آزمون ها

چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟

چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟

دولینگو (Duolingo) با جغد سبزرنگ بامزه‌اش، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های آموزش زبان است که با گرافیک جذاب و روش تدریس خلاقانه و موثر خود به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش زبان در دنیا تبدیل شده است. زبان پیش‌فرض دولینگو، انگلیسی است و طبیعتا آموزش انگلیسی با این زبان از لحاظ تکنیکالی هم ممکن نیست! پس چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟ تنها راه حل آموزش زبان انگلیسی در دولینگو این است که زبان پایه پروفایل خود را چیزی غیر از انگلیسی انتخاب کنید. دولینگو آموزش زبان انگلیسی را برای بسیاری از زبان‌ها مانند فرانسه، آلمانی، عربی، هندی، ترکی، چینی و… ارائه کرده است! نکته غمناک ماجرا این است که دولینگو از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و ما برای استفاده از دوره‌های آن مجبور به انتخاب سایر زبان‌ها هستیم! در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نحوه یادگیری انگلیسی در دولینگو را با دقت بیشتری بررسی کنیم.

اپلیکیشن دولینگو چیست؟

دولینگو (Duolingo) یک پلتفرم خارجی جامع برای یادگیری زبان است و بیش از 30 زبان دنیا از جمله انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و فرانسوی را پشتیبانی می‌کند که متاسفانه زبان فارسی جز آن‌ها نیست. این اپلیکیشن، شامل تست‌ها، امتحانات و آزمون‌های مختلفی می‌باشد. اپلیکیشن Duolingo (دولینگو) می‌تواند با هزینه بسیار کم و اندک، خدمات مطلوبی به کاربران ارائه داده و آن‌ها را به سطح بالایی از زبان برسانند. این اپلیکیشن در ابتدا با کلمات ساده و ابتدایی، مثل بله، خیر، ممنون، سلام، خداحافظ و … شروع می‌شود و به مرور زمان و با پیشرفت شما درس‌ها، اصطلاحات و اصول گرامری سخت‌تری در اختیارتان می‌گذارد.

طراحی این اپلیکیشن به نحوی است که شما می‌توانید زبان مورد نظر خود را به صورت بازی آموزش ببینید تا مدت زمانی را که در این اپ می‌گذرانید، کسل کننده نباشد. به طور مثال اهداف روزانه برای خود تعریف می‌کنید و با رسیدن به آن‌ها، جایزه دریافت خواهید کرد؛ در دولینگو این جوایز مانند پول هستند و شما می‌توانید با آن‌ها، امکانات جدید بخرید. اپلیکیشن دولینگو در دو نسخه رایگان و غیر رایگان در دسترس است که در نسخه پولی آن، قرار است با امکانات ویژه‌ای مواجه شوید که مطمئنا روند یادگیری زبان را ساده و آسان‌تر می‌کند.

در این برنامه تمام سوالات و کلماتی که به اشتباه پاسخ داده شود، ثبت شده و پس از مدتی مجددا از شما در مورد همان اصطلاحات سوال پرسیده می‌شود. با این برنامه می‌توانید به راحتی و به مرور زمان به زبان مورد نظر خود مسلط شوید. برای یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن دولینگو، نیاز است شما به زبان دیگری غیر از زبان فارسی مثلا فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، عربی و … مسلط باشید.  پس از انتخاب یکی از زبان‌های مورد نظر آموزش خود را شروع کنید. در غیر این صورت با زبان فارسی نمی‌توانید به آموزش زبان انگلیسی توسط این اپلیکیشن مشغول می‌شوید، چرا که در منوی انتخاب زبان آن، فارسی وجود ندارد.

هم اکنون می‌توانید ثبت نام آزمون دولینگو و پرداخت هزینه آن را از طریق ایرانیکارت تکمیل کنید.

چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم

مزایا و معایب اپلیکیشن دولینگو

جدا از یادگیری زبان به صورت سریع و آنی با استفاده از دولینگو، مزایای دیگری نیز برای یادگیری زبان با استفاده از این اپلیکیشن وجود دارد که در این قسمت و در قالب یک جدول به آن‌ها اشاره می‌شود.

مزایای یادگیری زبان با استفاده از دولینگو توضیحات
استفاده از گیمیفیکیشن امکان دریافت مدال، امتیاز، رقابت با دیگران و داشتن واحد پولی Lingot برای دسترسی به سایر بخش‌های برنامه در این برنامه وجود دارد.
واژه نامه شخصی می‌توانید به ساخت واژه نامه به صورت شخصی و بر اساس سلیقه کاربر اقدام کنید.
داستان و پادکست یادگیری بهتر و بیشتر زبان انگلیسی که البته برای همه زبان‌ها فعال نیست.
امکان رقابت و مشارکت با سایر کاربران زبان آموز می‌توانید به مقایسه مسیر پیشرفت در حین استفاده از این اپلیکیشن با سایر زبان‌آموزان بپردازید.
کمتر شدن خطاها  در صورت داشتن خطا و اشتباه توسط اپلیکیشن جریمه و مجازات می‌شوید و البته این به یادگیری شما در زبان انگلیسی کمک می‌کند.

اپلیکیشن دولینگو چه ضعف‌هایی دارد؟

جدا از مزایایی که برای استفاده از آزمون دولینگو برشمردیم، یادگیری زبان با استفاده از این اپلیکیشن دارای معایبی نیز می‌باشد که در جدول زیر به بررسی برخی از معایب آن اشاره شده است.
معایب یادگیری زبان با استفاده از دولینگو توضیحات
محدود بودن دایره کلمات دولینگو محدود به کلماتی می‌باشد که در بخش پیش فرض، بدون توجه به نیاز و علاقه مخاطب در نظر گرفته شده است.
اشتباه داشتن در محتوا داشتن جملات غیرعادی و نادرست در بخشی از متون به دلیل این که بعضی از دوره‌ها توسط دولینگو تهیه نشده است.
ضعف در مکالمه مکالمه از محبوب‌ترین مهارت‌های زبان است که دولینگو برای آن راهکاری ندارد.
نداشتن زبان فارسی در صورتی که به زبان دیگری غیر از فارسی مسلط نباشید، نمی‌توانید آموزش زبان انگلیسی را از طریق این اپلیکیشن بیاموزید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مطلب آزمون دولینگو چیست هم می‌تواند مفید باشد!

تفاوت نسخه پرمیوم اپلیکیشن دولینگو با نسخه رایگان چیست؟

نسخه پریمیوم دولینگو نسبت به نسخه رایگان خود، امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران ارائه قرار داده است. به طور مثال شما با خرید نسخه پولی دولینگو برای همیشه از شر آگهی‌های تبلیغاتی خلاص می‌شوید و بی وقفه می‌توانید به آموزش انگلیسی با دولینگو بپردازید.

نسخه دولینگو پرمیوم که قبلا با نام دولینگو پلاس شناخته می‌شد، به سوپر دولینگو تغییر پیدا کرده و هزینه آن بابت هر ماه، مبلغ 13.99 دلار است. در جدول زیر مروری بر مهم‌ترین تفاوت‌های نسخه پرمیوم دولینگو با نسخه رایگان آن خواهیم داشت.

دولینگو پریمیوم

دولینگو رایگان

عدم نمایش تبلیغات

حاوی آگهی‌های تبلیغاتی

دسترسی آفلاین به دوره‌ها و دانلود دروس

تنها دسترسی آنلاین به دروس

با اشتباه کردن، لازم نیست نگران از دست دادن قلب‌های خود باشید؛ اشتباهات در این نسخه نامحدود هستند

در صورت اشتباه، قلب‌های خود را از دست می‌دهید و رفته رفته به سطح پایین‌تر هدایت می‌شوید

