ب کیف پول شما برمیگرده میخاستم بدونم امکان برگشت هست اگ ناموفق بوده باشه تراکنش
      توروخدا جواب بدین چون دارندارم دادم😓

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بله احتمالا مبلغ به کیف پول شما برگشت داده می شود. در غیر این صورت با پشتیبانی کیف پول تماس بگیرید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام‌بخشیدمن‌اکانت‌کیف‌پول‌ولتم‌حذف‌شده‌ایامیشه‌برشگردون‌ممنون‌میشم‌راهنمای‌کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله با در اختیار داشتن کلمات بازیابی می توانید به راحتی کیف پول خود را بازیابی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام‌ببخشیدمیخواستم‌بدونم‌اگه‌اکانت‌کیف‌پول‌بپره‌میشه‌برسگردوند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام و وقت بخیر
    من اشتباهی
    از کیف پول تتر زدم
    به ادرس نات کوین در صرافی!
    میشه برای این راهکار بفرمایید؟
    الان یکماه هست صرافی میگه براتون جابجا میکنیم اما خبری نیست !!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه جز پشتیبانی صرافی مقصد هیچ راه دیگری برای پیگیری نیست. به پیگیری های مداوم ادامه دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام. کسی میدونه bbqcoin رو باید به چه کیف پولی وصل کنیم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ارز نام برده یک رمزارز کلاهبرداریست و هیچ کیف پول مطرحی از آن پشتیبانی نمی کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز من از داخل یه ایردراپ یه کلیک کردم تمام نات کوین هام صفر شد ممنون راهنمایی کنید آدرس جای که نات کوین هام رفته رو دارم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          متاسفانه به احتمال زیاد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید.
          تراکنش ها قابل بازگشت نیستند.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام من امروز در بازی bbqcoin وارد شدم داشتم گزینه هاشو بررسی میکردم گزینه پایین وسطی گزینه‌truck رو زدم و فکر کردم به کیف پولم وصل میشه و پولی که دراوردم رو‌ واردش میکنه اما هر چی پول داشتمو برداشت. خیلی ناراحتم. من الان باید چیکار کنم؟؟؟ لفو یا بازگرداندن نداره؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متأسفانه، اگر پول شما از کیف پول برداشت شده و به حسابی در بازی یا به جای دیگری منتقل شده، برگرداندن آن دشوار است. با این حال بهتر است با پشتیبانی بازی BBQcoin تماس بگیرید و مشکل خود را شرح دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. من ارز نات رو جابه‌جا کردم.از طریق ارکد کپی کردم.بعد دیدم هنوز جای کامنت خالییه.بعد جای کامنت رو به طریق دستی وارد کردم.حالا نات من در کیف پول صرافی من نیامده.حالا به نظر شما من که اسکن کرده بودم.ایا انتقال من درست بوده.چراذداخل کیفم نیست.چون هم کپی کردم هم کامنت دستی وارد کردم.تازه محکم کاری کردم.ممنونم جواب منو ارسال کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا از طریق هش تراکنش در بلاکچین تون کوین بررسی کنید تراکنش شما در بلاکچین انجام شده است یا خیر. سپس از صرافی مقصد درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. سلام
    من از blockchain.com مقداری eth به سایت شما ارسال کردم و نوع شبکه مقصد را به اشتباه bep20 قرار دادم در صورتیکه blockchain.com احتیاج به آدرس erc20 داشت.
    امکان بازیابی هست؟ و چه کاری میتوان انجام داد؟
    با سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با شماره 02191091000 تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام وقت بخیر من امروز مقداری بیت از فری بیت به اشتباه انتقال دادم به ولت اتریوم خودم اما در فری بیت هولد شده است چگونه میتوانم باز گردانم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      معمولاً بهترین راه برای حل اینگونه مشکلات، تماس با پشتیبانی پلتفرم مربوطه و ارائه اطلاعات کامل و دقیق است. اطمینان حاصل کنید که درخواست خود را به دقت و با اطلاعات لازم ارائه دهید تا پیگیری و رفع مشکل شما بهتر انجام شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام روزتون بخیر
    من دو روز پیش مقداری تتر با کیف پول تون کیپر به کیف پول دیگری در صرافی تبدیل انتقال دادم اما با وجود اینکه از حسابم کسر شده اما به کیف پول تبدیل ننشسته
    با پشتیبانی تبدیل تماس گرفتم گفتن شما تتر بر بستر تون ارسال کردید و تبدیل پشتیبانی نمیکنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه قابل بازیابی نیست با این حال می توانید از طریق کیف پول تون کیپر پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام یک نفرد با استفاده از کدای شخصیم کا پیدا کرده بود وارد ولت تون کیپر من شد و تمام ارزمو به حساب خودش واریز کرد تراکنشش هم موجوده چطور میتونم پیگیری کنم و ارزمو برگردونم لطفا جواب بدید خیلی مهمه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        متاسفانه قابل بازیابی نیست.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام.من برای ثبت‌نام درنوبیتکس دورقمی آخرشمارمو بجای۲۲ بزنم۳۲زدم حالابرای احرازهویت بمشکل خوردم وسامانه ازمن میخادهردوشماره باهم ادغام بشن.لطفا راهنمایی بفرمایین.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            در فرآیند احراز هویت شماره تلفن همراه و حساب بانکی بایستی به نام شخص ثبت نام کننده باشد. برای تغییر با پشتیبانی صرافی در ارتباط باشید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام وقت بخیر
    داخل همین سایت ک معرفی کردین من نمیتونم ارز اشتباهی ای ک انتقال دادم رو پیدا کنم تتر یا همون USDT اصلا تو لیست نیست
    چیکارکنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. از تون کیپر میخواستم ارسال کنم به نوبیتکس کامنت اشتباه گذاشتم چیکار کنم ؟؟!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تنها پشتیبانی پلتفرم می تواند مشکل شما را حل کند. به تون کیپر تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام خسته نباشید
    من از ولت تون کیپر اشتباها ارز نات کوین رو به کیف تراس ولت به ارز تون منتقل کردم(میخاستم نات رو به تون تبدیل کنم .حواسم نبود زدم نات به تون ) ایا امکان برگشت نات به تون کیپر هست ؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه خیر، با این حال شما می توانید از پشتیبانی تون کیپر درخواست پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام من مقداری ton در کیف تون کیپر انتقال دادم به صرافی اما تگ ممو رو اشتباه زدم(comment) ایا راه حلی دارد؟
    صرافی میگه کاری از من ساخته نی
    با پشتیبانی تون کیپر بلد نبودم ارتباط برقرا کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بله به دلیل اینکه احتمالا تراکنش انجام نشده صرافی مقصد نمی تواند پیگیری کند. باید از پلتفرم مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پشتیبانی تون کیپر از طریق ربات تلگرام به آدرس https://t.me/help_tonkeeper_bot انجام می شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام من مقداری ton در کیف تون کیپر انتقال دادم به صرافی اما تگ ممو رو اشتباه زدم ایا راه حلی دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از پشتیبانی تون کیپر درخواست پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  21. سلام وقتتون بخیر
    من مات کوین رو بدون وارد کردن کامنت به نوبیتکس فرستادم الان باید چیکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از پشتیبانی کیف پول مبدا درخواست پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  22. سلام نات کوین از تون کیپر انتقالش دادم به صرافی نوبیتکس گزینه رمزنگاری رو فعال کردم الان نمیاد به حساب ایا راهی هست درست شه با تشکر encrypt comment

