آموزش صرافی ارز دیجیتال

لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲

لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲

بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که ارائه می‌شوند، ایردراپ‌های بانتی هستند که در ازای فعالیت‌های تبلیغاتی در سوشال مدیا به کاربران تعلق می‌گیرند. برخی از صرافی‎های معروف نیز از همین شیوه استفاده می‌کنند و به معامله گران خود با در نظر گرفتن ملزومات خاصی ایردراپ می‌دهند. در ادامه این مقالات با بهترین ایردراپ صرافی‌ها 2022 آشنا می‌شوید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

ایردراپ ارز دیجیتال اساساً هدایا و تبلیغاتی هستند که در بازار کریپتو ارائه می‌شوند. این کوین‌های رایگان به صورت انبوه به کیف پول دیجیتالی درخواست کنندگان یا کاربران وفادار ارسال می‌شوند. اینکه چگونه می‌توانید واجد شرایط دریافت ایردراپ شوید به پروژه مورد نظر بستگی دارد. در اکثر مواقع، کاربرانی که به طور منظم با پلتفرم‌های معاملاتی جدید یا قدیمی در ارتباط هستند (سپرده گذاری، انجام مبادلات و ارائه نقدینگی)، مشمول دریافت ایردراپ خواهند بود. هر چه بیشتر از ویژگی‌های مختلف پلتفرم مانند رای گیری، وام دهی، فارمینگ و سایر موارد استفاده کنید، احتمال دریافت ایردراپ در کیف پول شما افزایش می‌یابد. حجم معاملات انجام شده نیز ممکن است در برخی پلتفرم‌ها از معیارهای مهم باشند.

بیشتر بدانید: ایردراپ چیست؟

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

بررسی بهترین ایردراپ‌ صرافی‌ها 2022

ایردراپ‌های صرافی معمولا به سمت کیف پول اعضای فعال و کاربران اولیه پلتفرم ارسال می‌شود. پروژه‌های ارزهای دیجیتال از ایردراپ‌ها به عنوان یک استراتژی بازاریابی برای جلب توجه و جذب معامله‌گران استفاده می‌کنند و به افرادی که زودتر از خدماتشان استفاده کنند، در قالب ایردراپ پاداش می‌دهند. ایردراپ یک راه عالی برای شروع فعالیت در بازار کریپتو بدون سرمایه اولیه است. در این بخش تعدادی از ایردراپ‌ صرافی 2022 به شما معرفی شده است.

بایننس (Binance)

بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که از بیش از 100 ارز برای واریز و برداشت پشتیبانی می‌کند. هدف آن‌ها تبدیل شدن به ارائه دهنده خدمات زیرساختی اکوسیستم بلاکچین است. کاربران می‌توانند از چندین طریق از بایننس جوایز کسب کنند. بایننس در حال برگزاری چندین رقابت و رویداد با هدایای ویژه برای کاربران خود است که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. برای شروع باید یک حساب در Binance ایجاد کنید. در 40 روز بیش از 50 دلار واریز نقدی، خرید با کارت اعتباری، معاملات P2P یا سپرده گذاری انجام دهید. کاربران همچنین می‌توانند دوستان خود را برای پیوستن به بایننس دعوت کنند تا واجد شرایط دریافت رمزارز BUSD برنده شوند. هرچه افراد بیشتری معرفی کنید، شانس برنده شدن خود را افزایش می‌دهید. افرادی که هرگز ارز دیجیتال را از طریق بایننس پی انتقال نداده‌اند، تا قبل از تاریخ 05/10/2022، با تکمیل انتقال ارز دیجیتال با استفاده از Binance Pay، شانس دریافت کوپن‌هایی تا سقف 2999 دلار را دارند. چند پروژه در زنجیره BNB، توکن های BAB را به عنوان اعتبار هویتی به جوامع خود معرفی خواهند کرد. هنگامی که یک کاربر یک توکن BAB ایجاد می‌کند، می‌تواند در ساخت پروژه‌های پشتیبانی در زنجیره شرکت کند و ایردراپ دریافت کند.