شما می‌توانید میزان پیشرفت خود را پیگیری کنید تا سطح زبان انگلیسی خود را بسنجید

درباره میزان پیشرفت خود هیچ ایده‌ای نخواهید داشت

می‌توانید سطوح ابتدایی را نادیده گرفته و از سطح مورد نظر خود شروع کنید

باید برای دسترسی به سطوح بالاتر، دروس پایه و سطحی را طی کنید

در صورت اشتباه، دروس شخصی‌سازی شده به شما داده می‌شود تا بیشتر تمرین کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید

بازخوردی برای اشتباهات خود دریافت نخواهید کرد

همچنین علاوه بر دولینگو رایگان و سوپر دولینگو، یک نسخه دیگر از این برنامه با نام دولینگو مکس ارائه شده است که یادگیری زبان در آن به کمک هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. هزینه این اپ 29.99 دلار در ماه است و اشتراک سالانه آن 167.99 دلار تعیین شده است. این نسخه با داشتن دو ویژگی زیر از سوپر دولینگو متمایز می‌شود:

نقش بازی کردن (Roleplay)

در این اپلیکیشن کاراکترهایی طراحی شده‌اند که صحبت با آن‌ها، مهارت مکالمه شما را تقویت می‌کند. در واقع شما می‌توانید زبان انگلیسی را در موقعیت‌های مختلف واقعی مانند سفارش قهوه در یک کافه تمرین کنید.

پاسخم را توضیح بده (Explain my answer)

این قابلیت اطلاعات زیادی را در مورد پاسخ‌هایی که به دنبال آن هستید در اختیارتان قرار می‌دهد و اگر اشتباهی را مرتبا تکرار کنید، علت آن را به شما خواهد گفت.

چرا دولینگو زبان انگلیسی ندارد؟

چرا دولینگو زبان انگلیسی ندارد؟

دولینگو از یادگیری زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. بنابراین دولینگو زبان انگلیسی دارد اما طبیعتا نمی‌توان با زبان انگلیسی به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت. پس شما می‌توانید با انتخاب زبان‌های دیگر مانند عربی، ترکی، فرانسوی و سایر زبان‌های دیگر که با آن آشنایی دارید به غیر از زبان فارسی، به یادگیری انگلیسی با دولینگو بپردازید. متاسفانه این اپلیکیشن کاربردی از زبان فارسی نه به صورت پیش فرض و نه برای یادگیری پشتیبانی نمی‌کند.

چرا دولینگو زبان فارسی ندارد؟

همانطور که گفتیم دولینگو از زبان‌های مختلف دنیا به غیر از فارسی برای آموزش پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر شما در این اپلیکیشن نمی‌توانید به زبان فارسی، یادگیری زبان دیگری را شروع کنید و یا زبان فارسی را آموزش ببینید. با اینکه بسیاری از ایرانیان برای افزودن زبان فارسی پیشنهادات زیادی را به دولینگو ارائه داده‌اند، اما هیچ موافقتی از سوی دولینگو اعلام نشده است.

چگونه در دولینگو زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

متاسفانه عدم پشتیبانی از زبان فارسی در دولینگو خیلی از افراد را برای استفاده از این اپ سردرگم کرده است. اگر همچنان برای آموزش زبان انگلیسی با Duolingo مصمم هستید و نمی‌توانید بی‌خیال تدریس عالی این اپلیکیشن شوید، باید مسیر دیگری را برای یادگیری زبان انگلیسی در پیش بگیرید.

راهکار یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو

تنها راهکار برای یادگیری انگلیسی با دولینگو این است که ابتدا آموزش زبان دیگری را شروع کنید و سپس به کمک آن زبان، یادگیری زبان انگلیسی در این اپ را شروع نمایید. ممکن است در ابتدا این کار سخت به نظر برسد اما نیازی به گذراندن آموزش‌های سنگین نیست؛ همین که متوجه اصطلاحات ابتدایی و متوسط یک زبان دیگر شوید، قادر به یادگیری و فهمیدن سوالات برای یادگیری زبان انگلیسی هستید.