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا وضعیت تراکنش خود را در بلاکچین بررسی کنید. هر تراکنش یک هش دارد که می‌توانید از طریق آن وضعیت تراکنش را پیگیری کنید.
      با تیم پشتیبانی کیف پول تون کیپر تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید. آن ها می‌توانند راهنمایی کنند که آیا مشکلی در ارسال وجود دارد یا خیر.
      در صورتی که تراکنش در بلاکچین تایید شده اما هنوز به حساب شما در نوبیتکس وارد نشده است، با پشتیبانی نوبیتکس تماس بگیرید و موضوع را با آن ها مطرح کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  23. سلام
    من تعدادی نات کوین داشتم که توی کیف ولت تلگرامم بود بعد تون خریدم و انتقال دادم به نوبیتکس که الان از ولت کم شد و به نوبیتکس واریز نشد چیکار میشه بکنم؟
    آدرسی هم که در ولت تلگرام خورده مال من نیست و توی تون ویور میزنم یه آدرسه با یه عالمه ارز های مختلف که همش واریزی داره
    کسی راه حلش دو میدونه برگرده 100 دلارشو بهش میدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر تراکنش تایید شده ولی به کیف پول نوبیتکس نرسیده، پشتیبانی نوبیتکس به شما در حل این مشکل کمک می کند.
      بله آدرس مقصد چون صرافی بوده، متعلق به صرافی است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  24. سلام. خسته نباشید
    یه مقدار ناتکوین داشتم. و انتقال داده شده به حسابی که قبلا داشتم. و الان کامل پاک شده

    میشه حساب رو برگردوند؟ یا مسیر انتقال رو تغییر بدم؟
    چون یه هفته دیگه گفته انتقال پیدا میکنه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام. من مقداری نات کوین داشتم خواستم از تونکیپر انتقال بدم به نوبیتکس بجای اینکه ادرس نات کوین کپی کنم از نوبیتکس ادرس تون زدم یک سهم دیگه امکانش هست برگشت بزنم پولم برگرده؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          متاسفانه احتمال بازیابی آن کم است. با این حال بهتر است با پشتیبانی تون کیپر تماس بگیرید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام از کیف پول انتقال دادم به صرافی بینگ ایکس آدرس اول که کمی کردم درست بود بعد واریز آدرس تغیر کرده و نمیاد به صرافی

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          متأسفانه، تغییر آدرس مقصد هنگام انتقال ارزهای دیجیتال ممکن است نشان‌دهنده فیشینگ باشد. حتما با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام
      مقداری نات کوین انتقال دادم به حساب دیگه ولی تگ ممو رو اشتباه زدم و داخل هیستوری زده کم شده و بعدش به صرافی پیام دادم تراکنش رو واسش فرستادم میگه تراکنش انجام نشده و نات کوینا به حسابتون بر میگرده ولی هنوز بعد یک ماه بر نگشته

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        قطعا به صورت خودکار قابل بازگشت نیست مگر اینکه پلتفرم مبدا یا مقصد به شما کمک کند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • از انجایی که تراکنش انجام نشده است باید از طریق مبدا پیگیری کنید. به بخش پشتیبانی پلتفرم مبدا تیکت ارسال کنید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  25. بیت کوئین استخراج شده ام را به آدرس اشتباه فرستادم که آدرس نیست چند عدد هست که اشتباهی کپی شده بود و متاسفانه تراکنش انجام شده چی کار میشه کرد .ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه قابل بازیابی نیست. با این حال شما می توانید از طریق پشتیبانی پلتفرم مبدا پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  26. سلام
    من تراکنشی رو‌ توی صرافی Raydium.io انجام دادم بر بستر سولانا و تراکنش خطا شد اما سولانا از حسابم کسر شد ممکنه بفرمایید چطوری میتونم پیگیری کنم
    اینم لینک تراکنش

    solscan.io/tx/4Z8cnvRV2XW2NCxKCCeJZMMgQtFBB5yfRXjrK6SBsHBREWC7J87NxWPKXhYusv1EiGkWbVAszq6e9LSAuxokZd8t

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تراکنش شما تایید نشده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  27. سلام من ۷۰۰۰ نات رو از طریق QR تونکیپر به ادرس حسابم انتقال دادم اما الان به حساب کس دیگه ای واریز شده امکان برگشت نات ها هست؟از چه طریقی باید با پشتیبانی تونکیپر ارتباط گرفت؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه در چنین شرایطی بازیابی دشوار است. با این حال می توانید از طریق پشتیبانی تون کیپر پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  28. سلام. من دو روز پیش ناتکوین هامو از داخل کیف پول تنکیپر انتقال دادم به کیف پول تنکیپر یکی از دوستانم الان دو روز میشه که داخل حسابش نرفته میشه یه راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در ربات نات کوین اعلام شده است که فرآیند برداشت تا 48 ساعت زمانبر است. با این حال اگر با گذشت 48 ساعت واریزی انجام نشد، بهتر است از پشتیبانی تون کیپر درخواست پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  29. سلام خسته نباشید بنده به اشتباه با آدرس و کامنت ناتکوین داخل نوبیتکس تونکوین رو از تونکیپر انتقال دادم با پشتیبانی تماس گرفتم در حال بررسی هست میخواستم بدونم چقدر احتمال برگشت هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      صرافی مبدا تا حد زیادی می تواند کمک کننده باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • من یک تعدات نات کوین داشتم و انتقال دادم به نوبیتکس و از ولت من که تون کیپر بوده کم شده ولی تو نوبیتکس انتقال داده نشده چیکار کنم؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          فرآیند واریز ممکن است تا 48 ساعت زمان بر باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام از ربات تلگرام ۵۰ هزار عدد نات کوینبه تونکیپر انتقال دادم و موفقیت امیز بود پروسه ی انتقال ولی الان بعد دوهفته هنوز نات کوین به ولت تونکیپر با همان ادرس وارد شده ننشسته چطور میتونم پیگیر بشم ؟درضمن خیلی از افراد رو میشناسم همچین اتفاقی براشون افتاده هیچ اشتباهی در انتقال و وصل کردن ولت تونکیپر نیفته فقط ولت الان صفره و هیستوری هم چک کردم چیزی نبود

