حواله ها

چگونگی تبدیل ارز به دلار امریکا

چگونگی تبدیل ارز به دلار امریکا

همان‌طور که می‌دانید با استفاده از روش‌های مختلفی که برای پرداخت ارزی وجود دارد، تقریباً شما می‌توانید از تمام وب‌سایت‌های خارجی خرید اینترنتی انجام دهید. وب‌سایت‌هایی مانند آمازون، ایبی و … معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاینی هستند که بسیاری از ایرانیان از آن‌ها خرید انجام می‌دهند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که آیا شارژ موجود در کیف پول شما با ارز سایت مقصد همخوانی دارد یا نه! به عنوان مثال شما می‌خواهید از یکی از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه خرید انجام دهید. تصور کنید که این سایت تنها لیر ترکیه را به عنوان ارز دریافتی در نظر گرفته است. اما شارژی که در کارت اعتباری یا حساب پی پال شما وجود دارد، دلار است. چگونه می‌توان این ارزها را به یکدیگر تبدیل کرد!؟ در این مقاله همراه ما باشید تا روش تبدیل ارز به دلار امریکا را به شما آموزش دهیم.

چرا باید تبدیل ارز به دلار امریکا را انجام داد؟

همان‌طور که گفته شد، تصور کنید که شما قصد خرید و یا پرداخت هزینه آزمونی در یکی از سایت‌های خارجی را داشته باشید. اما ارزی که سایت پذیرنده در نظر گرفته است، با ارزی که در کیف پول الکترونیکی شما وجود دارد، همخوانی ندارد. به جای آنکه از انجام خریدتان منصرف شوید و یا ارز موجود در کیف پولتان را تغییر دهید، می‌توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده نمایید. در این حالت شما به راحتی می‌توانید خرید اینترنتی در هر سایتی را انجام دهید.

بنابراین در صورتی که می‌خواهید پرداخت شما توسط کارشناسان ما انجام شود باید تبدیل ارز به دلار امریکا را انجام دهید و با پرداخت معادل ریال به ما، خرید اینترنتیان را انجام دهید.

تبدیل ارز به دلار امریکا چگونه انجام می‌شود؟

برای اینکه معادل هر ارزی را به دلار امریکا بدست آورید، می‌توانید از سایت xe.com استفاده نمایید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال نمایید :

به آدرس سایت گفته شده مراجعه نمایید.

چگونگی تبدیل ارز به دلار امریکا

  • نوع ارزی که می‌خواهید به دلار امریکا تبدیل نمایید را انتخاب نمایید.
  • مقدار ارزی که می‌خواهید تبدیل نمایید را در قسمت Amount مربوطه وارد نمایید.
  • در قسمت From ارز مبدأ را تعیین نمایید.
  • در قسمت To نیز ارز مقصد را تعیین نمایید. چون شما قصد تبدیل ارز به دلار امریکا را دارید، در این قسمت باید گزینه USD را انتخاب نمایید.

در نهایت به مبلغی که نمایش داده می‌شود باید 4.5 درصد از مقدار کل اضافه نمایید. سپس معادل ریال را محاسبه کرده و به کارشناسان ما پرداخت نمایید.

با تبدیل ارز به دلار امریکا می‌توانید تمام خریدهای اینترنتی‌تان را به ما بسپارید و کالای سفارشی‌تان را در ایران تحویل بگیرید. اگر سؤالی دارید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. داداش دلار ۱۵۵۰۰ واسه ۱۵ دلار ۶۰۰ تومن واقعا سایتش خرابه دلار رو ۴۵۰۰۰ تومن نشون میده این داره به تومن میگه یا ریال اگه به ریال چقدر ارزونه اگه به تومن چقدر گرونه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...