آیا دولینگو دارای آزمون برای تعیین سطح است؟

آیا دولینگو دارای آزمون برای تعیین سطح است؟

دولینگو دارای آزمونی برای تعیین سطح زبان است که البته نتیجه آزمون آن مورد تایید 2000 دانشگاه و مرکز آموزشی معتبر در سراسر دنیا است و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر مثل کلمبیا، جانز هاپکینز، دو کست و … مدرک این آزمون را می‌پذیرند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که این آزمون نسبت به سایر آزمون‌ها مثل آیلتس، تافل و … دارد، هزینه  کم آن یعنی 49 دلار است و حتی دولینگو نتیجه آزمون را به صورت رایگان برای دانشگاه یا موسسه مورد نظر ارسال می‌کند. در صورتی که هزینه آزمونی مثل آیلتس 245 دلار می‌باشد. و دیگر مزیت آزمون دولینگو آنلاین برگزار شدن آن می‌باشد و شما می‌توانید با کمترین صرف وقت و فقط به مدت 1 ساعت در این آزمون شرکت کنید و نتیجه آزمون پس از 2 روز در اختیار شما گذاشته می‌شود.

چگونه از اپلیکیشن دولینگو استفاده کنیم؟

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

برای استفاده از دولینگو برای یادگیری انگلیسی و یا هر زبان دیگری، باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. مرحله اول

    ابتدا اپ دولینگو را دانلود کرده و آن را نصب کنید و یا به سایت دولینگو مراجعه کنید. سپس گزینه get started را بزنید.

  2. مرحله دوم

    در مرحله بعد زبان هدف خود را انتخاب نمایید.

  3. مرحله سوم

    بعد از انتخاب زبان با پرسشنامه دولینگو روبه رو می شوید که از شما می‌پرسد چگونه با دولینگو آشنا شده‌اید. از میان گزینه‌ها یکی را انتخاب کنید.

  4. مرحله چهارم

    بعد از پاسخ به پرسش قبلی، پرسشنامه دیگری به شما نمایش داده می‌شود که باید هدف خود از یادگیری زبان مورد نظر را تعیین کنید. پس از اتمام این مراحل وارد صفحه جدیدی خواهید شد که باید در آن گزینه continueرا انتخاب نمایید.

  5. مرحله پنجم

    در ادامه باید مشخص کنید که چه مدت در روز را به آموزش زبان انگلیسی با Duolingo اختصاص می‌دهید. در اینجا می‌توانید زمان مورد نظر خود را تعیین کنید.

  6. مرحله ششم

    در این مرحله می‌توانید یادگیری زبان هدف را از پایه شروع کنید و یا در آزمون تعیین سطح شرکت نمایید.

  7. مرحله هفتم

    با انتخاب گزینه “Already know some French” وارد امتحان تعیین سطح دولینگو می‌شوید. با انجام این تست، آموزش شما براساس دانسته هایتان انجام خواهد شد.

  8. مرحله آخر

    در صورتیکه هیچ آشنایی با زبان انتخابی خود ندارید، گزینه “Start from scratch” را انتخاب کرده و دوره آموزشی خود را شروع کنید. آموزش‌های دوره در گام‌های مختلف با روشی جذاب ارائه شده است که به راحتی و با روشی دوست داشتنی می‌توانید زبان موردنظر خود را یاد بگیرید.

یادگیری انگلیسی با دولینگو! آری یا خیر؟

دولینگو یک اپلیکیشن ساده و کاربردی در یادگیری زبان‌های مختلف دنیاست که به شما کمک می‌کند از یادگیری یک زبان جدید لذت ببرید. برای استفاده از آن یک نمایه برای خود تنظیم می‌کنید، زبان هدف را انتخاب کرده و اهداف هفتگی خود را تعیین می‌نمایید. از طرف دیگر مدرک آزمون دولینگو در بسیاری از دانشگاه‌های کانادا و آمریکا معتبر است و با وجود امتحان آنلاین، شانسی برای تقلب در آن وجود ندارد. ما در این مقاله به مزایا و معایب و نحوه کار با دولینگو پرداختیم و هرآنچه برای استفاده از آن برای یادگیری زبان های مختلف مانند انگلیسی نیاز بود را بیان کردیم. اگر شماهم تجربه ی استفاده از دولینگو را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