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          اطمینان حاصل کنید کیف پولی که در ربات متصل کرده اید، همین کیف پول در حال حاضر شما است.
          از طریق پشتیبانی تون کیپر می توانید پیگیری کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  30. سلام من از کیف پول تون کیپر به آدرس اشتباه نه ملیون نات کوین واریز کردم امکان بازگشت وجود داره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه خیر. با این حال می توانید از پشتیبانی کیف پول درخواست پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  31. سلام خسته نباشید من برای پروژه همستر به کیف پول تلگرام وصل شدم حالا فهمیدم تحریمیم چطوری میتونم کیف پولم رو عوض کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  32. سلام من متاسفانه دیر متوجه کلاهبرداری کانال تلگرام سینابیت شدم و توکن ten یا همون terendi ک از طریق برنامه pancakeswap قابل خرید هست و به تراست ولت متصل است مقداری توکن خریدم و در تراست ولت قیمتی درج نشد از طرفی غیر قابل فروش است حالا هم به ادرس bnb bep20 یا همون smart chain صرافی bingx انتقال دادم ‌. موجودی این توکن در تراست ولت صفر شد اما چیزی به بینگ ایکس ارز BNB bep20 نیومده. راهی هست بازیابی کنم ،؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه در موارد کلاهبرداری، بازیابی توکن‌های از دست رفته بسیار دشوار است. از طریق کد هش، وضعیت تراکنش را بررسی کنید و سپس متناسب با آن از پشتیبانی تراست ولت درخواست پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  33. سلام من از تون کیپر نات کوین به تراس ولت زدم ولی در مقصد اشتباها تون رو انتخاب کردم
    ایا امکان برگشت نات کوین به تون کیپر هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از کیف پول تون کیپر درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من ناتکوین فرستادم به صرافی نوبیتکس اما کامنت رو یادم رفته بزنم امکان برگشتش هست؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          این موضوع می‌تواند منجر به عدم شناسایی صحیح تراکنش شما توسط صرافی شود. با تیم پشتیبانی صرافی مقصد تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. تنها صرافی می تواند در بازیابی سرمایه شما کمک کننده باشد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  34. سلام ببخشید من تو tonkeeper به جای not وارد کنم ton رو وارد کردم یعنی ادرس not رو نزدم به جاش اشتباهی ton رو واردم کردم ایا میشه مبلغمو برگردانم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تنها کیف پول تون کیپر می تواند تراکنش شما را پیگیری کند. به بخش پشتیبانی تون کیپر تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  35. سلام من یکی از دوستانم اسرار داشت برادرش حرفای در امور نات کوین به ناچار گزاشتم اکانتم روی گوشیش بالا بیاره و انتقال برای خودم انجام بده یعنی ولت تلگرامم الان ۹ روز هیچی نیومده میگه که تحریمه کیف پول تلگرام برای اثبات دوتا دونه نات به کیف پول تلگرامم فرستادم تا از وضعیت مطلع بشم فعال بود و اون دوتا اومد چجوری میتونم آدرسی که بهش انتقال داه ببینم تا با بازرس ولت خودمم برابریش کنم ربات نات هم تاریخچه نداره

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در کیف پول تلگرام (Ton Wallet)، شما می‌توانید تراکنش‌های خود را مشاهده کنید. این به شما کمک می‌کند تا آدرس مقصد تراکنش‌ها را ببینید. اگر هنوز تراکنش‌ها را در تاریخچه نمی‌بینید، به این معنی است که انتقالی صورت نگرفته است.
      شما می‌توانید از یک مرورگر بلاک‌چین استفاده کنید تا وضعیت تراکنش‌ها را بررسی کنید. برای این کار، شناسه تراکنش (Transaction ID) را که در کیف پول تلگرام ثبت شده است وارد کنید تا جزئیات تراکنش را ببینید. همچنین می‌توانید آدرس کیف پول خود را وارد کنید تا تمامی تراکنش‌های مرتبط را مشاهده کنید.
      با استفاده از اطلاعاتی که از بلاک‌چین اکسپلورر به دست می‌آورید، می‌توانید آدرس‌هایی که نات کوین به آن ها انتقال داده شده را بررسی کنید. این کمک می‌کند تا مطمئن شوید که تراکنش‌ها به درستی انجام شده‌اند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  36. سلام من دوروز پیش از توکن کیپر قسمت کانکت با خود ناتکویین که پیام اومده بود کانکت شدم کل ناتکویین ها که نزدیک ۱۵ هزارتا بود انتقال داده شد به سایت ناتکویین و تو قسمت تاریخچه که نگاه میکنم نوشته تایید شده و پایینش نوشته ۵۲ هزارتا ناتکویین رو من میتونم بگیرم
    الان مشکل من اینه که چجوری میتونم اونو بگیرم دوباره بیاد به کیف پول تون کیپر؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      مراحل برداشت کاملا در مقاله توضیح داده شده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  37. سلام وقت بخیر من مقداری ترا کلاسیک lunc را از کوینکس به تراست ولت به ادرس اشتباه ترا لونا انقال دادم با کوینکس صحبت کردم انتقال انجام شده و تراست هم جواب درستی نمیدهد ایا راهی برای برگشت وجود دارد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه خیر. تنها پلتفرم های مبدا و مقصد می توانند بازیابی سرمایه شما را انجام دهند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  38. سلام من چند وقط پیش از تونکیپر نات کوین میخواستم واربز کنم به صرافی بعدا بعد چتد وقط نگا کردم دیدم واریز نشده بعدا داخل خود اطلاعات تراکنش نوشته باطری تون بعدا خود باطری توکیپر بداشت کردم ولی نصفم خیلی کمتر دادن 649 تا بود 150 تا برگرداند میخواستم ببینم راه برگشتی داره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای برداشت نات کوین باید مقداری TON کوین در ولت خود برای پرداخت کارمزد داشته باشید تا تراکنش ما انجام شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  39. سلام مقداری تتر از شبکه trc20 از داخل صرافی برای تراس ولت به شبکه erc20 انتقال داده تتر نیومده قابل برگرداندن به حساب صرافی یا تراس ولت هست آیا؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از صرافی مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  40. سلام من یک nft نات کوین رو به آدرس نات کوین در نوبیتکس در طلگرام فرستادم و الان با پشتیبانی نوبیتکس ک صحبت میکنم میگن زمان بر هست و زمانش مشخص نیست می برگرده راه دیگری هست بشه برگشت زدن به حساب مبدا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر متاسفانه، تنها راه پیگیری همان صرافی مقصد است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  41. سلام من مقدار نات به صرافی فرستادم ولی ممو رو به درستی زدم ولی رمزنگاری شده ارسال کردم ایا صددرصد برمیگرده ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سلام، اگر ممو (Memo) را به اشتباه وارد کرده‌اید، احتمال دارد که تراکنش شما دچار مشکل شود. در این حالت، اقدامات زیر می‌تواند کمک کننده باشد:
      1. اولین و مهمترین قدم تماس با بخش پشتیبانی صرافی مقصد است. اطلاعات تراکنش (مانند TxID) را به آن‌ها ارائه دهید و مشکل خود را توضیح دهید.
      2. مطمئن شوید که سایر اطلاعات تراکنش مانند آدرس مقصد به درستی وارد شده‌اند. اگر تنها ممو اشتباه باشد، بعضی از صرافی‌ها می‌توانند کمک کنند.
      3. معمولاً پشتیبانی صرافی‌ها نیاز به زمان برای بررسی و پاسخ‌دهی دارند. صبور باشید و پیگیری‌های لازم را انجام دهید.
      بازگشت پول صددرصد تضمین شده نیست و بستگی به سیاست‌های صرافی و نحوه مدیریت تراکنش‌های اشتباه دارد. همچنین در آینده، بهتر است قبل از ارسال، چندین بار اطلاعات تراکنش را چک کنید تا از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام منم ادرس و ممو درست زدم ولی رمزنگاری شده ایا راهی هست به نوبیتکس

