دانستنی های گیفت کارت

تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن

تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین شما با خرید گیفت کارت ps4 می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، آپدیت بازی‌ها و سرویس‌های جدید سونی را تهیه کنید. هر یک از این کارت‌ها مزایای مختلفی دارند که در ادامه با هر یک از آن‌ها آشنا شده و همچنین تفاوت‌های آن‌ها را نیز بررسی می‌کنیم.

انواع و تفاوت گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت‌ها انواع مختلفی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به خرید بازی، تم‌های آنلاین، موزیک از کمپانی بزرگ سونی، استفاده از تخفیفات و پیش خرید بازی‌های پلی استیشن اقدام کرد.

۱. گیفت کارت PSN

همانطور که توضیح دادیم شما با خرید گیفت کارت ps4 و PS5 می‌توانید بدون نیاز به کارت‌های اعتباری و افتتاح حساب بین‌المللی، اکانت خود را شارژ کرده و به راحتی بازی‌های جذاب و هیجان انگیز این سرویس را تهیه کنید. استفاده از این کارت‌ها مناسب‌ترین راه برای شارژ اکانت پلی استیشن است که مهم‌ترین مزیت آن را می‌توان نداشتن تاریخ انقضا دانست؛ همین موضوع باعث می‌شود که به انتخاب خوبی برای هدیه تبدیل شود.

برای استفاده از این کارت‌ها کافیست پس از ورود به اکانت پلی استیشن خود، روی playstation store کلیک کرده و سپس به قسمت پرداخت بروید. عبارت redeem codes را پیدا و روی آن ضربه بزنید. با فشردن دکمه X بر روی دسته و کنترلر، صفحه‌ای باز می‌شود که باید کد 12 رقمی گیفت کارت خود را در آنجا وارد کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

۲. گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟ با استفاده از این کارت شما می‌توانید از خدمات بیشتری استفاده کرده و نسخه‌های پیش فروش را نیز تهیه کنید. از مهم‌ترین مزایایی که این کارت‌ها در اختیار شما می‌گذارند می‌توان به موارد یزر اشاره کرد:

  • امکان خرید موزیک از کمپانی بزرگ سونی
  • برخورداری از دموهای آزمایشی و محتوای درون بازی
  • دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری 100 گیگابایتی
  • استفاده از ویژگی Share Play و امکان انجام بازی‌های چند نفره
  • و…

۳. گیفت کارت پلی استیشن now

برای معرفی گیفت کارت playstation now باید بگوییم که این محصول، یکی از بهترین کارت‌های ارائه شده از طرف شرکت سونی است که امکان دسترسی به 800 نوع بازی جذاب و هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. از مهم‌ترین امکاناتی که با خرید این کارت، به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید، عبارتند از:

  1. بازی‌های رایگان
  2. امکان بازی مولتی پلیر
  3. دریافت دو بازی رایگان در ماه
  4. دریافت 100 گیگ فضای ابری
  5. استریم بازی‌های PlayStation روی کامپیوتر
  6. دریافت تخفیف وپیشنهادات ویژه در خرید بازی
  7. دسترسی به کلکشن روی کنسول playstation 5

چه تفاوتی بین گیفت کارت های پلی استیشن وجود دارد؟

به طورکلی، تفاوت چندانی بین گیفت کارت‌های پلی استیشن برای اجرا بر روی PS4 و PS5 وجود ندارد؛ تنها تفاوت این دو به نحوه استفاده از خدمات پلی استیشن و مزایای آن است.  همچنین سرویس‌ها و بازی‌های ارائه شده روی کنسول‌ها نیز متفاوت است.

«نکته مهمی که در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن باید آن توجه کنید ریجن مربوط به اکانت شماست که واحد پولی متفاوتی دارد.»

تفاوت گیفت کارت پلی استیشن با پلاس چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن پلاس مزایایی دارد که کارت پلی استیشن از آن بی‌بهره است. مزایایی مانند:

  • دسترسی به بازی‌های کلاسیک

تفاوت گیفت کارت پلی استیشن پلاس با پلی استیشن، بازی‌هاییست که شما می‌توانید با کارت پلاس خریداری کنید. مسلما با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس بازی‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد که بعد از خرید می‌توانید آن‌ها را دانلود و سپس اجرا کنید.

  •  نسخه بتا بازی‌ها

با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانید به نسخه‌های آزمایشی بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید باگ‌های مختلف پلی استیشن را گزارش کرده و سپس گیفت کارت رایگان دریافت کنید.

  • بازی‌های رایگان

با خرید کارت پلاس، ماهانه 2 بازی رایگان دریافت می‌کنید که مجموعا در طی یک سال دسترسی 24 بازی رایگان رای شما ایجاد می‌شود. علاوه بر این با PS Plus مجموعه‌ای از تخفیف‌ها و فروش‌های بی‌نظیر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • استفاده از فضای ابری

دسترسی به یک فضای ابری از دیگر مزایای این محصول است. در زمان استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، شما تنها به 10 گیگ فضا دسترسی دارید که این میزان جوابگوی بازی‌های استفاده شده از پلی استیشن نیست. در مقابل اما با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس شما به 100 گیگ فضا دسترسی پیدا می‌کنید که این میزان 90 گیگ بیشتر از حالت پلی استیشن معمولی است. 

تفاوت گیفت کارت‌های ps4

بهترین گیفت کارت پلی استیشن برای خرید

همانطور که آموختید تفاوت چندانی بین گیفت کارت‌های پلی استیشن، playstation now و playstation plus وجود ندارد؛ تنها تفاوتی که می‌توان در بین این 3 گیفت کارت مشاهده کرد، مزایا و خدماتیست که هر یک ارائه می‌دهند.

ایرانیکارت یکی از مراجع معتبر و اصلی برای خرید قانونی گیفت کارت پلی استیشن است که بلافاصله پس از خرید، کارت در اختیار شما قرار گرفته و امکان می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات و بازی‌های هیجان‌انگیر لذت ببرید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت پلی استیشن چیست، چه مزایایی دارد و تفاوت هر کدام از این کارت‌ها چیست. همچنین در این مقاله توانستید با تفاوت گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس آشنا شوید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن دارید با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کاملی در زمینه خرید انواع گیفت کارت در اختیارتان خواهند گذاشت.

سوالات متداول
Request for Quote

گیفت کارت‌های ps4 از نظر کاربرد و نحوه استفاده از آن‌ها در کنسول‌های بازی یکسان هستند. ولی در مزایا و خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهند مثل میزان تخفیف‌ها و تعداد بازی‌های رایگان و … متفاوت می‌باشند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...