برای یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو باید از یک زبان دیگر کمک بگیریم. به این معناکه شما می‌توانید از هر زبان دیگری به غیر از فارسی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

اگر زبان پیش فرض پروفایل شما انگلیسی باشد، امکان انتخاب انگلیسی را برای یادگیری نخواهید داشت. در این صورت، در لیست دوره‌های زبان دولینگو خواهید دید که آموزش زبان انگلیسی برای ملیت‌های دیگر ارائه شده است، با تغییر زبان خود، می‌توانید آموزش انگلیسی را شروع کنید.

با وجود اینکه ایرانیان بسیاری آموزش زبان فارسی  را از دولینگو درخواست و پیشنهاد ارائه کرده‌اند، اما هنوز دولینگو از زبان فارسی نه به صورت پیش فرض و نه برای یادگیری، پشتیبانی نمی‌کند.

بله، با پیگیری و استفاده روزانه و مستمر از این اپلیکیشن کاربردی و ساده می‌توانید از دوره‌های مختلف آن استفاده کرده و سطح زبان موردنظر خود را ارتقا دهید.

بیشتر متخصصان موافقند که با روزانه حداقل 20 دقیقه آموزش متمرکز می‌توانید شاهد پیشرفت مداوم خود در یادگیری زبان جدید باشید. طبیعتا هرچقدر بتوانید این زمان را در روز بیشتر کنید، نتایج سریع‌تری را تجربه خواهید کرد.

به راحتی نمی توان گفت که یادگیری و تسلط به زبان انگلیسی به صورت صد در صد تنها با استفاده از اپلیکیشن دولینگو میسر می‌شود. شما برای این‌کار، بهتر است درکنار یادگیری زبان انگلیسی با دولینگو از ابزارهای دیگر یادگیری هم کمک بگیرید.

چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟
دولینگو (Duolingo) با جغد سبزرنگ بامزه‌اش، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های آموزش زبان است که با گرافیک جذاب و روش تدریس خلاقانه و موثر خود به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با عرض سلام و خداقوت
    لطفا بفرماييد چطور زبان خود ( يعني زباني اصلي را تغيير دهم ) در اصل زبان پايه انگليسي ست و ميخوام انرا عرتغيير دهم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،
      1- روی نماد پرچم در سمت چپ بالای صفحه نمایش خود کلیک کنید.
      2- از منوی کشویی، تا آخر حرکت کنید تا +Course را ببینید.
      3- سپس به صفحه دوره‌ها وارد می‌شوید. به پایین صفحه اسکرول کنید تا زبانی را که می خواهید دوره در آن برگزار شود، پیدا کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام . من با انگلیسی توانستم زبان چینی را کار کنم در بخش Hnzi تا آخر واژه ها تمرین ها را تمام کردم رسیدم به بخش Rooki , unit 4 اما از اینجا هیچکدام باز نمیشه . چکار کنم باز بشه ؟ نمیتونم برنامه را بخرم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت عالیتون بخیر من میخام عکس بزارم پروفایلم نمیشه همش اواتارمه باید چیکار کنم هیچ مدادی هم کنارش نداره مشکلش از کجااااست؟؟؟!!🥲🥲🌸🌸

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      برای تغییر عکس پروفایل دولینگو با کامپیوتر ابتدا به قسمت تنظیمات (setting) این پلتفرم بروید و سپس روی Profile Picture و بعد از آن روی Choose File کلیک کنید. پس از انتخاب عکس روی Save Changes کلیک کنید.
      برای تغییر عکس از طریق گوشی همراه، روی Change Avatar کلیک و پس از انتخاب عکس از گالری گوشی، روی Save Changes کلیک کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سوال همه اینه که چطور میشه انگلیسی رو با زبان دیگه ای اموزش دید
    شما هی میایی نحوه اموزش یه زبان دیگه رو به همه میگی\\\:

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی، در مرحله اول ورود به اپلیکیشن دولینگو، می‌بایست زبان مادری خود را انتخاب نمایید تا بر اساس آن بتوانید به آموزش سایر زبان‌ها بپردازید. از آنجاییکه زبان فارسی در لیست زبان‌های دولینگو نمی‌باشد، برای آموزش انگلیسی لازم است به زبان دیگری غیر از زبان فارسی مثل فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، عربی و … مسلط باشید. لازم به ذکر است، اگر پس از ورود به اپلیکیشن زبان خود را انگلیسی انتخاب کنید، در ادامه نمی‌توانید به آموزش انگلیسی در این اپ بپردازید!
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام
    چندنفر پرسیدن درست متوجه نشدین !
    منظورشون اینه که میخوان انگلیسی رو اموزش ببینند چطور میتونن زبان پایه رو عوض کنن !؟
    به فرض بنده ترکی بلدم و میخوام انگلیسی اموزش ببینم ولی نمیدونم چطور زبان دیگه رو به ترکی تغییر بدم!!!!

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، پس از ورود به دولینگو، لیستی از زبان‌های ارائه شده جهت آموزش را مشاهده خواهید کرد. تعدد آموزش زبان‌ها برای ملیت‌های مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال، در قسمت زبان‌های ارائه شده برای عرب‌زبان‌ها، چهار زبان انگلیسی، فرانسه، سوئدی و آلمانی ارائه شده است؛ با کلیک بر روی انگلیسی، زبان اکانت شما به عربی تغییر پیدا کرده و می‌توانید به آموزش انگلیسی بپردازید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. با نصب افزونه‌ی فایرفاکس «دولانگه» Dolange میتوان زبان فارسی را به دولینگو اضافه کرد و انگلیسی یاد گرفت.
    مراحل:
    ۱- نصب مرورگر فایرفاکس
    ۲- نصب افزونه (ادآن) «دولانگه» Dolange
    ۳- به سایت دولینگو بروید و زبان خود را «فارسی» انتخاب کنید و حساب تشکیل دهید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی ضمن تشکر از به اشتراک گذاری تجربه خود، لازم به ذکر است که افزونه مذکور، زبان فارسی را به سایت duolingo.com اضافه نمی‌کند، بلکه شما را به سایت فارسی‌سازی شده دولینگو منتقل خواهد کرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به منوی اصلی رفته، گزینه اول از سمت چپ زبان انتخابی شما را نشان می‌دهد. با کلیک بر آن و انتخاب کلید “Course” زبان جدیدی را برای یادگیری انتخاب کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام ، این برنامه توسط خواهرم که آموزش زبان اسپانیایی رو شروع کرده برای من نصب شده به همین دلیل زبان پایه برای من اسپانیایی هست میخوام زبان پایه به انگلیسی تغییر کنه چکار کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      به منوی اصلی رفته گزینه اول از سمت چپ زبان انتخابی شما را نشان می دهد. با کلیک بر آن و انتخاب کلید “Course” زبان جدیدی را برای یادگیری انتخاب کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        کاربر گرامی، دولینگو آموزش فارسی به انگلیسی ندارد. در صورتی که پایه زبان انگلیسی شما قوی باشد می‌توانید به یادگیری زبان دیگری مشغول شوید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من کمی انگلیسی بلدم و میخوام زبان انگلیسی رو توی دولینگو یاد بگیرم اما بنظر امکانش نیست چون برای یادگیری زبان انگلیسی باید زبان های دیگه بلد باشی. چطور میتونم انگلیسی رو انتخاب کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، امکان یادگیری زبان انگلیسی از طریق زبان فارسی در اپلیکیشن دولینگو وجود ندارد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید ثبت نام آزمون USMLE...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...