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            ابتدا وضعیت تراکنش را از طریق کد هش بررسی کنید.
            سپس از پشتیبانی مبدا و مقصد پیگیری کنید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  42. سلام من مقداری نات کوین رو از طریق اپلیکیشن تلگرام فروختم ولی آن شخص پولم را نداد
    میخواستم بدونم راهی هست که اون مقدار رو بازگرداند ؟
    من شماره حساب ولت شخص رو دارم
    و آیدی آن ر ا
    اگر کسی راهکاری بلده بگه
    من واقعا به اون پول نیاز داشتم
    لطفاً اگه کسی راهکاری بلده بگه
    با تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه در چنین مواردی، وقتی تراکنش ارزهای دیجیتال با شخص انجام می‌شود و طرف مقابل پول شما را پرداخت نمی‌کند، بازیابی آن ارزها به دلیل ماهیت غیرقابل برگشت بودن تراکنش‌های بلاک‌چینی بسیار دشوار است. با این حال، می‌توانید موضوع را به مراجع قانونی دولتی گزارش دهید. با داشتن اطلاعاتی مانند آیدی تلگرام فرد، ممکن است بتوانید از طریق قانونی اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  43. سلام و درود خدمت شما من در اپ tonkeeper مقداری ارز داشتم که به اشتباه اون رو برای لینک خودم فرستادم و حدود یک هفته هست که پول از حسابم کم شده و برگشت نخورده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با پشتیبانی Tonkeeper تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. اطلاعات دقیق تراکنش را به آن ها ارائه دهید، مواردی مانند:
      شناسه تراکنش (TxID)
      آدرس مقصد (آدرس اشتباهی که ارزها را به آن ارسال کرده‌اید)
      مقدار ارز ارسال شده
      تاریخ و زمان تراکنش
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  44. سلام وقت بخیر
    مقداری نات کوین از تون کیپر انتقال دادم به صرافی اکسکونو
    نیومده و فکر کنم آدرسش اشتباه خورده
    چیکار میتونم بکنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با استفاده از یک اکسپلورر بلاک‌چین مربوط به شبکه Ton (مثلاً Ton Explorer)، وضعیت تراکنش را بررسی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که تراکنش تأیید شده است و آدرس مقصد دقیق را مشاهده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  45. سلام من در برنامه تون کیپر تعدادی نات کویین داشتم که به اشتباه به خاطر دادن کد بکاپ به کسی هم شدم و سرمایه نات کوین ام به کیف پول هکر انتقال داده شده امکان بازگشت هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به دلیل ماهیت غیرمتمرکز و غیرقابل ردیابی بلاکچین و ارزهای دیجیتال، متاسفانه امکان بازیابی وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  46. سلام.من مقداری نات کویین داخل تون کییپر داشتم که خواستم اونو به کیف پول داخل صرافی ایرانی انتقال بدم ولی داخل صرافی اشتباهن آدرس تون کوین ر ا نوشتم.حالا باید چیکار کرد.پشتیبانی تون کیپر اصلن جواب نمیدهن و صرافی ایرانی هم درست جواب نمیدن میگه دو هفته؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه در صورت اشتباه وارد کردن ادرس امکان بازیابی وجود ندارد. بهر حال شما می توانید به پیگیری از طریق پشتیبانی مبدا و مقصد ادامه دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  47. سلام من از تونکیپر به نوبیتکس نات کوین انتقال دادم . آدرس رو درست زدم ولی تگ رو اشتباه زدم به نظرتون پشتیبانی میتونه کاری بکنه ؟!
    لطفاً کامل توضیح بدین

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تگ به اندازه ادرس اهمیت دارد. به طور معمول راهی برای بازیابی آن وجود ندارد. مگر اینکه پشتیبانی کیف پول یا صرافی مشکل شما را پیگیری کنند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  48. سلام من نات کوین هام رو از ولت تلگرام به حساب نوبیتکس خودم ارسال کردم و بعد از آن متوجه شدم این امر ممکن نیست
    آیا می شود تراکنش را لغو کنم یا ادرس گیرنده را تغییر دهم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ولت تلگرام برای ایرانیان تحریم است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  49. سلام من ی مقدار ناتکوین داشم تقریبا 32 دلار ک میخواستم از ی کیف پول تونکیپر میخواستم بفرستم ب ی ولت دیگ متاسفانه نمیدونم ادرس رو اشتباهی زدم یا چی ! میتونید برگردونید ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه قابل بازیابی نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  50. سلام وقت بخیر
    من اشتباهی از کیف پول JUSDT به کیف پول TONCOIN انتقال دادم، شبکه شون یکیه ولی نوع ارز یکی نیست
    میخواستم ببینم راهکارش برای برگشت چی هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از کیف پول مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  51. سلام
    من در ولت تلگرام 22000 نات کوین داشتم خواستم به صرافی نوبیتکس انتقال بدم نیومدن
    الان چیکار کنم؟
    میتونید کمکم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اطمینان حاصل کنید که مراحل را به درستی انجام داده اید.
      چناچه بعد از 48 ساعت واریز نشد از طریق کیف پول و صرافی پیگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  52. سلام وقت بخیر
    مقداری تون کوین از تونکیپر به صرافی کوینکس انتقال دادم و به اشتباه گزینه encrypt comment رو فعال کردم و ارسال کردم
    تگ و ممو یا کامنت رو وارد کرده بودم ولی مثل اینکه روی انکریپت کامنت نباید کلیک میکردم
    راهکاری برای بازگشت وجود داره ؟
    ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در چنین مواردی، اولین و بهترین راهکار تماس با پشتیبانی صرافی مقصد (کوینکس) و کیف پول مبدا (تون‌کیپر) است. آن ها می‌توانند شما را راهنمایی کنند و در بازیابی یا شناسایی تراکنش کمک کنند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  53. سلام.من مقداری تات کویین داشتم که خواستم اونو به کیف پول تون کیپر انتقال بدم ولی به کیف پولم اصلا نات کویین واریز نشده در کانال تلگرامی هم نات کویین هام صفر شده احتمال میدم به آدرس اشتباه فرستادم حالا چطور میتونم برگردونم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر دسترسی دارید هش تراکنش را ارسال کنید تا وضعیت تراکنش شما بررسی شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من مقداری نات کوین در کیف پول تون کیفر داشتم اشتباهی به آدرس دیگه ای فرستادم فقط ممو ی اون آدرس صرافی رو درست زدم ..راه حلی هستش نات کوین هام برگرده