وبسایت بایننس

یونی سواپ (Uniswap)

یکی دیگر از ایردراپ‌های بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال، ایردراپ یونی سواپ بود. در این ایردراپ 400 توکن UNI بین تمام کاربرانی که از پروتکل در V1 یا V2 استفاده می کردند توزیع کردند. وارد برنامه Uniswap شوید. کیف پول ETH خود را به آن وصل کنید. کانال های اجتماعی رسمی آن را بررسی کنید تا به ایردراپ‌های فعال بپیوندید.

وبسایت یونی سواپ

ایردراپ صرافی‌ها 2022

کوکوین (kucoin)

کوکوین یک صرافی جهانی ارز دیجیتال است که هدف آن ارائه خدمات مبادله‌ای است. کوکوین دو کمپین برای کاربران خود برگزار می‌کند. یک حساب کاربری در KuCoin ایجاد کنید تا در رویدادهای ذکر شده در زیر برای کسب جوایز، شرکت کنید. 500 کاربر اول که مبلغ خالص خرید، فروش و برداشت حداقل 5000 PRMX دارند، یک استخر جایزه PRMX به ارزش 5000 دلاربین آن‌ها تقسیم می‌شود. هر کاربر 10 دلار به صورت PRMX دریافت می‌کند. همچنین کاربرانی که مقدار خالص خرید، فروش و برداشت آن‌ها در کوکوین به 30000 PRMX می‌رسد، برای برنده شدن جایزه PRMX به ارزش 25000 دلار رتبه‌بندی می‌شوند. اولین 200 کاربر تازه وارد کوکوین که در طول دوره کمپین Scallop ثبت نام کرده‌اند و تأیید KYC 1 را پشت سر گذاشته اند و مبلغ معاملاتی SCLP/USDT (خرید + فروش) آن‌ها حداقل به 100 SCLP می‌رسد، برنده استخر پاداش به ارزش 25000 SCLP خواهند شد که هر یک سهم مساوی خواهند داشت. همچنین 30 حساب برتر با بالاترین مبلغ معاملاتی SCLP/USDT (خرید + فروش) در کوکوین، سهمی معادل 150000 SCLP را بدست خواهند آورد. کاربرانی که مقدار خالص خرید SCLP (خرید – فروش – برداشت) 500 SCLP یا بیشتر در طول دوره رقابت دارند و ارزSCLP را به فهرست علاقه مندی های خود اضافه می کنند، به طور مساوی جایزه ای به مبلغ 25000 SCLP بین آن‌ها تقسیم می‌شود.

وبسایت کوکوین

پانگولین (Pangolin)

Pangolin یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که در Avalanche اجرا می‌شود و از مدل بازارسازی خودکار (AMM) استفاده می‌کند. پلنگولین دارای یک توکن بومی به نام PNG است. همچنین PSB نشانه حاکمیت Pangolin در شبکه Songbird است. کاربرانی که بین 18 فوریه 2022 و 31 ژوئیه 2022 PNG داشته‌اند، واجد شرایط دریافت توکن‌های رایگان PSB هستند. 1٪ از کل عرضه توکن‌های PSB به دارندگان PNG ارسال می‌شود. مبلغی که کاربر دریافت می‌کنند بر اساس زمان و مقدار نگهداری محاسبه می‌شود.

وبسایت پانگولین

سروم (Serum)

سرم یک صرافی کاملاً غیرمتمرکز با همکاری کنسرسیومی از معاملات ارزهای دیجیتال و کارشناسان DeFi است. این صرافی، مبتنی بر بلاک چین سولانا و دارای نسخه اتریوم (ERC20) است. Serum و FTX Exchange به طور مشترک در مجموع 500,000,000 توکن SRM را به دارندگان توکن FTT به عنوان ایردراپ ارسال می‌کنند. لازم است یک حساب کاربری در صرافی FTX ایجاد کنید و حداقل 500 توکن FTT در حساب خود داشته باشید تا واجد شرایط دریافت توکن های رایگان SRM شوید. عکس‌های فوری از دارایی‌های FTT شما به صورت تصادفی گرفته می‌شود. جوایز هر سه شنبه در کیف پول صرافی FTX بین کاربر توزیع می‌شود. توکن‌های SRM ایردراپ شده در حالت قفل خواهند بود و طی هفت سال آینده باز خواهند شد.

