حساب های بین المللی

آموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

آموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

در میان انواع ارز دیجیتال و کیف پول‌های الکترونیکی که وجود دارد، پی پال یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی است که از آن برای انتقال ارز به کشورهای خارجی و برعکس، یعنی انتقال ارز به ایران نیز استفاده می‌شود. علاوه بر امنیت بالای این شبکه پرداخت آنلاین، قابلیت‌های متنوع این سیستم پرداخت منجر به افزایش کاربرانش شده است. به عنوان مثال امکان پرداخت اتوماتیک پی پال‌ به صورت ماهیانه یا زمان‌بندی شده! در این مقاله همراه ما باشید تا با این سیستم و همچنین روش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال آشنا شوید.

سیستم پرداخت اتوماتیک پی پال چیست؟

همان طور که گفته شد شما می‌توانید از حساب پی پال خود برای پرداخت هر نوع هزینه‌ای در سایت‌های مختلف استفاده کنید. در بسیاری از مواقع برای استفاده از برخی از سرویس‌های خاص در سایت‌های مختلف نیاز به پرداخت ماهیانه است. به عنوان مثال تصور کنید که شما در حال استفاده از یکی از ابزار تحلیل سئو سایت هستید و یا در یکی از سایت‌های آموزش آنلاین ثبت نام کرده‌اید.

برای استفاده از برخی از سرویس‌ها به صورت نامحدود یا با دسترسی بیشتر نیاز است که هزینه‌ای پرداخت نمایید. معمولا برای عضویت در سایت‌های مختلف امکان خرید طرح به صورت ماهیانه یا سالیانه وجود دارد.

بنابراین در صورتی که شما به صورت ماهیانه در سایتی عضو شده باشید، باید هر ماه هزینه‌ای پرداخت نمایید. برای پرداخت این هزینه در صورتی که وب سایت مورد نظر شما از سیستم پرداخت آنلاین پیپال پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از سیستم پرداخت خودکار پی پال استفاده کنید.

با استفاده از این سرویس پی پال می‌توانید بر اساس زمان‌بندی که انجام داده‌اید در موعد مقرر هزینه تعیین شده از حسابتان کسر شود! به همین سادگی! بنابراین با استفاده از سیستم پرداخت اتوماتیک پی پال دیگر نیازی به پرداخت دستی هزینه‌های مقرر در هر ماه نیست چرا که خود سیستم به صورت خودکار این کار را برای شما انجام می‌دهد.

آموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

با وجود اینکه با استفاده از این سرویس پرداخت بسیاری از هزینه‌های هر ماه ساده تر می‌شود اما همیشه هم نیازی به آن نیست. چرا که به عنوان مثال شما دیگر به خدمات سایت مورد نظرتان نیازی نداشته و در نتیجه نیازی به پرداخت اتوماتیک پی پال در آن ندارید. در این حالت باید نسبت به غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال اقدام کنید. در ادامه ما روند انجام این کار را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

توجه: به خاطر داشته باشید که برای استفاده از حساب پی پال وریفای شده حتما باید از نرم افزارهای مختلف جهت تغییر آی پی ایران استفاده نمایید. چرا که در غیر این صورت حساب شما به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، بسته می‌شود.

  • در صورتی که حساب پرسونال پی پال دارید:
    1. وارد حساب کاربریتان شوید.
    2. از منوی بالای سایت، سمت راست، گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است، را انتخاب کنید.
    3. سپس در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود باید گزینه پرداخت ها یا PAYMENTS را انتخاب کنید.
    4. در صفحه باز شده، گزینه Manage pre-aproved payment را انتخاب نمایید.
    5. با ورود به این بخش لیستی از پرداخت‌های شما نمایش داده می‌شود. از بین مواردی که در این لیست نمایش داده شده است، گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس گزینه لغو یا Cancel را انتخاب نمایید.

 آموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

  • در صورتی که حساب بیزینسی پی پال دارید:

در صورتی که حساب بیزینسی پی پال داشته باشید، روند غیر قعال کردن پرداخت خودکار پی پال کمی متفاوت‌تر خواهد بود. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

    1. وراد حساب کاربریتان شوید.
    2. گزینه Profile and settings را انتخاب کنید.
    3. در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود گزینه My money را انتخاب کنید.
    4. در صفحه Preapproved Payments ا انتخاب نمایید.
    5. مشابه با قسمت قبل، از لیستی که برایتان نمایش داده شده است، پرداخت مورد نظر را انتخاب کرده و سپس گزینه Cancel را انتخاب نمایید.

به همین سادگی توانسته‌اید پرداخت خودکار پی پال را غیر فعال کنید.

همراهان گرامی، شما می‌توانید برای افتتاح حساب پی پال از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. درخواست افتتاح حساب پی پال را برای ما ارسال نموده و ظرف ۳ الی ۵ روز کاری اطلاعات حسابتان را دریافت نمایید.

از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم. اگر برای غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال سوالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین یا شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...