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من مقداری نات کوین در کیف پول تون کیفر داشتم اشتباهی به آدرس دیگه ای فرستادم فقط ممو ی اون آدرس صرافی رو درست زدم ..راه حلی هستش نات کوین هام برگرده

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        متاسفانه قابل بازیابی نیست. با این حال شما می توانید از پشتیبانی تون کیپر درخواست پیگیری کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام
      از تون کیپر تتر ارسال کردم به آدرس تون صرافی که تتر بر بستر تون پشتیبانی نمیکنه راهی برای بازگشت تتر های من هست ؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        از پشتیبانی صرافی درخواست پیگیری کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام، از تون کیپر نات کوین به مقصد نوبیتکس ارسال زدم ولی ناشی بودم کامنت رو الصاق نکردم، از صبح تا حالا خبری از نات هام نیست لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون. UQBdWoMOSCFHkfSrU1KQDGJNO_88Xv1jAZaxgBWOt4mZDwmZ

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید و مشکل خود را به طور کامل توضیح دهید. اطلاعات مهمی مانند TxID (شناسه تراکنش)، آدرس ولت مقصد و زمان دقیق تراکنش را در اختیار آن‌ها قرار دهید.
        هش تراکنش را ارسال کنید، موردی که اشاره کرده اید آدرس مقصد است.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام
        مشکلتون حل شد ؟منم نات کوین فرستادم به آدرس نوبیتکس خودم
        اما آدرس اشتباهی فرستاده UQBdWoMOSCFHkfSrU1KQDGJNO_88Xv1jAZaxgBWOt4mZDwmZ اگه تونستید راهنمایی کنید منم برگردانم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  54. سلام عزیزان خسته نباشید
    بنده در phantom wallet swapانجام دادم
    Swap failed شد لطفا جهت باز گرداندن سرمایه
    چکارکنم
    بینهایت سپاسگزاریم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر سواپ انجام نشده باشد، ارز شما به صورت خودکار به کیف پول بازگردانده می شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام ، تمام ناتکوین هامو به تونکیپر انتقال دادم و گفت بعد از ۴۸ ساعت میاد به ولت شما ، این کارها رو به کمک یه ناشناس در تلگرام انجام دادم و متاسفانه اطمینان کردم و طبق خواسته ایشون که میخواد بهم کمک کنه اسکرین میگرفتم و می‌فرستادم، حالا بعد از دوروز اول اومد بحساب تونکیپرم اما بعد از یه ساعت‌ دزدیده شد و حسابم صفر شد آیا میشه پیگیری کنم و آیا بازیابی میشه.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          به جهت غیرقابل ردیابی بودن ارزهای دیجیتال متاسفانه امکان بازیابی وجود ندارد.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  55. با سلام و خسته نباشید من مقداری شیبا شبکه bep20 به اشتباه در صرافی شبکه erc20 فروختم الان خودم میتونم برگردونم یا باید از طریق صرافی پیگیری کنم ؟
    صرافی می گه احتمال برگشت کمه در صورتی که توی توضیحات شما عنوان شده که این دو شبکه امکان بازیابی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      همراه گرامی از پشتیبانی صرافی مبدا درخواست کنید. تنها صرافی آن هم به جهت متمرکز بودن می تواند در بازیابی سرمایه شما کمک کننده باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      همراه گرامی، مشکل خود را توضیح دهید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  56. سلام من مقداری ارزrio از صرافی به تراست ولت انتقال دادم.شبکه صرافی باینس بوده و تراست ولت اتریوم .چطور میتونم برگردونم؟ لطفا منو راهنمایی کنید .ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تنها راه درخواست پشتیبانی از صرافی مبدا است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  57. سلام من اتریوم رو روی شبکه بایننس در صرافی اکسکوینو انتقال دادم .حالا صرافی میگه این کیف پول متعلق به ما نیست و اصلا معلوم نیس متعلق به کیه راهی هست که بشه تراکنش رو برگردوند یا فهمید کیف پول متعلق به کیه.البته اتریوم من همچنان تو همون کیف پول مونده و انگار کسی بهش دسترسی نداره.ممنون میشم راهنماییم‌کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      هش تراکنش خود را ارسال کنید تا وضعیت آن بررسی شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  58. سلام.خسته نباشید.
    اگه میشه کمکم کنین .تون هامو از تون کیپر میخاستم انتقال بدم اما توی قسمت کامنت نوشتم تگ ممو.
    ینی اصلا کدشو تو کامنت ننوشتم و اشتباه نوشتم تگ ممو.اگر میتونین کمک کنین تا مشخصاتشو بفرستم براتون.خیلی ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفاته تنها راه درخواست پشتیبانی از کیف پول تون کیپر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  59. سلام من ناتکوین رو از تونکیپر اشتباهی به آدرس تون کوین صرافی ایرانی فرستادم آیا قابل برگشت هست ممنون میشم کمک کنید؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، باید از کیف پول مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید من در نرم افزار سیف پل ۱۰۰ دلار ویگو و ۷۱ دلار کیک رو تبدیل به فانتوم و بایننس نکردم و آدرس را وارد کردم و رمز ارزها نیومد فهمیدم که باید اول تبدیل میکردم و اشتباهی ارسال کردم الان چجوری میتونم برسون گردونم؟
        با تشکر

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          تنها پشتیبانی سیف پال می تواند به بازیابی سرمایه شما کمک کند. به بخش پشتیبانی سیف پال تیکت ارسال کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام خسته نباشید من در نرم افزار سیف پل ۱۰۰ دلار ویگو و ۷۱ دلار کیک رو تبدیل به فانتوم و بایننس نکردم و آدرس را وارد کردم و رمز ارزها نیومد فهمیدم که باید اول تبدیل میکردم و اشتباهی ارسال کردم الان چجوری میتونم برسون گردونم؟
      با تشکر

