اکانت های خارجی

خرید عکس از Fotolia

خرید عکس از Fotolia

سایت Fotolia یکی از سایت‌های مشابه با شاتر استوک است که در زمینه فروش عکس، با موضوعات مختلف در حال فعالیت است. با توجه به اینکه در دنیای امروز تجربه بصری افراد در تصمیم‌گیری‌شان تأثیر زیادی دارد، بسیاری از افراد به دنبال روشی جهت خرید عکس از Fotolia هستند.

روش پرداخت هزینه خرید عکس از Fotolia

با توجه به اینکه کاربران این سایت در گوشه و کنار جهان زندگی می‌کنند، باید شرایطی فراهم شود تا تمامی افراد امکان خرید از این سایت را داشته باشند. خوشبختانه سایت Fotolia روش‌های مختلفی برای پرداخت ارزی در سایت در نظر گرفته است که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از :

استفاده از کارت‌های اعتباری

خوشبختانه کردیت کارت‌های مجازی، فیزیکی و یا هدیه مانند ویزا کارت و مستر کارت امکان خرید از تمامی سایت‌ها چه به صورت مجازی و چه حضوری فراهم کرده‌اند.

استفاده از حساب پی پال

پی پال یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیک است، که روشی امن برای خرید و انتقال ارز در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از حساب پرسونال که یکی از انواع حساب پی پال است، از بیشتر سایت‌های خارجی خرید کنید :

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

استفاده از وبمانی

وبمانی یکی دیگر از انواع کیف پول الکترونیک است که مشابه با پی پال برای خرید و انتقال ارز استفاده می‌شود. پس اگر دارای حساب وب مانی هستید، برای خرید عکس نیز مشکلی ندارید!

استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواستتان را در سایت ما ثبت کنید و با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت از هر سایت معتبری خرید کنید.

آموزش خرید عکس از Fotolia

این کمپانی که در زمینه فروش آنلاین عکس در حال فعالیت است، از ژانویه 2015 تا کنون توسط کمپانی Adobe مدیریت می‌شود. به عبارت دیگر ادغام این دو کمپانی با یکدیگر، روح و انگیزه تازه‌ای برای ادامه فعالیت به این سایت بخشید! اگر تا کنون تجربه خرید عکس از Fotolia را نداشته‌اید، در این قسمت همراه ما باشید.

  • وارد صفحه اصلی سایت شوید.

خرید عکس از Fotolia

  • برای خرید از این سایت، قبل از هر چیز به یک حساب کاربری نیاز دارید. برای ایجاد اکانت می‌توانید گزینه Start Now را انتخاب کنید.
  • با انتخاب این گزینه صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برایتان نمایش داده می‌شود. بر اساس اطلاعات موجود در این صفحه، با ایجاد حساب کاربری در این سایت به مدت 1 ماه می‌توانید 10 عکس از این سایت دانلود نمایید!

خرید عکس از Fotolia

  • بعد از انتخاب گزینه آبی رنگ، در قسمتی که برایتان نمایش داده می‌شود، آدرس ایمیلتان را وارد نمایید. و یا وارد شدن با حساب کاربری گوگل را انتخاب کنید.

خرید عکس از Fotolia

  • در صفحه بعدی، باید موقعیت جغرافیایی و تاریخ تولدتان را انتخاب کنید. (لازم به ذکر است که کشور ایران در منوی کشویی کشور وجود ندارد. بر اساس آی پی فیلترشکنی که استفاده می‌کنید، کشور به صورت خودکار تعیین می‌شود. به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید هر کشوری را انتخاب کنید، چرا که این کشور باید با محل صدور کارت اعتباری یا کیف پول الکترونیکی‌تان یکی باشد!)

خرید عکس از Fotolia

  • در نهایت باید اطلاعات روش پرداخت، به همراه Billing Address را وارد نمایید. (این قسمت همان جایی است که باید بین کشور و آدرسی که وارد می‌کنید انطباق وجود داشته باشد.)

خرید عکس از Fotolia

  • بعد از طی کردن مراحل بالا برای انتخاب عکس می‌توانید از منوی بالای سایت و یا دسته‌بندی‌هایی که در صفحه اصلی سایت وجود دارد، عکس مورد نظرتان را پیدا کنید.

خرید عکس از Fotolia

  • سپس این عکس را به سبد خریدتان اضافه کرده و دانلود نمایید! به همین سادگی!

همراهان عزیز، اگر برای خرید عکس از Fotolia و یا پرداخت هزینه سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...