متفرقه

دانلود از شاتر استوک در ایران

دانلود از شاتر استوک در ایران

سایت شاتر استوک، از معتبر ترین و پرطرفدارترین سایت های دانلود عکس ، لوگو، آیکون، قالب و انواع دیگر از محتواهای تصویری است که به صورت حرفه ای تهیه و تدوین شده باشند. محصولات این سایت توسط طراحان و عکاسان حرفه ای در سراسر دنیا تولید میشوند، و کاربرانی که علاقه مند به استفاده از آنها هستند، باید این محتوا را خریداری نمایند.

از آنجایی که اغلب اوقات پرداخت ارزی با ریال ایران امکان پذیر نبوده و امکان تبدیل ریال به دلار به دلیل تحریم های بانک های ایران، نیز به سادگی امکان پذیر نیست، بیشتر کاربران ایرانی برای دانلود از شاتر استوک با مشکل مواجه هستند. درواقع بسیاری از طراحان ایرانی قید دانلود از شاتر استوک را میزنند.

دانلود از شاتر استوک:

دانلود عکس از شاتراستوک به صورت مستقیم ممکن است سخت به نظر رسد، اما کاربران ایرانی میتواننند به سادگی از سایت Axha.com عکس های مورد نیاز خود را از روی شاتراستوک دانلود نمایند. در واقع Axha که یکی از شرکت های زیر مجموعه ایرانیکارت است، رابطی بین کاربران ایرانی و شاتراستوک شده و امکان خرید و دسترسی به محتوای این سایت را فراهم نموده است.

دانلود از سایت Axha:

برای استفاده از خدمات سایت Axha لازم است در این سایت حساب کاربری ایجاد کرده و بعد از آن محتوای مورد نظر خود را با کیفیت موجود در سایت شاتر استوک دانلود می نمایید. توجه نمایید که شما برای دانلود از Axha ملزم به پرداخت هزینه با دلار نخواهید بود و عکس ها و محتواهای دیگر را با قیمت خیلی مقرون به صرفه تر دانلود میکنید.

مزیت دیگری که Axha در اختیار کاربران خود می گذارد، آرشیو کامل عکس های شاتراستوک است. این آرشیو شامل عکس ها، وکتورها, تصویرسازی ها, موکاپ, پترن ها و سایر موارد می باشد.

اما محتوای این سایت تنها محدود به سایت شاتر استوک نمیباشد. بلکه Axha موارد دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. که از این موارد می توان به ویدئو استوک ها, تمپلیت ها و حتی افکت صدا ها, فونت, قالب های وب و cms و wordpress  و … اشاره کرد.

خرید عکس از شاتر استوک

پشتیبانی

کاربرانی که می خواهند عکس ها یا فرمت های دیگری از محتوای شاتر استوک (یا حتی برخی سایت های دیگر) دانلود کنند که در آرشیو Axha موجود نمیباشد، میتوانند در حساب کاربری خود درخواست ثبت کرده و پشتیبانی سایت لینک دانلود عکس را در اختیار آنان قرار دهد.

پشتیبانی سایت Axha از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد پاسخگوی کاربران هستند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...