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من از کیف پول ایرانی آدرس ولت گرفتم از تون کیپر انتقال دادم به آدرس کیف پول ولی نیومده درخواست واریز دادم اما موفق نبوده چیکار باید انجام بدم؟؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          با استفاده از یک اکسپلورر بلاک‌چین مربوط به نات کوین، وضعیت تراکنش را بررسی کنید. شناسه تراکنش (TxID) را وارد کنید تا ببینید آیا تراکنش تأیید شده است یا خیر.
          در صورت تایید از پشتیبانی مبدا درخواست پیگیری کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  60. سلام
    من فانتوم هام رو از کیف پول متامسک به طور اشتباه به یک آدرس در شبکه BSC فرستادم (به علت تشابه ox در ابتدای آدرس)
    آیا امکان بازیابی وجود داره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه امکان بازیابی بسیار ضعیف است. با این حال شما می توانید از متامسک درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  61. باسلام واحترام من ازصرافی اکس نوین اتریوم را باکیف پول کوینومی خریدم به اشتباه بجای کلیک شبکه ERC20 شبکه BEP20یاهمان شبکه BSCراکلیک کردم .صورت حساب صراف وکدپیگیری هم هست ولی ارز اتریوم درکیف پول من واریز نشده .حالا چطور می توانم ارزاتریوم خودرا پیداکنم .لطفآ کمک وراهنمایی مورد استدعاست.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از صرافی مبدا درخواست پشتیبانی کنید. تنها صرافی مبدا می تواند سرمایه شما را بازگردانی کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  62. سلام من در تون کیپر ۱۱ تون به اشتباه ارسال مردم میخواستم بدونم باید چیکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به تون کیپر درخواست پشتیبان ارسال کنید و مشکل خود را توضیح دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  63. سلام . من نات کوین هامو به صرافی ایرانی برای فروش فرستادم اما آدرس گسرنده ارز تون بوده . تراکنش تایید شده اما به صرافی نیومده . آیا امکان بازگشت هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر متاسفانه آدرس یکی از مهم ترین بخش های ارسال است و هر اشتباهی در این مورد غیرقابل بازگشت است. با این حال می توانید از کیف پول مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  64. ,سلام من از تون کیپر ارز تتر انتقال دادم به تون در تراست والت کمکم کنید الان تراکنشش هست ولی موجودیش نشون نمیده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      یعنی تتر را به آدرس تون کوین ارسال کرده اید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  65. با سلام
    با اینکه خودم انتقال ندادم
    کلا نات کوین های بنده از کیف پول ترانکوپرم خالی شده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از توسعه دهندگان کیف پول درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • شما حتما استیک کردین یا از قبل یبار به کیف پول خوده تلگرام وصل شدین اونجا در صورت تغییر ندادن میره داخل کیف پول تلگرام

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقتتون بخیر
      ببخشین من ممو کیف پولم را اشتباه وارد کردم ینی از تن کیپر میخواستم انتقال بدم به بیت پین میشه برگردوند؟؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        احتمال بازیابی پایین است. با این حال می توانید به پشتیبانی صرافی مبدا مراجعه کنید و مشکل خود را به طور دقیق توضیح دهید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  66. سلام مندوواریزی به بیت پین داشتم از تون کیپر ممو را اشتباه زدم چکار کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      اگر ممو (Memo) را اشتباه وارد کرده‌اید، بهترین کار این است که بلافاصله با تیم پشتیبانی صرافی و تون کیپر تماس بگیرید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  67. سلام چگونه از تیم پشتیبانی تون کیپر کمک بگیرم ازم تون قابل توجهی دزدیده شده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و اخترام
      در بخش support سایت تنها ادرس یک بات تلگرام برای پشتیبانی ارائه شده است. از این لینک وارد بات شده و درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید من از کیف پول تون کیپر به ولت نوبیتکس تن کوین انتقال دادم آدرس درست بود ولی در پایین آدرس یه آدرس دیگه هم بود که شماره بود و باید اونو هم کپی میکردم ولی نکردم به همون آدرس بالایی فرستادم بدون وارد کردن کد ، میخام بدونم آیا برگشت پول امکان پذیر هست یا نه؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          ممو به اندازه آدرس کیف پول اهمیت دارد و اشتباه وارد کردن آن یکی از رایج ترین خطاهایی است که منجر به از دست رفتن سرمایه منجر شود. در صورت بروز مشکل، از پشتیبانی کیف پول کمک بگیرید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  68. سلام روزبخیر
    من از کیف پول تراست ولت اتریوم انتقال دادم به کوینکس ولی به ادرس اتریوم کلاسیک.میتونم برش گردونم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ریکاوری آن تقریبا غیرممکن است مگر اینکه از کیف پول مبدا یعنی تراست ولت درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقت بخیر
        ببخشید این battery.ton در تون کیپر چیست ؟؟
        در حین انتقال نمیدونم چه اشتباهی کردم نات کوین های من صفر شد به جاش این battery.ton فعال شده

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          برای برداشت نات کوین به تون کوین به عنوان کارمزد نیاز دارید. این باتری به معنای این است که مستقیما از نات کوین های شما کسر شود و کارمزد تراکتش شما تامین شود.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام خسته نباشید
      من از تن کیپر تون کوین انتقال دادم بدون memo آیا برگشتی وجود دارد ولی آدرس درست است