وبسایت سروم

ایردراپ صارافی‌ها 2022

زیگ زاگ (ZigZag)

زیگ زاگ اولین صرافی غیرمتمرکز است که بر روی پروتکل zkSync و StarkNet Alpha راه اندازی شده است.در حال حاضر ارزهای محدودی در این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند و افراد با انجام معامله در این پلتفرم و پذیرش آن، ممکن است شانس دریافت ایردراپ را پس از راه اندازی توکن بومی داشته باشید.

وبسایت زیگ زاگ

کو سواپ (CowSwap)

کو سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که بر اساس پروتکل Gnosis V2 و بر روی زنجیره‌های ethereum ،Rinkeby و xDai ساخته شده است. معاملات بر اساس بازارساز خودکار (AMM) است. شایعاتی در جوامع کو سواپ در مورد یک ایردراپ احتمالی وجود دارد. اگر کو سواپ تصمیم به راه‌اندازی یک توکن داشته باشد، ممکن است دارندگان توکن Gnosis واجد شرایط ایردراپ باشند.

وبسایت کو سواپ

هوبی (Huobi)

هوبی گلوبال که در سال 2013 توسط  لئون لی و دو جون راه اندازی شد، یکی از 10 ارائه دهنده خدمات مالی دیجیتال برتر است. در گذشته گردش مالی انباشته آن از 1.2 تریلیون دلار فراتر رفته و به بزرگترین بورس دارایی دیجیتال با سهم جهانی 50 درصد تبدیل شد. هوبی در حال برگزاری چندین ایردراپ و رویداد برای کاربران خود است. با ایجاد یک حساب کاربری در هوبی می‌توانید از شرایط و جوایز ایردراپ‌ها مطلع شوید. کاربران جدیدی که 300 XPNT را به صورت اسپات معامله (خرید یا فروش) کنند، یک استخر 6000 XPNT را بر اساس رتبه بندی حجم معاملات خود به دست می‌آورند که بین آن‌ها تقسیم می‌شود. در طول این رویداد، بین کسانی که اعضای جدیدی را برای ثبت نام در هوبی گلوبال معرفی می‌کنند، 9000 XPNT  بر اساس تعداد ارجاعات معتبر بین آن‌ها توزیع می‌شود. ایردراپ‌هایی دیگری برای افرادی که با کد دعوت وارد شده‌اند و در این پلتفرم معامله می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است. همچنین بین کاربرانی که ارز MINE را از پلتفرم‌های دیگر به حساب‌های هوبی گلوبال خود واریز یا برداشت می‌کنند، 320000 MINE پخش می‌شود.( با توجه به حجم خالص سپرده)

وبسایت هوبی

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

از آنجایی که تمام ایردراپ‌ها ددلاین خاص خود را دارند، ممکن است ایردراپ‌های معرفی شده در این مقاله منقضی شوند. برای اطلاعات بیشتر از ایردراپ‌های فعال در هر یک از صرافی‌ها، می‌توانید به سایت‌های معتبر ایردراپ‌ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت‌های ایردراپ

لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
آموزش صرافی ارز دیجیتال
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
اخیرا یافتن بهترین صرافی جایگزین بایننس، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. با اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، موج عظیمی از تریدرهای حوزه ارزهای رمزنگاری شده دچار...
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
آموزش صرافی ارز دیجیتال
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که...
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
آموزش صرافی ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
از آنجایی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بین کاربران ناشناس هستند و در چند ثانیه انجام می‌شوند، سرعت و ناشناس بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال فرصتی جذاب برای مجرمانی است...