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        اهمیت ممو به اندازه آدرس کبف پول است و اشتباه وارد کردن آن موجب از دست رفتن سرمایه می شود. از کیف پول درخواست پشتیبانی کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  69. سلام من از تون کیپر به مکسی نات کوین انتقال دادم و به جای ممو ادرس تون وارد کردم و الان تو هیچ کدوم از حسابام نیست چیکار باید بکنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      درست وارد کردن ممو به اندازه آدرس کیف پول حائز اهمیت است. متاسفانه امکان بازیابی وجود ندارد. با این حال برای اطمینان می توانید از کیف پول تون کیپر درخواست پشتیبانی داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  70. سلام من سولانا اسمارت چین روبه ماتیک پولیگان انتقال دادم هر۲ارزهم درکیف پول مث ولت بوده امکان بازگشت هست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به پشتیبانی مث ولت تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  71. وقت بخیر
    بنده در تراست ولتم ارز Oxc از شبکه BEP20 رو اشتباها به آدرس ارز Bxc از همون شبکه BEP20 COPY و SEND کردم ارز مبدا از کیف پولم برداشت نشده ولی کاری نمیتونم باهاش انجام بدم و جابجایی کنم
    راهی برای بازگشت تراکنش هست؟
    سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تنها خود تراست ولت می تواند این مشکل را برطرف کند. به پشتیبانی تراست ولت تیکت ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به صورت کلی خیر. تنها در صورت همکاری صرافی مبدا می توان برای بازیابی تلاش کرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام
      من ارز تتر بر شبکه تون با کیف پول تون کیپر انتقال دادم به صرافی نوبیتکس ولی نوبیتکس فقط تون بر شبکه قبول می‌کنه الان این تتر نیامده به حساب نوبیتکس چجوری پول خودم زنده کنم راهی هست بفرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        متاسفانه این موضوع یکی از رایج ترین خطاهای کاربران است. از کیف پول تون کیپر درخواست پشتیبانی کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  72. سلام وقت بخیر
    عذر میخام من چندروز پیش از حساب تراست ولت خودم حدود174واحد از ارزlink رو ب توصیه یک آقایی که کانال تلگرامی داشت و ادعا میکرد که میتونه ارز منو 3برابر کنه، سواپ کردم و بجاش ارزFqs دریافت کردم، اما متاسفانه بعدن فهمیدم که این ارز هیچ ارزشی ندارد
    میتونین کمکم کنین سرمایه م برگرده؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      توکن کلاهبرداری است و متاسفانه امکان بازیابی سرمایه شما وجود ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  73. سلام. من از یک صرافی ایرانی مقداری اتریوم را به کیف پول موبایلی انتقال دادم ولی آن را در کیف پول موبایلی اتمیک نمی بینم. لطفا در این خصوص من رو راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      آدرس کیف پول مقصد را به درستی وارد کرده اید؟
      شبکه انتقالی با آدرس مقصد یکسان بوده است؟
      اتریوم را در کیف پول اتمیک برای نمایش افزوده اید؟
      در صورتی که هیچ یک از موارد بالا در مشکل شما دخیل نبود؛ کد هش تراکنش خود را در بلاکچین اکسپلور جستجو کنید تا از وضعیت تراکنش آگاه شوید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  74. سلام من ارز etc رو از صرافی والکس به کیف پول سخت‌افزاری خودم انتقال دادم ولی متاسفانه شبکه انتخابی اشتباه کردم، آیا راهی برای برگشت ارز هست لطفاً راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      باید از صرافی مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام، ممنون بابت راهنمایی ، متأسفانه صرافی مبدا هیچ همکاری نمیکنه، آیا راه دیگری هست؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  75. سلام
    چند روز پیش یه کانال تلگرامی توکن جدیدی معرفی کرد و من برای خرید این توکن معادل 767 دلار bnb از تراست ولت خودم انتقال دادم. الان ارز خریداری شده در صرافی پنکیک سوآپ نیومده و پول هم از کیفم خارج شده
    کانترکت: 0x1E54CD24B3f23651619e6fB062ec940e3ada2F93
    لطفاً میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ارز دیجیتالی با این کانترکت وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم برای سرمایه گذاری به دانش خود اتکا کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من هم این اشتباه کردم نزدیک هزار دلار گذاشتم هی روز اول رفت بالا ولی من خواستم بفروشم نشد فرداش هم کلا از کار انداخت ارز viggle

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  76. سلام خسته نباشید من از صرافی بینگ ایکس تتر بر پایه peb20 برداشت زدم به تراست والت اما اشتباهی به ادرس viction ( توموچین سابق) زدم راهی برای برگشت هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      متاسفانه قابل بازیابی نیست. تنها در صورتی که صرافی مبدا تراکنش را پیگیری کند. بهتر است با پشتیبانی صرافی ارتباط برقرار کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  77. سلام من ارز kishu inu رو تو تراست ولت داشتم الان موجودی رو صفر نشون میده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کیف پول خود را به روز رسانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  78. سلام
    من ارز خریداری شده dot رو از صرافی نوبیتکس به کیف پولم انتقال دادم متاسفانه علاوه بر دقت بر روی شبکه انتقال هر دو طرف فرستنده و گیرنده رو روی شبکه پولکا دات کپی کردم ولی به کیف پولم ننشست اما از طریق explore به سایت polkadot . Subscan.io ارجاع داده شدم و آدرس و تعداد ارز را مشاهده کردم چگونه می توانم بازیابی کنم
    ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      آیا استاتوس تراکنش شما موفق و کانفرم شده نمایش داده شد؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  79. سلام من ارز فلوکی رو از تراست والت بجای اینکه به تتر تبدیل کنم هواسم نبود اینکارو نکردم و خود ارز رو به آدرس تتر به کیف پول دیگم در اکسکویینو واريز کردم نرفت آیا راهی هست ارز رو برگردونم ممنون میشم راهنماییم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      احتمالا تراست ولت می تواند تراکنش را پیگیری کند، به پشتیبانی تراست ولت ایمیل ارسال کنید و درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  80. سلام
    من در یک صرافی بجای آدرس اختصاصی کیف پولم، آدرس کانترکت عمومی آن رمزارز را از سایت مارکت کپ اشتباها کپی و پیس نمودم ، آیا امکان پیگیری وجود دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      باید از صرافی مبدا درخواست پشتیبانی کنید. اگر صرافی متمرکز بوده، امکان پیگیری وجود دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام من از صرافی ایرانی به تراست ولت مقدار 33 متیک در بستر اتریوم انتقال دادم و فی 8 متیک ازم کم کرد و 26 متیک باقی موند بعد اونو موفق شدم پیدا کنم الان قابل انتقال نیست کارمز شبکه رو بیشتر از موجودی نشون میده راه حلی هست که پیشنهاد بدین؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          در ساعات مختلف چک کنید که بتوانید با مناسب ترین فی انتقال دهید. متاسفانه شبکه اتریوم به دلیل شلوغی در هرساعت از شبانه روز یک کارمزد متغیر دارد. بنابراین بهتر است در زمان های خلوت شبکه تراکنش انجام دهید چراکه در این مواقع فی شبکه کمتر از حالت معمول است.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • از صرافی تونکیپر امکان پیگیری هسس؟!

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • تون کیپر پلتفرم کیف پول است. بله از بخش پشتیبانی اقدام کنید.

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  81. سلام
    من در یک صرافی بجای آدرس اختصاصی کیف پولم، آدرس کانترکت عمومی آن رمزارز را از سایت مارکت کپ اشتباها کپی و پیس نمودم ، آیا امکان پیگیری وجود دارد؟ تماس ۰۹۲۱۹۵۱۰۲۵۷

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بهتر است از پلتفرم مبدا درخواست پشتیبانی کنید. در غیر این صورت متاسفانه قابل بازیابی نیست.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  82. سلام
    من ارز فگ رو از تراست والت به رمز ینکس انتقال دادم بعد متوجه شدم آدرس فگ عوض شده و الان در bscscab نشسته
    امکان بازگشت به تراست والت هست؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      در چنین مواقعی فقط باید از پلتفرم مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  83. سلام وقت بخیر،من یه مبلغی رو با تراست ولت با شبکه bnb به اشتباه به یه کانترک ارسال کردم آیا میشه بازیابی کرد؟ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      معمولا در چنین شرایطی خود پلتفرم اخطار آدرس اشتباه رو اعلام می کند. با این حال باید از مبدا تراکنش یعنی تراست ولت، درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من ارزbifi را در پنکیک سواپ به bnb تبدیل کردم.اما درتراست ولت من نیومد.و ظاهرا به wbnbمنتقل شده.چطور میتوانم به ان دسترسی پیدا کنم.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        شما می توانید wbnb را از طریق بخش swap تراست ولت به bnb تبدیل کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  84. سلام وقت بخیر من ارز zetachain را در شبکه erc20 از متامسک به صرافی کوینکس انتقال دادم . آدرس درست بودولی به مقصد نرسیده روی View on block explorer کلیک میکنم صفحه را باز نمیکنه. چیکار باید بکنم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تراکنش شما باید در بلاکچین قابل رویت باشد. اگر امکان پذیر نیست، به احتمال بالا اشکال از مبدا است. توصیه می کنیم با پشتیبانی متامسک ارتباط برقرار کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  85. باعرض سلام وخسته نباشید مقداری ارز تتر از صرافی بینگ ایکس با BEP20 به اشتباه به کیف پول تراست به ادرس TT20 وارد کردم و پول برداشت شده میخاستم از شما کمک بگیرم خواهش میکنم کمکم کنیند

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با پشتیبانی بینگ ایکس در ارتباط باشید. تنها صرافی مبدا می تواند به شما در این موضوع کمک کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  86. سلام . من دیروز. از تراست ولت مقداری Pepe -bnb رو اشتباهی به آدرس pepe.ustd, در کوینکس فرستادم که به مقصد نرسیده . در صورت امکان راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      فقط پشتیبانی تراست ولت می تواند به شما کمک کند. به پشتیبانی تراست ایمیل ارسال کنید و شرایط خود را توضیح دهید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  87. سلام . من دیروز. از تراست ولت مقداری Pepe -bnb رو اشتباهی به آدرس pepe.ustd, در کوینکس فرستادم که به قصد نرسیده . در صورت امکان راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  88. سلام من برای خرید ارز سوئس چیز در تراست ولت به تتر احتیاج داشتم برای همین از صرافی داخلی اقدام به انتقال کر دم ولی به اشتباه در انتقال بجای آدرس تتر آدرس سویئس چیز رو دادم و تتر م نشست به حسابم ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      پیگیری این موارد به دلیل ذات ناشناس بلاکچین پیچیده و تا حدودی غیرممکن است. بهتر است از صرافی داخلی که مبدا تراکنش شما بوده است، درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  89. سلام
    من دیروز تعداد ۱۰۰ عدد ارزADA_BSC را از تراس ولت به ادرس BNB در صرافی کوینکس انتقال دادم
    متاسفانه ننشسته به حسابم
    ایا امکان بازیابی از طریق سایت Mnemonice وجود دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      بهتر است از پشتیبانی تراست ولت درخواست بررسی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  90. سلام من به اشتباه bnb به ادرس اشتباه داخل ولت فرستادم ایا باید ۱۲ کلمه رمز رو بترتیب وارد کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      انتقال اشتباه ارتباطی به کلمات بازیابی ندارد. با تیکت دادن به پلتفرم مبدا درخواست پشتیبانی کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من خواستم رمز ارز یونی سواپ خود را از کیف پول اوکو اکسچنج به تراس ولت منتقل کنم ولی متاسفانه بدلیل بستر bsc متاسفانه در بستر bsc بلاک شده چطور میشه اون را از بستر bsc خارج کنم و بر بستر brc20 به تراست ولت منتقل کنم
      6 دقیقه پیش

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        باید از پلتفرم هایی که یونی سواپ را در شبکه بایننس اسمارت چین پشتیبانی می کنند، استفاده کنید. راه حل دوم هم این است که در کیف پول هایی که قابلیت بریج یا تبدیل بلاکچین ها (مانند کیف پول سیف پال) را دارند استفاده کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  91. با سلام وقت بخیر
    بنده یک ععد NFT از سایت سوییس چیز خریداری کردم پس از اینکه به ولتم نشست برای اینکه تصویرش مشخص بشه به اشتباه ادرس کانترکت رو در قسمت ارسال زدم و NFT از ولتم حذف شد
    با توجه به اینکه سابقه هش هم موجود هست ایا امکان بازگشت وجود دارد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      هش تراکنش را ارسال کنید بررسی شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  92. سلام
    وقتتون بخیر
    من امشب خرید مستقیم تتر برای ولت داشتم و به اشتباه به جای آدرس ولت خودم، آدرس کانترت تتر رو وارد کردم، ایا میتونم پول رو برگردونم؟! یا تماس با پشتیبانی میتونه کمک کنه البته این پول اصلا به ولت مقصد نشست که بشه از اونجا پیگیری کرد.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      باید از مبدا خرید درخواست پیگیری کنید. در غیر این صورت متاسفانه قابل بازیابی نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من دوهفته پیش مقداری تتر بیت ازتراست ولت انتقال دادم صرافی داخلی وهنوز به مقصدنرسیده وداخل تراست ولت تترترون نشون میده بایدچکارکنم تترهام برگرده یابه صرافی بره

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        شما تتر را در چه شبکه ای ارسال کردید؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  93. سلام وقت بخیر.من مقداری bnb در کیف متامسک داشتم خواستم انتقال بدم کونیکس.
    جهت آدرس انتقال آدرسی که ارسال شده مربوط به آدرس توکنی دیگر هست.
    چیکار باید بکنم
    محبت بفرمایید راهنمایی کنید.
    آدرس تراکنش
    0x92297f849aa736ee010474aa35478cefaaf175aade0fff5c1ef61517be34f3ab

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      لازم است آدرس همان توکن در شبکه مورد نظر را از مقصد دریافت کنید، در صورت انتقال اشتباه به این آدرس سرمایه شما قابل بازیابی نخواهد بود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من usd tronانتقال دادم به‌درستی بلاکچین به صرافی والکس فکرکنم بسترآدرس اشتباه است بایدچکار کنم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        آدرس تتر در شبکه ترون با حرف t شروع می شود همیشه به این مورد توجه داشته باشید.
        برای بررسی قابلیت بازیابی به پشتیبانی صرافی مقصد تیکت ارسال کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام من مقداری متیک از پرتال پالیگان polygon zkevm به آدرس متیک در تراست والت انتقال دادم که به نظرم آدرس اشتباهی دادم. چون بایستی بر بستر اتریوم می‌فرستادم وای آدرس بستر پالیگان دادم.
          به نظرتون قابل بازیابی هستش؟

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            به طور کلی خیر، با این حال می توانید از مبدا تراکنش درخواست پشتیبانی کنید. در برخی موارد ممکن است به بازیابی کمک کنند.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....